PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İtem kasmayı öğrenmek



death9n
31/08/2011, 00:10
Bilindiği gibi DotA'da item kasmak çok zordur. Acaba bu repice olayını ve hangi itemleri hangi karakterlerde kullanacağımızı nasıl öğreniriz ? İnternetten İtem Build'lere falan mı bakmak lazım neler yapılır ?

Jedi
31/08/2011, 00:12
İnternetten buildlere bakabilirsin, yada insanlara sorabilirsin ama baka baka olmaz tabi en iyisi bunları oynarken öğrenmek.

BearDota
31/08/2011, 09:41
Kesinlikle .. Bir zamanlar benim de öyle sorunlarım vardı ( Tesadüfe bak ki hala var .. ) Aslında benim ve diğer çoğu arkadaşımızın önerdiği DotA yı ve itemleri İnternet Kafede arkadaşlarınla öğrenmek. Diğer türlü de tabi ki öğrenirsin ama hem öğrenim süren uzun olur hem de birşeyler eksik kalır.

Temel Mantık ;

STR Herosuna STR kasıcaksın

AGI Herosuna AGI kasıcaksın

INT Herosuna INT kasıcaksın

ßanliyö
31/08/2011, 09:42
Temel Mantık ;

STR Herosuna STR kasıcaksın

AGI Herosuna AGI kasıcaksın

INT Herosuna INT kasıcaksın

Ahahahahahaha hiç güleceğim yoktu.Ben Spectreye HoT kasıyorum ama HoT str itemi değilmiydi :S:S

imported_CryingToDeath
31/08/2011, 09:59
hero rehberleri var http://www.trdota.com/forums/forumdisplay.php?f=148 buradan hangi heroya ne kascağını ögrenirsin

baho038
31/08/2011, 11:48
İlk başta rehberlere bakarsın sonradan öğrenirsin. İnt herosuna inte itemı kasarsan mid game-late game arası 800 hp ile sürekli ölürsün.Her heronun itemı farklıdır.

TauGunner
31/08/2011, 12:06
Temel Mantık ;

STR Herosuna STR kasıcaksın

AGI Herosuna AGI kasıcaksın

INT Herosuna INT kasıcaksın
Ben de ilk yılımda bu mantıkla hareket etmiştim.Ama işe yarıyor yine de.Oyunu tamamıyla kavradığınızda hero rehberlerindeki itemleri mantığınızla bakmadan yaparsınız zaten.

IAkanzy
31/08/2011, 21:51
Hero rehberlerine bakarak öğrenebilirsin zaten bir süre sonra kendi kendine gidecek elin itemlara

FroStly
31/08/2011, 23:05
İlk başta rehberlere bakarsın sonradan öğrenirsin. İnt herosuna inte itemı kasarsan mid game-late game arası 800 hp ile sürekli ölürsün.Her heronun itemı farklıdır.

Ne Alaka Şimdi Dediğin Sürekli Ölürsün Diye Çok Saçma Başta Eul Force Hex Orchid vs. Kasıpta Midde Ezilen Bir Tane Hero Söyle Tmm

TauGunner
31/08/2011, 23:29
Bence temel mantık;

Herodaki eksik yönleri tamamlayarak (Max Mana 200 arc bot kasmak vs.)

Classına göre itemleri kasmak (supsun arc meka gibi itemlere yönelme)

Heronun skillerini hesaba katarak itemle birlikte işleyecek kombo build (bloodseekersin diyelim.etheral blade,dagon,force staff kasarak etheral+dagon+rupture+force staff+1.skill combosu yapabilirsin)

Survivability -yani kombatta yaşayabilme- itemlerine gerek duyduğunu düşünerek almak (çok stun var diyelim BKB ya da fazla threat üstünde BM)

Karşıdaki heroları hesaba katarak (r2ye karşı gem,tech mayını var BM run.)

Bunları düşünerek kasarsan rehberlerdeki item buildlere ihtiyaç duymazsın.
Dediğin en mantıklısı.Ama yeni başlayan kişiler rehberlere bakmadan itemleri pek düzgün dizemez.Mesela yeni başlayan kişinin aklına Bm ile mayınlara koşmak gelmez.Oyunda tecrübe edinene kadar rehberlere bakmanda fayda var.Zaten rehberlerde bir çok alternatif itemeler verilmiş.Sorun olmaz.

baho038
01/09/2011, 00:03
Ne Alaka Şimdi Dediğin Sürekli Ölürsün Diye Çok Saçma Başta Eul Force Hex Orchid vs. Kasıpta Midde Ezilen Bir Tane Hero Söyle Tmm

mid game de zaten hex orchid çıkamazsın.Feedlenmen gerek.Eul yada force kasıpta ezmek nasıl olbilir ona anlam veremedim.Hex kasarsan karşıdaki bkb kasar. Gerçi onada gerek yok hiçbir int herosu 3.5 sn disable etsede çok salak olmadıkça ölmezsin.

LiFeFoRLiFe
01/09/2011, 01:03
mid game de zaten hex orchid çıkamazsın.Feedlenmen gerek.Eul yada force kasıpta ezmek nasıl olbilir ona anlam veremedim.Hex kasarsan karşıdaki bkb kasar. Gerçi onada gerek yok hiçbir int herosu 3.5 sn disable etsede çok salak olmadıkça ölmezsin.

feedlenmek mi ??

kendin yapamazsın yani

FroStly
01/09/2011, 02:10
mid game de zaten hex orchid çıkamazsın.Feedlenmen gerek.Eul yada force kasıpta ezmek nasıl olbilir ona anlam veremedim.Hex kasarsan karşıdaki bkb kasar. Gerçi onada gerek yok hiçbir int herosu 3.5 sn disable etsede çok salak olmadıkça ölmezsin.

QWEasdqwedsa

Farmla Aşırı Kolay Ki Kill Bile Almana Gerek Yok Orchid İçin Veya Başka Bir İtem

_GLYSE_
01/09/2011, 03:00
QWEasdqwedsa

Farmla Aşırı Kolay Ki Kill Bile Almana Gerek Yok Orchid İçin Veya Başka Bir İtem

Katılıyorum.

Tabi o zamana kadar gidip bir kaç kere ölürsen pekte bir şey kasamazsın oda senin problemindir.

FroStly
01/09/2011, 03:46
Katılıyorum.

Tabi o zamana kadar gidip bir kaç kere ölürsen pekte bir şey kasamazsın oda senin problemindir.

2. Cümle Bana Değildi Dimi ? :D

baho038
01/09/2011, 14:46
Katılıyorum.

Tabi o zamana kadar gidip bir kaç kere ölürsen pekte bir şey kasamazsın oda senin problemindir.

Zaten sorunda orda o kadar farmlayana kadar mutlaka gang yersin. Ha yanında çok iyi sup vardır lhlerin hepsini bırakır tamam.Ama zaten bi hex için 5.6k civarı para gerekiyor. Her crepten 50 gold geliyor desek 100 crep kesmek demek. Ki bunun deny'lenmesi var alamayacağın crep i var.Çok kolay değil.Ama imkansızda değil.

Krizalid
29/03/2012, 01:46
Bu başlıklara mesaj yazınca necro sayılıyor mu? Şu forumu biraz derleyin allasen ya.