PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bir çok tavsiye ve eleştri



dalvengyr
14/09/2011, 01:29
açıkçası jfayı yeni gördüm sayılır. ilgimi çekti baya.oldukça güzel ve etkileyici bir türk wc3 mapı. övmeye gerek yok zaten. ben öneri ve eleştrilerime geleyim.
1-İlk hero alımı sırasında tavernlerde strength based heroes 3'te bir hero var diğer iki strength based tavernde ise hero yeri var. niye tek bıraktın o heroyu o tavernde :D
2-hero alınca kameranın direk heroyu göstermesi gerekir ama tavernde kalıyo kamera.
3-Dikkatimi çekti. Changelogs baktım biraz. Hep icon ve modelleri wc3 dışındaki modeller ve iconlar yapmaya çalışıyosun. Niye? wc3'ünde oldukça güzel modelleri var. Hayır kötü demiyorum güzel ama biraz fazla abartı.
4-Map çok büyük. kenarlarda fln boşluklar çok. ne gerek var küçültülmeli. Ayrıca cliffler ağaçlar fln çok karışık bişey anlamak mümkün değil. açtım bi saat terraini inceledim. çok karışık. biraz daha sade olursa daha oynanabilir olur.
5- regen runesini hp-mp fullken alamıyosun. your hp is full gibi bişey diyor. olmasın bu. belki başkası almasın diye alcam ben onu.
6-alt takım ilk orta kulesine tıklayınca 10food diyte bişey var. Food Produced'i 0 yapmayı unutmuşsun sanırım.
7-mechanicler çıkıncaki müziği ben anlamadım ve beğenmedim. niye ki? oyunda -music diye bi komut yoksa test etmedim bilmiyorum o müzik insanı deli eder.
8-mechaniclerin rangelerinin towerlardan fazla olması garip değil mi? garipten ziyade saçma. birşey var o sana saldırıyo sen ona saldıramyıon. bu bariz bi üstünlük veriyor mechaniclere. Ayrıca birşey sormak istiyorum. daha sonra çıkan mechaniclerle ilk çıkan mechanicler aynı güçtemi yoksa güç artıyomu.
9- tavernlerin olduğu yer biraz daha güzel ve özenli olmalı. süs püs fln koymalısın bence.
10- -tips gibi birşey geliştirmen lazım. bilmiyorum varmı ama yoksa mutlaka yapmalısın. en azından skiller hakkında az bi açıklama ve hangi itemler yapılması gerektiği yazılsa yeterli. zahmetli baya ama çok faydası olur.
11- loading screenı niye wc3ün kendi loading screenı kullanıyorsun. sanırım eskiden farklıymış. niye değiştirdinki?
12- tam dikkat etmedim ama üst takım crepler üst laneden baseye girince bazı crepler orta lanenin kuleye kaçıyo sanki.

dedğim gibi terrain ağaçlar cliffler fln çok karışık biraz daha sade yapmalısın hatta mapı küçültmelisin. 0 dan yapmalısın bence.(hakaret değil bu :)))
bir de kaç tane heroda benzer abilityler sadece isimler ve modeller farklı. kaç tane heroda sadece wc3 standart abilties var bilmiyorum. Biraz daha renkli değişik ilginç triggered* spelller yapmalısın. bu konuda yardımcı olmaya hazırım. bende anlıyorum az biraz birşeylerden :D

bide goldmineyi bu kadar önemli yapan ne anlamaaım. 50-60 dklarda gelecek 1000-2000 para için 50 dk onu hayatta tutmak için uğraşmak pek deymez ve 20 dkda 500 goldda pek bişey ifade etmiyor sanki. onun yerine goldminesi yıklan takımın gold gain ratiosu düşsün. goldminesi sağolan takım saniyede daha fazla para alsın. vs vs.

_GLYSE_
14/09/2011, 01:40
Hangi version'da oynadın ?

LiFeFoRLiFe
14/09/2011, 01:42
2-hero alınca kameranın direk heroyu göstermesi gerekir ama tavernde kalıyo kamera.

böyle birşey olmadı eski versiyon indirmişin

4-Map çok büyük. kenarlarda fln boşluklar çok. ne gerek var küçültülmeli. Ayrıca cliffler ağaçlar fln çok karışık bişey anlamak mümkün değil. açtım bi saat terraini inceledim. çok karışık. biraz daha sade olursa daha oynanabilir olur.

agaclar uo dan alıntı :D karısıklıgı mapı ilk defa gördügün icindir alıstınmı olr

- regen runesini hp-mp fullken alamıyosun. your hp is full gibi bişey diyor. olmasın bu. belki başkası almasın diye alcam ben onu.


buda olmadı hic bi zaman :)?? ama iyi fikir

7-mechanicler çıkıncaki müziği ben anlamadım ve beğenmedim. niye ki? oyunda -music diye bi komut yoksa test etmedim bilmiyorum o müzik insanı deli eder.

sen lanende rahat rahat kasılıyon mekalardan nasıl haberin olacak yapımcımızda iyi bir mp3 koymus oraya haber niteliginde

8-mechaniclerin rangelerinin towerlardan fazla olması garip değil mi? garipten ziyade saçma. birşey var o sana saldırıyo sen ona saldıramyıon. bu bariz bi üstünlük veriyor mechaniclere. Ayrıca birşey sormak istiyorum. daha sonra çıkan mechaniclerle ilk çıkan mechanicler aynı güçtemi yoksa güç artıyomu.

güc artıyor e o zaman mekaniklerle seri push ne anlamı kaldı range meselesi ordan geliyor

9- tavernlerin olduğu yer biraz daha güzel ve özenli olmalı. süs püs fln koymalısın bence.

konur yakında :)

10- -tips gibi birşey geliştirmen lazım. bilmiyorum varmı ama yoksa mutlaka yapmalısın. en azından skiller hakkında az bi açıklama ve hangi itemler yapılması gerektiği yazılsa yeterli. zahmetli baya ama çok faydası olur.


2 taraftada dede var orada tüm herşey yazıyor ing ve türkce

12- tam dikkat etmedim ama üst takım crepler üst laneden baseye girince bazı crepler orta lanenin kuleye kaçıyo sanki.

o kacma bugu en kısa sürede düzeltilecek grup arasında :

crepler arkadaki kankalarını bekleyip hep birlk te plan yapıp oyle gidiyorlar :)

_GLYSE_
14/09/2011, 01:54
İlk cümlelerin için teşekkürler.

1. Sebebini specy açıklamıştır.
2.Hero'yu aldığımızda Select Your Permanent Ability. Daimi yetenek seçimi pencerisi çıkar ondan sonra tavern'de kalıyor. Düzenlenebilir.
3.Abartı falan yok bence değişiklik iyidir.
4.Map büyük evet bu ayrı bir güzellik kenarlarda boşlukların çok olduğunu kim söyledi ? Haritanın hemen hemen her yerini kullanmaktayız.
5.Regen runesi can full iken alınıyor.
6.Böyle bir şey yok. Farklı bir versiona veya fake bir jfa mapına bakmış olabilirsin.
7.Evet müziği beğenmeyenler için bir komut eklenebilir.
8.Garip değil saçmada değil mechanic combat sebebi oluşturması gerekli mechanicler cıktıgında herkesin mechaniclerle ilgilenmesi gerekir aksi takdirte mechanic oyunu bitirene kadar devam edecektir amacıda budur zaten önce eleştirmeyi öğren birşeye saçma demeden önce amacını anlamalısın. İlk mechaniclere göre daha sonra çıkan mechanicler daha güçlü.
9.Yapılabilir.
10. Skill üstüne geldiğinde gerekli açıklamalar yapılmış. Zaten çoğu bildiğin tabirler. Anlamasan bile sorup öğrenebilirsin. Gelelim Hangi itemler yapılması gerektiğine bu strateji oyunu dostum biz sana şu itemi kas diyemeyiz kendi bileceğin düşmanına,müttefiklerine ve herona göre ayarlaman gereken birşey.
11.Loading screen olayı gündemimizde halletmeye çalışıyoruz.
12.Creeplerde biraz sorun var.

Map sana karışık gelmiş olabilir oynayan kişiler için sorun yok o karışık dediğin yerlerde süper fake kaçışlar var. Kısa sürede alışılacak bir şey. Herolarda çok değişik hemen hiç bir map'te bulunmayan skiller mevcuttur.

Ayrıca 0'dan başlamalısın deyip hakaret değil bu demen gayet saçma olmuş.(İlk cümlenden sonraki üç cümlen ile çelişti bu yazdıkların. )

Gold Mine getirisi artırılabilir.


Biraz daha renkli değişik ilginç triggered* spelller yapmalısın. bu konuda yardımcı olmaya hazırım. bende anlıyorum az biraz birşeylerden

Dediğim gibi herolarda çok değişik hemen hiç bir map'te bulunmayan skiller mevcuttur. Bilgi edinmeden eleştiri daha doğrusu sataşmaya yer ayıyor gibi yorum yapıpta dalga geçer gibi 0'dan başla bende anlıyorum birşeylerden yardım edeyim demek eleştiri değildir. Eleştiri ile sataşma arasında ki farkı kavramalısın. Umarım ben yanlış anlamıyorumdur ama sanki bir günde yapılabilen bir şey gibi sıfırdan başlamalısın demenden sataşmaya çalıştığın hissine kapıldım.

dalvengyr
14/09/2011, 02:55
0dan yap derken yanlış anlaşıldım terraini kastediyodum karışık biraz sade olsun fln diye. yoksa tüm map 0dan nie yapılsın

ayrıca ben şöyle olsun böyle olsun fln gibi yazdım bunlar şahsi düşüncelerim. oynu yapanın takdirine kalmış tabiiki

bir de versiyona tam bakmadım eski versiyon olabilirdi oynadığım özür dilerim zaten halledilmiş sorunlar için.

ben oyunda değişik ilginç spell yok demedim. biraz daha yaparsın iyi olur dedim. benim de birkaç fikrim var. bunları paylaşmaya açığım demek istemiştim ama daha çok aşağılamışım gibi bi anlam çıkartmışsınız.

müzik çıkması konusunda birşey demedim ben çıkan müziğe ayar oldum sinir bozucu

_GLYSE_
14/09/2011, 03:11
Tabi ki öyledir bende yanlış anladığıma sevindim. JFA ortamında oyun oynayarak ve oyun hakkında daha detaylı bilgi edindiğin zaman şöyle olsun böyle olsun dersen daha güzel olur. Ben zaten bilgin haricinde yaptığın yorumları olumsuz eleştirdim. Diğer eleştirilerine verdiğim cevaplar gayet sakin ve sıcak kanlı bir şekilde oldu.

Specy
14/09/2011, 14:13
1.yi ben açıklıyım dikkat ettiyseniz bütün tavernlerde 1. slot boş çünkü oraya revive butonu geliyor.O yüzden oraya hero eklenmiyor ve yeni taverne geçiliyor.

8.Kuleler mekaniklere karşı çok güçlü 5 vuruşta mekaniği öldürebiliyor.Zaten oyundaki olay kulelerin kendi kendilerine mekanikleri kesmesi değil playerların bi taktik hazırlayıp(attack mı defence mi yoksa dengeli mi) mekanikleri yıkması üzerine.


Ayrıca jfa grubuna bekleriz.

Vulcan
15/09/2011, 16:50
Tavsiye ve eleştiriler için teşekkür ediyorum 6.0 bu güne kadar çıkmış olan en sağlam sürüm olacaktır.