PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kunkka'nın ultisi



tugay52
16/09/2011, 11:40
Oynadığım oyunlarda bir şey farkettim hepinizde biliyorsunuzdur,Kunkka ultisini olduğu yerde durarak attığında ulti tıklanılan yere gitmiyor fakat atılcak yere doğru koşarak atıldığında gidiyor.

Durarak atmanın bir taktiği var mı ? Yoksa illaki koşarak mı atacağız ?

Şimdi farkettim konuyu yalnış yere açmışım sanırım :o

Twilightning
16/09/2011, 11:46
Aslına öyle bir şey yok yani koşmanla ilgili değil. Skilli attığın yeri baz alarak tam 1000 range uzağına atar gemiyi ve verdiğin doğrultuda.

ptRx
16/09/2011, 11:48
Geminin kunkadan ne kadar uzaklaşıcağı belli sen atarken sadece yönünü seçiyosun koşarken attıgında tutmasının sebebi de pudgenin hookunun sadece max rangesine ulaştığında vurduğunu düşün

tugay52
16/09/2011, 12:43
Banamı öyle geldi bilmiyorum fakat gank yediğimde vs olduğum yerde durarken attığımda gemi uçup gidiyo:P

Ama ben gank atarken tam tıkladığım yere istediğim yere gidiyor.

Gecen maç izlemiştim replay Ahmet tede öyle olmuştu Sod

Twilightning
16/09/2011, 12:45
Dediğim gibi 1000 range uzağa tıklıyorsundur yani oraya gidiyordur. Zaten vurduğu alan da az değil 450 aoe si var.

furkann
16/09/2011, 13:46
senin dediğin mantık olsa pudgede hooku dibine basarsan 1.2k rangeye deil tıkladığın rangeye gider yani rangesi sabit sadece yönlendiriyorsun koşarken tam istediğin yere gitmesinin sebebi şudur uzaktan tıklayınca atacağı yere 1000 rangeye kadar yaklaşıyor ondan tam tutuyor inşallah anlatabilmişimdir

ptRx
16/09/2011, 14:24
senin dediğin mantık olsa pudgede hooku dibine basarsan 1.2k rangeye deil tıkladığın rangeye gider yani rangesi sabit sadece yönlendiriyorsun koşarken tam istediğin yere gitmesinin sebebi şudur uzaktan tıklayınca atacağı yere 1000 rangeye kadar yaklaşıyor ondan tam tutuyor inşallah anlatabilmişimdir


pudgenin hookunu dibine bassan da 1.2k ileriye bassan da önüne bi engel çıkmazsa 1.2k mesafe gider ki ben sadece max rangeye ulaştıgında vurdugunu düşün demiştim biraz karışık olduysa sry

tugay52
16/09/2011, 21:26
Şimdi anladım mantığı sağolun konu kitlenebilir.:)

Kurasaki-Kun
17/09/2011, 20:11
Biraz zor atması bence böyle geriden atılmalı biraz zaten gemi giderken damage atmıyor düşerken damage atıyor + Kaldares arkadaşımız doğru söylemiş kasabın hooku mirananın oku tıkladığın yere kadar değil max. rangesi kadar gidiyor kunkanınkindede aynı olay ama atan deli atar :D Burak(Shoju)dan ben imba bi ulti görmüştüm oda geriden sallamıştı kombata