PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beta Keyi satan yok mu?



BloodySamurai
14/11/2011, 04:38
bole sans oyunlariyla ugrastiriyorlar bizi insanin gururuna dokunuyor. satan yok mu yada satin almak isteyenler bi ozel mesaj atsin birlikte ortak fiyat belirleyip bu elinde olanlara toptan teklif sunalim ucuza kapatalim.

Vulcan
14/11/2011, 07:44
Gururu bir kenara ittiğimiz zamanlar olabilir fakat o gururu ne için kenara ittiğimizde önemlidir. Sana katılıyorum bu konuda lakin o konulara cevap yazanlar sevdikleri oyunu oynamak isteyen kişiler ve bir çoğu tamamen saf bir düşünce ve "beta key kazanma" heyecanı ile o konulara cevaplar yazıyorlar. Burada senin düşüncene ve fikirlerine saygı duyuyorum lakin bu öbür insanların gurursuz olduğu anlamınada gelmez.

Bins
14/11/2011, 08:27
Sa.playdota her gun onlarca key dagitiyor(gercekten dagitiyorlarmi oni bilmem).Orda kazananlarla irtibata gec bence,stan vardir.Sahsen beta key icin para vermem.tavsiyede etmem,sonucta beta.

DotAli
14/11/2011, 10:08
300 liraya satldgni gordm. Acik artirma oluyo genelde 500e kadar cikiyor fiyat.
Keyden cok steam hesabi satilmaya baslandi, adam deniyor bi sure sonra hesabi satiyor hem dota 2 nin hemde paranin tadina variyor.

zApdos
14/11/2011, 11:12
ahahah 300 lira dedi :D

WeRdeR WeReMeM
14/11/2011, 11:12
Steam Hesabımı 500 'e zaten satmam okadar oyun var içinde.

zApdos
14/11/2011, 11:21
dota2 var zaten o 300 lira edıyo tek basına yani :O

WeRdeR WeReMeM
14/11/2011, 11:40
dota2 var zaten o 300 lira edıyo tek basına yani :O

Vermem abi dota 2mi :D :D Çok zevkli bi pudge oynuyorum kendimden hayret ettim yok böle birşey ben hayatımda böyle pudge kullanmadım arkadaş.

huf
14/11/2011, 12:02
bir oyun için yapılır mı.

ViktorReznov
14/11/2011, 12:03
Werder senden ayrıntılı Dota2 incelemesi bekliyorum:) Kendi fikirlerinle ama.

Bu arada bu beta key yarışmalarıyla falan Dota daha da ünlendi bence. Valve ve icefrog işini biliyor. Herkezin ağzını iyi sulandırdılar bi güzel.

WeRdeR WeReMeM
14/11/2011, 12:04
Oynarken boşalıyorum şu an.Daha açıklayacı olamazdım :D

DotAli
14/11/2011, 12:55
Oynarken boşalıyorum şu an.Daha açıklayacı olamazdım :D
Asdfadggs :D bu arada hesabini satanlar sadece cekilis icin acms olanlar .)

Hapkido
14/11/2011, 13:34
Abi ne gerek o kadar para bayılıonuz. Az sabredin oyun tüm dünyaya sunulunca sizde çok ucuza faydalanın. LoLz

CryingToDeath
14/11/2011, 14:00
satan çok paran yetmez:/

Berkantk
14/11/2011, 14:31
dota 2 ne 300 lirası ya hemde betası. Zaten piyasaya sürülüdüğü zaman max. 49.99$ a satılcak oyun. Kafanız mı iyi :S

FroStly
14/11/2011, 17:22
300 liraya satldgni gordm. Acik artirma oluyo genelde 500e kadar cikiyor fiyat.
Keyden cok steam hesabi satilmaya baslandi, adam deniyor bi sure sonra hesabi satiyor hem dota 2 nin hemde paranin tadina variyor.


Dediğin yanlış çünkü steamda İP farkından multi kullanıcıdan hesap otomatik kapatılır

CryingToDeath
14/11/2011, 17:52
yanlışın var öyle olsa benim hesap çoktan kapanırdı:/

WeRdeR WeReMeM
14/11/2011, 23:18
Dediğin yanlış çünkü steamda İP farkından multi kullanıcıdan hesap otomatik kapatılır

Öyle birşey yok.Farklı Ip'lerden girdinmi doğrulama kodu istiyor.O kodda mailine geliyor giriyorsun ve eşleştiriyorsun.Ben hastanede öyle giriyorum eve geldimdede giriyorum.Yaklaşık 1 yıldırda öyle kullanıyorum ve bir sorunla karşılaşmadım.

zApdos
15/11/2011, 00:24
aynen werder'in dedigi gibi oluyor