PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Napstar



napstar
20/11/2011, 03:17
Oha kendimi tanıtmadığımı fark ettim ;

"Selam ben Kerem. İstanbulluyum. 94'lüyüm. Liseliyim." demeden önce biraz kendimden bahsedeyim ;

Adımın ne olduğunun bir önemi yok ben ç. 94 lü olmamın verdiği dezavantajla Liseliyim. Lisemin ismini yazarken yazacağım bir çok şeyi unutacağım düşüncesinde olsam da bundan kaçmayacağım. "Profesör Doktor Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi" Bu lise hayatımı ve olaylara bakış açımı tamamen değiştirdi. İlkokullu veletlere şiddetle tavsiye ederim. Neyse , genel olarak düzene ve dayatılanlara karşı çıkmak gibi bir huyum vardır. Lanet olsun kendime biraz da aşığım diyebiliriz. Düzene karşı çıkmış güzel adamları çok severim. Mohandas Gandhi idolümdür. Hayatını ezbere bilirim. Sevidiğim 5 filmi sıralarsak ;

1- V For Vendetta
2- V For Vendetta
3- V For Vendetta
4- V For Vendetta
5- Lord of the Rings -Trilogy-

V For Vendetta adlı filmi en az 10 kere izlemişimdir. Hayatımı o filmin repliklerini çözümlemeye adayabilirdim. Boris olsaydım :/ . Ama lanet olsun ki liseliyim ve bana dayatılan bazı lanet şeyler var. Bunları sevmesem de yapmak zorundayım. Öss'ye veya adı her ne boksa ona girmeyeceğim. Kendimi herkesin gitmediği bir yola atacağım ve doğaçlama davranacağım. Bu arada hayatımın bir bölümü DotA adlı lanet oyunu oynamakla geçiyor. Sevmiyorum , iğrenç bir oyun. Oynamayın. Bitti.

edit : En sevdiğim repliği eklemeyi unutmuşum ;

"why won't you die?"

"because, Mr Creedy, beneath this mask there is more than just flesh, there is an idea, and idea's are bullet-proof"

Ratz
20/11/2011, 03:31
Seviyorum seni kerem=) Hadi Go dota asdasdasd

tarhuman
20/11/2011, 03:37
Verdiğin tepkiler normal, 1 yıla kadar daha sakin düşünmeye başlarsın, acele etme. Neyse hoşgeldin :). Ya da ben hoşgeleyim :).

Zaphart
20/11/2011, 03:43
Memnun olduk kerem kardeş

ViktorReznov
20/11/2011, 04:01
Ergenlik hırçınlığı olmasın o :P

napstar
20/11/2011, 05:14
Verdiğin tepkiler normal, 1 yıla kadar daha sakin düşünmeye başlarsın, acele etme. Neyse hoşgeldin :). Ya da ben hoşgeleyim :).


Ergenlik hırçınlığı olmasın o :P

10 yaşımdan beri böyle düşünüyorum. Felsefeye merakım fazla. Çok düşünürüm.

Ratz
20/11/2011, 05:15
Dota oynarken pek düşünmüyo ama kafa nereye o oraya =))

Eroslayer
20/11/2011, 12:46
Cok düsünürümü fln asık olmamız için mi yazdın dikkat cekmek için mi yoksa vay lan adama bak herseyi düsünüyo diye mi yada ben zekiyim lan siz düsünemezsiniz beynszler diosn diye mi xxdxd

JokerIsHere
20/11/2011, 12:56
Vi veri veniversum vivus vici yakışır o zaman sana

FroStly
20/11/2011, 13:16
Oha kardeşim sosyal bilimler lisesi ^^ :D

napstar
20/11/2011, 13:18
Cok düsünürümü fln asık olmamız için mi yazdın dikkat cekmek için mi yoksa vay lan adama bak herseyi düsünüyo diye mi yada ben zekiyim lan siz düsünemezsiniz beynszler diosn diye mi xxdxd

ananzaaxdxd


Vi veri veniversum vivus vici yakışır o zaman sana

O kadarı iddialı olur panpa. cCc Gerçeğin gücü cCc


Oha kardeşim sosyal bilimler lisesi ^^ :D

so ?

HolyPesimist
20/11/2011, 14:18
Hoşgeldin diyecegim ama kac seneliksin :D ama yinede hos geldin kerem
Edit:Profil resmin güzel
2.edit:imzanda ole

MrFoseptik
20/11/2011, 14:30
sana össsiz hayatında başarılar dilerim akranım :)

Berkantk
20/11/2011, 17:33
Düzene ve dayatılanlara karşı çıkıyorsan v for vendetta dan önce fight club ı izlemeni aşırı şiddetle tavsiye ederim. Hep yapmak istediklerimi anlatıyor film. V de sadece bir kişinin ayaklanması var. Fakat fight club ta tam bir örgütlenme var. 10 numara tavsiye ederim :). bu 2 filmi toplasam 20 kere izlemişimdir

TauHunter
20/11/2011, 22:10
naber napstar .d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.dd.d.dxdxdxdxxd.d

(mesajı silmişler galiba)

Hapkido
21/11/2011, 13:03
Oha kendimi tanıtmadığımı fark ettim ;

"Selam ben Kerem. İstanbulluyum. 94'lüyüm. Liseliyim." demeden önce biraz kendimden bahsedeyim ;

Adımın ne olduğunun bir önemi yok ben ç. 94 lü olmamın verdiği dezavantajla Liseliyim. Lisemin ismini yazarken yazacağım bir çok şeyi unutacağım düşüncesinde olsam da bundan kaçmayacağım. "Profesör Doktor Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi" Bu lise hayatımı ve olaylara bakış açımı tamamen değiştirdi. İlkokullu veletlere şiddetle tavsiye ederim. Neyse , genel olarak düzene ve dayatılanlara karşı çıkmak gibi bir huyum vardır. Lanet olsun kendime biraz da aşığım diyebiliriz. Düzene karşı çıkmış güzel adamları çok severim. Mohandas Gandhi idolümdür. Hayatını ezbere bilirim. Sevidiğim 5 filmi sıralarsak ;

1- V For Vendetta
2- V For Vendetta
3- V For Vendetta
4- V For Vendetta
5- Lord of the Rings -Trilogy-

V For Vendetta adlı filmi en az 10 kere izlemişimdir. Hayatımı o filmin repliklerini çözümlemeye adayabilirdim. Boris olsaydım :/ . Ama lanet olsun ki liseliyim ve bana dayatılan bazı lanet şeyler var. Bunları sevmesem de yapmak zorundayım. Öss'ye veya adı her ne boksa ona girmeyeceğim. Kendimi herkesin gitmediği bir yola atacağım ve doğaçlama davranacağım. Bu arada hayatımın bir bölümü DotA adlı lanet oyunu oynamakla geçiyor. Sevmiyorum , iğrenç bir oyun. Oynamayın. Bitti.

edit : En sevdiğim repliği eklemeyi unutmuşum ;

"why won't you die?"

"because, Mr Creedy, beneath this mask there is more than just flesh, there is an idea, and idea's are bullet-proof"

Bi kere şu Öss veya benim de nefret ettiğim lanet soru sisteminden oluşan o kağıt öbeklerini çözmek zorundasın. Hiç girmicem ayaklarına yatma. :/
Beyler bide bunu fazla tanımayın. Kişiliğiniz bozulabilir. Şiddetle tavsiye etmem. Herşeye karşı çıkarsınız sonra -_-.

D.N.: O filmin repliklerini çözümlemek o kadar zor değil abartma ._.

LikeMyHome
21/11/2011, 13:42
Merhaba. İyi forumlar.

D1e-_-
21/11/2011, 17:41
hoşgeldin iyi forumlarda tepkiler biraz yaşa göre geriden takip ediyo ^^

napstar
21/11/2011, 17:58
Herkes beni ergen sanmış lan :DD:DD::DD::D.d.d.d.d.d.AD:AD.d:AD:aD:SD:dA . Sakin olun beyler tepkilerimin yaşımla bi ilgisi yok.

@Yusuf IB var panpa öss ye girmiyoruz biz

TauHunter
22/11/2011, 19:06
Herkes beni ergen sanmış lan :DD:DD::DD::D.d.d.d.d.d.AD:AD.d:AD:aD:SD:dA . Sakin olun beyler tepkilerimin yaşımla bi ilgisi yok.

@Yusuf IB var panpa öss ye girmiyoruz biz

tamam kanka erQen değilsin .d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.D.sd.d.x.dxd.dx.dx. (tamam sakinim)

MAguSM
30/04/2012, 01:02
HANGİ SANDALYE ????? HOSGELDIN ıyı forumlar gardaş

Hapkido
30/04/2012, 12:05
HANGİ SANDALYE ????? HOSGELDIN ıyı forumlar gardaş

Bu mesajını NapstaR_ foruma her giriş yaptığında değerlendiricekse; evet bence de hoşgelmiş...... .-. ._.

TauHunter
26/06/2012, 16:55
Filozof -.-"

Hex
05/01/2014, 17:50
Kerem memnun oldum bende Kerim.

Pr0.
05/01/2014, 20:56
Kerem memnun oldum bende Kerim.

Kerim seni silerim. net

ilhan998
05/01/2014, 20:58
Kerem memnun oldum bende Kerim.


Kerim seni silerim. net

Siler. net

turkuaz
05/01/2014, 21:15
selam. Ben pasif bir üyeyim. Hani sadece yorumları okuyup cevap yazmayan türden. Neyse konumuz bu değil. Bugün fark ettim, Napstar niye yasaklandı olum lan. Önünüze geleni yasaklıyonuz amk. Seviyodum ben bu adamı ya.
Not:napstar değilim

ilhan998
05/01/2014, 22:02
selam. Ben pasif bir üyeyim. Hani sadece yorumları okuyup cevap yazmayan türden. Neyse konumuz bu değil. Bugün fark ettim, Napstar niye yasaklandı olum lan. Önünüze geleni yasaklıyonuz amk. Seviyodum ben bu adamı ya.
Not:napstar değilim

as

Hex
05/01/2014, 22:08
Anaa bantlanmış, yazık olmuş yeni gördüm.
Parlak çocuktu vesselam.

ilhan998
05/01/2014, 22:43
Anaa bantlanmış, yazık olmuş yeni gördüm.
Parlak çocuktu vesselam.

Siler.

Avatar
06/01/2014, 00:27
Aynen napstar ın banı açılsın.Aksi takdirde bir şey olmayacak ama açın adamın banını.Ya bırakın artık şu yasaklama olayını yasak yasak nereye kadar.Hepimiz napstarız.

xXxSHEQILxXx
06/01/2014, 00:28
banlandığı iyi olmuş gereksiz yorumlar yazmaktan başka bişi yapmıodu kendisi.

ZheiLeiXu
06/01/2014, 00:37
Napstar'ın yazdığı yorumları anlamak yüksek IQ istiyordu. O yüzden haterlarının olması gayet doğal bir şey :kappa:

hohmlec
06/01/2014, 00:41
#direnapstar

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

FroStly
06/01/2014, 00:44
Kendilerini severdim. Bannlanması kötü oldu,ciddi anlamda üzüldüm.

ZheiLeiXu kardeşimizde sanırsam Kerem'in fuckbodysi falan :/

canifeto12
06/01/2014, 00:46
5 günlük ban yedi beyler adam sonsuza dek gitmedi

ZheiLeiXu
06/01/2014, 01:33
Doğruları söyleyince nedense bir fanboy/hater yakıştırması yapılıyor her zaman :kappa:

Bu arada Frostly Ignore List'imde kendine bir yer buldun qamki :) Ignore listimdeki insanlar çok özel benim herkes yer bulamaz falan... Tebrik! :kappa:

FroStly
06/01/2014, 01:36
Doğruları söyleyince nedense bir fanboy/hater yakıştırması yapılıyor her zaman :kappa:

Bu arada Frostly Ignore List'imde kendine bir yer buldun qamki :) Ignore listimdeki insanlar çok özel benim herkes yer bulamaz falan... Tebrik! :kappa:

Ya daha vs atmaya cesaret edemeyen adam o :cool:

ZheiLeiXu
06/01/2014, 02:02
Yenilmek için bu kadar hevesli olanını görmemiştim :kappa:

Adamın banı açılsın, tarih verilsin falan... Neyse, Napstar'a 4 key yatırıyorum beyler ez win :'/

Sercan<Michaell>
06/01/2014, 10:27
Ünlü vs düzenleyicisi olarak bu işi üstleneceğim haberiniz olsun. Gözüm üzerinizde.

KONYALIYOBAZ
06/01/2014, 12:27
Kendilerini severdim. Bannlanması kötü oldu,ciddi anlamda üzüldüm.

ZheiLeiXu kardeşimizde sanırsam Kerem'in fuckbodysi falan :/

fuck buddy*

L2ebel
26/08/2016, 12:38
Gamehonor'un ağabeyi

Nana
26/08/2016, 16:44
Napstar'ı bile küstürdü bu forum ötesi yok heralde

Raichoxunrefleksleri
26/08/2016, 17:21
Miranayla early game boyunca mid lane'i gören bir yerde bekleyip %10 isabetle arrow atan fanlarını üzmüştür sdf

Nana
27/08/2016, 03:23
Miranayla early game boyunca mid lane'i gören bir yerde bekleyip %10 isabetle arrow atan fanlarını üzmüştür sdf

net ignoreladım seni aptal ergen git çükünle oyna varsa tabi

Woolridge
30/08/2016, 00:52
Hoşgeldin napstar iyi forumlar :)

sehnoc
30/08/2016, 05:22
tinkerdan başka hero bilmeyen arkadaş değilmydi bu yaa :d.