PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Warcraft III Always Show Manabars Forever rehberi



geb555
29/11/2011, 17:05
merhaba.

bu rehber Warcraft III Always Show Manabars Forever için yapılmıştır

Manabars Nedir?:

Manabars tüm manası olan unitlerin(binalar da dahil) healthbarının altında bulunur.Unitin manasının bar halinde gosterir.Çok fazla kullanışlıdır.herkeze tavsiye ederim.

nasıl kurulur?:

ilk once dosyaları download etmemiz gerekir:

http://www.mediafire.com/?ahstzbq6kwrzbqa

1358

yukardaki resimdeki gibi bu 2 dosya cıkar karsımıza

1359

burası çince oldugu icin bişe anlamazsınız.dili ingilizce yapmak için

1360

kırmızı okla işaretlenmiş yere tıklayın

1361

dil ingilizce oldu.

1362

buraya War3.exe nin olduğu dizini yazın.

1363

Install(Kırmızı karenin içindeki buton)a basın

1364


yuklemeniz başarılı.

eğer baska bir ekran çıktıysa lütfen war3.exe dosyasının dizinini doğru yazın!

1366

kırmızı kutuların en ortasında healthbar ve manabarı gorursunuz(Moon Well lerin ustundeki siyah bar mana bardır siyah olmasının nedeni moon well lerin manası olmamasıdır)

ÖNEMLİ NOT:Garena da çalışmaz!

EDİT2:Oyundan her çıkışınızda bir web sitesi açılır çincedir kapatınız.

WeRdeR WeReMeM
29/11/2011, 17:07
Bu program hack'e giriyor diye duymuştum...

geb555
29/11/2011, 17:08
Sadece Garena da hacke giriyo.

bykaya
29/11/2011, 18:09
Weplada kabul etmemişti ben daha önce denedimde acaba bunu kabul edermi?
WDC açıklamıştı.

TNTacme
29/11/2011, 18:12
bencede hacke girıyo kullancaklar dikkat etsın

napstar
29/11/2011, 18:21
Warcraft dizini içinde olduğu için hack ' e girer. Bi ara kullanmıştım. Çok fazla bi halta yaramadı zaten hata verdikten sonra düzeltmetyede üşendim. Kullanmayın bence gereksiz.

Lexsarko
29/11/2011, 18:37
Zararlı sayılabilir mi bilmiyorum ama kesinlikle bir hack. Eurobattle botları da dahil tespit eden sistemler mevcut bu tip hackleri ve anında hesabınızı lockluyorlar. Yandı gülüm keten helva dersiniz sonra.

geb555
29/11/2011, 19:54
ben bu programı 5 aydır kullanıyom hiç bir bot beni banlamadı eurobattle.net te sadece garena da hack sayılmakta

napstar
29/11/2011, 19:59
ben bu programı 5 aydır kullanıyom hiç bir bot beni banlamadı eurobattle.net te sadece garena da hack sayılmakta

garenada hack sayılmakta ne ya. O zaman lan game lerde mehe açalım

TauGunner
29/11/2011, 20:11
Bence de hack.Sadece Warkey'i kullandım.Dota2'de de Warkey'in varmış gibi oluyormuş.İtemlerin hangi tuşla çalışması ayarlanabiliyormuş.Dota2 bunu istediyse Warkey bir hack değildir.Konumuz Manabars sorry :/
Manabars kullanışlı olabilir ama risk almaya değmez ^^

DreadAnthem
29/11/2011, 21:35
Güzel Birşeymiş acaba neden hack sayılıyor . :)

geb555
29/11/2011, 21:41
Bence de hack.Sadece Warkey'i kullandım.Dota2'de de Warkey'in varmış gibi oluyormuş.İtemlerin hangi tuşla çalışması ayarlanabiliyormuş.Dota2 bunu istediyse Warkey bir hack değildir.Konumuz Manabars sorry :/
Manabars kullanışlı olabilir ama risk almaya değmez ^^

bakın Garena da hack sayılabilir ama eurobattle.net te izinli oldugunu adım gibi eminim

Nighthawk
29/11/2011, 21:51
Herkes farklı bir şey söylemiş. Doğrusu şu;

1) Warcraft dosyalarında veya memory'de değişiklik yapan programlar 3rd party programdır ve kullanımı satış sözleşmesine göre yasaktır. Bu programlar genelde kullanıcıya oyunda haksız avantaj sağlarlar. MapHack, GoldHack, ManaBars gibi. Zaten korsan oynuyorsanız satış sözleşmesinin sizin için bir anlamı yok. Sizin oynadığınız platformda kullanımının cezalandırılıp cezalandırılmayacağına oynadığınız platform karar verir. Bir turnuvada yasaksa turnuva kurallarında yazar, bir platformda (eurobattle, garena gibi) yasaksa o platformun kurallarında yazar. Yazmıyorsa veya daha önce örnek teşkil edecek bir ceza verilmediyse serbest denebilir.

2) Warkeys ve inventory hotkey programları 3rd party program değildir ve yasaklanamaz. Skill hotkeylerini değiştirme warcraftın customkeys.txt dosyası ile kullanıcılara sağladığı bir fonksiyondur, warkeys programı sadece bu işlemi kolaylaştırmaktadır. Inventory hotkey programları da sadece klavyenizde bir tuşa bastığınızda farklı bir karakterin basılmasını sağlar, oyunla ilgili yaptığı bir şey yoktur.

Prometheus
29/11/2011, 22:12
beyler int cafede arkadaşlarla oynarken (local game) orda sorun yapıyor mu? Kavga cıkabilirde :D

Lexsarko
29/11/2011, 22:19
beyler int cafede arkadaşlarla oynarken (local game) orda sorun yapıyor mu? Kavga cıkabilirde :D

Onu arkadaşlarınla konuşmalısın :)

Muhtemelen çok fark etmeyeceğini düşüneceklerdir ama manabarları görmek aslında büyük bir avantaj.

Ahmet"FranJose"ÇOLAK
02/12/2011, 14:21
manabars oyunda cok fark eder. bunu w3 un ıcınde programsız yapabılme sansımız var mı yok dıye bılıyorum

Hapkido
02/12/2011, 14:25
Abi gerek yok. Tmm eline sağlık hazırlamışsın etmişsin eyv ama zahmet edipte gözünü 1cm aşa çevirip manana bakabilmek o kadar zor olmasa gerek

WeRdeR WeReMeM
02/12/2011, 14:38
Abi gerek yok. Tmm eline sağlık hazırlamışsın etmişsin eyv ama zahmet edipte gözünü 1cm aşa çevirip manana bakabilmek o kadar zor olmasa gerek

Bana göre kendim önemli değilmde düşmanımın manasını görmekte fayda var tabiki ;) Düşmanında mana barı gözüküyor ona göre hamle yapabilirsin.

Ahmet"FranJose"ÇOLAK
02/12/2011, 15:56
Abi gerek yok. Tmm eline sağlık hazırlamışsın etmişsin eyv ama zahmet edipte gözünü 1cm aşa çevirip manana bakabilmek o kadar zor olmasa gerek
oha kımse kendı manasına bakmak ıcın kullanmaz kı.
rakıbın manabarı onemlı

LiFeFoRLiFe
02/12/2011, 16:50
simdi yasakmı bu turnuvalarda

Ahmet"FranJose"ÇOLAK
02/12/2011, 17:08
turnuva kurallarına bakarsın yasak mı degıl mı. pek legal oldugunu dusunmuyorum

Volta
04/12/2011, 22:57
Turnuva kurallarına dikkat etmen gerek yoksa turnuva yöneticilerine sorarsın.

Bir ara manabar kullandım fakat manabarı her zaman kullanmanız mümkün değil özellikle farklı serverlarda oynuyorsanız sıkıntı var,ayrıca manabarsa alışırsanız bir turnuvada manabars yasak ise işiniz kötü.Sürekli manabars slotunu ararsınız ve alışamadığınız için çok sıkıntı çekebilirsiniz.O yüzden hiç kullanmayın manabarssız oyuncunun manasını takip edin en azından tahmin yürütün..

Jizy
16/12/2011, 21:21
aslında cok yararlı bir sey. bir de magina oynuyorsan..