PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yok abi cıkmayacak :(



onlybrave
26/12/2011, 23:28
OFF off gine husran abi 17 agustostaki turnuvalardan beri bekliyorum 4000 keydede cıkmayınca ben sansla elde edemeyecem bi el atın gozunuzu seveyim :(

Nighthawk
26/12/2011, 23:44
Playdotadan bana da çıkmadı hala 4000 key verdiler bugün hala çıkmadı :)

LauraBodewig
26/12/2011, 23:50
Bana bugün çıktı ama keşke invite li çıksaydı ben beklerdim.

onlybrave
26/12/2011, 23:55
vay be duygulandım valla saol kardesim yinede

DreadfuL
26/12/2011, 23:57
Banada çıkmadı daha =)

canifeto12
27/12/2011, 00:41
yea inv. olup oladgını nasıl anlıyoruz ?

Lexsarko
27/12/2011, 00:50
Her keyin iki adet de invite'ı oluyor zaten. Keyi aktifleştirdikten sonra inventory'nize bakabilirsiniz.

canifeto12
27/12/2011, 00:53
arkadas inv. cıksaydı diyince kafam karıstı simdi arkadaslara söz verdim vercem diye sorun olmasın :S

napstar
27/12/2011, 01:03
Bana da çıkmadı daha. Çıkması için çaba göstermediğimden mi ki?

Specy
27/12/2011, 09:11
Bana da çıkmadı daha. Çıkması için çaba göstermediğimden mi ki?

Aynen yav başvurmayınca çıkmıyor -.-

BlindAtHeart
27/12/2011, 09:26
20 postu geçmiş olmanız lazım , Üstelik Siteye Eventten önce kaydolmanız gerekti... Yoksa Siddin Sene Cıkmaz... :D

Lexsarko
27/12/2011, 14:02
Kişi kendisine Dota 2 edindiğine göre konu kilitlenmiştir.