PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 19 şubat 2012 Portakal cafe lan turnuvası (1400 TL ödüllü)



legopland
23/01/2012, 23:40
Portakal Cafe ve Clan Pg. partnerliği içerisinde yep yeni bir organizasyonla sizlerleyiz.

Beklentiler doğrultusunda DotA camiasına hakettiği organizasyonlarından birini gerçekleştirmek için birleştiğimiz proje ise Portakal'da Lan Game Turnuvası.Dota 2 çıkmasını bekleyen arkadaşlar içinde iyi bir deneyim olailir test şansı ile ...

Fakat DotA efsanesinin unutulmaması için yapmamız gereken tek şeyin unutulmaz bir turnuva heyacanı ve ortamı yaratmak olduğuna inanıyoruz.


1800

1799

Katılmak isteyen arkadaslar gelerekli olan bilgileren bana ulaşabilirler garena üyelikleri özel kulallıklar dota2 test canlı yayında oyun şansı gibi bir çok şeyi aynı anda yaşıyabilecekler

Arkadaşlar bunun Haricinde 12.02.2012 tarihinde yapılacak olan çekilişimize tüm frmtr dota playerları davetlidir....

Katılım ücreti bir grup için : 125 Tl dir (5 kişi için gereken ücret 125 TL dir )

Toplam ödülümüz 1400 Tl olup şu şekilde dagıtılacaktır...


1.800
2.400
3.200


4.süpriz ödüller gold üyelükler

5. turnuva en ii playerına razzer barracuda kulalık verilecektir



bilgi ve iletişim için


0535 507 07 13 (birkan)~~ pg.legopland legopland@gmail.com


Portakal Cafe 0212 327 59 04


turnuva kuralları için linklere bakabilirsiniz arkadaşlar

http://imageshack.us/photo/my-images...rkanwince.jpg/


http://imageshack.us/photo/my-images/862/1wince.jpg/



Kaporalarını Hesapdan yatırmak isteyenler;

İş Bankası ;

Şube Kodu : 1289

Hesap No : 39780


Garanti Bankası ;

Şube Kodu : 399

Hesap No : 6640876


Akbank ;

Şube Kodu : 298

Hesap No : 73227

Kaparonlarını yatıran arkadaşlar yatırdıkdan sonra telefonla bilgi vermek zorundadır.

BorisPeace
24/01/2012, 00:15
DotA2'nin çıkmasının beklendiği yeni yılın ilk DotA Lan turnuvasının anlamı belki bir veda,belkide başlangıç olabilir.

Bu lafı bir yerden hatırlıyorum :D

Umarım dilediğiniz gibi güzel bir turnuva olur.

Gokotas
24/01/2012, 00:18
Biraz daha kendine özgü ve daha janjanlı hiç olmazsa biraz html ekleyebilirsin ;) başarılar

TNTacme
24/01/2012, 00:42
başka organizasyonlardan laf almayın bari :S

BorisPeace
24/01/2012, 00:49
Bence trollüyor :D

Jeay
24/01/2012, 01:14
Bence trollüyor :D

Umarım trollüyordur. yoksa sıkıntı çok büyük

CoolStoryBro
24/01/2012, 02:40
Bence trollüyor :D

Adam 2008 girişli ve ilk yorumu bu.:D Sanırım dört sene bu anı beklemiş bir mağara trollü ile karşı karşıyayız diyordum ki şunu gördüm az evvel. ahaha. Tabi kafe gerçek diye illa turnuva olayı da gerçek olacak değil.:D


http://www.youtube.com/watch?v=l2cCainLlNg

Ayrıca portakal ligi bir pokemon ligi olmakla beraber adalardaki 4 liderden alınan 4 rozetin ardından, son adadaki liderin dragonite'ını yenerseniz bu ligin şampiyonu olursunuz.

Portakal liginde ilk 4 adadaki liderin pokemonları ile fiziksel bir savaş yapılmaz. pokemonların yetiştiriliş ve yetiştiricilerin pokemonları ile kolektif uyumlarına bakılır.

1. ada olan mikan adasında antrenör cissy'nin seadrası ile hedefleri vurmaca, blastoise'i ile de su üstünde yarış yapılır
2. ada olan navel adasında antrenör danny ile buzdan bir kayak yapıp kayarsınız, danny'nin pokemonları ise nidoqueen, scyther, machoke, electrode, geodude
3. ada olan trovita adasında antrenör rudy ile aynı türk pokemonların kapışmasına tanık olabiliyoruz, rudy'nin pokemonları electabuzz, starmie, exeggutor, hitmonchan, golem, alakazam, pidgeot, rhydon, venomoth, ninetales. bunların hepsi dansçı pokemonlar bu arada.
4. ada olan kumquat adasında antrenör luana ile ikili oyun şeklinde bir savaş vermeniz gerekiyor. luana'nın pokemonları alakazam, marowak

son ada olan pummelo adasının lideri drake ile 6vs6 bir savaş yapılır. drake'in pokemonları ditto, onix, gengar, venusaur, electabuzz ve adanın, ligin, her bokun koruyucusu dragonite.

legopland
24/01/2012, 12:03
arkadaşlar turnuva tamamen gerçektir istiyenler telefon numaralarından arıyarak bilgi alabilirler şu anda sadece 6 slotumuz kalmıştır slot tutmak isteyen arkadaşlar beşiktaş portakal cafeye gelerek yada gerekli telefon numaralarından ulaşarak bize kayıt yaptırabilirler

TNTacme
24/01/2012, 12:29
şu yorumlara kayıt yaptıran varsa bişi demıyorum :D

Lundbeck
24/01/2012, 12:34
28 inde bi uğrarız cafenize ne kadar gerçek öğreniriz.

mymurat1
24/01/2012, 12:37
Video Komedi :D

legopland
24/01/2012, 12:49
Arkadaşlar gerçek olamayan bir şeyi bu kadar reklamı yapılmaz tüm forumlardan kontrol edebilirsiniz telefon numaraları mail adresleri açık adres gibi bilgilerimizden teyit edebilirsiniz Turnuvamız 19 şubat 2012 tarihinde yapılacaktır turnuva kadrasuda bugün yüklenecektir son 6 slot boş yerimiz bulanmaktadır

berkbegins
24/01/2012, 12:58
bende 2008 liyim :( bende trollüm!!!

CryingToDeath
24/01/2012, 14:08
OyunGuru ve TRDotA.Net partnerliği içerisinde yepyeni bir organizasyonla sizlerleyiz.
Beklentiler doğrultusunda DotA camiasına hakettiği organizasyonlarından birini gerçekleştirmek için birleştiğimiz proje ise Adeks'te LAN Game Turnuvası.
DotA2'nin çıkmasının beklendiği yeni yılın ilk DotA LAN turnuvasının anlamı belki bir veda, belki de başlangıç olabilir.
Fakat DotA efsanesinin unutulmaması için yapmamız gereken tek şeyin unutulmaz bir turnuva heyacanı ve ortamı yaratmak olduğuna inanıyoruz.
madem o kadar cıddı bır ıs yapıosnz neden konu tanıtımı ve odul 1e1 aynı copy paste olması ayp degıl mı?

legopland
24/01/2012, 14:12
arkadaşlar copy paste deildir oyun formatları aynı oldugundan dolayı slot sayısı ve ödül gibi şeyler aynıdır orada olmaya şeyler var farkında iseniz özel razer barracuda kulaklık gibi gold üyelikler gibi aynı anda 4 farklı kanaldan oyunlarınız canlı yayında verilecek ve tüm dota camiası bunu konuşacak aynı zamanda türkyenin en teamlerinden olan pg pt gibi clanlar burada olacaklar onların dışınca canlı yayında navi maçı ve navi nin bazı kullanıcıları ile maç yapma şansı dogacak turnuvada finale çıkanlar süpriz bir sürü hediyemiz olacak başka hangi turnuvada navi ile maç yapan bir takım var şu anda pgg gibi kullanıcılarla konuşmalarımız devam etmekte saat farkını koydugumuzda denk gelen saatlerimizde maç şansı yakalıyakcak kullunacılarımız olacak....

DucK.G
01/02/2012, 16:36
Copy paste mi bana mı öyle geldi

TNTacme
01/02/2012, 17:40
4 farklı kanaldan vereceneğinze tek kanaldan versenız daha iyi

Volta
01/02/2012, 17:50
Bence asıl metnin çıktısını almış ve o metne bakarak yazmış bence öyle.

legopland
04/02/2012, 16:51
Arkadaşlar hayırdır amacıınız turnuvaların düzenlenmesi ve bu tür organizasyonlarda yer almak mı yoksa millete çamur atmakmı turnuvanın şekli budur yazı budur istemeyen gelmez ki 14 slotumuz dolu su anda demek ki saygı gösterenler ve katılanlar var katılmak isteyene yerimiz wardır geri kalanlar lütfen çamur atmasınlar işlerine baksınlar burada ciddi bir iş yapmaya çalışıyoruz...

D1e-_-
04/02/2012, 20:20
Abi bu turnuvaya katılıcak adam varmıdır ki bunlar ödülü vermeyip kaçar tiplere bak amk

tfw_Redkit
06/02/2012, 14:27
Sürekli ciddi bi organizasyon düzenlediginden bahsedip duruosun ama baskalarının fikirlerini kopyalamaktan baska bisi yapmamıssın.
Turnuva format olarak aynı olabilir ama her ayrıntısıda ayrı olmaz ki ...
Zaten turnuvaya ait katılan takımları falan görebilcegimiz bi link yok ortada her yerde reklamların var sadece ...
İyi niyetinle bisiler düzenlemeye calısıosun gibi ama acık konusmak gerekirse su ana kadar hic güven vermiosun ...

Arliath
06/02/2012, 18:17
Hımm.. Konuya objektif yaklaşmaya çalıştım, olmadı. Açıkcası beni de üzdü alıntılar. En azından alıntıyı belli etseydiniz. '_' Herneyse arkadaşlar bir organizasyon yapma çabasındalar, konuyu fazla kirletmeyelim. Pek tabiidir ki herkesin fikri olacaktır ancak ; bu fikirleri paylaşırken kırıcı olmamaya özen gösterelim. Şu an için herhangi bir posta dokunmuyorum. ( edit vb. ) Konu daha fazla uzamasın. Eğer ki organizasyonu düzenleyen arkadaş şahısların turnuvanın gerçekliğine olan tepkilerinden rahatsızsa takım kadrolarını bir an önce açıklamalı bence. Herkese iyi forumlar, iyi eğlenceler.

legopland
16/02/2012, 10:26
Kayıt yaptıran takımlar


Team Pg.

KsK

GoD

Mp5

Squad

H5n1

TeamX

FeaR

MM


Valkyries

Like İs No Excuse

A5

İpd

CoolStoryBro
16/02/2012, 12:19
Kayıt yaptıran takımlar


Team Pg.

KsK

GoD

Mp5

Squad

H5n1

TeamX

FeaR

MM


Valkyries

Like İs No Excuse

A5

İpd

Büyük i'lere zaten girmeyecem de o clanın ismi gerçekten Like Is No Excuse mu? yoksa Luck Is No Excuse mu?

legopland
17/02/2012, 15:03
Like İs No Excuse olarak kayıt yaptırdılar