PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Lion Vs. Slayer



bora
24/07/2008, 13:39
Sizce hangisi kazanır ve neden ? ;)

http://www.dotastrategy.com/images/hero/lion.gif vs http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens1271750module1371962photo_Lina.gif

umutcf
24/07/2008, 14:39
bence dene ve gör

XMaX
24/07/2008, 18:02
linaaa bence

ozan4ever
24/07/2008, 19:19
ilk stunu kim atarsa o alır :D

T-ThePhantomicLord
24/07/2008, 21:17
o ne ya 3 kişi lina kazanır demiş lion linaya... :D
olum linanın stun'ını zaten iki taraf da proysa tutturamazsın ama lion'un ki öyle değil. adamın kaçma ihtimali %1 zaten önce stun,, stun bitince hex ulti de kodumu oturtur bi şekilde... gerisi malum

bora
24/07/2008, 21:56
bence dene ve gör

ya ben sadece size söylüyorum düşünceniz ne diye bence lion alır

mashed666
25/07/2008, 00:39
bence lion ilk skill hex ulti zaten lina bişi yapamaz

lackpard
31/07/2008, 09:11
linaa benceee

Lucifer
31/07/2008, 13:03
bence ezalor alır.

Cenotour
31/07/2008, 13:36
ikisininde canı az ama lionun stun tutturma ihtimali lina'nın kinden çok daha fazla.o yüzden alır derim.

umutcf
31/07/2008, 14:02
silencer ikisini de döfer

mashed666
31/07/2008, 17:02
ne ezeloru ne silencerı antimage yaşatAzzz :cool:

unalbaba64
02/10/2008, 15:59
lion alır gib geldi bence

BladeHero
07/10/2008, 20:51
herkes tek olsa anti mage ortama bi akar vs ms demez 2 sinide .......:D nese simdi sululugu bbırakalımda bence lion cunku yaklasık kendi vurus mesafesi kadar stunının mesafesi var gece gece balanarı stuna oturttuugumu hatırlıom hemde kacmakta olan bi balanarı... linanın canı liondan az zaten ben öyle biliorm ve ayrıca orkit kastıysa lion ortama mana drainle akarsa olacakları dusunemiorm zuhzuahuzhuzha :D lina gg ne skill var ne bisy silence da skiller zaten kapalı ama silence bitince basta ulti olmak uzere kapalı 1. veya 2. skilli attıktan sora zaten 2. bir defa atmak icin anca manası olur :D bence linanın sansı yok...

oknsnl
10/10/2008, 19:43
mana emmesi ile lionu tek gecerim

imported_Storm
10/10/2008, 21:11
ilk stunu kim atarsa o alır :D

tamamen katılıyorum. onun için oy vermiyecegim

koparcan
13/10/2008, 13:27
linanın stunu nooluyo orda :D

eflatun
13/10/2008, 13:40
hood cikan kazanir.

+ lina lionu baştan cikararak kendine ceker yatakta hanceri saplar

Laichzeit
13/10/2008, 15:38
herkez lion diyor ya hadi ya lina bkb cıktı yada lion bkb cıktı o zmn lion önceden hex yada stun basarsa alır çünkü luna stunu biraz geç atıyor biliyorsunuz :D

tankmaster
13/10/2008, 16:23
mid gamede lion
late gamede lina

nedenmi: lion linayı kastırmaz ama lina kasarsa late'ye yönelik 3. skiliyle

bkb+pt+hood+agnamih+bloodstone+buriza kastımı

AxeMaster
24/10/2008, 20:08
1)2sininde stunu wra ama lionun hexi war
2)lionun ultisi daha cok vuuro(lina aganm kasmamıssa)

TraxY
25/10/2008, 05:21
Önce stun sonra hex ve en son ulti çakacak yani lion alır bence

isAsi_Death
07/02/2009, 17:39
bncede lion alır sütun hex ulti bu iş biter... ama lionun antikeri kim???

DmrOnr
07/02/2009, 17:46
Lina alır bence atak sppeede sayesinde

Kinq
07/02/2009, 18:58
bencede Lion aLır die düşüniy0rm .. !

ramjo
07/02/2009, 21:37
gelin ister4senz ben lion karsımda slayer vs saçmalamyın lion vırdırtmaz bide kendi hex kasarsa zaten gg

kalibre54
07/02/2009, 23:01
Slayerin ıskalama şansı var ve lion kaçabilir. Ama lion hex 'e aldımı slayer pufff!

CacA762
07/03/2009, 22:54
lion kombinasyonları iyi yaparsa garanti alır ama aynı sey lina icin de gecerli ama bnce lion

msakca1990
20/04/2009, 17:15
stun mana cekme kassa lion linanın manasını bırakmaz. gerci teke tekte pek ise yaramaz ama. phase bot yapmıs bi lionu aeolu stunla tutturması cok zor. zaten lina kendine gelemicek. stun tavuk yine tavuk(hex) ölür galiba:D

ike144
20/04/2009, 19:09
ya vs diince rosh onu mu 1v1 mi 2sinde deisir bnce linayı çok hafife almıs burdaki insanlar :D

DoTa
20/04/2009, 19:58
Bence lion alır.Çünkü guinsoo ile en az 6 saniye etkisiz bırakır linayı.Ama bkb kasarlarsa lina.Çünkü lina 3. skill sayesinde daha hızlı vurabiliecek ve bkb süresi bittiğinde ulti...

ThEcK_N!cK
20/04/2009, 22:43
amaç ne ? her iki tarafta alamaz

msakca1990
21/04/2009, 14:08
amac birisinin kazanması
illaki birisi kazanır:D

AzrailMelektir
22/11/2010, 21:57
Linaya refresher orb al alır bence :) cCc Laguna Blade cCc

Sprivia
22/11/2010, 22:18
bkb kassalarda lion eul atar eul 3sn havada tutuyo bkb 5sn 2sn daha beklese disableyle alır.ayrıca azrail linaya refresh alır demişsin aynı damageyi vuruyolar lionla ultileri.

tolexis
22/11/2010, 22:22
Ben linaya oy verdim çok karışık bir durum lina dps ve bkb kascak böylece 3.skılle alabilir ama lion buna karşılık bkb ve hp itemeri cıkacak.lina bkb suresınde kesti kesti kesemezse lion alır buyuk ihtimal.

CoNqUeReR
22/11/2010, 22:28
bkb kassalarda lion eul atar eul 3sn havada tutuyo bkb 5sn 2sn daha beklese disableyle alır.ayrıca azrail linaya refresh alır demişsin aynı damageyi vuruyolar lionla ultileri.

BKB 10-9-8 ken keserse lina, lion bisey yapamaz artık. Ayrıca bkb basana itemde islemiyo diye biliyorum??

makaramus
22/11/2010, 22:37
bkbyi eleyelim çünkü her 2side kasar :D. bkb ve linken olmadan hızlı ve yetenekli olan kazanır :)

Sprivia
22/11/2010, 22:49
Bkb ve Linken olmadan önce disable eden alır.

fanded
22/11/2010, 23:10
konunun miadı dolmus gibi.
Lock.