PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizin GözünüzDe Rexxar Nasıl bir Hero



Phantom Lancer
16/08/2008, 14:42
Rexxar Sizin Gözünüzde Nasıl bir Hero Arkadaşlarımdan Hepsi 5 para etmez diyor oysa ben alana gelince hepsini alıyorum.Sizce Nasıl bir Hero

http://ianflim.blogs.friendster.com/photos/uncategorized/318pxrexxarconcept_1.jpg

T-ThePhantomicLord
16/08/2008, 14:44
Demek ki senin arkadaşların noob :D ve ben burda hiç bir pro'nun rexxar'a beş para etmez diyeceğini sanmıyorum. Bi kere 3. skill ztn 5 kere vurunca %100 as veriyor OMG

mashed666
16/08/2008, 15:17
karşısında range bi hero (TRAXEXX) varsa rexxar berbat bir hero ama karşısında rahat ezeceği biri varsa rexxar çok iyi bi hero yani ne çok iyi ne çok kötü

Phantom Lancer
16/08/2008, 15:19
Ve Ben Sana şunu söyleyeyim bugün arkadaşla teke tek oynadık O Traxex'i aldı Ben Rexxar'ı aldım yüzümü görür görmez kaçmaya başladı belli bir süre süre

Sven - Rogue Knight
16/08/2008, 16:16
pasifine ve ultisine hastayım bu heronun.. turnuva oyuncuları oldukça çok kullanırlar bunu..

T-ThePhantomicLord
16/08/2008, 16:54
"Hayatımda Bunun kadar ezik bir hero görmedim Beş para etmez" diyen kim merak ettim :D

Phantom Lancer
17/08/2008, 08:59
Yaa bi çocuk var Rexxar ne bilmiyo daha önce hiç oynamamış öylesine hırsından ezik diyo vs yaptık aldım onu hala inad ediyor ezik diyor. :D

Sven - Rogue Knight
17/08/2008, 14:53
hayır ankette de 2 kişi öyle demiş, onu kastetti sanırım :D:D

Tr_Ulq
19/08/2008, 08:47
Canlarım ve solucanlarım
Rex dediginiz yaratık oyunda her türlü hero ya üstünlük saglar hmn hazırcevaplık yapmayalm
İlk skill tam bi anti-fog agac magac bırakmıyor ve damagesi de az sayılmaz range karsısında cok rahat creep kasabilirsiniz...
İkinci skill yine anti-fog ve slow aman aman küccük bi domuzcuk slowlar bende keserm zati mh gibin kusum war...
3 e geldik len vurdukca daha fazla azıyor hpsi fazla olan heroya karsı cok ciddi bi skill az olan zaten skill damagelerden sonra bi bes vurusa yatıyor
Geldik ultiyeeee len 4 saniye stun az mı bana bunu söyleyin ayyrıca avatara da önceki versiyonlarda isliyordu bu da müthis bi avantaj ayrııca hedeginizi tam karsınıza alabiliyorsunuz demek istedigimi anlayan anladı...
Hec bi hero gereksiz ya da dandik degildir...
Saygılar

Kinq
19/08/2008, 11:01
KatıLıy0rm Sana

VenomApocalypse
19/08/2008, 11:26
Ya abi bu da sorulur mu şimdi Rexxar gibi hero mu var ya !?

koparcan
29/08/2008, 17:18
heryerde kullanılcak bi hero deil

rangelere karşı etkisiz

ama tip olarak hoş :D

do not touch !
13/09/2008, 00:55
bana sorarsanız REX tek kelımeyle mukemmel bi herodr 1skili bna cok sekıl gelıyo esnetık bakarsanız herfı kesrsenız cok sekıl oluyo :D ne dııym saglamda cogu kısıde haklı kımsı saglam kımısıde hc bı hero kotu degıl dıye demis bncede rexde aynen öle fazla söze grk yok saygılar....

caddedeki adam
13/09/2008, 11:22
takım oynu adamı alan damage ve stunu ıle.
dk ya karsı ıyı olur uzun sure dalacagı ıcın.
buyu damagesıde yuksek.

cambaz_blood
16/09/2008, 00:33
kamburun teki Domuz yiyp karnını doyuran Sadık kuşuyla ava çıkan bi dostumuz

Khirsah
31/10/2008, 14:32
Takım için de iyi bi hero ultisi, domuzu falan. Ama ben nedense pek sevmem bu heroyu. Gelirse ya swaplarım ya da repicklerim..

BladeHero
02/11/2008, 21:02
bu heronun pasifi şahane ultiside ii ilk skilli biraz eksik olsada bence oda yakın mesafeler icin iyi (dikkat ederseniz size vurabilen bir traxexe o baltayı yetiştiremezsiniz) hayvanlarını pek kullanışlı bulmuyorum ama kuşun mh gibi olduu konusunda o lafı eden arkadaşımla aynı fikirdeyim her neyse bence bu hero kasmaya bağlı olarak deişir yanında bir tiny varsa onu fırlatıyorsa ve rexxar havada ulti atıorsa acaip şeyler oluo çok güzel bi görüntü çıkıo ortaya hele bide aynı teamde luna varsa rexle lunanın ultisi birleşip ortalıı darmaduman edior tiny stun üstüne kacan adama rexxarı fırlatıo adam zaten 350 ton düştüğü yeri daıtıooor :D:D