PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : troll vs. rashta( full item)



sargeris
20/08/2008, 19:43
full itemli olarak rashta trolu ezer arkadaslar bunu denemis oldugumdan sölüyorum .yorumları bekliyorum mantıklı olurlarsa makbule gecer

caddedeki adam
20/08/2008, 22:40
aranızda o...pu ettınız trollu be bu ne trol ona karsı troll buna karsı troll alayına karsı arkadasım ayıp ama sargeis sana bı lafım yok anket bolumunun alayı, troll alayına karsı bazında seylerle doldu bunun ıcın konusuyorum, lutfen cılkını cıkarmayalım ısın.
ayrıyetten evet haklısın rhasta alır.

T-ThePhantomicLord
20/08/2008, 22:44
Rhasta, Troll'ün asdasdasd :D

XMaX
20/08/2008, 23:38
elbette rhasta alır troll naapcakkı rhasta bi hex ultiyle sıkıstırır bıde agla yakaladımı... ama tam tersıde olabılır troll bı yakaladımı bıdaha bırakmaz oda var ama ben yınede rhasta dicem

mashed666
20/08/2008, 23:51
şans işi trollun stunı tutar troll alır tutmaz rhasata alır..

Sven - Rogue Knight
21/08/2008, 02:09
%95 Rhasta alır.. Artık Trollsüz anket beklioruz :D:D

Tr_Ulq
21/08/2008, 08:03
Yuh yuh yuuuuh diyorum
Fll item gerek yok arkadasım
Bkb die bi item var
Bkb sy li troll bile 8 saniyede kasmıs rhastayı alır
Ki siz fll item diyorsunuz
Rhasta ya sans verenler dota ya bastan baslasın!!!
Bu kadar sacma bi soru duymadım acıkcası

XMaX
21/08/2008, 09:54
çok yanlıs dusunuosun rhasta da kassın bakem bkb....

heroty
21/08/2008, 10:16
Troll Bkb Kasarsa dııL 8 saniye 4 sanıyede alır rhastayı ba$htan cıkarmaz.

Tr_Ulq
21/08/2008, 10:34
bkb bash ı engellemez all_tay
rhasta ne kasarsa kassın (isteyenle vs de yaparım troll vs shaman)
bkb li trollu alamaz

T-ThePhantomicLord
21/08/2008, 11:00
bkb'li troll'ü ultiyle kıstırırsın ztn o wardları kırıp çıkana kadar bkb'nin süresi biter... şimdi nolcak....

brn632
21/08/2008, 11:30
bkb akar trolde bak madem full ıtem o zaman trole pt hood bkb bash bash assult cıkarsın gg olur dırek rhasta

XMaX
21/08/2008, 11:32
bnce alabılır ama bidaha gozden gecırıyım

Tr_Ulq
21/08/2008, 11:44
phantomic troll wardlara 2 atar A.S. yi kücümseme
Ward neymis trolle 1 saniye sürmeden cıkar warddan
ayrıca sy pt li troll ulti actıktan sonra cart die wardın icine alan adama helal olsun
o kadar basit deil
yineliyorum isteyenle troll vs shaman yaparım...

tekila
21/08/2008, 15:05
ya beyler biraz klasik dusunmenin dısına cıkın bkb denen bir sey var ki ben bkb yerine karsmda rasta varsa lothar yaparım adam gem alacak diyeceksiniz elbette bir sekil denk getirirp dusurursunuz gemi .. lothar sıkıstırın bir kere olmadı adam dan atik davranırsanız 1 stun tuttugu zmn zaten yalan olur rasta olmadı dagger alın ulti acıkken atlayın adamın yanına ..

KajmeranSlo
21/08/2008, 18:18
Rhasta rlz. :rolleyes:

Ama evet troll alır sanki :(

Grimmjow
21/08/2008, 23:00
yaw rhasta nın trolle karsı sansı yok lothar cıkarsın baktın sorluo bide bkb cıkarsın sonra bi bash cıkarsın zaten direkiner rhasta bana kalıcak olursa troll oyunun en ii saglam herosu anti tank olabilir bm kasarsın range e döner müthis bi olay alabilecek tek bi hero warsa oda cok saglam kasmıs (saglam dedigim söle örn riki maru olur acar sisi 2 de butterfly ceker dalar miss wurmasıyla trollün alır weya gondar olur aynı sekilde miss wururken alır trollü ama en az 2 butterfly kasarak cünkü trollü yenmekisteyen birisi onun bash wurmasına engel olmalı yoksa gg zaten) herolar alır bu arada ws lerde trollü sölemein benide cok sıktı 91 tane hero war birazda onlar la takılın saygılar:D:D:D

sargeris
22/08/2008, 20:28
bende bu yorumları bekliyodum zaten arkadasla olan bi iddiamız var yoksa trolle bi gıcıgım yok

svml
23/08/2008, 00:30
kesin troll yener diorm bn bkb kasınca ztn bişi yapamıcakki rhasta ayrıca hadi yılanları vruo dielm eer troll de çift bash bi fly bi vlad varsa ztn canını aç gibi ceker:D
die dşünüorm ama dnemek lazm tabi:D

furkan19o7
24/08/2008, 16:28
rhasta bi refresher kassa bi aganim bi taras bi guinsoo bi de vg kassa troll gg

melihkck
02/09/2008, 15:21
rhasta bi refresher kassa bi aganim bi taras bi guinsoo bi de vg kassa troll gg

zuhaha bencede de o itemleri nası kascak??

VenomApocalypse
03/09/2008, 12:12
Yahu -test modunda denenebilir.
Ama Rhasta'ya şans vermiyorum.
Jah'rakal:
1.Power Treads
2.Butterfly
3.Monkey King Bar
4.Black King Bar
5.Satanic
6.Buriza do Kyanon

kasarsa Rhasta ne yapabilir acaba ?

Yılanlara hapseder diyen arkadaşlar var yılanları Jah'rakal ağnında eritir ve Satanicli bir Trollü öldürmesi imkansız olacaktır.

azmann
04/09/2008, 00:04
tabiki troll ya sadasdasda çok sux bi anket

cemax
05/09/2008, 22:57
ilk atagı kim yaptıysa o alır troll kıpırdatmaz zaten vurdu mu ama rhasta da skilleriyle mahveder trollü

The Juggernaut
05/09/2008, 23:00
Yuh :D:D:D TroLL vs Rhasta :D bence saçma... TroLL rhasta'yLa daLqa qeçer... Sonra öLdürür... Sonra öLüsüyLe daLqa qeçer...

Laichzeit
06/09/2008, 07:05
bence troll alır %100 ama rhasta bi strateji geliştircek: 1 hex ,1 orchid 1 aghanim, 1 refresh, 1 Dagon 5(tabi zor biraz ama) 1 shiva eger böyle kasarsa bence rhasta trollu devirebilir.

umo
06/09/2008, 10:14
troll rahat alır. rahasta ezer denedim demissin demekki senin oynadıgın troll noobmus
bkb kasan trolle napabilcek rhasta bide 10 snde keser olmadı bide linken cıkar

CrazyIvan
06/09/2008, 12:54
Nasıl rhasta alıor ? Troll ztn rahat alırki doru dion bkb kasmşsa nasıl alcak ve ayriyetten nie bu kdr troll anketi var? :)

[GG]JohnQut
06/09/2008, 23:43
bkb ymis euler rfrsh agnhm hex taras pt kasar rhasta trol bkb bassin rhasta ucurur altina ward sora hex x 2 basar rfrsh 2.ward tutar 2 kere daha hex trol 1 dmg vuramadan gg isteyenle dnnr

balistikus
08/09/2008, 11:50
ben rhasta diyorum full item dendiğine göre rhasta tabiki

T-ThePhantomicLord
08/09/2008, 12:20
JohnQut;17899']bkb ymis euler rfrsh agnhm hex taras pt kasar rhasta trol bkb bassin rhasta ucurur altina ward sora hex x 2 basar rfrsh 2.ward tutar 2 kere daha hex trol 1 dmg vuramadan gg isteyenle dnnr

Bkb açıkken uçuruluyor mu ? OPS...

HaRdPr00
09/09/2008, 16:33
wayyy anasini rhasta alir diyen insanlar war yaa sok oldum wallaaa eger karsisinda rhasta olan troll bkb kasmadiysa itemsiz oynasin daha iyi en fazla 10 saniyede dograr troll

T-ThePhantomicLord
09/09/2008, 16:35
Aslında Rhasta sadece 1 refresh 4 tarrasque 1 assault kassa 2 tane ulti dikse belki troll rhasta'yı kesene kadar ölür :D

cemax
12/09/2008, 12:22
refresh aghanim tarasq pt hex dagon 5 le rhasta trollu napar biliyomusunuz ama rhasta beceriksiz se troll bi kere vurdu mu rhastaya zaten rhasta mefta olur

HaRdPr00
16/09/2008, 18:57
eger troll rastaya bu itemleri kastirirsa hll olsun cok kolaydi hex aganim refresh vb kasmak

abuba
17/09/2008, 19:29
trolle pt+lothar+bkb+butterfly+mkb+domınator(satanıc bıle degıl:D )bu heralde yaklasık olarak +164 atck gelıor.karısı yapr rhastayı troll gu ıtemlerle.sonucta lothar ıle dıbın gelıp ultı basıcak anında bkb basıcak yumulcak skıll basamıcak troll rhasta hpsı yarıdan asada olucek.bkb nın suresı yanlıs mı hatırlıorum bılmıorum ama 11 sn sanırsam.lotharın 10sn cooldownu war.bkb bıttıgı gıbı lothar basıcak rhsta noldu anam derken bı daha cıkıcak troll bu sefer bkb basamıcak ama bı bash ılakı tutucak.hatta troll damage yemeden bıle bıtırebılır bash sansına gore...

heroty
18/09/2008, 10:39
troLL bkb yada lothar kasarsa gelsin alsın rhasta imkanı yok xD

Infamous®
20/09/2008, 20:14
Rhasta Tabiki

unalbaba64
21/09/2008, 09:45
RHASAT trolü kesinlikle yener biz kendi içimizde buna ******* :D

thebountyhunter
22/09/2008, 10:17
Rastha nın alma imkanı yok!...

Çünkü troll yılanları da keserken lifesteal yapıyor rastha ne yaparsa yapsın trollü alması imkansız!!!

Ayrıca trolle olmadı bi orchid kas silence ver dal rasthaya ver bashı ultiyi..

4-5 sn anca sürer...

jale1987
23/09/2008, 16:58
bkb li troll rhastaya show yapar 1 de yasha koyar yakalar severim shamanı :D:D

executioner
23/09/2008, 17:53
Beyler pardon ama benim aklıma şöyle bi fikir geldi....
Troll e bkb kasın...
Troll e Manta kasın...
Bkb ve manta basıp dalın ...
As yüksek zaten rhasta skill atana kadar :)

AQality
25/09/2008, 03:32
rhasta alır diyenler.lütfen dotayı bırakın.başka bi şey oynayın.

mashed666
25/11/2008, 11:57
bkb bash ı engellemez all_tay
rhasta ne kasarsa kassın (isteyenle vs de yaparım troll vs shaman)
bkb li trollu alamaz

gülerler adama rhastapro ise wardlarda sıkıstırır tutmasına bile gerek yok rhasta lothar alır olmadı troll bkb ile geldiinde basar avatar bittiğinde nolcek??xDD troll anca 2 hot kasarsa wardlardan kurtulur ve yok dotayı bırakın falan diyenlerinde oyna yısını bilioruz troll str herosu değildir refresh kasar üstüne bide rhasta o zaman napıcak merak ediyorum doğrusu ki orchid kasmıs bir rhasta rakibi vura vurada alır...

macros55
04/12/2008, 19:44
Yuh yuh yuuuuh diyorum
Fll item gerek yok arkadasım
Bkb die bi item var
Bkb sy li troll bile 8 saniyede kasmıs rhastayı alır
Ki siz fll item diyorsunuz
Rhasta ya sans verenler dota ya bastan baslasın!!!
Bu kadar sacma bi soru duymadım acıkcası

sana katılıorum tutasa 2 bashla beraber troll alır ama rhasta refresher bide dagon5 kasarsa alır 2grup kobra 2 dgn 5 bide ag:DD:sadaada

Sky4nGeL
06/12/2008, 12:48
Şakamısınız siz ya xD Troll havada karada alır
Troll bi BkB kassın 10 sn içnde rhasta puff olr.....

MrCekirge
06/12/2008, 13:02
bence oynayışada bağlı troll BkB satanic lothar kasarsa karşısındada rhasta dagon aganim refresher assault kasarsa iş oynayışa kaLır ama troLL proysa büyük ihtimalle alır

HaRdPr00
08/12/2008, 21:47
oo rasta alir denmeye devam ediyor. allah askina rastanin yilanini 25 lvl itemsiz centaura atar misiniz kac can gidecek cok merak ediyorum .full item dendigi icin size soyle birsey soyliyim. satanic bkb fly taras mkb ve assault. can olacak, evasion olacak, armor olacak, deli gibi lifesteal olacak, Bu itemlerle troll refresherli rhastanin once butun wardlarini keser, sonra rastayi harcar, acil durum olmadikca bkb kullanmasina gerek bile kalmayabilir

Sky4nGeL
12/12/2008, 09:42
Ama durun :D Rhasta Trolle Orchidi vurdumu belki %1 şansı olabilir xD

_M@NIAQ_
19/12/2008, 19:41
full itemmi diyosunuz troll e 4 divine 1 bkb bide dagger bakalım rhasta kac saniye dayancak

NightBlooD
19/12/2008, 20:23
saçmalamayın bence troll ezer geçer

envo09
24/12/2008, 19:07
bnce troll basher ve ultisiyle stuna bagladımı bırakmaz ama rhasta cabuk davranıp ultisiyle baglarsa o zman da trol ölür :D

bAlAnAr
24/12/2008, 19:20
Yha tutturmuşsunuz bi Troll die herşeyde Troll alır diosunuz...
Troll bkb açtığında Rashta refresh atıp direk wardların arasına alır ondan sonrası gelir zaten troll bişe yapamaz

envo09
24/12/2008, 19:23
Troll ün ultisi ne kadar güçlü bilmiosun heralde,Troll 2 bf ,1 satanic, 2basher,1 bkb kassın alır...

NightBlooD
24/12/2008, 19:24
Yha tutturmuşsunuz bi Troll die herşeyde Troll alır diosunuz...
Troll bkb açtığında Rashta refresh atıp direk wardların arasına alır ondan sonrası gelir zaten troll bişe yapamaz

haha o onları yapana kdr troll yer rhastayı

envo09
24/12/2008, 19:25
haha o onları yapana kdr troll yer rhastayı

Kesinlikle katılıorum rhasta stundan cıkamadan ölür...

NightBlooD
24/12/2008, 19:29
rhasta hızlı davransa nolurki istedi kadar hızlı olsun trolll ultiye basarr gelir bkb kasar gg

bAlAnAr
24/12/2008, 19:31
Kesinlikle katılıorum rhasta stundan cıkamadan ölür...


Bencede troll ward lardan çıkamadan ölür

NightBlooD
24/12/2008, 19:38
Bencede troll ward lardan çıkamadan ölür

troll ultiyi basar gelir lan trol uzaktan bile stunlar :Dahuhh

bAlAnAr
24/12/2008, 19:40
rashta ulti arasına alır 501 range uzakta durur:D:D

NightBlooD
24/12/2008, 19:46
bisiy söliyim mi troll lothar kasar gelir azına eder

bAlAnAr
24/12/2008, 19:48
bisiy söliyim mi troll lothar kasar gelir azına eder

vs yapıyon düz oyun oynamıyon sen bunu anlayamıyorsun heralde

NightBlooD
24/12/2008, 20:32
lothar her halukarda kasılacak item verdigi attack spd ve damage yeter bile

II_Remedy_II
24/12/2008, 20:40
lothar her halukarda kasılacak item verdigi attack spd ve damage yeter bile

Ya zaten full item ayrı bir saçmalık oyundaki nerdeyse her item ve heroya karşı kasılabilecek başka bir item olduğundan full itemde süekli birbiri ardına gelen item önermeleriyle kimse bir başkasına üstünlük sağlayamaz


bu arada madem troll lothar kastı rhastayla troll lotharlı olsada olmasada manta kasar yakalanma şansını 3 te 1 e indiririm birde lothar kasarım hatta eğer bana değilde ilizyona dalarsa lothar basar bkbnin bitmesini bekler öyle keserim oldumu?

Blackjack
26/12/2008, 09:53
Abi daha neler :/
Rhasta vs troll nedir bkb yi birak silence ile 5 sn de keser troll =/
Bu arada 4 hot 1 assault 1 referesh kasan arkadasımız o referesh combosunu yapcak manayı nerden buldu ? Yeticegini hiç sanmıyorum

afyonomar
27/12/2008, 17:19
troll bence bazeden çıkarmaz rhastayı

NightBlooD
27/12/2008, 18:35
adama diorum anlamıor abi neyle anlatıyım daha

ayotech135
27/12/2008, 19:52
abi troll bi yakaladımmı bırakmaz bashdan ama oynayanlara ve itemlere baglı

NightBlooD
27/12/2008, 19:55
ya troll biraz bilse alırr...

bAlAnAr
28/12/2008, 13:34
yha bilmeden konuşma rashtayla oynamadın heralde hiç

sir_krunsull
28/12/2008, 16:33
lothar la iş bitseydi... Ohooo ward a bakar olay ref + hex tamam rhastayı kullanmasını bilen kazanır ama dagger kasarsa bi anda cıkıp troll kesebılır ama bilmiyorum oyunculara bağlı rhasta her nekdar ezik dursada full item olunca zorlar ultıler fena yani gg.... bkb troll keser ama genede kullanmasına baglı dıyıyorum ben bkb vlad satanıc assoult pt basher bu durumda kesebilir bilir sadece rhasta da item kasmasna bakar akıllıca kullanmaları lazım bkb bitince troll gg olur :S

NightBlooD
28/12/2008, 17:30
yha bilmeden konuşma rashtayla oynamadın heralde hiç


zaaa bkb cıksam rhasta napcak nooob!!!!

NightBlooD
28/12/2008, 17:31
lothar la iş bitseydi... Ohooo ward a bakar olay ref + hex tamam rhastayı kullanmasını bilen kazanır ama dagger kasarsa bi anda cıkıp troll kesebılır ama bilmiyorum oyunculara bağlı rhasta her nekdar ezik dursada full item olunca zorlar ultıler fena yani gg.... bkb troll keser ama genede kullanmasına baglı dıyıyorum ben bkb vlad satanıc assoult pt basher bu durumda kesebilir bilir sadece rhasta da item kasmasna bakar akıllıca kullanmaları lazım bkb bitince troll gg olur :S

ya saçmalama troll bkb kassın rhastada kassın nolcak :S

sir_krunsull
28/12/2008, 17:41
acsın bkb abi ward dıkıp ıcıne gır yada onu ıcıne at ?_? bkb bıtınce gg olur zaten ama gene soyluyorum OYUNCULUGA BAKAR...

bAlAnAr
29/12/2008, 17:11
zaaa bkb cıksam rhasta napcak nooob!!!!

yha bilmeden konuşma noob sensin asıl

mka51
19/06/2010, 16:58
eğer troll bkb kasarsa rhasta babayı alır bide yakalayıp bash attımı tamam rhasta bkb kassa ne olacak troll düsmana attığı tek skill blind onuda atmasada olur int skilleri olmadan bi ise yaramaz troll win rhasta gg

Halloween
19/06/2010, 20:27
trollun fazla skilli olmadıından(en fazla blind) bkb pek fazla işe yaramaz rhastada troll çıksa bkbyi rahat alır ya da linken ki hex te bu işe yarar hem zaten troll bkb ulti dalsa çok hızlı vurduu için bash şansı da fazla alma ihtimali yüksek

Lundbeck
19/06/2010, 20:39
Troll ile Rhasta vs'si mi karşılaştırılır ne biçim konular bunlar ?