PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : DotA 2 - Another Dota Movie



KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 15:31
http://www.youtube.com/watch?v=kPb5ABjYcK8&list=UUNRQ-DWUXf4UVN9L31Y9f3Q&feature=plcp

TearsOfClown
07/05/2012, 15:57
Krobelus muhteşem stick hareketini yaptığında SF'nin attığı muhteşem raze, ouw çok sert

KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 15:59
Krobelus muhteşem stick hareketini yaptığında SF'nin attığı muhteşem raze, ouw çok sert

Hayatında ilk kez sf oynuyor.

Sprivia
07/05/2012, 16:04
Şarkıdan başka hiçbir şey için izlenmeyecek bir video olmuş. 1.si ne efekt var ne bir şey var hatta mausla kontrol ettirmen ekranın altındaki barla replay barının gözükmesi fln edit olarak çok kötü. 2.si hareketlerde ne düzgün bir fake var ne düzgün bir hareket var. Publardaki normal hareketleri koymuşsun. Herkes bir skill atıyo ultra veya rampage alıyo birileri combat içinde o kadar. Benim puanım 2/10

KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 16:10
Şarkıdan başka hiçbir şey için izlenmeyecek bir video olmuş. 1.si ne efekt var ne bir şey var hatta mausla kontrol ettirmen ekranın altındaki barla replay barının gözükmesi fln edit olarak çok kötü. 2.si hareketlerde ne düzgün bir fake var ne düzgün bir hareket var. Publardaki normal hareketleri koymuşsun. Herkes bir skill atıyo ultra veya rampage alıyo birileri combat içinde o kadar. Benim puanım 2/10

Ilk önce şunu söyleyeyim efekt konusunda haklısın. Aslında yapabileceğim çok şey vardı efekt konusunda ama pek yaratıcı değilim malesef.

Ikinci olarak ise Dota 2'de eskiden demoui diye bir konsol komutu vardı. Bu komut sayesinde replay kutusu, hp barı vs. kaldırabiliyorduk. O olmayınca bana iki seçenek kalıyordu. Ya ekranın orta bölümünü koyacaktım (yani videoyu normal çekip köşeleri içine almadan yayınlayacaktım) yada böyle yapacaktım. Ilk dediğim seçenekte ekran gerçekten çok ufak oluyordu. Bende varsın insanlar bunu görsünler ama düzgün izlesinler dedim.

Hareket bakımından büyük bir zorluk çektim yani DotaCinema veya WoDota gibi bir kuruluşun içinde değilim arkadaşlarımdan bulduğum kadarını ekleyebildim.

Sonuç olarak bunlar bahane mi, değil. Daha iyisini yapmam gerektiğini biliyorum. Beğenmediğin bir videoyu sana izleterek vaktini aldığım için özür dilerim.

canifeto12
07/05/2012, 16:27
FroStyl (ali ) yi tebrik ediyorum pıudgedeki hook lar gercekten güzeldi

hohmlec
07/05/2012, 16:55
sony vegas kullanırsan heroları mapı ve ıtem buıldı gormesın

KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 16:58
sony vegas kullanırsan heroları mapı ve ıtem buıldı gormesın

Vegas ve After Effects kullandım zaten

TauGunner
07/05/2012, 17:47
2755
Oyunun tipi kaymış.:(
Not: Fail Paint.:(:(
Not2:Arada beraber oynayalım çok gosel hareketler yaparım ben de.:(
Not3:Spoiler bulamadım.:(
Not4::(

KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 17:48
2755
Oyunun tipi kaymış.:(
Not: Fail Paint.:(:(
Not2:Arada beraber oynayalım çok gosel hareketler yaparım ben de.:(
Not3:Spoiler bulamadım.:(
Not4::(

720p'de izler misin bi :D

TauGunner
07/05/2012, 17:52
720p'de izler misin bi :D
Burdan izlediğim için ayarlama yapamadım.Bir 5 dk daha izleyemem kusura bakma.:D
Oyunun tipi kaymış derken yazıları kastetmiştim bu arada.Onun için dediysen. :S

KONYALIYOBAZ
07/05/2012, 17:58
demoui komutu yüzünden hepsi -.-

ViktorReznov
07/05/2012, 21:09
2755


Heh tam burda, ben Akasha olarak o araya; 4 kişinin arasına atlamasaydım o gemi nah çarpardı :):):)

Güzel olmuş eline sağlık.

Gehenna
08/05/2012, 04:01
Şarkıdan başka hiçbir şey için izlenmeyecek bir video olmuş. 1.si ne efekt var ne bir şey var hatta mausla kontrol ettirmen ekranın altındaki barla replay barının gözükmesi fln edit olarak çok kötü. 2.si hareketlerde ne düzgün bir fake var ne düzgün bir hareket var. Publardaki normal hareketleri koymuşsun. Herkes bir skill atıyo ultra veya rampage alıyo birileri combat içinde o kadar. Benim puanım 2/10

YOrumunu cok abartı buldum boracım.Bence sade ve etkili bir video olmuş,cok rahat 10 üzerinden 7 alır..

KONYALIYOBAZ
08/05/2012, 13:59
Heh tam burda, ben Akasha olarak o araya; 4 kişinin arasına atlamasaydım o gemi nah çarpardı :):):)

Güzel olmuş eline sağlık.

Ahahah haklısın :D Teşekkür ederim


YOrumunu cok abartı buldum boracım.Bence sade ve etkili bir video olmuş,cok rahat 10 üzerinden 7 alır..

Teşekkür ederim beğendiğine sevindim

ToreX
08/05/2012, 18:20
Sonunda başardın :) Benim hareketlerimide koysaydın iyi olurdu neyse DreadLorD'un varya o yeter 555:)

KONYALIYOBAZ
08/05/2012, 22:19
Sonunda başardın :) Benim hareketlerimide koysaydın iyi olurdu neyse DreadLorD'un varya o yeter 555:)

Abi 2 gun herkese yalvardim hareket verin diye kimse elini tasin altina sokupta oyunlarindan hareketlerini bulmadi, genel olarak aldigim cevap ''Oyunlarima bak ordan bulursun sanirim surda bir invoker oyunum vardi (o da 20 sayfa geride) orda soyle birsey yapmistim'' kacinci dakika diyince hatirlamiyorum sen bak diyorlar. Suanda bu movie'de bana game id ve game time veren herkesin moveunu koydum. Baska ve bu sefer daha kaliteli bir movie yapmayi planliyorum. O zaman sanada haber veririm eger game time ve game id verirsen moveunu zevkle movieme eklerim.

WHY YOU LITTLE
08/05/2012, 22:20
Abi 2 gun herkese yalvardim hareket verin diye kimse elini tasin altina sokupta oyunlarindan hareketlerini bulmadi, genel olarak aldigim cevap ''Oyunlarima bak ordan bulursun sanirim surda bir invoker oyunum vardi (o da 20 sayfa geride) orda soyle birsey yapmistim'' kacinci dakika diyince hatirlamiyorum sen bak diyorlar. Suanda bu movie'de bana game id ve game time veren herkesin moveunu koydum. Baska ve bu sefer daha kaliteli bir movie yapmayi planliyorum. O zaman sanada haber veririm eger game time ve game id verirsen moveunu zevkle movieme eklerim.
söyledim skypeını aç bak dksını bile yazdım :D

KONYALIYOBAZ
08/05/2012, 22:28
Videoyu fixledikten sonra soyledin ama -.-

WHY YOU LITTLE
09/05/2012, 14:10
daha öncesinde söylemiştim skypetan arada kaynamış o -.-'

KONYALIYOBAZ
11/05/2012, 09:13
daha öncesinde söylemiştim skypetan arada kaynamış o -.-'

Kaynamış heralde :D