PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bu sistemle en iyi kalitede dota 2 oynanır mı?



Nukkaa
19/06/2012, 23:01
Windows 7 Ultimate 64 bit
AMD Phenom 8450 Triple-Core Processor 2.1 Ghz.
3gb Ram
Directx 11
Nvidia Geforce 9500GT 512 mb ekran kartı

yüksek kalitede performans alabilirmiyim?

Hapkido
19/06/2012, 23:06
Windows 7 Ultimate 64 bit
AMD Phenom 8450 Triple-Core Processor 2.1 Ghz.
3gb Ram
Directx 11
Nvidia Geforce 9500GT 512 mb ram

yüksek kalitede performans alabilirmiyim?

Nvidia Geforce 9500GT 512 mb ekran kartı demek istedin sanırım. Biraz daha iyi bi ekran kartı al. 512 çok az geldi bana. Sen onu 1 Gb yap.

Sprivia
19/06/2012, 23:06
İşlemci ve ekran kartın yetersiz. Ortalama bir performans alırsın. En yüksek ayarlarda imkanı yok oynanmaz.

Nukkaa
19/06/2012, 23:09
teşekkürler beyler

Gray Fox
19/06/2012, 23:40
Benimde bilgisayarim
Intel pentium 4
ati radeon hd 3650
2gb ram
Dota 2 takilarak oynuyo
amd phenom ii x4 965 black edition 3.4ghz 8mb quad
almayi dusunuyorum dota 2 rahat kaldirir mi?
Ekran karti da degismek gerekiyosa tavsiye edebileceginiz bisey var mi?

KONYALIYOBAZ
20/06/2012, 00:18
9500GT arkadaşta var ddr 3 hatta. Yüksek kalitede oynuyor ama ısınıyor.

Lexsarko
20/06/2012, 01:23
Benimde bilgisayarim
Intel pentium 4
ati radeon hd 3650
2gb ram
Dota 2 takilarak oynuyo
amd phenom ii x4 965 black edition 3.4ghz 8mb quad
almayi dusunuyorum dota 2 rahat kaldirir mi?
Ekran karti da degismek gerekiyosa tavsiye edebileceginiz bisey var mi?

Ekran kartını değiştirmeden o işlemciden 10 tane de alsan oynayamazsın. Dota 2'nin recommended sistem gereksinimlerini aratırsan en düşük hangi modelin recommended olduğunu görebilirsin. O modelden daha iyi herhangi bir model işini görür.

BABASCARFACE
20/06/2012, 03:06
laptop i5 4gb ddr3 ram 1gb gt320m paylaşımsız ekran kartım var ama ben bile full yapmıyorum bence sistemin biraz düşük ekran kartını yukseltmeni öneririm ama dusuk ayarlarda bile grafikler guzel yani önemli olan oynanabirlik

Gray Fox
20/06/2012, 10:01
Ekran kartını değiştirmeden o işlemciden 10 tane de alsan oynayamazsın. Dota 2'nin recommended sistem gereksinimlerini aratırsan en düşük hangi modelin recommended olduğunu görebilirsin. O modelden daha iyi herhangi bir model işini görür.

amd phenom kotu mu? Ben onu almayi planliyodum da aklinda o fiyat araliginda var mi tavsiye edebilecegin bir islemci?

PlanetX
20/06/2012, 10:12
Sadece islemci ile alakasi yok gercekten. Fullediginde arttirdigin shadow detail, anti aliasing gibi seyler GPU intensive olarak gecer yani ekran kartina binen yuklerdir. Ben Intel i7 islemcili Ati HD5730 ekran kartimla laptopumda isinma olmadan fullde oynayabiliyorum. Ayni sekilde i3 islemcili NVIDIA gt240m sahibi arkadasim da gayet maximum ayarlarda oynuyor.


Benimde bilgisayarim
Intel pentium 4
ati radeon hd 3650
2gb ram
Dota 2 takilarak oynuyo
amd phenom ii x4 965 black edition 3.4ghz 8mb quad
almayi dusunuyorum dota 2 rahat kaldirir mi?
Ekran karti da degismek gerekiyosa tavsiye edebileceginiz bisey var mi?

Bu arada anakartin Intel icin uretilmis. AMD islemci alirsan anakarti da degistirmen gerekicek.

Gray Fox
20/06/2012, 10:24
Sadece islemci ile alakasi yok gercekten. Fullediginde arttirdigin shadow detail, anti aliasing gibi seyler GPU intensive olarak gecer yani ekran kartina binen yuklerdir. Ben Intel i7 islemcili Ati HD5730 ekran kartimla laptopumda isinma olmadan fullde oynayabiliyorum. Ayni sekilde i3 islemcili NVIDIA gt240m sahibi arkadasim da gayet maximum ayarlarda oynuyor.



Bu arada anakartin Intel icin uretilmis. AMD islemci alirsan anakarti da degistirmen gerekicek.

Biliyorum anakartida degistiricemde. Bilgisayarim baya eski oldugu icin degistiricem. Internette biraz arastirdim bu islmeci hem iyi hemde ucuz diye duydum. Aklimda onu almak vardi ama lexsarko oyle dedikten sonra suphe duymaya basladim cunku mass effect 3,dead space 2 ve diablo 3 te oynamayi dusunuyorum.

Elit
20/06/2012, 10:58
ortalama bi pc işini görür şu bu demekten ziyade en azından 1000 tl cıkar koy koseye orta duzey bı pc alırsın ve dota 2 yı yuksek ayarlarda dıger saydıkalrınıda orta ayarlarda oynarsın , full detay dedıgın olayda ekran kartı ve ıslemcı degerlerı actıgın ozellıge gore deısıyor yanı bazı oyunalarda full detay da aa olmazken bazılarında oluyo ve farkedıyo hepsını acım desen en kotu 256 bıt duzgun bı karta ıhtıyacın var ona esdegerdede bı ıslemcıye sen bence dota2 dısındakıler ıcın full detay sevdanı ertele eger butcen cok yuksek deılse.

4 tane dota 2 yı aynı anda full ayarda oynarım benım pc dede ben oyuna ısınamadım :D

Lexsarko
20/06/2012, 11:16
ortalama bi pc işini görür şu bu demekten ziyade en azından 1000 tl cıkar koy koseye orta duzey bı pc alırsın ve dota 2 yı yuksek ayarlarda dıger saydıkalrınıda orta ayarlarda oynarsın , full detay dedıgın olayda ekran kartı ve ıslemcı degerlerı actıgın ozellıge gore deısıyor yanı bazı oyunalarda full detay da aa olmazken bazılarında oluyo ve farkedıyo hepsını acım desen en kotu 256 bıt duzgun bı karta ıhtıyacın var ona esdegerdede bı ıslemcıye sen bence dota2 dısındakıler ıcın full detay sevdanı ertele eger butcen cok yuksek deılse.

4 tane dota 2 yı aynı anda full ayarda oynarım benım pc dede ben oyuna ısınamadım :D

Havasını da atıyo varya! :D Ben Burak büyüyünce görücem seni o bilgisayarı fırsat bulup kullanabilecek misin bakalım :D

Elit
20/06/2012, 11:46
su andada ondakı zaten biz oyun için iş bölümü yaptık gündüz o aksam ben oynuyoruz :D gerçi street fighter vs tekken oyunu yukledım bi kol aldım sımdı bı tane daha alıcam kapısıcaz aksamları :D sırayla oynuyoruz ama olmuyo :D

Lexsarko
20/06/2012, 12:54
su andada ondakı zaten biz oyun için iş bölümü yaptık gündüz o aksam ben oynuyoruz :D gerçi street fighter vs tekken oyunu yukledım bi kol aldım sımdı bı tane daha alıcam kapısıcaz aksamları :D sırayla oynuyoruz ama olmuyo :D

Arada sırada DotA da oynat da geleceğin yıldızını şimdiden yetiştir İsmail abi :D

D1e-_-
20/06/2012, 13:26
Intel Core i5
2gb DDR3 ram
SABIT DISK
HDD 320 GB SATA (5400 Rpm) HDD
Ekran kartı:
Mobile Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD Max. 1340MB ATI Mobility Radeon HD 4550
Eskiden hiç sorunsuz dota2 oynayabilirken şimdi 1-2 oyun belki 3 oyun sonra kendini kapatıyorki genelde 2. oyunda kapatıyor. Isınıyor ayrıca.

Burakula
20/06/2012, 14:05
maessy sanrım laptoptan bahsediyorsun. bende 2 laptop var birsi senn dediğin özelliklere yakın ve aynı sorunu onda da yaşamaktaydım. sanırım ısındığı için kapanmakta zaten ben laptop altına konulan taşınabilir soğutuculardan alddım 45 lira ciavrı bişey çok ğahalı da değil ve sorunum çözüldü. eskiden rahat oynamanın sebebi sanırım kış ayları:D

PlanetX
20/06/2012, 14:16
Biliyorum anakartida degistiricemde. Bilgisayarim baya eski oldugu icin degistiricem. Internette biraz arastirdim bu islmeci hem iyi hemde ucuz diye duydum. Aklimda onu almak vardi ama lexsarko oyle dedikten sonra suphe duymaya basladim cunku mass effect 3,dead space 2 ve diablo 3 te oynamayi dusunuyorum.

O islemci guzel evet. AMD genel olarak fiyat/performans acisinda hep iyi olmustur zaten.


Intel Core i5
2gb DDR3 ram
SABIT DISK
HDD 320 GB SATA (5400 Rpm) HDD
Ekran kartı:
Mobile Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD Max. 1340MB ATI Mobility Radeon HD 4550
Eskiden hiç sorunsuz dota2 oynayabilirken şimdi 1-2 oyun belki 3 oyun sonra kendini kapatıyorki genelde 2. oyunda kapatıyor. Isınıyor ayrıca.

Isindigi icin kapaniyor Fear'in dedigi gibi. Fanlarini temizle. Bu da cozum olmazsa yine Fear'in dedigi gibi harici bir sogutma isini gorur.

D1e-_-
20/06/2012, 14:45
O islemci guzel evet. AMD genel olarak fiyat/performans acisinda hep iyi olmustur zaten.



Isindigi icin kapaniyor Fear'in dedigi gibi. Fanlarini temizle. Bu da cozum olmazsa yine Fear'in dedigi gibi harici bir sogutma isini gorur.
Planetx ve Fear sağolun, Eskiden vardı, sanırım o zaman hiç sorunsuz oynuyordum zaten :D, kırmıştım neyse yenisini almakta yarar var

Gray Fox
20/06/2012, 15:13
Sapphire HD5850 ve amd phenom ii x4 965 alicam buyuk ihtimalle ins bunlarla oynarken takilmaz bilgisayar

Nukkaa
20/06/2012, 16:23
arkadaşlar söylediğim sistem ile render %95, textures&shadows orta ayarda ve 1280x960 çözünürlükte güzel performans alabiliyorum bugün denedim.

Sprivia
20/06/2012, 16:33
arkadaşlar söylediğim sistem ile render %95, textures&shadows orta ayarda ve 1280x960 çözünürlükte güzel performans alabiliyorum bugün denedim.

1440x900 render %100 ve sadece textures orta ayarda oynuyorum. Pcm seninkinden biraz daha kötü. Ben olsam render ve çözünürlüğü fullerdim shadowsu kapardım. Tahminimce performansı ve grafikleri daha iyi yapabilirsin dediklerimle.