PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Oyunda ve party de arkadaşımın yazdıklarını göremiyorum



Zaphart
19/07/2012, 18:11
Oyunda ve party de arkadaşımın yazdıklarını göremiyorum o da benimkileri göremiyor.Ulan ali osman niye yazmıyorsun oyuna mı kitlendin dedim çocuğa yo sende bişey yazmıyorsun falan dedi böyle anladık :( Garip geldi bana bu durum diğer yabancılarla falan gayet rahat küfürleşiyorum halbuki onlar beni duyabiliyor ben onları. arkadaşımda onları duyabiliyor.Yardım lütfen nasıl düzeltilir bu sorun?

Zaphart
19/07/2012, 21:19
Anlayan biri yokmu ya:(

MrFoseptik
19/07/2012, 21:32
ikinizden biri iletişimi engellemiş. ikinizde oyunda iken sağ tıklayıp orada ki seçenekleri okuyun bir tanesi düzeltiyordu da şu an ne yazıyordu hatırlamıyorum.

WeRdeR WeReMeM
19/07/2012, 22:09
Bence arkadaşın bahsettiği şey o değil niye diye soracak olursanız bana da arada sırada oluyor. Roshan kesilince yada biri kill alınca falan hiç yazı gözükmüyor. Belki arkadaşa böyle bir şey olmuştur.

MrFoseptik
19/07/2012, 22:12
eğer arada sırada oluyorsa bilemem ama benim bahsettiğim sürekli olanı. ben yanlışlıkla arkadaşı engelledim. adam kafe de yanımda yazdığım görünmüyor. öbür arkadaş görüyor ama.

Zaphart
19/07/2012, 22:51
evet mr foseptik senin dediğinden ama anlamadım nasıl olacak. ikimzde dota 2 deyken arkadasın nicke sol tıklayıp mı ayarlıcam?

Zaphart
20/07/2012, 03:13
tamamdır oyuncuyu yoksay yapmışım yaptığımı hiç hatırlamıyorum ama :) teşekkür ederim yardımınız için.

Nighthawk
20/07/2012, 03:31
Bazen parti atarken yanlışlıkla ignore edilebiliyor :)