PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Takim kuruluyor(Golden Horde)- Ihtiyaclar



Pharaoh_MT
07/08/2012, 13:58
Selam herkeze , arayislarimdan bi sonuc elde edemememin ardindan kendin cikip kurmaya karar verdim. Oncelikle takimimizin amaci Turkiye turnuvalarinda boy gostermektir, bol bol antreman maclari yapilacaktir . Su an 3 tane oyuncuya ihtiyacimiz var . Asiri iyi veya super olmaniza gerek yok , oyunun temelini ve rollerin amacini , takim ruhunu ve oyununu bilin yeter , ben degil herzaman biz demelisiniz yoksa 1v1 turnuvalari kacmiyor. Assagida oyuncunun sahip olmasi gereken ozellikler;

1.Skype (gerektiginde ventrilo kullanilabilir) ve mikrofon. (deneme sirasinda mikrofon zorunluluk degildir.)
2. 16 + yas sinirlamasi. Akil yasta degil bastadir mantigindan hareket ederek sinir 18 degildir zira akli basinda biri kendini direk belli eder.
3.Insan olmak-Artistlik,bencillik,assagilayilicik,bagirip cagirmak gibi durumlarda oyuncu isterse dendi seviyesinde olsun affedilmez. Takim olmanin birinci kurali herkezin birbirleriyle iyi anlasip kordine olmasidir , bunu bozabilecek kisiler ruhu kotu sekilde etkiler.
4. Haftada 3 (bazi durumlarda 4) antreman yapilacaktir , gelememeniz takdirde haber vermeniz gerekmektedir.Saatler 8.00-11.30
5.Oyun disi muhabbetlerde kufur vs hersey serbesttir ve ~saka sinirinda~ ve cok abartilmiyicak sekilde kalmalidir.
6. Antreman disinda DOTA TV den veya gecmis turnuvalardan maclar izlenmelidir.

Bilgileri assagidaki gibi doldurunuz:

Isim:
Yas:
Sehir:
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum:
Tercih ettiginiz rol:
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir)
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero:
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari:
Aktiflik durumu:
STEAM ID:
Herkese kolay gelsin , M.T.

not:Dilerseniz bilgileri ozel mesaj yoluyla atabilirsiniz.

eqzalance
07/08/2012, 14:28
Isim: Fırat
Yas: 20
Sehir: ankara
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 5yıl cıvarı oldu dotaya baslıyalı
Tercih ettiginiz rol: support
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir) turnuva deneyımım yok
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: rylai
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: knight,silkroad,league of legend, heroes of newerth,forsaken world,gerisine gerek duymadım yazmaya
Aktiflik durumu: gunde 5saat kadar olabılır duruma gore degısır
STEAM ID: eqzalance
bi arkadas daha var onunla beraber katılmayı dusunuyoruz onun steam ıd: trexum
bi de aksam 7.30 deneme macı yapcakmıssın galıba ama ıftar vaktıne yakın bı saat secmıssın bazı kısılerın gelmesı zor olur

ViktorReznov
07/08/2012, 14:30
Güzel bir atılım olmuş.

mayyakmuyyak
07/08/2012, 14:53
Isim: Orhan
Yas:18
Sehir: Ankara
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 4 senedir oynuyorum
Tercih ettiginiz rol: carry tercihim ama bana hepsi uyar
CW/Turnuva deneyimi yok
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: anti mage
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari:silkroad-lol-wow-ko-c9
Aktiflik durumu:12 saat
STEAM ID: dota020

ViskiCoke
07/08/2012, 15:12
Isim: Onur
Yas:19
Sehir: Tekirdağ
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 4 senedir oynuyorum
Tercih ettiginiz rol: carry support(Özellikle İnvo) tercihim ama bana hepsi uyar
CW/Turnuva Warcraft-3 Battlenet
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: Lycan
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari:silkroad-ko-Warcraft3-Dota battlenet
Aktiflik durumu:9 saat
STEAM ID: Aselsan32 /ViskiCoke

Pharaoh_MT
07/08/2012, 15:34
Aksam saat 9 da (iftardan dolayi gece alinmistir) deneme mac(lar)i yapilacaktir arkadaslar , o saatte online olmalisiniz.Basvuran arkadaslarin ismi listeye aliniyor.

eqzalance
07/08/2012, 16:21
organizasyon için yardım lazım olursa ben yardımcı olabilirim

dE.x
07/08/2012, 16:25
Isim: Gürkan
Yas: 19
Sehir: Ankara
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: Dotayı 5 senedir oynuyorum. Dota 2 yi 6 aydir
Tercih ettiginiz rol: Semi carry - Carry Tercihim semi carry
CW/Turnuva deneyimi : Dota 2 cw tecrubem vardir . Dota da 1v1 turnuvalarında ceyrek final gibi basarilarim vardir.
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: Semi carry oynamayi cok sevidigim icin Storm , wind , clock cok severim iyi oynarim.
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: Knight
Aktiflik durumu: Her gün 8 saat
STEAM ID:gurkan0123 - dE.x

Cross
07/08/2012, 16:34
gerekli bilgileri yazmaya üşendim uyarsa 9 da online durumda olucam ekleyin yapalım denemeleri (Cross) ... ?

Pharaoh_MT
07/08/2012, 17:31
Şu an toplam 7 başvuru olmuştur , 3 başvuru sınırı daha vardır. 10 kişiden 5 kişi seçilecektir. (3 takıma , 2 rotasyonlu oyuncu) ve rol dağılımlarıda bu günden sonraki antremanlarda yapılacaktır. Seçme şekli şöyle olacaktır : Başvuran 10 kişi , 2 takım olacak halinde 2 maç yapacaktır ( her maçta farklı kadro ile) .

nancilin
07/08/2012, 19:02
Valla ben de Cross gibi üşendim :) Ben de saat 9 da online olmaya çalışıcam

Berkantk
07/08/2012, 19:25
Yazındaki aşırı imla hatalarından dolayı tamamını okuyamadım. Zorlandım :S

Pharaoh_MT
07/08/2012, 19:27
iş yerinde ingilizce klavye kullandığım için öyle , bende yazarken zorlanıyorum arada.

@nancilin : Steam verseydin ?

nancilin
07/08/2012, 19:41
SteamID: nancilin :)

Raito
07/08/2012, 20:28
Isim:Eren
Yas:22
Sehir:Antalya
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum:4 yıldır oynuyorum
Tercih ettiginiz rol: support, semi carry
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir) bir iki 1v1 turnuvaya katılmıstım ancak bisey olmadı :D
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: puck
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari:ko,lol,hon
Aktiflik durumu:gece 4-5 gibi uyur, 13 gibi uyanırım. geri kalan her saat online olablirim. sıkıntı yok.
STEAM ID: http://steamcommunity.com/id/qanja

nakroz
07/08/2012, 22:32
Ismim Metin
Yasim 18
Istanbulda yasiyorum
dotayi 2007 den beri oynuyorum
eurobattle wepla gibi cok platformda oynadim.Weplada su anda aktif olan old clanin 2.kaptaniyim.Kaptanlik yaparim gerekirse.Adeks in turnuvasina katilmistim takimimla bi kere.ceyrek final oncesinde elendik ne yazikki.
En iyi oynadigim heroyu soyleyemem her heroyla oynarim ama cw lerde kaptanlar bana invoker yada ds ceker heralde iyi oynuyorum onlarla.Gunde 4 5 saat oynuyorum ama su anda laptopum serviste.2 gune acamam dotayi
STEAM ID : badassangel3

Rol olarakta hard veya semi carry yada roamer tercihimdir ama support da iyi oynarim;

Gehenna
07/08/2012, 23:15
kolay gelsin :)

Nyhuf
07/08/2012, 23:58
Isim: Serhan
Yas: 18
Sehir: Mersin
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 2006
Tercih ettiginiz rol: Support, Jungler, Carry
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir)
Sadece kendi çapımızda yaptığımız dostluk maçı denebilecek CW' ler oldu.
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: Sand King
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: Knight Online, WoW
Aktiflik durumu: Ramazan dolayısı ile fazla girebilme ihtimalim yok. Ramazan dışında akşam 8'den sonra boşum.
STEAM ID: Syrna http://steamcommunity.com/id/Syrna/

Gehenna
08/08/2012, 01:01
Isim: Serhan
Yas: 18
Sehir: Mersin
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 2006
Tercih ettiginiz rol: Support, Jungler, Carry
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir)
Sadece kendi çapımızda yaptığımız dostluk maçı denebilecek CW' ler oldu.
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: Sand King
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: Knight Online, WoW
Aktiflik durumu: Ramazan dolayısı ile fazla girebilme ihtimalim yok. Ramazan dışında akşam 8'den sonra boşum.
STEAM ID: Syrna http://steamcommunity.com/id/Syrna/
abi ilk 3-4 satır resmen ben :D iyi şanslar

trexum
08/08/2012, 04:07
Isim:Hubeyib garip gelebilir herkes bana 'hube' der :D
Yas:21
Sehir:İzmir- Ankara
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum:6 yıldır oynuyorm
Tercih ettiginiz rol:carry-ganker rolleri tercihimdir fakat kaptan ne derse uyulur tiptenimdir takım oyunu ön planda :)
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir) : eurobattle serverında düzenledenen ufak turnuvalar
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero:wr , es , sand, rubick vs. sevdiğim herolardır fakat pudge'den zevk alarak oynuorm son zamanlarda da invoker :D
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: Knight , Hon
Aktiflik Durumu : yaz tatillerin genelde her saat online olabilirm. Üni ankara o zamanda haftasonları daha uygun oluyorm.
STEAM ID:Trexum

KONYALIYOBAZ
08/08/2012, 07:18
abi ilk 3-4 satır resmen ben :D iyi şanslar

Ahaha aynen lan :D İbret aldım kanka :D

JeanValjean
08/08/2012, 09:19
Isim: Onur
Yas:21
Sehir: Eskişehir/Antalya
Dotayi su seneden beri/su kadar yildir oynuyorum: 2 seneden beri.
Tercih ettiginiz rol:Ganker , disabler.
CW/Turnuva deneyimi(varsa , yoksa onemli degildir): Var. Yerel bir kaç lan turnuvası.
En iyi oynadiginizi dusundugunuz hero: Sand king / Void
Dota disinda oynadiginiz / gecmiste oynadiginiz PvP oyunlari: WoW , Knight online , Silkroad online , lol ,Savage.
Aktiflik durumu: Öğrenci olduğum için sıkıntı olmuyor gündüz , gece her an online olabilirim.
STEAM ID: Steam bağlantım üye ismimin altında var ^^

Yarışmacı arkadaşlarıma başarılar diliyorum ^^ Önemli olan her zaman zevk almak yensen de , yenilsen de ;)

Berkantk
08/08/2012, 13:02
Üstteki arkadaşı hiç önermem :/ Pub'ta sup olmayacağı düşüncesi olan ve es ile pub da tavuk almanın saçma olduğunu zanneden bir arkadaş.

JeanValjean
08/08/2012, 13:05
Üstteki arkadaşı hiç önermem :/ Pub'ta sup olmayacağı düşüncesi olan ve es ile pub da tavuk almanın saçma olduğunu zanneden bir arkadaş.

Üstteki arkadaşta rexxarla 20 dk nc ye girip hiç bir kombata gelmeyip siz ne bilirisiniz oyun oynamayı diyen bir kendini beğenmiş tip.

Go 1v1 ? onlineyim

Ayrıca pub game de orta solo giden genelde tavuk alır. 4x iron , 1 tango , birde agi+ str +int klasın neyse alırsın 150 gold. Her neyse Belki çok iyi bir playersindir ben görmedim ama kendini beğenmiş olman ve diğer takım arkadaşlarını aşağılaman bayağı bir eksik ve boş olduğunu gösteriyor. Zaten sen saçma salak konuşmaya başladıktan sonra herkes oyundan koptu. Altı üsütü bir oyun atmıştık zaten bay çok bilmiş.

Ratz
08/08/2012, 13:13
Streamleyebilirim vs'nizi :O

Berkantk
08/08/2012, 14:09
Gang'e geldiğimde es ile creep kasmakla meşgul olmandan ötürü fail gang'i ancak nc de geçiştirebilirdim. Ayrıca kendini beğenmiş falan diyorsun; aptal aptal konuşuyordunuz bi' b*k biliyormuş gibi ondan sonra öyle oldu. Neyse party i kabul etmem hataydı 1, seninle vs de zamanımı yiyemem 2. kusura bakma panpiş

Pharaoh_MT
08/08/2012, 15:20
Kadro tamamdır arkadaşlar.
Pharaoh
Raito
dE.x
LYnx
Darkelia
Tombala

Zaphart
08/08/2012, 16:15
pharoah biraderim lesrach ve lycanı alsaydın ya fena değillerdi :D

JeanValjean
08/08/2012, 16:29
Gang'e geldiğimde es ile creep kasmakla meşgul olmandan ötürü fail gang'i ancak nc de geçiştirebilirdim. Ayrıca kendini beğenmiş falan diyorsun; aptal aptal konuşuyordunuz bi' b*k biliyormuş gibi ondan sonra öyle oldu. Neyse party i kabul etmem hataydı 1, seninle vs de zamanımı yiyemem 2. kusura bakma panpiş

Zaten bu yazını okuyan ne demek istediğimi anlar :)

D1e-_-
08/08/2012, 16:52
Zaten bu yazını okuyan ne demek istediğimi anlar :)
FinnStyle'ın senden iyi bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Adam zamanını boşuna harcamak istememiş, belkide gerçekten zaman kaybısın.

JeanValjean
08/08/2012, 17:21
FinnStyle'ın senden iyi bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Adam zamanını boşuna harcamak istememiş, belkide gerçekten zaman kaybısın.

ne anlatmak istediğimi anlamadın sen herhalde zaten böyle bir takım arkadaşın olursa -1 ile oyuna başlarsın ister dendi olsun qwer, xxxxxxxxxxxxxx olsun ne fark eder ki ?

Berkantk
08/08/2012, 18:17
ne anlatmak istediğimi anlamadın sen herhalde zaten böyle bir takım arkadaşın olursa -1 ile oyuna başlarsın ister dendi olsun qwer, xxxxxxxxxxxxxx olsun ne fark eder ki ?
Ben takımım -4 olduğu için konuşmuştum :S Nedense friend'teki diğer kişilerle oynadığım zaman böyle bir şey söz konusu olmuyor. Neyse bu aptal konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum ama kardeş çok lowskill'sin kusura bakma

trexum
09/08/2012, 03:58
2. kadro demiştin ama o noldu ?

JeanValjean
09/08/2012, 09:14
Ben takımım -4 olduğu için konuşmuştum :S Nedense friend'teki diğer kişilerle oynadığım zaman böyle bir şey söz konusu olmuyor. Neyse bu aptal konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum ama kardeş çok lowskill'sin kusura bakma

he gardaş çok lowskiill im ^^