PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : How to wear sunglasses ?



hohmlec
08/08/2012, 19:36
http://www.youtube.com/watch?v=vKt3jK8sb1k

ciyırs
08/08/2012, 20:27
o_o normal gözlük içinde yapabiliyoz mu ?

Hapkido
08/08/2012, 20:42
o_o normal gözlük içinde yapabiliyoz mu ?

Anormal gözlük hiç duymamıştım yahu :)

ciyırs
08/08/2012, 21:06
3554
is this normal ?

Hapkido
08/08/2012, 21:31
3554
is this normal ?

Yaaani. Sonuçta gözlük (http://tr.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6zl%C3%BCk) tanımını karşılıyor.

ciyırs
08/08/2012, 21:42
Yaaani. Sonuçta gözlük (http://tr.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6zl%C3%BCk) tanımını karşılıyor.

Abi hobbit gözlüğü diyom daha ne. Ayrıca ''anormal gözlük'' de gözlük tanımını taşımıyor mu ?

Not: Daha anormalini bulamadım vallahada billahada :D

Hapkido
08/08/2012, 21:50
Abi hobbit gözlüğü diyom daha ne. Ayrıca ''anormal gözlük'' de gözlük tanımını taşımıyor mu ?

Not: Daha anormalini bulamadım vallahada billahada :D

Paint'ten bi girişimim olmuştu ama sonra "Amannnn onlan mı uğraşcam la" deyip vazcaydımdı.

Senin ayrıcanın notu: Ayrıca evet anormal gözlükte gözlük tanımını taşıyor. İyice saçmaladık haa :)

Specy
08/08/2012, 21:58
3554
is this normal ?

Başlıkta güneş gözlüğünden bahsediyor. Senin gösterdiğin ise Hobbit 3D gözlüğü. Yani olmaz. Üzgünüm. :(

ciyırs
08/08/2012, 22:42
Paint'ten bi girişimim olmuştu ama sonra "Amannnn onlan mı uğraşcam la" deyip vazcaydımdı.

Senin ayrıcanın notu: Ayrıca evet anormal gözlükte gözlük tanımını taşıyor. İyice saçmaladık haa :)

harbi saçmaladık :D


Başlıkta güneş gözlüğünden bahsediyor. Senin gösterdiğin ise Hobbit 3D gözlüğü. Yani olmaz. Üzgünüm. Abi en anormali onu buldum gelmeyin üstüme bu kadar :D

Zaphart
09/08/2012, 01:21
ben videoyu anlmadım ya :(._. ):

hohmlec
09/08/2012, 01:24
ben videoyu anlmadım ya :(._. ):

hemen anlatıyım bızım pısıkopat bı arkadas var buna dedık gozluk nasıl takılır dıye oda boyle bısey yaptı bende bunun uzerıne 1 mılyon tık almayı planlıyorum