PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : D2TL 2.4 Şampiyonu Unknown



Nighthawk
19/08/2012, 02:41
Dota 2 Türkiye Ligi 2.Sezon 4.Turnuva'da finalde rakibi Vision Of Scary'yi 2-1'lik skorla yenen Unknown takımı şampiyon olarak 100 TL ödül kazandı.

Unknown kadrosu:
Fuck
Luck
Duck
Suck
Yuck

Turnuvanın nasıl ilerlediğini turnuva ağacından (http://d2tl.challonge.com/d2tl_2x4) görebilirsiniz.

Unknown takımını kutluyor ve katılan tüm takımlara teşekkür ediyoruz. Her Cumartesi akşamı düzenlenen D2TL turnuvalarına katılmak veya turnuvaları izlemek için sitemizi takip etmeye devam edin.

napstar
19/08/2012, 02:48
Ahahah, sırf başlık fail olsun diye koydunuz o takım adını di miğ lan? Tebrik ederim. Fakat yanlış anlaşılmasın, şampiyonluktan dolayı değil.

İçimden gelen not: Yuck yerine Puck yapsaydınız keşke.

D1e-_-
19/08/2012, 02:48
VoS nasıl Unknown a kaybediyor hay allahım...

Gehenna
19/08/2012, 02:56
son maçtaki Engiması ile ders niteliğinde black hole'lar açan TimeWanderer'ı tebrik ediyorum :)

DrunkOnVictory
19/08/2012, 02:57
O Unknown içinde neler saklı :)

ELysin
19/08/2012, 02:58
Uyum güzelmiş :S

Fuck
19/08/2012, 03:02
beyler :S

Suck
19/08/2012, 03:03
aşırı :S

Duck
19/08/2012, 03:03
kolay :S

Luck
19/08/2012, 03:04
oldu :S

Yuck
19/08/2012, 03:04
kazanmak istediğinizde söyleyin katılmayak biz :S

TauHunter
19/08/2012, 03:21
tamam :S

Zaphart
19/08/2012, 03:58
bu takımdaki oyuncular kim elwindlen tw var heralde bi de yabancı var diğerlerini merak ettim

Nighthawk
19/08/2012, 04:00
bu takımdaki oyuncular kim elwindlen tw var heralde bi de yabancı var diğerlerini merak ettim

TimeWanderer son maç standin olarak oynadı, unknown takımında değil.

E N J O Y
19/08/2012, 10:32
Valla zevkle izledim streamleri maçlarda güzeldi tebrikler her iki takımada.

Darkelia
19/08/2012, 15:40
son macta cok uzattılar oyunu ondan kaybettiler antiyi okadar ezmişken ortayıda yarmısken bitirceklerdi zevkliydi final turnuva serilerinin en güzel finallerinden biriydi

TazMania^
20/08/2012, 00:50
iki takımada tebrikler. vosun o günkü 10. maçıydı belki eminim bunalmışlardır :)

Garqamel
20/08/2012, 16:34
Macın vods nerden bulabılrım stream yapan olduysa nickni alabılırmyıım videoları bulmak ıcın ?

BorisPeace
20/08/2012, 17:09
Vodlar çok yakında YouTube sayfamıza eklenecektir. Gecikme için kusura bakmayın. Bugün içinde halletmeye çalışacağım.

Garqamel
20/08/2012, 17:23
eyw hayırlı bayramalr

KodiaK
20/08/2012, 17:33
Tebrikler.

impreve
20/08/2012, 23:47
impreve was there

Gehenna
21/08/2012, 02:09
impreve was there

reklamlar..