PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Jayedo - SeLoGeLo



Jayedo
14/05/2011, 00:14
Selam demem yeter galiba

Mystogan
14/05/2011, 00:18
Hoşgeldin iyi eğlenceler Selçuk.

Jayedo
14/05/2011, 00:22
Eyw teşekkürler de bi sıkıntı var. Bana niye haber etmediniz böyle birşey varda.. Alacağın olsun Ninja !

BorisPeace
14/05/2011, 04:39
Hoşgeldin Selçuk ^^

Lexsarko
14/05/2011, 09:57
Lan Seço paylaştım ya faceteki grubunda Boris'in gittiği yeri merak edenler diye :D

hoşgeldin ^^

Nymphetamine.
14/05/2011, 10:12
Hoşgeldin Selçuk.

PYROFLAME
14/05/2011, 10:59
hoşgeldin selçuk reyiz

Quim_
14/05/2011, 12:24
Hoşgeldin selçuk.

Volta
14/05/2011, 16:30
hoş geldin selçuk,her ne kadar kaç zamandır mesajlarıma bir cevap verme tenezzülünde bulunmasanda!

huf
14/05/2011, 18:20
adam ol selçük!

Jayedo
15/05/2011, 22:04
Saolun Beyler Hosbulduk..

@Aslan : kanka göremedim nerde ne msj ı :/ ?
@Ninja&Çağrıı : çağrı ben ninjadan bizzat cagrılmayı beklerdim yeri ayrı boris pij in :/ öpt seni çağrım

Volta
15/05/2011, 23:05
selcuk olm serverda baya mesaja boguyomda görmedin galiba artık görceni ümit ediyorum :D f ekliyorum sen de ekleyiver canım

/f add volta

Jayedo
17/05/2011, 10:15
selcuk olm serverda baya mesaja boguyomda görmedin galiba artık görceni ümit ediyorum :D f ekliyorum sen de ekleyiver canım

/f add volta
tmm kanka <3

TesLa
18/05/2011, 13:00
Selam Jayedo

Jayedo
19/05/2011, 21:17
sanada slm tesla

Owyeah
18/11/2011, 17:08
H.G. kanka yada dur la bnmi hg dim yoksa :D

Elit
18/11/2011, 17:39
Hoşgeldin selçuk :D

MAguSM
30/04/2012, 01:03
Hoşgeldin selçuk