PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ay pirensesi vs ay süvarisi luna vs mirana



hayali_dost
29/11/2008, 21:50
arkadaşlar ikiside 25 lvl ikisininde itamleri 0 yoq yani kim alır lunamı miranamı bence luna çünkü ultisi ve ilk skili bayağı yüksek vuruyo.


http://img141.imageshack.us/img141/2976/dota6567un2.png (http://imageshack.us)

http://img528.imageshack.us/img528/3044/watchersofthenightbynonvk6.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=watchersofthenightbynonvk6.jpg)

Memooo
29/11/2008, 23:42
ee cok zor olmıcak gibi.. Luna

enflasyon
30/11/2008, 10:54
mirananın canı 25 levelde 1500 gibi bişey lunanın ultisi de 1200 vuruyo 300 de ilk skill 1500 - %25 = 1125 can götürüyor ama mirana ultiden leap ya da kendi ultisiyle kaçmayı başarırsa yenebilir

Sky4nGeL
06/12/2008, 12:51
Luna aLır ...

ooo_fresh_me
06/12/2008, 12:55
mirana akııllı oynayım creplerle gezerse en basta ezer lunada zaten hp yok tek şansı ultisi

MrCekirge
06/12/2008, 13:08
bence Luna aLır miranann yakınına gidip iLk skiLi iLe ministun yapar mirana Leap yapamaz Lunada uLtiyi açar mirana gg :D

cemo
06/12/2008, 14:30
Dagıtır luna ya mirana pro dionz ama luna pro olcak lunada bırakta oktan kacsın luna dagıtır

HaRdPr00
07/12/2008, 15:00
guzul bir anket karar vermeden once mirananin oku tutturacak,ultiden leaple kacacak ve moonlight shadowla vur kac yapabilecek kadar kabiliyetli oldugunu ve yildiz skilin 2 kere sekecek oldugunu dusunun.

albaycelo
21/03/2009, 22:06
bence her türlü mirana çünkü hem ultiden kaçabilir leap skiliyle ee bu bittikten sonra as ile luna gg olur

firstbl00d
21/03/2009, 23:59
Luna gg mi olur? Luna, satanic, fly, buriza, pt, assoult, linken(ok için, fly da olur yerine. Oktan kaçarım diosnz)..=team kill. (: Mirana istedi kadar kassın.. Canı inmez.

Caine
22/03/2009, 02:31
Saçma bir anket olmuş.

II_Remedy_II
22/03/2009, 12:39
Luna gg mi olur? Luna, satanic, fly, buriza, pt, assoult, linken(ok için, fly da olur yerine. Oktan kaçarım diosnz)..=team kill. (: Mirana istedi kadar kassın.. Canı inmez.

ikisindede item yok diyor

NightBlooD
22/03/2009, 14:14
itemsiz mirana alır..

luna_imaginary
23/03/2009, 20:29
bence itemsiz luna alır zaten mirannaın canı o lvlerde 1500 felan oluyo lunaınkide ole bisey
hadi mirana oku tutturdu yıldızları indirdi toplar 675 can gitti ee armorda var luanın canı yarıdadır vur vur vurdu luna stundan cıkınca ulti ilk skill nasıl olsa vslerde kacılmaz oda kacamayacagı icin luna oldurur

NightBlooD
23/03/2009, 21:57
lunanın canı miranadan daha az olcak mirana ultiden cok rahat kaccak ..

luna_imaginary
25/03/2009, 20:58
nasıl kaccakn leaplemi yapma be ilk sikili ayıp ultiye basarsa akcamaz

hayır o kadar kolay değil sende storm bile olsa molay kolay kacamıyosun ki zaten mirananın zıplaması basyığın yere degil bastığın an önüne gelen yere zıplıyo ee adamın karşısındaysa ne ara kacacak zaten lunaın ultisi 3-4 saniye felan etki yine yakalanır yinee

lol_noob
25/03/2009, 22:31
mirana alır her aklı başında mirana der mirana zaten akstımazki lunayı luna ezik hero bence

bora
27/03/2009, 22:03
Yakalanmaz canım.Luna ulti açtıktan sonra rahatlıkla Leap'le kaçar Mirana :D

Memooo
28/03/2009, 11:14
bora miranaysa luna alır diyorum :P

NightBlooD
28/03/2009, 11:57
nasıl kaccakn leaplemi yapma be ilk sikili ayıp ultiye basarsa akcamaz

hayır o kadar kolay değil sende storm bile olsa molay kolay kacamıyosun ki zaten mirananın zıplaması basyığın yere degil bastığın an önüne gelen yere zıplıyo ee adamın karşısındaysa ne ara kacacak zaten lunaın ultisi 3-4 saniye felan etki yine yakalanır yinee

abi afedersinde yaptın konusma acayip noob bi player icin leap kac range islio biliormusun?istioysan deniyelim bi ara.

bora
30/03/2009, 00:15
bora miranaysa luna alır diyorum :P

Sie :potm:

_M@NIAQ_
02/04/2009, 01:32
5v5 oyunda lunanın karsında mirana varsa mirana kastırmaz derim ama 1v1 oyunda mirana kastırmaz diyenlere sadece gulerim luna noobsa kasamaz ama orası dogru

luna_imaginary
13/04/2009, 20:54
1v1 de asıl luna akstırmaz yıldızlar seke seke miranayı mal eder amaaaa bu dediklerinizi duyunca şöyle bi oynadım bunlarla :D :D mirana leaple ultiden kaçıyo :D :d özür diliyorum :D

amaaa leapı düzgün kullanmazsan kaçamıyo direk leap basarsan kacamıyo ama arkada doğru leaplarsan sadece 1 beam yiyiyosun

msakca1990
19/04/2009, 15:10
bence lunanın alma sansı daha yüksek...