PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2v2 combatta en iyi hero ne?



AxeMaster
07/12/2008, 15:22
bence lich

Memooo
07/12/2008, 18:33
Karsıya ßaqLı Desem..!

XMaX
07/12/2008, 19:51
D ) hepsi
ne bılelım yav hangısı oynayana yanındakı ve karsındakı adama baglı
ama illa cvp ıstıosan ben Kael Thuzad-Lich

ArE U aSSHoLE
15/12/2008, 20:35
bence yurnero luna ikilisi iyi olur biraz zor yenilir bu ikili

ooo_fresh_me
15/12/2008, 21:59
2v2 de stun konuusr yanı karsı taraf pasif sikili hero aldı trax viperdiyelim sende lion ve nerub aldınız tabiki lion nerub ezser

koparcan
15/12/2008, 22:01
eniqma demek isterdm xD

asd124
15/12/2008, 22:54
bence luna daha etkili olur 2 kisi oldukları icin daha kolay kasarkastıkca hayvanlasır yurneroda güclü olur ama karsı bm kasar sonucta para bulmak zor degil

NightBlooD
19/12/2008, 20:37
katılıorum eNigma :)

Sky4nGeL
20/12/2008, 13:19
Luna bnce :) karşı takımada bağlı

executioner
20/12/2008, 13:55
Ben Lich Demek istiyorum !...

Hem yanındakine Armor sağlar ....

Karşıda Slardar - Gondar - Nevermore gibi armor kıran herolar varsa yardımcı olur...

Lichin diğer int herolara göre vuruşu yüksektir..

Çok iyi kasarsa karşıdakileri vura vura bile kesebilir..

Aganim kasmış bi lich 2 heronun arasına chain atarsa :)

envo09
24/12/2008, 19:05
Bnce de karşıya bağlı bnde atro arkta rex karsıda lich ve kunkka vardı ağlattık valla

envo09
24/12/2008, 19:06
Ayrıca bkb kasmıs bi hero lichi döver

Blackjack
26/12/2008, 10:05
niye sadece bu 3 hero?bunlardan seçiceksek bence lich
Ama enigma bane,rhasta gibi int heroları varken lich bunların yanında cok dandik bi 2v2 herosu.

mustafamisir
31/12/2008, 00:20
2v2 nin en imba herolari kesinlikle huskar + necro cunku birinin ultisi yari hp birakio dieri cani yarimsa direk olduruo bundan baska enigma rylai olabilir enigma ultiyle cekerken rylai ultiyle soutcak havayi... Hicbiri dmk istiom ama yurnero akar..

cemo
31/12/2008, 16:32
Luna bence

unalbaba64
07/01/2009, 21:14
D ) hepsi
ne bılelım yav hangısı oynayana yanındakı ve karsındakı adama baglı
ama illa cvp ıstıosan ben Kael Thuzad-Lich


Yuru kesinlikle olmas ulltisi işe yaramazzzzzz ÖÇOq azalır

MrCekirge
07/01/2009, 21:46
Bence Luna oLr 2v2 combat diosunuz luna açtımı uLti direk dagıtır ;) yanında bide yurnero olsa çeker birine ulti tamam işte oLay bitmiştir ;)

Viceroy|Blue
07/01/2009, 23:20
rhasta diorum ben.Bir anda 5 6 saniyeligine iki kisiyi de iptal edebilir.ve aynı anda birisinin ölmesini saglayabilir

WoLKHaN
08/01/2009, 09:22
Valla karşı takıma bağlı gerçekten.DotA da hala en iyi nin bütün herolar olduğunu havrayamamış arkadaşlar.Her heronun kendine has bi özelliği vardır.Olay doğru ve zamanında item kasmak oyun stratejisini belirlemektir

Blackjack
01/02/2009, 18:02
2v2 nin en imba herolari kesinlikle huskar + necro cunku birinin ultisi yari hp birakio dieri cani yarimsa direk olduruo bundan baska enigma rylai olabilir enigma ultiyle cekerken rylai ultiyle soutcak havayi... Hicbiri dmk istiom ama yurnero akar..

Senin taktiğin sadece ultilerden oluşan bir combo.Karşında mesela furion ve ench varsa combolarını 10-15 saniye de bir yapabilirler.

II_Remedy_II
01/02/2009, 18:57
Lafta çok güzel taktik vermiş arkadaşlar mesela luna bir ulti atsa tamam demişsiniz pek kusura bakmayında karşınızdakiler salak mı 2v2 de creplerin olmadığı bir yerde 2 kişi yakalıyıcaksınız
Birbirini tanıyan oyuncular olması önemli herodan çok ama madem hero sordunuz bence tiny+ezalor düzgün oynayabilirlerse çoğu rakibi alabilirler tinynin early gamedeki stun+toss combosu düzgün yerden charge edilmiş bir ılluminate ile birleşirse çok canlar yakar

DmrOnr
01/02/2009, 19:02
Bence magina 2v2de çok iyi özelliklede kastımı zaten karsısındakiler duramaz ama tabloya göre yaparsak luna derim

ike144
01/02/2009, 19:06
atropos bunun cevabı birini uyutur digerini tutar :D

II_Remedy_II
01/02/2009, 19:17
atropos bunun cevabı birini uyutur digerini tutar :D

Evet özellikle ultisindeki değişiklikle çok daha faydalı ve güzel bir hero oldu atropos

Magina için ise o kadar emin değilim eskiden perma basher yapılabiliyordu çokta güzel oluyordu ama artık basherda 2 sn cooldown var eskisi gibi olmuyor

Lucifer
02/02/2009, 13:41
2v2 -om den bahsediyorsak luna ve yurnero gibi spastik 2 hero zaten asla dusunulmez. Ezalor, tiny, tinker, pugna, puck, zeus gibi rusher ve skiller herolar 2v2 nin vazgecilmezleridir. Luna gibi early gamede ezik bir hero'nun listede olmasi, ayrica sadece 3 tane heronun ankete konulmasi da birazcik bilgisizlikten kaynaklaniyor.

Bloody.Lucifer
02/02/2009, 13:56
2v2 -om den bahsediyorsak luna ve yurnero gibi spastik 2 hero zaten asla dusunulmez. Ezalor, tiny, tinker, pugna, puck, zeus gibi rusher ve skiller herolar 2v2 nin vazgecilmezleridir. Luna gibi early gamede ezik bir hero'nun listede olmasi, ayrica sadece 3 tane heronun ankete konulmasi da birazcik bilgisizlikten kaynaklaniyor.

spastik derken?:) v2 de lich in ultisinin sekme özelliği elbetki çok işe yarar ama v2 combatta benm görüşüm en sağlam olabilecek 2 hero roof lich tir

Lucifer
02/02/2009, 14:30
Simdi anlasilmayan sey sanirim 2v2 nin ultilerden cok daha fazlasini gerektirdigi, 25 snde bir fuze atan bir tinkerla, surekli charge atan ezalor karsisinda roof lich ekmek olur. O Roof lich 5 v 5 oyunla hizli TK cekmek icin kullanilabilir ama kesinlikle 2v2 oyunda degil. Olayin ozune bakmadan yorum yapiosunuz ve sadece ultileri guclu olan herolarin is yapabilecegini zannediyorsunuz (en azindan bazilariniz) . Benim fikrim bu eminim ust duzey dota oynayan pek cok kisi bana katilacaktir.

Bloody.Lucifer
02/02/2009, 15:50
tinker ezalor canları çok az olan armor açığı çok olan 2 herodur.Roof Lich ise armor özellikleri ile takımların baş tacıdır elbetki sadece ultiyi düşünmüyorum sayarsak çok daha fazla çıkar fakat roof lich ezalor la tinkerı rahat alır benm görüşüm manasız bile keserler v2 oyunda lich roof ile çok rahat tk atan bir hero ben görüşümü belirttim roof ile lich i her pick alamaz diye düşünüyorum olayın tüm yüzünü düşünürsek potm omni gibi herolarda v2 de iyi herolardır fakat lich v5 te tk atamaz:) 7 kere seker her birine bir kere sekmesiyle çok zor ölür atamaz dediysem kesin bir şey yok:) roof destoyer ve lichin en iyi anlaştığı herolardandır roof tutar dest ulti atar roof tutar 2 kişi arasında 7 kere (crep yok ise) seker ve oyun başı mühtiş hasar verir. Benim anlamadığım nokta ezalor nasıl oluyorda roof u kesiyor:) unutmamak gerekirki roof vura vurada kesen bir herodur.Aslında böyle konuşmak yersiz olur neticede herkezin kendine özgü taktikleri bildiği bir şey ler vardır benim görüşüm budur.Ben tam olarak anlaşılamadım galiba lich sadece ulti si ile iş yapmaz gerek ilk skilli gerek armoru ile yanındakine çok yardımcı olur roof ta aynı şekilde kaçarken yanındakini görünmez yapar armor basar ulti basar bu 2 hero v2 combatta çok iyi iş görür. fakat ben hala sorumun cevabını alamadım Spastik derken ne dmeek istedin:)

II_Remedy_II
02/02/2009, 15:57
tinker ezalor canları çok az olan armor açığı çok olan 2 herodur.Roof Lich ise armor özellikleri ile takımların baş tacıdır elbetki sadece ultiyi düşünmüyorum sayarsak çok daha fazla çıkar fakat roof lich ezalor la tinkerı rahat alır benm görüşüm manasız bile keserler v2 oyunda lich roof ile çok rahat tk atan bir hero ben görüşümü belirttim roof ile lich i her pick alamaz diye düşünüyorum olayın tüm yüzünü düşünürsek potm omni gibi herolarda v2 de iyi herolardır fakat lich v5 te tk atamaz:) 7 kere seker her birine bir kere sekmesiyle çok zor ölür atamaz dediysem kesin bir şey yok:) roof destoyer ve lichin en iyi anlaştığı herolardandır roof tutar dest ulti atar roof tutar 2 kişi arasında 7 kere (crep yok ise) seker ve oyun başı mühtiş hasar verir. Benim anlamadığım nokta ezalor nasıl oluyorda roof u kesiyor:) unutmamak gerekirki roof vura vurada kesen bir herodur.Aslında böyle konuşmak yersiz olur neticede herkezin kendine özgü taktikleri bildiği bir şey ler vardır benim görüşüm budur.Ben tam olarak anlaşılamadım galiba lich sadece ulti si ile iş yapmaz gerek ilk skilli gerek armoru ile yanındakine çok yardımcı olur roof ta aynı şekilde kaçarken yanındakini görünmez yapar armor basar ulti basar bu 2 hero v2 combatta çok iyi iş görür. fakat ben hala sorumun cevabını alamadım Spastik derken ne dmeek istedin:)


Ezalor roofu nasıl kesiyor hemen anlatıyım ezlorun mana leak i roffla lichin zaten manasını emerek onları zorluyor ardndan tinkerla ezalor sürekli skillerini konuşturarak hem lichle roofu kastırmıyor hemde sürekli olarak damage veriyor belki ezalor ve tinker roof ve lichi kesemiycek ama sürekli b yapmasını olmazsa sürekli pota para harcamasını sağlar bu yüzdende roofve lich kasamaz sonuçta 20-25 dk boyunca farm yapmış bir ezalor hiç kasamamış bir roofu keser bu arada roof ulti atar lich ulti atar keser diyiceksin ama asıl nokta şu tinkerın roketleri iiçnde ezalorun ılluminate si içinde bu heroların roofla lichin yakınına gelmesine gerek yok ezalor istediği yerdena tar zaten ıllıminatenin alanı gayet uzun roketler içinse tinker fog da beklese bile yeterli sadece roofla lich creplerin görüş alanında olsun bu onların vurulmasına yeter

Bloody.Lucifer
02/02/2009, 16:10
Ezalor roofu nasıl kesiyor hemen anlatıyım ezlorun mana leak i roffla lichin zaten manasını emerek onları zorluyor ardndan tinkerla ezalor sürekli skillerini konuşturarak hem lichle roofu kastırmıyor hemde sürekli olarak damage veriyor belki ezalor ve tinker roof ve lichi kesemiycek ama sürekli b yapmasını olmazsa sürekli pota para harcamasını sağlar bu yüzdende roofve lich kasamaz sonuçta 20-25 dk boyunca farm yapmış bir ezalor hiç kasamamış bir roofu keser bu arada roof ulti atar lich ulti atar keser diyiceksin ama asıl nokta şu tinkerın roketleri iiçnde ezalorun ılluminate si içinde bu heroların roofla lichin yakınına gelmesine gerek yok ezalor istediği yerdena tar zaten ıllıminatenin alanı gayet uzun roketler içinse tinker fog da beklese bile yeterli sadece roofla lich creplerin görüş alanında olsun bu onların vurulmasına yeter

herhangi bir pro player ılluminate den kaçmayı bilir:) o bakımdan roof ve lich için ezalorun sadece mana leak skilli sorun olacaktır tinker ne kadar füze atarsa atsın armorumuzun magic reducen arttırdığını unutmayalım.tinker füze atarken roof lichin eli armut toplamayacak:) birer bottle ile 3 er füzeye rahat dayanabilirler birde karga ları olsun çok daha iyi olur neyse tartışmak gereksiz.Ezalorun tek spy ward lık işi kalır benim görüşüm uzatmaya gerek yok ben fikrimi söyledim.ona bakılırsa nerub ve viper da her 2 sini alır aslında bakarsanız antisi olmayan pick yok denebilir benim görüşüm en dayanıklı roof lich..

Lucifer
02/02/2009, 16:24
Arkadaslar konusma cok sacma bir yere gittigi icin yine ozunu kaciriyoruz sanirim. -om oyunda ezalorla tinker karsida pasif hero varsa Roof gibi charge ve fuze (ayrica burda tinker 3cu skillini de fulleyebilir full rush oynicaklarsa) ile -cs kastirmazlar cunku 'chargedan kacayim, karanliga girip fuzeden kacayim, tinkerin 3cu skillinden kacayim derken roof creeplere yaklasamaz. Ve o illuminateden kacmaya calisan roofun uzerinde mana leak varsa bilmiyorum ne yapar.. Ve sunu da belirtmeden gecemicem, Roof sonsuz boslukta 2 kisiyi ultileyip lich de onun uzerine ulti atmaz, yani gercek hayatta boyle olmaz :) akilli adam zaten ayrik durur, yani lich + roof kotu demiyorum. Sadece tinker + ezalor diger ikisine gore cok daha aktif. Bloody lucifer istersen deneyebiliriz GGC'de :) al bi arkadasini ben de alayim oynayalim :)

II_Remedy_II
02/02/2009, 16:25
herhangi bir pro player ılluminate den kaçmayı bilir:) o bakımdan roof ve lich için ezalorun sadece mana leak skilli sorun olacaktır tinker ne kadar füze atarsa atsın armorumuzun magic reducen arttırdığını unutmayalım.tinker füze atarken roof lichin eli armut toplamayacak:) birer bottle ile 3 er füzeye rahat dayanabilirler birde karga ları olsun çok daha iyi olur neyse tartışmak gereksiz.Ezalorun tek spy ward lık işi kalır benim görüşüm uzatmaya gerek yok ben fikrimi söyledim.ona bakılırsa nerub ve viper da her 2 sini alır aslında bakarsanız antisi olmayan pick yok denebilir benim görüşüm en dayanıklı roof lich..

Pro bir player illuminateden kaçamaz nedeninide söyliyim çünkü pro bir ezalor saf gibi görülebileceği bir yerden ılluminate atmaz tükseği tepeleri kullanır görülmiyeceği bir yerden atar ayrıca ılluminate sadece damage vermeye yaramaz aynı zamanda lich ve roofun crep kesmesini de son derece zorlaştırır birer bottle la 3 er füzeye dayanır diyorsunda ezalor chakra magicle hele bide tinker ufaktan bide mana regen kastıysa sürekli füze atmasını sağlıyıcak kadar çok mana doldurabilir

Lejyonetr
02/02/2009, 16:46
lich tabiki

Bloody.Lucifer
02/02/2009, 16:55
Pro bir player illuminateden kaçamaz nedeninide söyliyim çünkü pro bir ezalor saf gibi görülebileceği bir yerden ılluminate atmaz tükseği tepeleri kullanır görülmiyeceği bir yerden atar ayrıca ılluminate sadece damage vermeye yaramaz aynı zamanda lich ve roofun crep kesmesini de son derece zorlaştırır birer bottle la 3 er füzeye dayanır diyorsunda ezalor chakra magicle hele bide tinker ufaktan bide mana regen kastıysa sürekli füze atmasını sağlıyıcak kadar çok mana doldurabilir

Ezalor görülsün die spy ward(kırmızı göz) diye birşey var:)

Bloody.Lucifer
02/02/2009, 17:03
Arkadaslar konusma cok sacma bir yere gittigi icin yine ozunu kaciriyoruz sanirim. -om oyunda ezalorla tinker karsida pasif hero varsa Roof gibi charge ve fuze (ayrica burda tinker 3cu skillini de fulleyebilir full rush oynicaklarsa) ile -cs kastirmazlar cunku 'chargedan kacayim, karanliga girip fuzeden kacayim, tinkerin 3cu skillinden kacayim derken roof creeplere yaklasamaz. Ve o illuminateden kacmaya calisan roofun uzerinde mana leak varsa bilmiyorum ne yapar.. Ve sunu da belirtmeden gecemicem, Roof sonsuz boslukta 2 kisiyi ultileyip lich de onun uzerine ulti atmaz, yani gercek hayatta boyle olmaz :) akilli adam zaten ayrik durur, yani lich + roof kotu demiyorum. Sadece tinker + ezalor diger ikisine gore cok daha aktif. Bloody lucifer istersen deneyebiliriz GGC'de :) al bi arkadasini ben de alayim oynayalim :)

ggc de uzun zamandır durmama rağmen diğerhesabım lock:( ve ilginç tir hiç tanıdığım yok:D ama birini bulmak zor olmaz benim yeni nickim bloody.lucifer:) ama birini bulabilirim yanına kimi alacağına bağlı tabi:D

Memooo
02/02/2009, 19:07
bencede yanınıza alcaqınız adam önemli

lucifer simdi gidip sansasyonu getirirse ^^

2 hard pro ezer gibi..

ramjo
02/02/2009, 21:47
bence lich ultiyi atar bide alan stuncu varsa yanında magnus leviathan gibi vs.karşı taraf ekmek olur..yurneroda fena olmaz ultiyi attı kimse bi sey yapamaz zaten ultilyken.luna kastıktan sonra zaten ultisne gerek kalmıyo

DmrOnr
02/02/2009, 22:07
2v2 -om den bahsediyorsak luna ve yurnero gibi spastik 2 hero zaten asla dusunulmez. Ezalor, tiny, tinker, pugna, puck, zeus gibi rusher ve skiller herolar 2v2 nin vazgecilmezleridir. Luna gibi early gamede ezik bir hero'nun listede olmasi, ayrica sadece 3 tane heronun ankete konulmasi da birazcik bilgisizlikten kaynaklaniyor.

Abi luna early gamede ezik olurmu ya luna oyun boyunca hiç bi zaman etkisini kaybetmeyen oyundaki nadir herolardan biri.Oyun basında skilleriyle oyun sonunda kastıı itemlerle oyunu götüren hero ayrıca ultisi oyun bası ve ortasında oyundaki en güçlü ultilerdendir ilk skilide hiçde fena değil bence luna 2v2 combatta mükemmel hero

HaRdPr00
04/02/2009, 19:22
olm bu anket ne luna lich yurnero tmm guzel de rhasta mirana falan nerde

ramjo
04/02/2009, 19:24
evet doğru söylüyosun ama bu lanket bu 3 heroya göre hangisi en güçlü..

Pandaria®
04/02/2009, 21:36
Bence Omni :D

DeathDamage
31/03/2009, 18:41
ankettekilerden lich en iyisi gibi armor meka dark ritual chain nova aganim hepsini birlestir gg ama 2v2 de en iyi takım dark seer- enc ikilisidir deneyim derim

msakca1990
21/04/2009, 13:29
atropos diyen oldumu bilmiyom ama emin ki 2v2 de atropostan iyisi yoqtur. Sadece az düşünün:D

Satan
21/04/2009, 14:30
benm görüşüm en sağlam olabilecek 2 hero roof lich tir

Oww :D
Amor manyaa yapar..
Karşıdakiler iyi player olurlarsa dağıtırlar ....

Bi ara v2 turnuvasında çok meşur olan team vardı...
Slardar Venge 2sinnde stunları var ..
2side nerdeyse swap +stun ile kaçırmıycak 2lidir..
-Amor ile zaten bi nevi ölümcül team
Early game de zaten 7 lwlda 2siin stunu 325 dmg filan yapıyo x2 oda 650 civarı bişi
Düşük canlı hero varsa kesinlikle ölümle sonuçlanır bide normal vurdukları dmg hesaplanırsa :)

aeRoveLs
21/04/2009, 20:05
Lich ßencede ulti falan acınca kurtulmak imkansız gibi bisi :)

msakca1990
22/04/2009, 13:44
atropos yaw ne derseniz deyin. daha iyisi olamaz!!!