PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benle VS Atıp Kazanana Item Veriyorum



napstar
20/06/2013, 14:07
Açık ve net.

Kurallar;

• BO3 olacak.

• 2-0 kazanırsanız Rare, 2-1 kazanırsanız Common vereceğim.

• Ben kazanırsam bir şey yok.

• 1v1, mid lane, same hero

• Bottle ve rune almak serbest. Bottle Crowing yasak.

• Hero'yu maçtan önce aramızda belirleyeceğiz.

gg wp.

Steam (http://steamcommunity.com/id/NapstaR_/)'den ekleyebilirsiniz.

Woolridge
20/06/2013, 14:08
ben attım yendim, gelsin bedava rareler beylerrrr

Raichoxunrefleksleri
20/06/2013, 14:09
Sonuçları buraya yazmak yok ama :p

napstar
20/06/2013, 14:09
ben attım yendim, gelsin bedava rareler beylerrrr

SS??¿¿ :p :d

Sercan<Michaell>
20/06/2013, 14:09
Uncommonu ne yapayım. Rare veriyorsan belki 1 kill almana izin veririm. Heroyu da sen seç :cool:

Simita
20/06/2013, 14:09
bahis oynayabiliyok mu

napstar
20/06/2013, 14:11
Uncommonu ne yapayım. Rare veriyorsan belki 1 kill almana izin veririm. Heroyu da sen seç :cool:

Vaz geçtim 2-0 yenene Rare veriyorum.

Sercan<Michaell>
20/06/2013, 14:16
Yarın akşam saat 21.00 kendini hazır tut. ( Rareyi ben seçeceğim )

Raichoxunrefleksleri
20/06/2013, 14:17
Bilgisayarı bi temizleyim , rövanşı almaya geliyorum :ninja:

napstar
20/06/2013, 14:18
Yarın akşam saat 21.00 kendini hazır tut. ( Rareyi ben seçeceğim )


Bilgisayarı bi temizleyim , rövanşı almaya geliyorum :ninja:

Bekliyorum. :p :d

WHY YOU LITTLE
20/06/2013, 14:21
free rares

napstar
20/06/2013, 14:25
free rares

Senin şu imzadaki Nyx neden damage yiyor ya? Deso'dan mı? Boris? :'(

gelvsgelvs?¿

WHY YOU LITTLE
20/06/2013, 14:26
Senin şu imzadaki Nyx neden damage yiyor ya? Deso'dan mı? Boris? :'(

gelvsgelvs?¿

free rares

Raichoxunrefleksleri
20/06/2013, 14:29
Senin şu imzadaki Nyx neden damage yiyor ya? Deso'dan mı? Boris? :'(

gelvsgelvs?¿

O skill sadece 1 saldırı için geçerli . Nyx 3.skile basıyor SF vuruyor kendisi öldükten sonra ruhları damage vuruyor . Fakat 1 kere zaten damage'i yansıttığı ruhların damage'ini yansıtamıyor .

napstar
20/06/2013, 14:50
O skill sadece 1 saldırı için geçerli . Nyx 3.skile basıyor SF vuruyor kendisi öldükten sonra ruhları damage vuruyor . Fakat 1 kere zaten damage'i yansıttığı ruhların damage'ini yansıtamıyor .

Ruhları hesap etmemiştim.

Baksanıza hiçbir şey bilmiyorum kesin gitti rare'ler :'(

Ratz
20/06/2013, 14:58
Yenilen var mı la ciddenxD

napstar
20/06/2013, 15:00
Yenilen var mı la ciddenxD

LoL'cüler de geldi. :p :d

Sercan<Michaell>
20/06/2013, 15:13
Şş rareleri bitirme yarına kadar. Bana da ayır :D

berkbegins
20/06/2013, 15:56
Kerem yenersem sana doom eleven curse seti veririm yenilirsem pudge saçı satın alır veririm. Anlaştık mı?

Hapkido
20/06/2013, 16:36
Elinize bedava item geçirme şansı gelmiş. Kaçırmayın derim beyler...

napstar
20/06/2013, 16:37
5151

5152

WHY YOU LITTLE
20/06/2013, 16:39
5151

5152
önceden kazandıklarımı saymadı .s

Raichoxunrefleksleri
20/06/2013, 16:40
Kurallara FB alan veya 15.dakikadaki en yüksek cs yapan kazanır diye bir şey de ekle . Diğer türlü oyun çok uzuyor bazen :/

Yajirobe Style olsun hem ^^

D1e-_-
20/06/2013, 16:41
3kill veya 2 toweri ilk alan kazanır ekle bence, steamden ekledim kabul et de rarelere çömiyim.

napstar
21/06/2013, 00:36
Kerem yenersem sana doom eleven curse seti veririm yenilirsem pudge saçı satın alır veririm. Anlaştık mı?

Bekliyorum. :'(

Beyler item veremedim daha yaa :'(

Burakula
21/06/2013, 01:30
yalan söylüyor beyler teklif etseniz bile kaçıyor kanıtı:5154

napstar
21/06/2013, 02:06
yalan söylüyor beyler teklif etseniz bile kaçıyor kanıtı: 5154

:p :d

5155

5156

Burakula
21/06/2013, 02:09
vs atmayın beyler hile bulmuş onu denyio:P:P

ELysin
21/06/2013, 04:12
Dota 2 ye same hero geldıgını burdan ogrendım amk

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 09:28
Olm kötü napstar herkesi yeniyor ya la. ( gerçi bracula da kötü ) ama uygar nasıl yenilir nasıl nasıl nasıl :( Nese saat 21 - 21.30 arası seni bulacağım. ve fbyi alacağım senden.

fikho
21/06/2013, 10:21
vs atmayın beyler hile bulmuş onu denyio:P:P

işi gücü hile hurda zaten

WeRdeR WeReMeM
21/06/2013, 11:39
Yenilen var mı la ciddenxD

Beni çok yendi :'(

Bu Kerem'in hesabına Elwind'mi çöktü nabtı ya :D :D

napstar
21/06/2013, 12:53
Olm kötü napstar herkesi yeniyor ya la. ( gerçi bracula da kötü ) ama uygar nasıl yenilir nasıl nasıl nasıl :( Nese saat 21 - 21.30 arası seni bulacağım. ve fbyi alacağım senden.

D1e daha çok zorladı :/

ELysin
21/06/2013, 13:32
Efsanevi hareket i vericeksen atalım kardeşş

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 13:40
D1e daha çok zorladı :/

Bunu açıkla hadi hadi hadi ???
http://www.gamehonor.com/attachment.php?attachmentid=5153&d=1371735546

napstar
21/06/2013, 14:02
Bunu açıkla hadi hadi hadi ???
http://www.gamehonor.com/attachment.php?attachmentid=5153&d=1371735546

Pff maçtan önce kurye bug'ı olduğu için re attığımız oyunlar. Valve acımış Uygar'a vermiş win'leri. :'(

Şimdi hepsiyle uğraşamam. Al bir kaçının SS'i. Lan uğraştırdın beni bunla yaa :'(

5159

5160

5161

WHY YOU LITTLE
21/06/2013, 14:18
Pff maçtan önce kurye bug'ı olduğu için re attığımız oyunlar. Valve acımış Uygar'a vermiş win'leri. :'(

Şimdi hepsiyle uğraşamam. Al bir kaçının SS'i. Lan uğraştırdın beni bunla yaa :'(

5159

5160

5161
yenmişim işte

HolyPesimist
21/06/2013, 14:28
Beyler yaptık,kazandım vere vere genel item verdi yapmayın zaman kaybı :PP

napstar
21/06/2013, 14:52
Beyler yaptık,kazandım vere vere genel item verdi yapmayın zaman kaybı :PP

Hakan? :'D

edit: Hakan değilmiş.

Sonuç: Yalançı :p

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 14:52
Yeni bir dendi doğuyor. You strong like dendiiiii :(

napstar
21/06/2013, 14:54
Yeni bir dendi doğuyor. You strong like dendiiiii :(

Yaa item'larımdan sıkıldım ondan be! :p :d

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 14:55
Sıkıldıysan kaybet. Ya da bana verebilirsin :(

napstar
21/06/2013, 14:57
Sıkıldıysan kaybet. Ya da bana verebilirsin :(

Acı doludur o devlet sarısı zevksiz koltuk.

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 15:18
dönülmez Dünya'ya vakit hayli olmuştur.
Dönülmez, şuramıza gelip oturmuştur yoksulluk :)

napstar
21/06/2013, 15:30
dönülmez Dünya'ya vakit hayli olmuştur.
Dönülmez, şuramıza gelip oturmuştur yoksulluk :)

Gonuşma löngğ! BÖHÖHÖHÖ.

Nasıl ama Recep İvedik mizahı :p :d

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 15:43
Gonuşma löngğ! BÖHÖHÖHÖ.

Nasıl ama Recep İvedik mizahı :p :d

En komiği çok severim. Çok yaratıcı. Bence dünyanın en komik filmi recep ivedik.

Burakula
21/06/2013, 20:52
Olm kötü napstar herkesi yeniyor ya la. ( gerçi bracula da kötü ) ama uygar nasıl yenilir nasıl nasıl nasıl :( Nese saat 21 - 21.30 arası seni bulacağım. ve fbyi alacağım senden.

çocuk seni yenerim!

napstar
21/06/2013, 21:21
Olm kötü napstar herkesi yeniyor ya la. ( gerçi bracula da kötü ) ama uygar nasıl yenilir nasıl nasıl nasıl :( Nese saat 21 - 21.30 arası seni bulacağım. ve fbyi alacağım senden.

Bekliyorum. :p :d

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 21:36
Patch yapıyor 300 mb bekle beni geliyorum :D

Sercan<Michaell>
21/06/2013, 21:46
Evet akadaşlar ben geldim kendisi yok ben kazandım sayıyorum itemimi isterim.

napstar
22/06/2013, 00:26
Evet akadaşlar ben geldim kendisi yok ben kazandım sayıyorum itemimi isterim.

Hmm tamam. :p :d

5164

5165

5166

WeRdeR WeReMeM
22/06/2013, 00:29
Kerem olum kimlerle vs atıyorsun ya gel bana bunlar zevk vermiyordur sana :(

napstar
24/06/2013, 00:55
Kerem yenersem sana doom eleven curse seti veririm yenilirsem pudge saçı satın alır veririm. Anlaştık mı?

Pudge saçı satan bir arkadaş tanıyorum. 13 key istiyor. Acil al ondan. Hemen :p :d

5182

Hapkido
24/06/2013, 01:59
Kerem ile Pudge vs'si atmak gözlerin kapalı kitap okumaya benzer. Okuyamazsın.

Örnek notu: Aklıma gelen ilk örnekti