PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mmorpg oyun onerecek?



Gray Fox
24/06/2013, 15:15
Su an ragnarok 2 oynuyorumda pek sarmadi, tavsiye edebileceginiz bir tane var mi?
Favorim dragon nest ama onun gibi bir oyun yok sanirim.

Cipralex
24/06/2013, 15:19
knight online xdxd

Sercan<Michaell>
24/06/2013, 15:20
Rift.

WeRdeR WeReMeM
24/06/2013, 15:56
Wow dicem ama artık ben bile oynamıyorum :/

Gray Fox
24/06/2013, 21:30
Rift.
Resimleri pek sarmadi ama denicem :)

knight online xdxd
Knight online arkadaslarla oynamak icin zevkli ama ancak yeni server acilinca,yeni exp gelince ve koxp kaldirilirsa baslarim :)

Wow dicem ama artık ben bile oynamıyorum :/
Wow nedense sarmadi beni, pek bir amac goremedim. Ve aylik paraya degmez benim fikrim tabi :D

Raichoxunrefleksleri
24/06/2013, 21:46
LOTRO . Oynamadım ama oynayanların beğenisini kazanmış bir oyun .

Gray Fox
24/06/2013, 22:13
LOTRO . Oynamadım ama oynayanların beğenisini kazanmış bir oyun .

Onu da oynamistim ama galiba oyunun zevki,oyuna para yatirinca cikiyormus emin degilim ama.

Simdi Bi FF XI denicem bir de allods online :D

WeRdeR WeReMeM
24/06/2013, 23:42
Mu online oyna ben başladım şu an oynadığım oyun Dota 2 ve Mu Online ;)

Gray Fox
25/06/2013, 00:29
Mu online oyna ben başladım şu an oynadığım oyun Dota 2 ve Mu Online ;)

Grafikleri hosuma gitti bir deniyim :)

WeRdeR WeReMeM
25/06/2013, 09:17
Mu Online efsane oyundur ya :) Yıllardır oynarız biz arkadaşlarla.

Sercan<Michaell>
25/06/2013, 09:43
Resimleri pek sarmadi ama denicem :)


Resimleri sarmadı ne abi. Ekran kartın falan iyiyse gir son çözünürlükte aç bakalım öyle grafik kalitesi hangi oyunda gördün =) Rift eski değil yeni bir oyundur grafikleri de 10 numaradır. Oyun içerik olarak wowa eşdeğer gibi. Wowun gelişmiş hali diyebilirsin. Blizzard kadrosudan ayrılan insanlar tarafından oluşturuldu. Vaktim olmadığı için ve mmo denen illetten yorulduğum için Rİfti bıraktım. Yoksa gayet güzel gidiyordu.

Gray Fox
25/06/2013, 18:00
Resimleri sarmadı ne abi. Ekran kartın falan iyiyse gir son çözünürlükte aç bakalım öyle grafik kalitesi hangi oyunda gördün =) Rift eski değil yeni bir oyundur grafikleri de 10 numaradır. Oyun içerik olarak wowa eşdeğer gibi. Wowun gelişmiş hali diyebilirsin. Blizzard kadrosudan ayrılan insanlar tarafından oluşturuldu. Vaktim olmadığı için ve mmo denen illetten yorulduğum için Rİfti bıraktım. Yoksa gayet güzel gidiyordu.

Patch yapamiyorum surekli eror code 3145 veriyor. Blizzard kadrosundan ayrilan insanlarin tarafindan olusturuldugu belli :D

Hypermera
25/06/2013, 21:45
Cabal 2 çıkana kadar c9 oyna seni gayet grafik ve pvp açısından tatmin eder

canifeto12
25/06/2013, 22:16
neverwinter oyna bak . yada gw2

Gray Fox
25/06/2013, 22:30
neverwinter oyna bak . yada gw2
gw2 almistim oynamistim,format attiktan sonra yuklemedim tekrar. Neverwinter hosa benziyo bakicam.

Cabal 2 çıkana kadar c9 oyna seni gayet grafik ve pvp açısından tatmin eder

PvP cok ilgimi cekmiyor daha cok solo PvE takilmayi seviyorum. Ve grafiklerin iyi olmasi ilgimi cekmiyor hatta old school olsa daha guzel olur.

KONYALIYOBAZ
25/06/2013, 22:35
gw2 almistim oynamistim,format attiktan sonra yuklemedim tekrar. Neverwinter hosa benziyo bakicam.


PvP cok ilgimi cekmiyor daha cok solo PvE takilmayi seviyorum. Ve grafiklerin iyi olmasi ilgimi cekmiyor hatta old school olsa daha guzel olur.

Seneler öncesi conquer online diye bir oyun oynardım. Bir arkadaş ile ortak karakter kasmıştık. Server'ın en iyisiydi. PvE ve PvP fazlasıyla zevkli.

Gray Fox
25/06/2013, 22:38
Seneler öncesi conquer online diye bir oyun oynardım. Bir arkadaş ile ortak karakter kasmıştık. Server'ın en iyisiydi. PvE ve PvP fazlasıyla zevkli.

Indiriyorum simdi.

KONYALIYOBAZ
25/06/2013, 22:40
Indiriyorum simdi.

Fetih Online diye Türk Server'ı açmışlar. Ama yabancıda ortam daha iyidir. Pyramid server'ı tavsiye ederim eğer ki ortamı hala eskisi gibiyse böyle çok parlayan bi adama PM'den yazıp yardım istersen ediyorlar.

Melkor
25/06/2013, 22:54
Neverwinter ve Rift oynuyorum şu sıralar, ikisi de aşırı zevkli tavsiye ederim.

Gray Fox
26/06/2013, 01:09
Fetih Online diye Türk Server'ı açmışlar. Ama yabancıda ortam daha iyidir. Pyramid server'ı tavsiye ederim eğer ki ortamı hala eskisi gibiyse böyle çok parlayan bi adama PM'den yazıp yardım istersen ediyorlar.

Abi yok oyle birsey 0.1 mb kala hata verdi,simdide indirmiyor. Bu ne sans ya :D

Sercan<Michaell>
26/06/2013, 11:11
Patch yapamiyorum surekli eror code 3145 veriyor. Blizzard kadrosundan ayrilan insanlarin tarafindan olusturuldugu belli :D

:D :D olur öyle kur bi şekilde zevk alcaksın bence.

KONYALIYOBAZ
26/06/2013, 15:03
Abi yok oyle birsey 0.1 mb kala hata verdi,simdide indirmiyor. Bu ne sans ya :D

:D Bilmiyorum ki hiç başıma gelmedi :/