PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Na'Vi ve Xboct



Raichox
26/06/2013, 19:42
Alienware Cup'taki deyim yerindeyse facia niteliğindeki performanslarından sonra Dota forumlarında konuşulan şey Na'Vi ve Xboct.

Maç kazanmadan sadece 1 Round zenith karşısında kazandılar ve turnuvayı 1 Beraberlik , 3 Mağlubiyet ile 1-7 bitirdiler.

Birçok kişi Xboct'un Na'Vi ye yakışmadığını artık Carry rolünü kaldıramadığı ve throwlarından bıktıklarından bahsediyorl.Puppy ve Kuroky gibi 2 support un yanında çok sıradan olduğundan ve biran önce Xboct'un takımdan gönderilmesi oyunu kullananlar çoğunlukta gözüküyor.Alienware Cup ın başından beri gerek saçma sapan şekilde ölmesi gerek son IG ile olan oyunda trollemeleri ile Na'Vi taraftarlarının gözünden düşen bir playerdı ama şuan resmen Xboct a lanet ediyorlar.

Bahsi geçen konuşmalarda Xboct'un büyük ihtimalle T13 deki performansından sonra takımdakı yerinin belli olacağından ama bu performansla Na'Vi ve Xboct'u T13 de zor günlerin beklediğinden bahsediyorlar.Na'Vi taraftarları Xboct'un yerine Black'ın gelmesini istiyorlar.

Kişisel Yorumum : Xboctun , Asya'daki Carrylere oranla çok düşük seviyede kaldığı su götürmez bir gerçek .Rakibin Carrysinin farmının devamlı altında kalıyor.Buna Zenith ve Orange maçlarındaki networth lere bakarak farkın kimi zamanlar 2 katına çıktığını görebiliriz.Tabiki Xboctu , Mushi veya Yamateh ile karşılaştırmak resmen mallıktır ama galiba Na'Vi 'deki en büyük sorunlardan biri Xboct oldu şu dönemde.

Siz ne düşünüyorsunuz ?

Nighthawk
26/06/2013, 19:46
Birçok kişi Xboct'un Na'Vi ye yakışmadığını artık Carry rolünü kaldıramadığı ve throwlarından bıktıklarından bahsediyorlar.

Öncelikle anlatım bozukluğu var "bahsediyor" olacak :) Velhasıl aynı şey en az 1.5 yıldır konuşuluyor ama takımdan atıldığı falan yok. Diğer oyuncularla iletişimi de önemli ve görünüşe göre XBOCT'u seviyorlar.

Raichox
26/06/2013, 19:48
O kadar düzeltmeye çalıştım yanlış yazdıklarımı ama gözümden kaçmış. :(._. ):

Tabi iletişim çok önemli bi faktör ama dediğin gibi 1.5 yıldır konuşulan birşey ve artık izleyen insanlar bile farkına vardı artık Xboct'un olmayacağını.Tabiki gönderilmesini isteyenlere yerine kimin geleceğini soranlardan mevcut.

Overmedia
26/06/2013, 19:57
Sorun aslında XBoct deil birçok takım artık nc-ancient stack and farm olayına döndü Na'vi bu tarz oyunu sevmiyor çünkü çok banal geçen bir oyun tarzı mevcut Na'vi nin en güçlü olduğu yan combatlardır ve bunun üstüne oynar Çin takımları ise Farm And GG tarzında oyun tarzı benimsiyorlar .

XBoct yüklenmek pek mantıklı olmaz bundan artık herkes tri lane koyarsan bış lanede creep kasar burada supportların ne kadar önemli oldugu devreye giriyor hem stack yapıcak hem babysitter hemde gang ile ugrasıcak oyunu mide taşımak onların görevi ki puppey donu(bot) yokken oynadığı oyunları bilirim normalde olan mid gamede carrynin iyice boş bırakılması var olan stackları kesmesi hard-mid arası oyunda item yapması olarak bakılıyor.

Navinin aldığı pickler ve oynayış tarzından dolayı maçı mid gamede almaya çalışıyor karşı tarafın carrysi mid gamede combata gelmeyip farm attığı için xboct combatlara gelip 4v5 üstün başlıyorlar diyebiliriz buda supportların devamlı combat içinde olmasından dolayı stack and farm olayı kalmıyor.

Lsx
26/06/2013, 20:03
Orange maçlarını izledim de bugün çok ilginçti gerçekten. Bot 2. tower alıp tp attlılar,o sırada da orange midi pushluyordu.Tpleri görünce geri çekildiler fakat creeplere doğru aç gibi koşan Xboct'u farkedince kill alıp da dönelim bari dediler.AA ve LOH gibi playerlerin ayrıldığı/gönderildiği takımda bunun ne işi var amk? Rakip carryde full slot item bunda manta,hot,radi ...

napstar
26/06/2013, 20:18
Orange maçlarını izledim de bugün çok ilginçti gerçekten. Bot 2. tower alıp tp attlılar,o sırada da orange midi pushluyordu.Tpleri görünce geri çekildiler fakat creeplere doğru aç gibi koşan Xboct'u farkedince kill alıp da dönelim bari dediler.AA ve LOH gibi playerlerin ayrıldığı/gönderildiği takımda bunun ne işi var amk? Rakip carryde full slot item bunda manta,hot,radi ...

Alchemist ve Spectre'yi farm hızında karşılaştırıyorsun tebrik ederim. Hem de Mushi'nin supportları neredeyse bütün camp'leri stack'lemişken. Ben oynasam ben de 6 slot yaparım, geçiniz.

Na'Vi gibi zaten 2 adet efsane oyuncuyu içinde barındıran -ki bunlardan biri gelmiş geçmiş en iyi oyuncu bana göre, kky- bir takımdan bahsediyoruz. Bırakın da biraz zayıf noktaları olsun değil mi? Xboct gidecek yerine kim gelecek? Unuttuğunuz bir şey var bu takım çok da farklı olmayan bir kadro ile 2 kere international finaline kaldı, birinde kazandı. Ve şu anda daha güçlü bir kadroları var bana göre. Ayrıca 3 gün önce 2 divine kasıp oyunu kurtardığında (tabi sadece kendisi değil) herkes "Xboct imba, Riot nerf pls .s.s" diyordu.

Neyse hasıl-ı kelam, Xboct'un gitmesine gerek yok. Yeterli.

TauHunter
26/06/2013, 20:22
oyunu sattığın için attık seni takımdan

Raichox
26/06/2013, 20:27
Aslında Xboct ilk Divine i kastığında düşürmüştü ve Puppey hemen alıp blink atıp kaçmış oyunun gg olduğu combatta ise Xboct ölürken Dendi eteral blade ile kurtarmıştı Xboct'u.2 kere finallere kaldırlar birini kazandılar birinde 2.oldular ama Xboct devamlı konuşuldu devamlı yetersiz görüldü.Na'Vi hazır olduğunu oyunu çok iyi domine edebiliyor ama son dönemde hiçbir turnuvayı domine edemediler , eski Na'Vi den eser kalmadı işte tamda bu yüzden Na'vi taraftarları acaba Xboct gitse nasıl olur diye düşünmeye başladı dev.dota ve joindota forumlarında bu olay çok konuşulmaya başlandı.

Ne diyelim Asya'da yaptıkları Bootcamp belkide Na'Vi için büyük bir kazanç olucak bu kötü oyunlarını düzeltmeleri ve iyileştirmeleri için,çünkü Asya dotasına göre çok zayıflar şuanda.

Krizalid
26/06/2013, 20:27
Biz bunu 3 yıldır söylüyoruz ak. Takımın kötü gününde mi aklında gelmiş milletin tekrar :) Böyle devam etsinler işte, olduğu kadar.

Nighthawk
26/06/2013, 20:46
Unuttuğunuz bir şey var bu takım çok da farklı olmayan bir kadro ile 2 kere international finaline kaldı, birinde kazandı.

Farklı olması için kaç oyuncusunun değişmesi gerekiyor 4 mü :) 2 oyuncusu (%40'ı) değişen takım çok farklıdır bana göre, sistemleri çok değişir ne olacağını bilemezsin. Ben olsam TI'a direk davet bile etmezdim eleme oynasınlar, lakin Valve de Na'Vi fan boyu :)

D1e-_-
26/06/2013, 20:55
XBOCT'ı bu dönemde yollayamayacakları kesin. Bende zaten gitmesinden yana değilim.

Raichoxunrefleksleri
26/06/2013, 20:58
Abartısız söylüyorum şu an Valve bir oylama başlatsa, dünyanın en iyi carry oyuncusu diye, Hvost 1. çıkar. Piyasada o kadar fanboy var. Ve bunlar hvost'un yaptığı bir iki hareket yüzünden gerçekten sağlam bir oyuncu olduğunu düşünüyorlar.

fikho
26/06/2013, 21:02
Alchemist ve Spectre'yi farm hızında karşılaştırıyorsun tebrik ederim. Hem de Mushi'nin supportları neredeyse bütün camp'leri stack'lemişken. Ben oynasam ben de 6 slot yaparım, geçiniz.

Na'Vi gibi zaten 2 adet efsane oyuncuyu içinde barındıran -ki bunlardan biri gelmiş geçmiş en iyi oyuncu bana göre, kky- bir takımdan bahsediyoruz. Bırakın da biraz zayıf noktaları olsun değil mi? Xboct gidecek yerine kim gelecek? Unuttuğunuz bir şey var bu takım çok da farklı olmayan bir kadro ile 2 kere international finaline kaldı, birinde kazandı. Ve şu anda daha güçlü bir kadroları var bana göre. Ayrıca 3 gün önce 2 divine kasıp oyunu kurtardığında (tabi sadece kendisi değil) herkes "Xboct imba, Riot nerf pls .s.s" diyordu.

Neyse hasıl-ı kelam, Xboct'un gitmesine gerek yok. Yeterli.

napstar o atar yaptıgın lifesteal benim kankamdır ayagını denk al

:D:D

YOLO322
26/06/2013, 21:57
Abartısız söylüyorum şu an Valve bir oylama başlatsa, dünyanın en iyi carry oyuncusu diye, Hvost 1. çıkar. Piyasada o kadar fanboy var. Ve bunlar hvost'un yaptığı bir iki hareket yüzünden gerçekten sağlam bir oyuncu olduğunu düşünüyorlar.

Joindotada ufak bir anket var best carry diye en çok oy hvostta şuan black ve burningin önünde. Anlamadığım şey bu adamı ciddi olarak savunanlar var burdada gördüm.Bir kere söylenebilecek tek şey bu adam Na'viye yakışmıyor. Her carry hata yapabilir ama xboctun artık başka bir boyutta throwları.

Bu 1-7 lik hezimetin tek sorumlusu değil tabiki hvost. Bence en büyük problem puppey ve pickleri özellikle bu turnuvada bana kalırsa pick kısmında büyük sorun yaşadı Na'vi buna artı olarak kurokynin rubick dışında hiç bir heroyla öne çıkamaması funn1k'in inanılmaz pasif kalması üst üste geldi. Ama sonuçta bu adamlar bootcampte iyi veya kötü bişeyler katılıyorlar kendilerine baktığımız zaman takımda bir iletişim problemi yok gibi ama dediğim gibi pick kısmında büyük sorun yaşadılar.

TI3 te olası bir hezimet sonrasında yine bir roster change gelir. Bana kalsa biraz uçuk olcak ama kendi fikrim sonuçta dendi dışında bütün oyuncuları gönderip dendinin etrafına yeni bir takım kurulabilir. Kaptan olarak Goblak ki zaten Na'viye çok uzak bir isim değil. Artstyle da carry olarak geri döndürebilir şuan boşta zaten. Bu 3 lünün yanına 2 oyuncu daha adapte edebilirlerse eminim ki şuan ki takımdan çok daha iyi olur . Tabi bunlar hep hayal :)

Insomniac
26/06/2013, 23:07
Adam XBOCT beğenmiyor lükse bak amk

Ph0neix022
26/06/2013, 23:31
Su anda navi pek fazla sallamıyor ve takmıyor havası veriyor. Cogu oyunları berbat geciyor buna psikolojik olay deniliyor. Takımların akıllarında bir navi olusturmaya calısılıyor. Gercek navi sanıyorum T13 de ortaya cıkıcak

TauHunter
26/06/2013, 23:45
xboct çok iyi

YOLO322
27/06/2013, 00:22
Adam XBOCT beğenmiyor lükse bak amk


Beğenmemek değil ya hvostu izlemesi eğlenceli aslında tower divelar falan.Aynı zamanda competive scene içindeki en kötü carrylerden biri olduğu su götürmez bir gerçek. Zaten adam akıllı takip eden birinin hvostu savunacağını düşünmüyorum.

Archmage
27/06/2013, 00:59
Ben bir Na'vi fanatiğiyim ve maçlarının büyük kısmını izlediğimi düşünüyorum. Hatta Youtube'da çıkan pub videolarından streamlerine kadar vaktim olduğu ölçüde bakmaya çalışıyorum. Ama nedense ben sizin dediklerinizi göremiyorum. Sanırım GÖTÜMLE izliyorum maçları.

Ayhangndz
27/06/2013, 01:08
Şuan TI3'den önce Xboct'un gitmeyeceği kesin bir şey gitse bile onun yerini dolduracak 2-3 harika carry var ama onlarında takımlarının bırakacağını sanmıyorum. Aslında ben TI1'de Artstyle'ı çok beğenerek izliyordum galiba o zamanlarda da kaptan oydu ve şunu söyleyebilirim ben onun kadar harika pick yapan çok adam görmedim . Zaten takıma bakıcak olursak şuan sorunların hep Puppey'nin pickleri ve XBOCT !

D1e-_-
27/06/2013, 01:51
Şuan TI3'den önce Xboct'un gitmeyeceği kesin bir şey gitse bile onun yerini dolduracak 2-3 harika carry var ama onlarında takımlarının bırakacağını sanmıyorum. Aslında ben TI1'de Artstyle'ı çok beğenerek izliyordum galiba o zamanlarda da kaptan oydu ve şunu söyleyebilirim ben onun kadar harika pick yapan çok adam görmedim . Zaten takıma bakıcak olursak şuan sorunların hep Puppey'nin pickleri ve XBOCT !
ArtStyle iyiydi cidden ama feci boykot ettiler be ^_^

KEREEEEEEEEEEEM
27/06/2013, 10:15
Hayır kimse söylememiş de LGD bir oyuncuyu değiştirdi elemelere soktular Na'Vi de aynısını yaparsa fanı olan Valve bile mecburen atacaktır turnuvadan. O yüzden kimse böyle bir şey beklemesin.

Naviye gelirsek team fight'larda çin takımlarına göre biraz üstünler gibi geliyor bana. Picklerin de çok kötü olduğunu düşünmüyorum. İzlediğim bir kaç maçta sırf pickler sayesinde agresifte ezilmiş carrylerini kastırarak maçı uzattılar.

Ha bunu dediysem hata yaptıkları yerler de vardır. Alchemist gibi bir heroyu free farm yaptırıp dk 9'da fury bitirtebiliyorlarsa, dendi bottle'ı çaldırıyorsa yanlış giden bir şeyler vardır. Lane konusunda çoook çok hata yapıyorlar ve pickler iyi de olsa sırf gold farkından dolayı oyunu kaybediyorlar.

Bu arada Xboct'ı izlerken Loda, Sylar gibi zevk almıyorum.

Woolridge
27/06/2013, 10:57
bence xboctu izlemek zevk veriyor. Lina ile tek başına tower dive yaptığı aklıma geldi şimdi (._. )

ayrıca, picklere laf eden varmış oha!

AxeW
27/06/2013, 11:23
Xboct'un en önemli eksiği düşük hero poolu. Düzgün oynadığı 3-4 hero var bu yüzden Na'Vi erken carry picklemek zorunda kalıyor. Bu da karşı takıma counter için fırsat veriyor.

Axé Capoeira
27/06/2013, 12:42
Xboct'a kötü oyuncu denemez evet belki farmı bazı diğer carrylerin altındadır ama şöyle düşünün Na'Vi 'nin oyun stiline alışkın birisi yani onun yerine burning'i koyun Xboct'un yaptığın farmın 2 katını yapabilir fakat o oyun stline alışamaz çok uzun bir süre ve takımla anlaşma olayıda çok önemli.TI3'te kötü bir performans sergilerse belki takım onun yerine yeni bir oyuncu bakacaktır fakat Na'Vi 'nin oyun stiline uygun birilerini bulmaları ve alışmaları zor olacaktır bence

YOLO322
27/06/2013, 13:06
TI3 sonrası yeni Na'vi kadrosu :

Na'vi Goblak - Captain - Support
Na'vi Dendi - Mid
Na'vi Artstyle - Carry
Na'vi kSi - Offlane
Na'vi Vanskor - Jungler/Support

Burakula
27/06/2013, 13:25
bu konu neredeyse Navi kurulduğundan beri tartışılıyorsa bu xboct denen adamda birşeyler yetersiz demektir zaten. Navi denen takım kurulduğundan beri tepeye oynayan bir takım olarak görüldü xboct un ise bu seviyede bir oyuncu olmadığı zaten aşikar.

xboct hakkında yprumları herkes yapmış zaten herkes ne kadar kötü olduğunun farkında sayılır nitekim ti2 den sonraki buhranın baş aktörlerinden biri olmasına rağmen baş aktörler yerine çalışkan emektarlar takımdan atılmıştı.

bunun temel nedeniyse profosyonel gibi gözüken Navi takımının aslında yeteri kadar profosyonel takım olamaması. Dışarıdan göründüğü kadarıyla navi dediğimiz takım bir kanka takımı. Kötü bir gidişat olduğunda ilk olarak takım içi iletişim sorgulanıyor ve menejarin veya puppey nin, dendinin gözünün tutmadığı adamlar gönderiliyor. Onlar yerine takıma yeni kankalar alınıyor. Takımın kötü gidişatına neden olan oyuncular eğer kankan ise takımdan atamıyosun. İnanması güç ama bence xboctun takımda kalmasının nedeni de bu iletişim, menejer ve puppeyle ve tabiki de takımın sadece reklamdan ibaret overrated oyuncusu dendiyle arasının iyi olması hepsi bu. kankamızı takımdan atmayız anlayışına gelebilecek kadar az profosyonel bir takım navi.

şu sıralarda bir değişim tabi ki de imkansız çünkü TI değişime açık bir turnuva değil. ama 3 yıldır tartışılan bu oyuncunun takımda kalması, dendinin takımı resmen bok çukuruna soktuğu zamanlarda takımda kalması falan bunlar hep konuşulmaya devam edicek bence TI dan sonra da. Çünkü NH nin de dediği gibi valvenin bile fanboyu olduğu oyuncular kankalık muhabbeti sürerken takımdan ayrılamazlar, ayrılırlarsa da Navi navi olmaktan çıkar bence.

Krizalid
27/06/2013, 13:35
TI3 sonrası yeni Na'vi kadrosu :

Na'vi Goblak - Captain - Support
Na'vi Dendi - Mid
Na'vi Artstyle - Carry
Na'vi kSi - Offlane
Na'vi Vanskor - Jungler/Support

-xboct
+vanskor yeterli gayet.

4 kişi birden değişmez. artstyle prodota oynamıyor artık. carry'i kuroky'e vereceksin ondan sonra oyun kolaylaşacak zaten.

Ayhangndz
27/06/2013, 13:54
bence xboctu izlemek zevk veriyor. Lina ile tek başına tower dive yaptığı aklıma geldi şimdi (._. )

ayrıca, picklere laf eden varmış oha!

Puppey'nin pickleri gerçekten güzel ama yaptığı pickler bazen saçma olabiliyor birde lane seçimleri yüzünden kaybettikleri maçlar çok fazla değil mi sencede?

Lsx
27/06/2013, 15:55
bu konu neredeyse Navi kurulduğundan beri tartışılıyorsa bu xboct denen adamda birşeyler yetersiz demektir zaten. Navi denen takım kurulduğundan beri tepeye oynayan bir takım olarak görüldü xboct un ise bu seviyede bir oyuncu olmadığı zaten aşikar.

xboct hakkında yprumları herkes yapmış zaten herkes ne kadar kötü olduğunun farkında sayılır nitekim ti2 den sonraki buhranın baş aktörlerinden biri olmasına rağmen baş aktörler yerine çalışkan emektarlar takımdan atılmıştı.

bunun temel nedeniyse profosyonel gibi gözüken Navi takımının aslında yeteri kadar profosyonel takım olamaması. Dışarıdan göründüğü kadarıyla navi dediğimiz takım bir kanka takımı. Kötü bir gidişat olduğunda ilk olarak takım içi iletişim sorgulanıyor ve menejarin veya puppey nin, dendinin gözünün tutmadığı adamlar gönderiliyor. Onlar yerine takıma yeni kankalar alınıyor. Takımın kötü gidişatına neden olan oyuncular eğer kankan ise takımdan atamıyosun. İnanması güç ama bence xboctun takımda kalmasının nedeni de bu iletişim, menejer ve puppeyle ve tabiki de takımın sadece reklamdan ibaret overrated oyuncusu dendiyle arasının iyi olması hepsi bu. kankamızı takımdan atmayız anlayışına gelebilecek kadar az profosyonel bir takım navi.

şu sıralarda bir değişim tabi ki de imkansız çünkü TI değişime açık bir turnuva değil. ama 3 yıldır tartışılan bu oyuncunun takımda kalması, dendinin takımı resmen bok çukuruna soktuğu zamanlarda takımda kalması falan bunlar hep konuşulmaya devam edicek bence TI dan sonra da. Çünkü NH nin de dediği gibi valvenin bile fanboyu olduğu oyuncular kankalık muhabbeti sürerken takımdan ayrılamazlar, ayrılırlarsa da Navi navi olmaktan çıkar bence.

Aha içimden geçenleri yazmış :D

napstar
27/06/2013, 16:17
Xboct yüzünden kaybediyor ha Na'Vi? Komiksiniz lan :'D

AxeW
27/06/2013, 16:46
TI2 zamanından beri dendi xboct ikilisi üzerine çok gidiliyor. Funnik ve Kky geleceği zaman da bunların gönderileceği söyleniyordu. Gel gör ki takımda iş yapan kim varsa onlar yollandı. Arkadaşların dediği doğru, takım kimin iyi oynayıp oynamadığına değil kimin ses getirip getirmediğine bakıyor. Bunlar kötü oyuncular mı ? değiller. Ama 1. liğe oynayan bir takımın en azından metaya adapte olabilmesi gerekir. Buda puppey'in yaptığı picklerle olucak değil.

YOLO322
27/06/2013, 16:49
5209

Sercan<Michaell>
27/06/2013, 16:52
5209

asdasdaasd :D Şerefsizim nickimi Xboct yapıp Navi de oynasam farketmezsiniz lan adam o kadar throwluyor. Ben de arada bi xboct gibi iyi oyunlar çıkartırım yani :D

Archmage
27/06/2013, 17:46
5209

Elmander mi o?

D1e-_-
27/06/2013, 18:27
Beyler adama o kadar çok yüklendiniz ki Alienware Cup'ta iG maçında support oynadı ^_^.

Lsx
27/06/2013, 18:34
Beyler adama o kadar çok yüklendiniz ki Alienware Cup'ta iG maçında support oynadı ^_^.
Yok lan napstar'dan desteği alınca nirvanama ulaştım artık sup rolünde başarılı olmak istiyorum demiş.

napstar
27/06/2013, 20:53
Na'Vi'nin o turnuvada oyun kaybetmesinin tek sebebi: OUTDRAFT

Raichoxunrefleksleri
27/06/2013, 21:01
Kuruldu.

Edit: Yanlış yer :D sorry :D

Bu arada lightofheaven'ı kovup funniki alırsanız navi böyle olur .

napstar
27/06/2013, 21:04
Kuruldu.

Aha yandı beyin devreleri. Yaklaşık 10 kişiden aynı anda mesaj alınca dün bende de olmuştu aynısı. :p :d

KEREEEEEEEEEEEM
27/06/2013, 22:39
Empire'a kaptan lazım. :'(

D1e-_-
28/06/2013, 02:51
Hayır kimse söylememiş de LGD bir oyuncuyu değiştirdi elemelere soktular Na'Vi de aynısını yaparsa fanı olan Valve bile mecburen atacaktır turnuvadan. O yüzden kimse böyle bir şey beklemesin.



O eleme olayını geçte, hiçbir takım 1 ay kala alışma süresini ve belki memnun kalmamayı da düşünerek oyuncu değiştirmez gibi geliyor.


TI3 sonrası yeni Na'vi kadrosu :
Na'vi Artstyle - Carry

ArtStyle'ı kimse bu saatten sonra almaz emin ol.

Raichoxunrefleksleri
28/06/2013, 17:47
BurNIng ile Xboct'ı karşılaştırıyorlar yahu yok böyle bir şey. Nasıl sinirlendim nan!!!

Raichox
01/07/2013, 16:46
Dendi , Aegis i çalıp kaçtıktan sonra bütün chat orgazm oldu. :cool:

Alienware Cup | Navi vs Tongfu

laohl
01/07/2013, 17:38
Dendi , Aegis i çalıp kaçtıktan sonra bütün chat orgazm oldu. :cool:

Alienware Cup | Navi vs Tongfu

Tongfuya verdikya bir oyunda iki kere aegis çalar puşt...

[SNO]
01/07/2013, 17:40
Xboxt ı ac YaphetS i getir gogogo Tİ13-14-15-67890**- kupaları

arqualeta
01/07/2013, 18:19
2. oyunda dendi etkisini gösteremedi

JrSouL
01/07/2013, 19:04
navi hep böyle oynamaz oynamaz basarız itemleri 40 yılın başı throwlamadıkları tutar -.-

YOLO322
02/07/2013, 01:58
O eleme olayını geçte, hiçbir takım 1 ay kala alışma süresini ve belki memnun kalmamayı da düşünerek oyuncu değiştirmez gibi geliyor.


ArtStyle'ı kimse bu saatten sonra almaz emin ol.

Allah Allah bak sen :) Artstyle ı kimse almaz mı? Yoksa Artstyle öyle rasgele bir takıma gitmez mi? Na'viye TI1 de o efsane Ehome kadrosunu nasıl yenip kazandı acaba?Kimdi o zaman navinin kaptanı? Kimdi carry? Ha tabi sen o sıralarda weplada olduğun için izlememişsindir büyük ihtimal. Evet şuan artstyle competive olarak dota oynamıyor olabilir sürekli olarak pub game oynadığını biliyoruz zaman zamanda standin olarak bazı takımlarda oynuyormuş. Dotadan hiç uzak kalmadığını da düşünürsek pratikle kısa zamanda competive açığını rahatça kapatır şu haliyle bile scene içindeki çoğu carryden çok daha iyi.

bybrux
02/07/2013, 02:02
ölümüne dendi

L2ebel
02/07/2013, 03:51
ölümüne dendi


dendide neymiş GO ! LGD İG DK