PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beyler fiyatını bilmediğimden ?



XRy
10/07/2013, 21:13
Arkadaşlar bende Mask of the Third Insight (templar assassin) var . Değerini bilmiyorum bu konuda bi fikri olan aydınlatabilecek birisi var mı ?

Zaphart
10/07/2013, 23:23
2 key civarı fiyatı.Elindeyse 1 key 3-4 rare a sat derim, alacaksan da 1k 1-2 rare a bulursun bence.

XRy
10/07/2013, 23:40
Key verseler daha mi kazancli olurum, pek bi bilgim yok acikcasi bu ticaret islerinde

Zaphart
10/07/2013, 23:54
Amacın kar yapmaksa, keye ve rare a bak saçma sapan itemlara veya ucuz setlere girme derim. key + bikaç rare a sat yani.Aldığın rareların satılabilir olmasına da dikkat et :D b.ktan omni axe wd rarelarını falan alma.
Trade dersi veriom bende yahu :S. Yap trade ini kanka öğrenirsin öyle böyle.D2L deki fiyatlarına falan bak almadan satmadan önce.

XRy
11/07/2013, 00:38
İnvoker-wr-pudge itemleri arıyorum aslında kar da yapsam iyi olur yani :)