PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : SC2 2.0.10 Patch geliyor.



ilhan998
25/07/2013, 17:06
Evet arkadaşlar. Bu patchta gelecek özellik artık replaylarda istediğimiz dakikaya geçme özelliği olacaktır.

5383

Aslında bu patchın daha önceden gelmesi lazımdı ama şimdi de gelmesinde problem yok. (geç olsun güç olmasın)

Raichoxunrefleksleri
25/07/2013, 17:18
Forumda senden başka Starcraft 2 oynayan yok muhtemelen. Emeğin için teşekkürler, ama bu saçma haberleri kimsenin umursadığını sanmıyorum.

Pr0.
25/07/2013, 17:19
Beklediğim bir özellikti nihayet gelebildi.

DreadfuL
25/07/2013, 17:23
Gerçekten güzel olmuş sonunda bunu yapmaları, büyük eksikti replayler için.

Ratz
25/07/2013, 17:50
Biraz gec oldu sanki:D


Forumda senden başka Starcraft 2 oynayan yok muhtemelen. Emeğin için teşekkürler, ama bu saçma haberleri kimsenin umursadığını sanmıyorum.

Bu ne ya-_-

WeRdeR WeReMeM
25/07/2013, 17:51
Forumda senden başka Starcraft 2 oynayan yok muhtemelen. Emeğin için teşekkürler, ama bu saçma haberleri kimsenin umursadığını sanmıyorum.

Oynamıyorum bu oyunu ama oynasaydım beklenen bir patch olurdu yani benim için neresi saçma bir haber :D :D Replay izlerken ileri saramamak çok kötiii bişiii çokkkkkkk

ilhan998
25/07/2013, 20:18
Forumda senden başka Starcraft 2 oynayan yok muhtemelen. Emeğin için teşekkürler, ama bu saçma haberleri kimsenin umursadığını sanmıyorum.

Görüşünü belirttiğin için teşekkürler.

Forumda az da olsa ilgilenenler var. Hem onlar adına hem kendim adına böyle paylaşımlarda bulunmaya çalışıyorum. Bir de kişisel olarak foruma Starcraft'ı yaymak istiyorum.

Specy
25/07/2013, 20:19
Sonunda geldi ya. Baya geç kaldılar şu özelliği getirmek için. Teşekkürler paylaştığın için.

Jedi
25/07/2013, 20:46
Haftaya falan hots almayı düşünüyorum ben de.

Bir de bu forumdan tauhunter diye bir arkadaş da oynuyordu oyunu.

Aerogel
27/07/2013, 03:10
Haftaya falan hots almayı düşünüyorum ben de.

Bir de bu forumdan tauhunter diye bir arkadaş da oynuyordu oyunu.

bende yeni başladım sc2 ye ama eğer beraber oynama imkanımız olursa bende hotsu alırım.

Pr0.
27/07/2013, 07:24
Haftaya falan hots almayı düşünüyorum ben de.

Bir de bu forumdan tauhunter diye bir arkadaş da oynuyordu oyunu.

Oda seviyodu animeleri rahmetli :(

KONYALIYOBAZ
27/07/2013, 08:13
Oda seviyodu animeleri rahmetli :(

Garibim ne iyi çocuktu be bak duygulandım yine :(

Pr0.
27/07/2013, 09:24
Garibim ne iyi çocuktu be bak duygulandım yine :(

umarım ordan bi yerlerden buraları okuyodur :( o gittikten sonra sc 2 ile ilgilenen birileri gelmeye başladı :( tek istediği sc2 oynayan bir kızdı :(

KEREEEEEEEEEEEM
27/07/2013, 17:02
Çok beklenen bir özellikti. Teşekkür ediyorum ekibe bu özelliği getirdikleri için biraz kızgınım geç geldiği için ama olsun.

(Not: SC2 ile uzaktan yakından alakam yok sırf pırasanın o yorumundan dolayı yazdım :D)