PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tradeyi geriye alma



Hypermera
28/07/2013, 08:31
Son yaptığım tradeyi geriye alma gibi bi şansım varmı ?

Dreamfinder
28/07/2013, 08:33
trade yapmadan once save yaptıysan load yaparsın olur biter.

Hypermera
28/07/2013, 08:38
Abi cidden böyle bişey vardı steam'e yazıyodun bişiler yapan arklar vardı yardım edin

Lexsarko
28/07/2013, 09:28
Hayir trade yaparken 2 kez onay verdigin icin steam support trade'i geri alamayacagini soyluyor. Malesef.

MrFoseptik
28/07/2013, 10:34
steam supporttan bilet alıp tek seferliğine tradeyi geri alabilirsin. takasta kullanılan itemler yer değiştirir. tabi senin verdiklerinin hala adamda olması gerek.

napstar
28/07/2013, 10:57
Tırade.

Lexsarko
28/07/2013, 11:02
Tırade.

Yanlış okumuşum :(

BABASCARFACE
28/07/2013, 11:32
bu konuda benimde dilim yandı ya simdi geri almayı arıyorum

WeRdeR WeReMeM
28/07/2013, 12:04
Trade geri alınırmı abi saçmalamayın ya :) İyi o zaman bende lockjawi geri alayım bir daha satarım :D

MrFoseptik
28/07/2013, 12:10
Trade geri alınırmı abi saçmalamayın ya :) İyi o zaman bende lockjawi geri alayım bir daha satarım :D

para ile trade yapmak yasak :D eğer sen takas sayfasından yolladıysan ve karşılığını paypal vs. benzeri yollarla aldıysan lockjawını tekrar alabilirsin. para da cebinde kalır ^^

Hypermera
28/07/2013, 19:45
evet çözüm yolu ?

Nighthawk
28/07/2013, 19:47
Takas geri alınamaz, nokta.

Takasın geri alınabilmesi kadar saçma bir şey olabilir mi Allah aşkına.

WeRdeR WeReMeM
28/07/2013, 19:49
para ile trade yapmak yasak :D eğer sen takas sayfasından yolladıysan ve karşılığını paypal vs. benzeri yollarla aldıysan lockjawını tekrar alabilirsin. para da cebinde kalır ^^

Yok öle bir şey abicim :D vermeseydin derler adama :D

Raichoxunrefleksleri
28/07/2013, 19:53
Baya dolandırıldığım için anlatayım:

Para ile item almak tamamen illegal. Sadece takas edilebilen şeyleri kabul etmeniz gerektiğini söylüyorlar zaten. (oyun item vs) ancak dolandırıldığınızı söyleyince steam support size acıyor veee sadece 1 kereliğine o tradei geri döndürüyor. Yani onun verdiği itemlar ona seninkiler sana dönüyor. Sonra o ticket dahi atsa ben paypal'dan ödeme yaptım diye, ona paypal'dan ödemenin illegal olduğunu ve yaptıkları işlemi geri alamayacaklarını paypal'dan para iadesi almalarını söylüyor. Birde üstüne 1 hafta kadar trade ban atıyorlar adama.

Kısacası bilişim suçlarına gitmene gerek yok çok sevgili Steam bizim haklarımızı koruyor (:

Latyosun Tıreyd Rehberi :D Dolandırılıp, Latyos'un bu postunu gördükten sonra ben trade'i geri döndürmenin yollarını aramıştım. Steam'e ticket da attım. Ama yokmuş öyle bir şey :/

MrFoseptik
28/07/2013, 20:40
bizim arkadaşa itemleri geri dönmüştü :( kendisine 1 hafta trade ban ve itemlerini geri vermişlerdi.

Nighthawk
28/07/2013, 20:46
Latyos şanslıymış 1 kere olmuş. Resmi policy'ye göre hiçbir şekilde hiçbir takas geri alınmıyor, dolandırılsanız bile.

Asıl geri alınabilir olsaydı dolandırmaya çok açık hale gelirdi sistem. Sen adamla anlaşıyorsun takası yapıyorsun. Geri almak istersen yine 2 kişi anlaşırsa zaten tekrar takas yapabilirsin. Adamın haberi olmadan envanterindeki eşyayı geri almaya kimsenin hakkı yok.

Simita
28/07/2013, 22:17
Dupe mi yapcaz dediler

KONYALIYOBAZ
28/07/2013, 22:29
Bi açıklık getireyim şuna. Trade geri alınmayacaktı benim. Ancak benim trade karşılıksızdı. Yani adama itemı verdim adam karşılığında steam trade'den bişey vermedi. O ss'i koydum ve ''Bunun bir dolandırıcılık olduğu çok belli değil mi? 50$'a alınan bir eşyayı neden karşılıksız vereyim?'' gibi birşey yazmıştım (TI2 ticket). Adam trade ban yemişti ve itemım geri gelmişti. Sanırım şuna dayanarak yapılmıştı o olayda:

5441

ranetki2
01/08/2013, 17:44
Ben de soyuldum ne kadar sürere itemlerin gelmesi ya da gelir mi ticket aldim ve resmi koydum trade historynin dahane yapabilirim yardim edebilecek olan var mi
Ticket aldım ne kadar sürer yanıtlanması

Sarge
22/08/2013, 02:38
http://steamcommunity.com/profiles/76561198068525082/

soyulupta sorusu olan arkadaş varsa eklesin yardımcı olurum