PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : [Yakında] D2LO #2



BorisPeace
30/07/2013, 16:16
Linky (http://www.gamehonor.com/showthread.php/19380-Ba%C5%9Fvuru-DLO-2)

WeRdeR WeReMeM
30/07/2013, 16:39
5) Techies - Suicide Squad, Attack!
Her gün birini linç etmek için oy kullanır.
Gece öldürülmek üzere ziyaret edilirse, Suicide Squad, Attack! yeteneğini kullanarak kendini patlatır ve ölümü için ilk oy veren Dire kahramanını yanında götürür.

<3 <3 <3 <3 çok hoşuma kaçtı ya lannnnnnnnnnnn

evet evet oynamalıyım ^^

koalaknight
30/07/2013, 16:44
güzel gözüküyor bende bir deniyeyim şu oyunu

g0ldm00n
30/07/2013, 16:45
8) Vengeful Spirit - Nether Swap
Her gün birini linç etmek için oy kullanır.
Her gece biri üzerinde Nether Swap özelliğini kullanır.
Vengeful Spirit'i etkilemesi beklenen her şey, Nether Swap kullanılan kahramanı etkiler. Aynı şekilde, Nether Swap kullanılan kahramanı etkilemesi beklenen her şey, Vengeful Spirit'i etkileyecektir. Yani, kimsenin haberi olmadan o gece için yer değiştirmiş olurlar.
Nether Swap, diğer tüm yeteneklerden önce devreye girer.

bence bu cok saglam :D

hohmlec
30/07/2013, 16:59
add me pls

WeRdeR WeReMeM
30/07/2013, 17:06
Abi direk goblin ya onu yanlışlıkla yiyen var ya direk gg yani :D :D

Krizalid
30/07/2013, 17:20
Track'ı bi açıklarsanız sevinicem.

annil
30/07/2013, 17:23
Bu seferkine ben de katılmak istiyorum.

ilhan998
30/07/2013, 17:38
Beni de ekleyebilirmisiniz*

CoolStoryBro
30/07/2013, 17:42
Başvurular ne zaman açılıyor Boris? Şimdiden katılmak isteyenlerin listesini yazsan daha kolay olur, sonra seçmeleri yaparsın. Sıraya yaz beni de. D2LO #YOLO

Specy
30/07/2013, 17:47
Katılıyım ben de

NightStalker
30/07/2013, 17:49
Bensiz olmaz biliyorsunuz.

Specy
30/07/2013, 17:54
Bensiz olmaz biliyorsunuz.

Ooooo Chen de buradaymış. Abi seni seçmezler bence bi dahaki oyuna :D

voidstones
30/07/2013, 18:05
Önceki linç oyununu takip ettim ve yenisi çok sağlam olacağa benziyor,beni de katarsan sevinirim :)

Simita
30/07/2013, 18:29
Denge konusunda 1-2 şüphem var :O

geb555
30/07/2013, 18:44
ziyaret ne anlama geliyor?

HolyPesimist
30/07/2013, 18:45
Yaz beni yaz yaz
Edit .Daha başvurular açılmamış -_-

Simita
30/07/2013, 18:48
Enchantress siz D2LO olmaz!!!!!

Zaphart
30/07/2013, 19:01
Bende istiom.Geçen oyunu ben kazandım benim seçmemeniz byük hata olur yani :mad:

LauraBodewig
30/07/2013, 19:03
Katılmak istiyorum

Edit: Boris başvuru kısmını daha büyük harflerle yaz :D

Pr0.
30/07/2013, 19:15
Chen boştaysa gelek.

Katılalım bizde inş gene kötü rollü olurum da satışın keyfini çıkarırım :7

ciyırs
30/07/2013, 19:15
benide say :D

Krizalid
30/07/2013, 19:18
Buraya başvuranlar oyuna alınmasın, zahmet edip sonuna kadar okumamışlar bile :)

Lexsarko
30/07/2013, 20:41
Buraya başvuranlar oyuna alınmasın, zahmet edip sonuna kadar okumamışlar bile :)

+1 verdim bak çok az yaptığım bir şeydir. Ergen sözlüklerinde 1 milyon şukuya bedeldir. Başvuru açılınca ben de başvurumu yapıcam haliyle.

Bu arada ziyaret olayı biraz daha açıklanmalı ve oyuna 2 tane de köylü eklenmeli bence. 8 kişinin birbirini tanıyan 5 kişiye karşı işi zor.

BorisPeace
30/07/2013, 22:39
Kuralları tekrar elden geçirdim. Ayrıca, karışıklık olmaması için kahraman açıklamalarına "ziyaret" sözcüğünü ekledim.

BorisPeace
30/07/2013, 23:23
2 yeni kahraman daha eklendi. Bence şu an gayet güzel oldu :3 Çok fazla karışık değil ama kafa yormak lazım oyunda (:

Krizalid
30/07/2013, 23:31
Pudge, öldürdükleri kişiyi ziyaret ederek, üzerinde Ice Blast kullanmayı seçebilir.

fix pls

BorisPeace
30/07/2013, 23:39
Pudge, öldürdükleri kişiyi ziyaret ederek, üzerinde Ice Blast kullanmayı seçebilir.

fix pls

Done.

Fx
31/07/2013, 00:22
Şu Rubick hakkında bir sorum olacak
Rubick'in çalacağı kişinin aktif skill'i var ama hiç kullanmamış mesela Mirana-Moonlight Shadow yeteneği daha önceden kullanmamasına rağmen Rubick çalmak istedi. Çalabilir mi ?

g0ldm00n
31/07/2013, 01:22
şimdi aa ice blast atınca cent omni gibi herolar etkisiz hale mi geliyor birde netherswaplanmışsa hedef ne oluyor ?

BorisPeace
31/07/2013, 01:34
@ByWooHooo: Evet.

@g0ldm00n: Evet. Nether Swap yeneteği yeterince açık diye düşünüyorum :/ Ice Blast ile özel bir etkileşimi yok.

Simita
31/07/2013, 03:18
Ice blast sadece bir kere kullanılmalı sanırım.

BorisPeace
31/07/2013, 05:58
Ice blast sadece bir kere kullanılmalı sanırım.

Aynen öyle. Düzelttim.

KONYALIYOBAZ
12/08/2013, 12:41
Hadi başlayalım artık ~_^

Anubis
12/08/2013, 12:51
bekliyoruz

ilhan998
12/08/2013, 12:51
Hayırlısı

ilhan998
19/08/2013, 20:19
Bump ? ¯\_(ツ)_/¯