PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Takım arıyorum



DawSoN
01/08/2013, 23:49
Merhaba Arkadaşlar


Adım : İlker

Şehir : Balıkesir

Yaş : 23

Rol : Support , Semi-Support , Roamer ,Initiating


Arkadaşlar CW tecrübem oldukça yüksek ,Türkiye'nin ilk Competitive-Dota oynayan Takımlarından birinde "SoA" Clanında yıllarca Support görevinde rol aldım Aynı şekilde bir Dönem Dota 2 GameHonor'un Support oyuncusu olarakta Turnuvalarda görev aldım.

2005 Yılından beri bu büyük ailenin içerisindeyim çeşitli Takımlarla Türkiye ve Avrupa Bazında Maçlara çıktım.

2 yıl aradan sonra Dota 2 nin çıkmasıyla birlikte tekrar Profesyonel takımlarda yer almak için kendimi geliştirmeye başladım

Dota : 8 Yıl
Dota 2 : tecrübem 1.5 Yıla tekabül ediyor.

Donanım :
İstenilen , beklenilen bütün donanımlara sahibim. Skype , Teamspeak , RaidCall kullanıyorum

Lan Turnuvaları :

Balıkesirde ikamet ediyorum ancak Gerektiğinde Takımımla LAN turnuvalarına katılabilirim Ankara & İstanbul & izmir ulaşımımda sorun teşkil eden bir problem yok.

Benim Nacizane isteğim "oyunu bilen" insanlar olsun ve saygı olsun Takım içinde :)


Başka Merak ettiğiniz bir şeyler varsa bu konu altında veya Steam'den : DawSonCreeK ekleyerekte ulaşabilirsiniz arkadaşlar

Ciddi ilgilenen takımlar varsa eğer Görüşme yapabilirim Telefon veya konuşma programları tercihimdir.

Zaman ayırıp okuduğunuz için Teşekkürler ;)

Ayrıca geçen sene "kendinizi tanıtın" bölümüne açtığım bir konu : http://www.gamehonor.com/showthread.php/14739-DawSon_SoA-DawSonCreeK-Since-2004-2011

feliss
02/08/2013, 01:07
Ekledim.

PR0METHEUS
02/08/2013, 01:24
dj.kimimaro tam bir low

Dj.Kimimaro
02/08/2013, 01:26
dj.kimimaro tam bir low
:/
bu arada adamın konuyu trollüyon sercan mal mısın

hohmlec
02/08/2013, 02:56
adam 9.5 sene dota + dota 2 oynamıs 23-9.5 13,5 yasında dota ya başlamış vay be

Simita
02/08/2013, 03:42
adam 9.5 sene dota + dota 2 oynamıs 23-9.5 13,5 yasında dota ya başlamış vay be

Cık cık cık, yanlış kişiye tosladın bu sefer.

Lexsarko
02/08/2013, 03:42
Iyi oyuncu, duzgun insan. Guvenilir sup arayan takimlara tavsiye ederim.

hohmlec
02/08/2013, 03:52
Cık cık cık, yanlış kişiye tosladın bu sefer.
ben sansımı deniyeyim dedim :D

DawSoN
02/08/2013, 05:46
adam 9.5 sene dota + dota 2 oynamıs 23-9.5 13,5 yasında dota ya başlamış vay be

2005 yılından beri oynuyorum evet 9 Yıl'a yaklaştı Dota oynarkende dota 2 oynayabiliyordum ayrı zaman dilimlerinde değil :)

PR0METHEUS
02/08/2013, 07:09
eski soa kadrosunu yeniden görmek güzel olurdu :)

DawSoN
02/08/2013, 15:38
inşallah olur bir gün :)

DawSoN
02/08/2013, 20:00
Arkadaşlar şu saat itibariyle 5 takımla konuştum 2 kişi daha steam den ekledi onlarla daha konuşamadım Beni yanlış anlamayın kimseyi kırmadan konuşmaya çalıştım ancak şöyle bir şey var cok iyi oyuncu olabilirsiniz kendinize cok güveniyor'da olabilirsiniz benim asıl isteğim "CW" mantığını kavramış bu olayda artık olgunlaşmış insanlarla bir takım oluşturmak olur olmaz sorun değil :) sonuçta açtık buraya bir konu olursa güzel olur olmazsa'da bekleriz.

Ben takım arıyorum diye teklif sunan takımların şartlarını kabul ettim anlamına gelmiyor benimde bazı şartlarım olması çok normal :)

-20+ ortalaması olan bir takım arıyorum. (kesinlikle bu güne kadar ne yaş'ça küçüğümü ezmişimdir nede büyüğüme saygısızlık yapmışımdır bu yanlış anlaşılmasın lütfen )

-Bana teklif sunan takımlardan Clan sayfasını veya clan tanıtım sayfası olan bir link istiyorum :) Yani kimsiniz , nesiniz , necisiniz ? öğrenmek istiyorum bence buda normal bir şey.

-4 arkadaş takım kurup +1 ol gogogogo diye gelmeyin =)

- Kendimi Puppey sanmıyorum ( ukala biriside değilim :) ) ancak 2 tarafında istekleri doğrultusunda bir takım oluşsun ki saglam adımlarla yürüyelim her hangi bir turnuva kötü bir sonuç olduğunda tartışma veya disband olmasın.

Yukardada belirttim LAN turnuvalarına katılabilirim kimseye bağlılıgım yok ayriyetten kendime ait arabam var istenilen yere gelirim ancak dedigim gibi " biraz geçmişi olan insanlar veya geçmişi olan bir clan arıyorum" Ciddi sağlam deyip 2 turnuva sonra dağılan takım veya clan istemiyorum.

Tekrar belirtmek istedim arkadaşlar yanlış anlaşılmasın iyi akşamlar.


Edit : Ayrıca şunuda söylemek gerekirse haftanın 7 günü aksam 9 gece 4 train diye bir şey olamaz evet boş zamanım var ama Asosyal bir insan da değilim Haftanın 2-3 günü Train olur insanlarıda baydırmazsınız :) 7 günde 1000 tane oyun atmak seni Turnuva şampiyonu yapmaz 3 gün belirli saatlerde 20 -30 oyun atalım ama sağlam olsun , güzel olsun bir şeyler öğrenelim hep beraber.

annil
02/08/2013, 20:31
Edit : Ayrıca şunuda söylemek gerekirse haftanın 7 günü aksam 9 gece 4 train diye bir şey olamaz evet boş zamanım var ama Asosyal bir insan da değilim Haftanın 2-3 günü Train olur insanlarıda baydırmazsınız :) 7 günde 1000 tane oyun atmak seni Turnuva şampiyonu yapmaz 3 gün belirli saatlerde 20 -30 oyun atalım ama sağlam olsun , güzel olsun bir şeyler öğrenelim hep beraber.

Bunu görünce dayanamadım, alıntı yapıp beğendiğimi belirteyim dedim. ^^

TypeR
05/08/2013, 12:23
Çağlar senin yazıyı görünce ekledm adamı :)

DawSoN
06/08/2013, 00:48
Bunu görünce dayanamadım, alıntı yapıp beğendiğimi belirteyim dedim. ^^

teşekkür ederim

DreadfuL
10/08/2013, 14:22
Dawson elinden gelen her şeyi takımına veren biridir :) Tavsiye ederim =)

DawSoN
10/08/2013, 16:30
Dawson elinden gelen her şeyi takımına veren biridir :) Tavsiye ederim =)

teşekkür ederim kardeşim aynı şeyler senin içinde geçerli :)

Not : Konu halen aktif Takım aramaktayım çeşitli takımlarla konuştum , Bir kaç oyun attık açıkçası istediğimi bulamıyorum İnternational sebebiylede pek bu konuyu hortlatmak istemedim.