PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mists of Pandaria - Monk Pet



Melkor
30/09/2013, 13:47
Slm genşler. Aldığım laptop ile birlikte elime bir kaç oyun kodu falan geçti içlerinden bir tanesi de Mists of Pandaria için Monk Pet. Kod için son gün 30 eylül yani bugün :P Eğer Mists of Pandaria oynayıp ihtiyacı olan arkadaş varsa bana mesaj atabilir ben de kodu atabilirim ama oyunu oynadığınıza dair kanıt isterim, kandırıkcılık yapmayın :P Pet sanırım 10 dolara falan satılıyor değeri var yani, neyse bu kadar diyeceklerim :P

Ha bi' de, konu yanlış yerdeyse özür dilerim :D

Kod gitti beyler, alamayanlar için üzgünüm ::((:(:(::(

WeRdeR WeReMeM
30/09/2013, 14:51
Ben satın almıştım o petten :(

Melkor
30/09/2013, 14:53
Aşırı şirin yapmışlar pet'i :P

bucKeRudy
30/09/2013, 14:53
http://i42.tinypic.com/ippeu1.jpg Teşekkürler :)

Insomniac
30/09/2013, 14:56
Abi şu oyunu oynayıp da sıkılan tek insan ben miyim? 60 level olana kadar o bataklıklarda ne kadar sıkıldığımı anlatamam.

bucKeRudy
30/09/2013, 15:16
Oyunu bilmiyorsan, yeni başladıysan tek başına oynanacak oyun değil. Aynı şekilde arkadaşım da sıkılmıştı şimdi birlikte oynuyoruz.

tarhuman
30/09/2013, 15:42
Bana da geldi laptop ile aynı kod wow oynayan bir arkadaşa verdim :). Hediyeleri pek güzel değil ya :D. Firefall oyununun betakey kodu da geldi bana. Bir bakayım nasıl oyunmuş dedim. Kodu girecektim bi baktım open beta olmuş :D. 3 tane geldi zaten sonuncusu da hitman oyunu.

Melkor
30/09/2013, 15:48
Bana da geldi laptop ile aynı kod wow oynayan bir arkadaşa verdim :). Hediyeleri pek güzel değil ya :D. Firefall oyununun betakey kodu da geldi bana. Bir bakayım nasıl oyunmuş dedim. Kodu girecektim bi baktım open beta olmuş :D. 3 tane geldi zaten sonuncusu da hitman oyunu.

Hitman iyi oldu ya, almayı düşünüyordum :P Gelen Sticker en iyisi :D:D

tarhuman
30/09/2013, 17:14
Hitman iyi oldu ya, almayı düşünüyordum :P Gelen Sticker en iyisi :D:D

Aynen sticker güzel :D. MSİ mi aldın sen de ? Benim ge60 0nd 662xtr modeli. Yalnız nedense grafik ayarının puanı 5.2 mi ne onu yükseltemedim bir türlü bütün driver'ları yüklememe rağmen. Ayarlarına da baktım yine de değişmedi puan

Melkor
30/09/2013, 17:35
Aynen sticker güzel :D. MSİ mi aldın sen de ? Benim ge60 0nd 662xtr modeli. Yalnız nedense grafik ayarının puanı 5.2 mi ne onu yükseltemedim bir türlü bütün driver'ları yüklememe rağmen. Ayarlarına da baktım yine de değişmedi puan

Benim bildiğim 663xtr o ya :P Evet ben de ondan aldım :D Şu an evde değilim kargo geldikten 10 dk sonra falan çıktım evden, teknik servisi arayıp sor bence :D