PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Oyunda en sabır isteyen rol



ilhan998
19/10/2013, 20:09
Birşeyler boka sarıyorsa ya da beceriksizliğini üstünden atmak isteyen oyuncular varsa suçlanabilmesi en kolay rol.

5986

Simita
19/10/2013, 20:20
Köşedekiler kimi suçlıyor kardeş?

Eren Jeager
19/10/2013, 20:35
offlane daha çok sabır gerektiriyor bence.

YOLO322
19/10/2013, 21:51
Hangi takımın junglerı sizinkinden daha iyi ve etkili ise early game de üstünlüğü o takım ele geçiriyor, diğer laneler de fail olmadıysa oyunu bu şekilde kazanma ihtimaliniz yüksek. Oyuna yeni başlamış olmama rağmen şu anda Gold Division'da gördüğüm olay bu yani.

fikho
19/10/2013, 21:52
anti-mage

ilhan998
19/10/2013, 22:08
Hangi takımın junglerı sizinkinden daha iyi ve etkili ise early game de üstünlüğü o takım ele geçiriyor, diğer laneler de fail olmadıysa oyunu bu şekilde kazanma ihtimaliniz yüksek. Oyuna yeni başlamış olmama rağmen şu anda Gold Division'da gördüğüm olay bu yani.

Zaten lanedeki oyuncunun oynayışından daha çok jungler belirliyor galiba.

Eren Jeager
19/10/2013, 23:35
offlane daha çok sabır gerektiriyor bence.

beyler dota konusu sandım pardon ben de jungler rolü ne diyorum a.k. kolay gelsin.

Ratz
20/10/2013, 01:46
Zaten lanedeki oyuncunun oynayışından daha çok jungler belirliyor galiba.

Aynen abi katılıyorum. İstediğin kadar adamlardan iyi oyna, isi jungle belirliyor.

Not: Aatrox haric. Onla 2v1 de atıyorum-_-

Woolridge
20/10/2013, 02:35
jungler dotada da olan bir şey değil mi sevgili eren jeager? :(

Eren Jeager
20/10/2013, 03:28
jungler dotada da olan bir şey değil mi sevgili eren jeager? :(

doğrusun da başlı başına bir rol değil şimdilik:) rollerin yan görevi tarzı bir şey yanlış mı düşünüyorum?

Raichoxunrefleksleri
20/10/2013, 03:42
"Jungler" bir rol değildir. Bir görevdir. DotA'da sıklıkla kullanılmasına rağmen "Tank" diye de bir rol yoktur mesela. Tank diye bir görev bile yoktur hatta. Rol'le görevin farkını iyi ayırt etmek lazım.

Not: Valve kartlarına bakarak yorum yapmayın plz.

ilhan998
20/10/2013, 03:47
Dotada jungle yapabilme kabiliyeti olan herolar vardır ama bu onların rolleri değildir, görevidir.


"Jungler" bir rol değildir. Bir görevdir. DotA'da sıklıkla kullanılmasına rağmen "Tank" diye de bir rol yoktur mesela. Tank diye bir görev bile yoktur hatta. Rol'le görevin farkını iyi ayırt etmek lazım.

Not: Valve kartlarına bakarak yorum yapmayın plz.

Galiba bunu Eren Jeagere söyledin.

Melkor
20/10/2013, 03:50
"Jungler" bir rol değildir. Bir görevdir. DotA'da sıklıkla kullanılmasına rağmen "Tank" diye de bir rol yoktur mesela. Tank diye bir görev bile yoktur hatta. Rol'le görevin farkını iyi ayırt etmek lazım.

Not: Valve kartlarına bakarak yorum yapmayın plz.

Lan liseli pazartesi okul var git uyu aslkdaskdjasld

Pr0.
20/10/2013, 10:01
Jungler diye bir rol gayet vardı dota da da. Supportların çoğu teknik olarak jungle yapıyor. Yani hepsi jungler. : )

Raichoxunrefleksleri
20/10/2013, 12:59
Jungler diye bir rol gayet vardı dota da da. Supportların çoğu teknik olarak jungle yapıyor. Yani hepsi jungler. : )

Chen, Enc, Enigma gibi bazı #4 herolar jungle girebiliyor. Ama bu jungle ayrı bir roldür demek değildir.

akin
27/10/2013, 03:30
FJieQuen RAA türkiye server nickim

napstar
27/10/2013, 17:09
Başlıkta anlatım bozukluğu var :(