PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : IGA Gamer's Choice En İyi Oyun Adayları



Nighthawk
15/11/2013, 03:32
https://www.youtube.com/watch?v=QwfW294j5GA

Oyuncuların oylarıyla seçilecek IGA yılın en iyi oyunu ödülüne aday oyunlar...

CoD: Ghosts dışındakiler iyi :)

AloneOrDeaD
15/11/2013, 06:51
biosock infinet- mükemmelid bu sene oynadığım en iyi oyundu diyebilirim muhteşem bir hikaye işleyişi var özellikle elizabeth karakteri size oyuna bağlıyor ayrıca savaş alanları ve savaş sistemi de güzeldi ve tabi ki o mükemel wtf just happened dedirten de bir sonu var bence bu seçilmeli :D

gta V- daha çıktığı hafta 1 milyar dolarlık bir gelir elde eti ayrıca harika hikayesinin yanında müthiş bir online oynama sistemi var büyük ihtimalle seçilecek oyun budur

the last of us- şahsen oynamak nasip olmadı ama şu an ki neslin en iyi oyunu diyorlar muhteşem bir hikaye ve karakterin kendine baylayıcı bir özelliği var yabana atmamak gerek

battlefield 4- oyunun multiplayer kısmı çok iyi olmasına rağmen kısa single modu ve bitmeyen bugları yüzünden çok fala tepki gördü yine de en azından ilk 3 te olacağını düşünüyorum

assasins creed 4- al tahir den beri ilge ile takip ettiğim muteşem oyun ezio ile alın dönemini yaşarken conner ile gerçek bir hayal kırıklığına uğrattı yapımcılar bundan ders alarak conner ın oyunundan en çok sevilen gemi savaşlarını alarak bu oyunun efsanesini sürdürüyor genede oyunun en büyük sorunu olan yapay zeka sistemine bir çözüm getirebilmiş değiiler ama korsan assasinden daha havalı ne olabilir ki :D

cod ghost-cod artık dursun istiyorum hafızalarımızda güzel kaldığı yerden devam etsin her sene bu oyunu yaparak insanları biraz daha soğutuyorlar çünkü oyunda artık değişen bir şey yok nerdeyse her sene aynı ayrıca oyunun ilk çıktığında gta yı bile geçti gibi yalan haberlerle imajı bayağ zedelendi

tomb raider- tomb raider eskiden beri her çıktığında oynanan bir oyun olmuştur bu oyunda ise raider ın geçmişine dönüyor olmak onun nasıl raider olduğıunu görmek gayet güzel ayrıca gerilimli havası oyunu farklı kılmaya yetiyor

saint row 4- saint row la tanıştığımdan beri her seferinde bu adamlar daha ne kadar uçucak diye düşünmüşümdür ama 3 le gerçekten gönülleri fetheden oyunun absürt ve eğlenceli yapısı 4 ü kurtarmaya yetmedi çünkü aynı şehir aynı fizik nerdeyse allien hariç aynı silahlar sanki 3. oyunun geniş bazlı bir dlc si hissi veriyor ama gene de oyunun eğlenceli ve komik yanı sizi oyuna bağlamıyor değil (dubstep gun forever :D)

battleblock heather- ne yalan söyleyeyim bu video da görene kadar haerim olmamıştı oyundan gözümden kaçmış demek yorum yapamayacam

ve dota2- burada onca dota prosu varken laf bana düşmez herhalde :D

bunlar benim kendi görş ve yorumlarım ama büyük ihtimal birincilliği gta V alır ikincilik isebattlefield 4
gönlümden geçen ise bioshock infinite :D

Nighthawk
15/11/2013, 14:42
Ben de gta v last of us ve bioshockun ilk 3 olacagini dusunuyorum.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

KEREEEEEEEEEEEM
15/11/2013, 14:51
Fantastik oyunlar hoşuma gitmedi CoD: Ghost'la beraber. Bioshock ve sondan 3. olanları beğenmedim.

Burakula
15/11/2013, 15:10
oyuncu oylarıyla belirlenecekse gta arayı açar kesinlikle. dota2 de oyuncu sayısından dolayı sonlarda kalmaz bence.

Krizalid
15/11/2013, 15:41
Doto ikiye bastım oyumu hıa...

Nighthawk
15/11/2013, 21:16
Fantastik oyunlar hoşuma gitmedi CoD: Ghost'la beraber. Bioshock ve sondan 3. olanları beğenmedim.

Bioshock: Infinite oynadın ve beğenmedin mi? o.O

ScReaM0fPain
15/11/2013, 21:59
Dota 2'nin seçilmesini bekleyenler boşuna umutlanmasın.Fan olarak diğer oyunlara göre az.
Ben Bu oyunlardan sadece Tomb raider oynadım. Her ne kadar hikayesini pek fazla anlamasamda, oyun mekaniksel olarak çok iyiydi. Tatmin ediciydi. Uzun zamandır böyle bir oyunu bekliyordum ben. Umarım devamı gelir.

Ac 4 Black Flag... Bu oyun serisi en sevdiğim serilerden. Henüz oynamadım çünkü pcye çıkmadı ama incelemelerden anşılıyor ki iyi bir yapım olacak. Muhtemelen bu oyun kazanır. Çünkü fanı aşırı derecede fazla.

AloneOrDeaD
15/11/2013, 22:00
bioshock infinite oynayıp beğenmemek ne bileyim :D ben oyunu indirdiğimde bir hata vardı 20-30 dakka da bir oyundan atıyordu oyun onun için hızlıca bir sonra ki checkponte koşuyordum o halde bile beni benden aldı oyun ya sırf hata yüzünden 2 günde faln bitireceğim oyunu 2 haftadan fazla sürede bitirmiştim ama o sunu için bile tekrar tekrar oynanır o oyun o ne mükemmel bir kurgudur tabi herkesin zevki ayrı tartışılamaz

AloneOrDeaD
15/11/2013, 22:04
Ac 4 Black Flag... Bu oyun serisi en sevdiğim serilerden. Henüz oynamadım çünkü pcye çıkmadı ama incelemelerden anşılıyor ki iyi bir yapım olacak. Muhtemelen bu oyun kazanır. Çünkü fanı aşırı derecede fazla.

bence yanlış düşünüyorsun gta V çıktığı 3. gününde 1 milyar dolarlık gelir elde etti ve gta da pc çıkışınıgerçekleştirmedi hala ac ne kadar harika bir oyun olsa da hikaye dışında artık bir yenilik sunamıyor nerdeyse her bölümnde ki çoğu gerev birbirine eş bağlayan ise demond ın atalarının maceraları ve desmond a ne olacağı oyun zaten her bölümünde yapay zeka sistemi yüzünden büyük bir sille yiyor yani ben ac nin ilk 3 e bile giremeeyecğini düşüüyorum gene de ac bu yani muhteşem bir oyun

Insomniac
15/11/2013, 22:04
lol yok beyler

MadPandastic
15/11/2013, 22:07
"its for you to decide" demesini bekliyodum sonunda :d hepsi çöp :d

ScReaM0fPain
15/11/2013, 22:09
bence yanlış düşünüyorsun gta V çıktığı 3. gününde 1 milyar dolarlık gelir elde etti ve gta da pc çıkışınıgerçekleştirmedi hala ac ne kadar harika bir oyun olsa da hikaye dışında artık bir yenilik sunamıyor nerdeyse her bölümnde ki çoğu gerev birbirine eş bağlayan ise demond ın atalarının maceraları ve desmond a ne olacağı oyun zaten her bölümünde yapay zeka sistemi yüzünden büyük bir sille yiyor yani ben ac nin ilk 3 e bile giremeeyecğini düşüüyorum gene de ac bu yani muhteşem bir oyun

Olabilir fakat ben hala AC 4'ün kazanacağını düşünüyorum. AC her türlü ilk 3'e girer. Şu ana kadar afalladığı tek seri oldu bence o da senin dediğin gibi ac 3. Bu yeni oyunu birçok açıdan yenilik sunuyor. Bence yapay zeka bir yana AC serisinde geliştirilmesi gereken multiplayer olayı. Çünkü brotherhood beridir aynı şeyler multiplayerda. Hikaye zaten AC 3 hariç bütün oyunlarda en büyük etkendi.

KEREEEEEEEEEEEM
15/11/2013, 22:18
Bioshock: Infinite oynadın ve beğenmedin mi? o.O

Hollywood senaryo sıkıntısı çektiği için yaptıkları filmlerin çoğu fantastik oluyor. İzlemesi güzel de olsa bir şey anlamıyorsun filmden. Bu tür oyunlara da öyle yaklaşıyorum ve oynamıyorum. Oynadığım son fantastik oyun Warblade idi.

Dota'ya da yapacak bir işim olmasaydı ve arkadaş oynamasaydı başlamazdım.

Yani oynamadım. (Gerçi çok oyun oynayan birisi değilimdir onun da etkisi var)

Nighthawk
15/11/2013, 22:27
Oynamadığın oyun hakkında yorum yapmak, gitmediğin şehir, yemediğin yemek, izlemediğin maç hakkında yorum yapmakla aynı.

AloneOrDeaD
15/11/2013, 22:28
bishcok için ''hallywood fantastik senaryosu'' şeklinde yklaşmak ne kadar doğru bilemem dediğin gibi hallywood o şekilde izlenebilitesi yüksek ama senaryoya baktığında hiç bir şey anlatmayan çok film sunuyor ama bioshock u aynı kefeye koymak ne kadar doğru bilemem çünkü ilk oyunundan beri şaşırtıcı ve vay be dedirten bir senaryosu olmuştur bioshock un ne kadar savaş dinamiklerinde fantastik öğeler (elden elektrik, nesneleri hareket ettirme gibi) bulunsa da oyuna bağlayan bu fantastik güçler değil oyunun akışı olmuştur infinite te ismine yakışır şekilde bu senaryo öğesini sonsuza çıkartıyor :D yaklaşımını yanlış buluyorum ama tabi ki kişisel bir zevk çok fazla tartışılamaz

KEREEEEEEEEEEEM
16/11/2013, 00:24
Oynamadığın oyun hakkında yorum yapmak, gitmediğin şehir, yemediğin yemek, izlemediğin maç hakkında yorum yapmakla aynı.

Ne biliyim. Grafikleri falan gözüme hoş gelmedi. Yemeği yemedim ama gördüm yani öyle oldu.

Nighthawk
17/11/2013, 15:20
Ne biliyim. Grafikleri falan gözüme hoş gelmedi. Yemeği yemedim ama gördüm yani öyle oldu.

Çok şey kaçırıyosun bence. İzlerken ağlayacağın fantastik filmler var.

Nighthawk
07/12/2013, 05:17
Ödüller 5 Aralık'ta verildi. Sonuçlar aşağıdaki gibi oldu:

Yılın Oyunu: GTA V
En İyi Competitive Multiplayer: Battlefield 4
En İyi Co-op Multiplayer: Battleblock Theater
En Sarıcı Deneyim: GTA V
En İyi Öykü: Bioshock Infinite
En İyi Seslendirme: The Last of Us
En İyi Fragman: Cyberpunk 2077
En İyi Bağımsız: Runner2
En İyi Genişleme Paketi: Starcraft II: Heart of the Swarm
En İyi Sanatsal Tasarım: Bioshock Infinite
En İyi Ses Tasarımı: The Last of Us
Oyuncuların Seçimi Ödülü: Battlefield 4

MadPandastic
07/12/2013, 05:32
ne gta ymış :(._. ): bi ben oynayamadım.

Burakula
07/12/2013, 09:38
içlerinden last of us, bioshock ve battlefield4 ü ğynama olanağı buldum. BF4ün online keyfi tartışılmaz, last of us da sizi içine alan bir oyun ama bioshocku oynayıp da beğenmeyen bir tek ben miyim?

Nighthawk
07/12/2013, 16:11
içlerinden last of us, bioshock ve battlefield4 ü ğynama olanağı buldum. BF4ün online keyfi tartışılmaz, last of us da sizi içine alan bir oyun ama bioshocku oynayıp da beğenmeyen bir tek ben miyim?

Zevk meselesi ama genel olarak tüm zamanların en beğenilen oyunlarından biri. Bence çok net yılın en iyi oyunu. Metascorelar da şurda (http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/pc?view=condensed&sort=desc).

Half-Life ve Bioshock gibi oyunlar setting ve plot oyunlarıdır (bu nedenle zevk alabilmek için İngilizce'yi iyi bilmek lazım). Siz oyun mekaniklerine silahlara falan bakıyorsanız çok farklı sonuçlar çıkabilir.

Burakula
07/12/2013, 19:26
Zevk meselesi ama genel olarak tüm zamanların en beğenilen oyunlarından biri. Bence çok net yılın en iyi oyunu. Metascorelar da şurda (http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/pc?view=condensed&sort=desc).

Half-Life ve Bioshock gibi oyunlar setting ve plot oyunlarıdır (bu nedenle zevk alabilmek için İngilizce'yi iyi bilmek lazım). Siz oyun mekaniklerine silahlara falan bakıyorsanız çok farklı sonuçlar çıkabilir.

half-life ı çok severim, ingilizcem de oyunu anlayarak oynayacak kadar yeterlidir sanıyorum ancak bioshock a ısınamadım bir türlü. half-life daki merak unsurunu yaklayamamış örneğin bana göre, oyunu oynamaya devam etmek için yeterli sebep bulamadım kendimde. Zevk meselesi tabi.