PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Steam Client'e Bağlanamıyorum



cahitgs
30/11/2013, 13:10
Merhaba herkese Steam Client'e dünden beri giriş yapamıyorum, internet üzerinden hesabıma giriş yapmaya çalıştığımda her defasında başka bir yerden giriş yapıyorsunuz e-mailinize kod yolladık lütfen kodu yazın gibi bişi çıktıktan sonra kodu yazıp girebiliyorun ama Steam Client'e giriş yapmaya çalıştığımda resimdeki hatayı alıyorum sürekli.
Pc internet bağlantısı veya herhangi bir ayarını değiştirmedim neden böyle bir hata verdi acaba yardımcı olabilicek biri varsa çok sevinirim

6207

tarhuman
30/11/2013, 14:39
Bir şey sorucam. KYK'da mı kalıyorsun ?

cahitgs
30/11/2013, 14:58
Bir şey sorucam. KYK'da mı kalıyorsun ?
Evet KYKWIFI ağından bağlanıyorum

tarhuman
30/11/2013, 15:11
Tamamdır kardeş. Benimle aynı kaderi paylaşıyorsun. KYK steam ve wow'a erişimi engelledi. Yani senin pc'de sorun yok. http://forum.donanimhaber.com/m_84528083/tm.htm

cahitgs
30/11/2013, 15:21
Yapma be :S vınn yeni kapattırmıştım kyk interneti yeterli diye desene yine vınn alıcaz eyw kardeş bilgi için

Forumda yazdıkları gibi millet torrent ve idm ile download yaparken hatta porno sitelerine rahatlıkla erişebilirken steam ve wow'a engelleme nedir abi ya

tarhuman
30/11/2013, 15:29
Ben de sinir oldum. Adamlar onca şey varken geliyorlar steam ve wow'u engelliyorlar. KYK'ya mesaj yazdım açmaları için ne cevap verecekler bilmiyorum. Gerçi anca yurt müdürüne iletirler. Müdür beni odasına çağırır. Azar yerim kesin.

cahitgs
30/11/2013, 15:37
bende atiyim mail cevap yazarlarsa paylaşırım burda