PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beta Katılımı?



Berkantk
08/12/2013, 20:39
Beyler şimdi ben bu blizzard'ın sitesinden beta sign-up dedikten sonra gelen ekrandan Heartstone ile Heroes of the Storm'u işaretledim update preference dedim. Bundan gayrı yapmam gereken başka bir şey var mı ? Ve Mail yoluyla mı bildirecekler?

HelioS
08/12/2013, 20:49
Ben de aynısını yaptım ne kadar sürede oyuna sahip oluruz?

WeRdeR WeReMeM
08/12/2013, 20:56
Bekleyeceksiniz. Daha beta key dağıtımı başlamadı.

HelioS
08/12/2013, 21:10
Bekleyeceksiniz. Daha beta key dağıtımı başlamadı.

Alan nasıl aldı oyunu?

WeRdeR WeReMeM
08/12/2013, 21:28
Pardon ya ben blizzard dota ile karistirdim.

Lexsarko
08/12/2013, 22:08
Pardon ya ben blizzard dota ile karistirdim.

FAİL :d

WeRdeR WeReMeM
08/12/2013, 22:11
Telefondan ayrintili yazmak istemedim kai zor oluyor :-D:-D sonuc olarak gene beklicekler her turlu :-P

Famera
08/12/2013, 22:11
Pardon ya ben blizzard dota ile karistirdim.

Ulan Oğuz :D

WeRdeR WeReMeM
08/12/2013, 22:22
Allah belanizi vermesin ins. internetiniz kesilir 3 gun

[SnX]LycOn
08/12/2013, 22:24
Az kaldı az, aldığım duyumlara göre aralık 20 de open betaya geçiyor hs.
Kesin bilgi değil tabi. =)

WeRdeR WeReMeM
08/12/2013, 22:36
Ya o kadar heveslenmeyin cidden bok gibi oyun. Yugioh ondan 300000 kat daha iyi. Blizzarda hic yakismamis kinadim resmen.

hohmlec
08/12/2013, 22:46
Benim yerime hots betasina katilirmisiniz ya evde bilgisayarim yok fakir gibi telefon kullaniyorum.Telefondan da beta başvurusu yapılmıyor

Nighthawk
08/12/2013, 22:47
Ya o kadar heveslenmeyin cidden bok gibi oyun. Yugioh ondan 300000 kat daha iyi. Blizzarda hic yakismamis kinadim resmen.

Werder'e bakmayın gayet güzel oyun. Daha betadayken ne kadar popüler olduğuna bakarak anlayabilirsiniz zaten :)

WeRdeR WeReMeM
10/12/2013, 01:37
Abi çok saçma bir oyun cidden bak. Blizzard'ı severim bilirsiniz ama yaptıkları en berbat oyun + Yugioh cidden 300000 basar. Bu Blizzard'ın yaptığında sadece biraz görsel güzellik var başka da bir şey yok. Yugioh oyununu geliştirip bu tarz bir grafik ile karşımıza sunsalar tadından yenmez. Sadece biraz eski bir oyun.

Weltas
10/12/2013, 02:24
Bi betakey verin de deneyelim artık yav :)

Nighthawk
10/12/2013, 02:27
Abi çok saçma bir oyun cidden bak. Blizzard'ı severim bilirsiniz ama yaptıkları en berbat oyun + Yugioh cidden 300000 basar. Bu Blizzard'ın yaptığında sadece biraz görsel güzellik var başka da bir şey yok. Yugioh oyununu geliştirip bu tarz bir grafik ile karşımıza sunsalar tadından yenmez. Sadece biraz eski bir oyun.

Kötü saçma yugioh daha iyi diyorsun da neden olduğunu söylemiyorsun, nesi kötü neden kötü? Söyle ki cevap verebilelim.

[SnX]LycOn
10/12/2013, 03:18
Şu ana kadar bu tarzda oyun hiç oynamamıştım ama hs oynadıktan sonra meraktan diğerlerine de baktım, hs'nin arayüzü daha basit ve kullanışlı. Oynanabilirlik seviyesi daha yüksek. Basit her zaman kötü demek de değildir. O yüzden hs en azından benim için daha iyi bir kart oyunu. Üstelik hs de tanıdık olduğumuz bir çok simgeler olduğu için blizzard oyunlarıyla kendini heba etmiş insanların daha hoşuna gidiyor.
Hs blizzard'ın alışılmış oyunlarıyla örtüşmüyor ama yenilik iyidir ve ciddi manada çok tutuldu. Bunu kendileri de dile getirdi zaten, bu kadar ilgi beklemiyorduk diye.

Gray Fox
10/12/2013, 03:19
Oyun kotu degilde bekleneni karsilamiyor bence. Zevkler ve renkler tartisilmaz ama ben beta gelmeden once cok istekliydim,10-15 oyun attim bir daha da acmadim.
+ werder yugioh acisindan :D

tarhuman
10/12/2013, 03:38
İleride farklı duello modları ve yeni kartlar geldikçe oyun daha çok ilgi çekecektir diye düşünüyorum.

Nighthawk
10/12/2013, 04:22
Daha ne ilgi çekecek abi. Tam şu anda Twitch'teki izleyici sayılarını söylüyorum:

1. LoL: 80.000
2. Hearthstone: 23.400
5. Dota 2: 12.300
7. Starcraft 2: 6.600

Şu an hiçbirinde özel bir etkinlik yok, sıradan pub oyunların steamleri.

[SnX]LycOn
10/12/2013, 06:52
Hs nin şu saatte fazla izlenmesinin tek nedeni Kripp. =) Kripp ne oynasa 10k+ izleyici alacak. 19k+ da şu anda.
Ama ne olursa olsun, gayet iyi, eğlenceli, vakit geçirten bir oyun. Tutulması normal.

WeRdeR WeReMeM
10/12/2013, 09:20
Oyun yeni herkes merak ediyor ondan izlenme ve istek çok var. Bunun nesini anlamıyorsunuz ki şu kadar kişi oynuyor izliyor diyorsunuz şimdi. Bende çok istiyordum oynadım az çok. Oyun çok sıkıcı geçiyor ve sürekli aynı şeyler + mana ne abi gelen kartı kullancaksın duruma göre, tuzak kartların ayrı olacak, Kapalı kart koyamıyorum masaya mesela. Oyunu oynayanların %90'ı yeni zaten ve ezbere oynuyorlar ne gelirse onu kullanıyorlar + artık son aşamadayım adama 12312312312 armorluk kart geldi bana 1 ataklık kart geldi gel de küfür etme. ( bu istisna bir durum tabi ) Kısaca cidden çok zevksiz bir oyun 1-2 el atınca canın accayip sıkılıyor. Benim düşüncem böyle ve dediğim gibi Yugioh geliştirilse yada Blizzard onun tarzında yapsaydı düşüncelerim çok değişirdi tabi ki.

Krizalid
10/12/2013, 11:17
Oyun yeni herkes merak ediyor ondan izlenme ve istek çok var. Bunun nesini anlamıyorsunuz ki şu kadar kişi oynuyor izliyor diyorsunuz şimdi. Bende çok istiyordum oynadım az çok. Oyun çok sıkıcı geçiyor ve sürekli aynı şeyler + mana ne abi gelen kartı kullancaksın duruma göre, tuzak kartların ayrı olacak, Kapalı kart koyamıyorum masaya mesela. Oyunu oynayanların %90'ı yeni zaten ve ezbere oynuyorlar ne gelirse onu kullanıyorlar + artık son aşamadayım adama 12312312312 armorluk kart geldi bana 1 ataklık kart geldi gel de küfür etme. ( bu istisna bir durum tabi ) Kısaca cidden çok zevksiz bir oyun 1-2 el atınca canın accayip sıkılıyor. Benim düşüncem böyle ve dediğim gibi Yugioh geliştirilse yada Blizzard onun tarzında yapsaydı düşüncelerim çok değişirdi tabi ki.

"mana ne abi" = hiç MTG oynamamış insan söylemi

En son ne zaman Yugioh oynadın bilmiyorum da, Yugioh'ta da eline gelen her kartı kullanamazsın. Yüksek yıldızlı canavarlar için sahadan Tribute vermen gerekiyor, güçlü efekt canavarlarının çoğunun Summon koşulları var; Trap ve Spell'ler için de aynısı geçerli, çalıştırmak için ya Cost ödüyorsun ya da belli bir olayın gerçekleşmesini bekliyorsun hatta ikisi birden. Hatta diğer kartların efekti de oynayışını limitliyor, zaten oyun kurallarınca elinde çok sayıda kart tutamıyorsun, bir de çeşitli hareketleri yapmanı engelleyen kartlar var, elinde 6-7 kart varken yapacak hamle bulamamak mümkündü Yugioh'ta. Sahaya kapalı kart koymak da o kadar büyük bir olay değil, animeyi oyunun kendisi sandıysan bilmem; ben 2008-2009'da ciddi olarak Yugioh'a başladığımda metagame o kadar hızlı destelerden oluşuyordu ki çoğu insan destesine sadece maksimum 3-4 Trap alıyordu çünkü Trap'ları çalıştırman için 1 tur beklemen gerekiyor. Zaten o kartların çoğunun efekti 1:1 şeklinde ama oyun o kadar hızlıydı ki sahaya kapalı koyacağın bir Bottomless Trap Hole gibi bir kart pek bir işine yaramıyordu zaten (şu ünlü Ayna Gücü/Mirror Force kartı vardı ya, bir ara onu bile kullanmıyordu millet). Spell'ler de sahaya kapalı konulmazdı çünkü türü Quickplay olmayan Spell'lerin çoğunu (hatta tamamını galiba, unutmuşum ben de) rakibin turu sırasında açamıyorsun, çoğunun da Negate özelliği yok; diğer türlü kapalı koymak da rakibin turunda kartın yok edilmesi riskini göze almak manasına geliyor.

Oyunu oynayanların çoğunun %90'ının ezberci olduğuna inanırım ama bu söylediğin her oyun için geçerli. Yoksa diğer kart oyunlarında herkes özgün bir deste kullanıyor, herkes çok zeki herkes ayrı bir mastermind falan sanıyorsan çok yanılıyorsun. Online turnuvalarda oyuncuların %90'ı netdeck yapıyordu.

WeRdeR WeReMeM
10/12/2013, 12:41
Biliyorum Yugioh nasıl oynandığını ve her kartı kullanamayacağını da biliyorum. Demek istediğim o değildi. Hs'de her kartı kullanıyorsun işte sorun o :) %70 şans faktörünün olduğu oyunlar işte. Fazla tartışmaya gerek yok bu tarz bir oyunu.

He bu arada gene söylüyorum MANA NE ABİ ! ( gıcıklık olsun diye söylemiyorum sakın yanlış anlama )

Bir kere oyun çok dengesiz farkına varmanız lazımdı. Gerçi betada şu an ilerde illaki değişime girerler. Karşımdaki adam yerdeki kartını +10 küsür armora kadar çıkardı ve ben Mage oynuyorum. Bekle ki sheep gelsin o kart gelene kadar becerdi adam zaten. Zik*-*-*ler öyle oyunu yani. ( Benim düşüncem bu boşuna kızmayın bana şimdi oyunlardan anlayan adamız laf ebeliğine gerek yok oyun hakkında. )

tarhuman
10/12/2013, 12:55
Ben çok erken eleştirmeye başladığını düşünüyorum. Daha elinde rare, epic kartların yok. Tamam bazen oyunun şansa kaldığı oluyor ama çoğu zaman kendin düşünmen lazım. Dediğin gibi ezbere destelerde var ama onların da açıkları var. Ayrıca ranksız oyunlara girmemeni öneririm. Orada elinde legendary dolu olan bir sürü oyuncu geziyor. Mesela removel olarak sadece polymorph yok. Silence, freeze gibi kartlar da var. Ayrıca mana olayına ben de katılıyorum. Büyüler için ayrı, summon'lar için ayrı bir enerji kaynağı olsa daha iyi olur.

Nighthawk
10/12/2013, 14:54
Werder bana oyunu birkaç saat oynayıp tam öğrenmeden yorumlamışsın gibi geldi. Mesela armor dediğin şey hp sanırım.

Öncelikle benim düşüncem oyunun çok dengeli olduğu yönünde. Dengesiz 5-6 kart var bunlar da güncellemelerde dengeleniyor.

Oyun strateji açısından zengin. Mana oyuna early/mid/late game stratejisi katıyor. Mana olmasaydı oyun strateji yönünden çok eksik kalırdı.

Oyunda 2 tane mod var, play ve arena. Play'de desteni sahip olduğun kartlardan kendin oluşturuyorsun (bu yüzden constructed da deniyor). Arenaya tüm kahramanları açtıktan sonra girebiliyorsun ve sana verilen kartlar içinden seçerek deste oluşturuyorsun. Kartlar temelde basic ve expert olarak ikiye ayrılıyor. Herhangi bir modda oynayıp level atladıkça basic kartları açıyorsun. Arena modunda oynayarak da kart paketleri kazanıp expert kartlar edinebiliyorsun. Play modunda adam akıllı deste oluşturabilmeye başlamak için zaten bir süre oynayıp kartları ve kahramanları açmalısın yani. Bana sen daha kartların %10'luk kısmını görüp yorum yapmışsın gibi geldi.

Bütün kart oyunlarında şans faktörü vardır. KART OYUNU BU! Ama deste oluşturmada ve elindekileri oyunun o anki durumuna göre değerlendirmeyi bilme noktasında strateji devreye giriyor. Sen bunların büyük kısmını henüz görmeden/öğrenmeden yorum yapmışsın.

Aerogel
10/12/2013, 15:03
Oyun çok sıkıcı geçiyor ve sürekli aynı şeyler
Sıkıcı mı geçiyor :S dotA da oyuna girmeden önce arkadaşlarımla mutlaka bir el karşılıklı oyun atıyoruz. Sırf bu yüzden bile çok keyif veriyor :D

tarhuman
10/12/2013, 15:09
Aynen ben de tanıdıklarla atınca keyifli oluyor. Eksiklerinden biri de arkadaş listende olmayan oyuncularla oyundaki iletişim eksikliği. Biraz daha hazır mesaj ekleseler güzel olacak. Mesela adam fail yapıyor(örneğin mad bomber). Pc başında kahkaha atıyorum ama oyuna gelince anca "well play" yapabiliyoruz :D. Adama gülebileceğim bir mesaj yok.

WeRdeR WeReMeM
10/12/2013, 15:57
Nh %10 'luk kısmına katılıyorum zaten key geleli 10 gün oldu olmadı tam hatırlamıyorum ne zaman geldiğini. Bir çok kart eksik bende. Ama oyunun temel oynanış ve tarzına göre yorum yaptım ben. Bütün kartlarım olsa ne olur hesabım takla atıp yanımda hologram oluşturmayacak ya. Sonuçta aynı şeyler olacak. Karşıma priest yada paladin gelecek ben sinir krizi geçircem işte... Neyse ilerleyen zamanlarda da fikrimi söylicem size %70 duruma geldiğim zamanda olur elbet :) Gene fikrim değişmez her zaman aynı şey çünkü. Ranksız oyunlar girme diyorsunuzda da benim oraya girme zorunluluğum var. Geri zekalı destesi iyi olan heriflerin o bölümde ne işi var o zaman. Başka seçenek yok %10 luk kısmını gördüğüm için. %10 diyorsunuz bu arada her halde %90 kısımda arenada bitiyor galiba. :)

Gene söylüyorum MANA olayına çözüm getirmeleri lazım çok SAÇMA. Yani her karta aynı mana havuzunu kullandırmak cidden kötü bir durum. He birde Oyunda en başta kart elettiriyor 1 tane bu ne abi mantığı ne yani. Hem kartı geri yollattırıyor ve EŞŞEK gibi seçmen lazım istememe gibi lüksüm yok sanırsam. Kart eliyorum destemden bir tane geliyor ve o gelen kartta genelde 7 mana falan istiyor 6-7 tur sonra kullanabiliyorum yani :D 2.başlıyorsam +1 mana veriyor işte :D Bu tarz şeylere cidden uyuz oldum. Oyunda az da olsa konuşma olaydı biraz daha iyiydi. 3-5 tane ifade ile karşıyla iletişime geçmek zor oluyor. Şimdi diyeceksiniz küfür vs. önlensin diye öle yaptılar :)

Nighthawk
10/12/2013, 17:08
Play modunda ranked/unranked arasında geçişi istediğin gibi yapabilirsin, deste seçtiğin ekranda sağ üstten.

Axé Capoeira
10/12/2013, 17:36
Kartını elemeye değiştirmeye bilirsin eğer gelen 3 karta tamam dersen direk devam edebilirisn istersen 3ünüde değiştirebilirsin