PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kurulu oyunlar görünmüyor- biraz acil



Krizalid
26/12/2013, 22:01
Beyler acil yardım lazım gibi; sabah iki adet oyun kurmuştum, sonra bilgisayarı kapatmak zorunda kalmıştım. Bloglarımı takip edenler bilir, bilgisayarı açmak işkence benim için. 8 saat süren açılıştan sonra görüyorum ki Library'de oyunlar kurulu görünmüyor. (Dota 2 haricindekiler). Ama Steam klasöründen baktım, dosyaları sapasağlam duruyor hepsinin, bu durumda ne yapmam lazım?

Bir verify yapayım ben cevap gelene dek.

edit: Verify yapamıyorum, zaten nasıl yapıcam; tekrar kurayım dedim bakalım ne olacak mevcut dosyaları tespit etmesi lazım.

annil
26/12/2013, 22:22
Tekrar kurmayı deneyince update gibi bir şey yapabilir belki, verify tarzı.

Krizalid
26/12/2013, 22:24
Tekrar kurmayı deneyince update gibi bir şey yapabilir belki, verify tarzı.

Aynen onu yapıyor şu an ama Aralık 2012'ye kıyamet sözü vermiş mayalılar gibi bekliyorum şu an.