PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1500 lira laptop önerisi



Sarge
07/01/2014, 14:21
başlıkta belirttiğim gibi 1500 liraya alabileceğim en iyi laptopu önerebilir misiniz dolar fiyatının fırlamasından dolayı aman aman bişey beklemiyorum alıcak olcağım arkadaş oynasa oynasa çıkınca sims 4 oynar :D ben 2 tane buldum ama çokta anlamıyorum bu işten,önerilerinizi bekliyorum,casper olmaması dışında pek marka takıntım yok

http://www.sanalmarketim.com/lenovo-59392191-ideapad-v580c-core-i53230m-6gb-1tb-gt740m-2gb-156-freedos/p_51000/
http://www.sanalmarketim.com/lenovo-ideapad-z580-59332445-core-i53210m-4gb-500gb-gt630m-2gb-156-freedos/p_40779/

Mostar
07/01/2014, 15:19
3-4 ay kadar oldu 1550'ye lenovo z500 aldım. i5 3. nesil ; nvidia ekran kartı. performansından oldukça memnunum ama tek sorunu f1 f2 f3... f komutlarına ses açma-kapama vs fonksiyonarı koymuşlar ve değiştiremiyorsun. f1 yerine 1 i kullanıyorum dotada sorun olmuyor :)

MadPandastic
07/01/2014, 15:51
ne için alacaksın laptopu bu önemli

Sarge
07/01/2014, 17:13
ne için alacaksın laptopu bu önemli

kendim için değil dediğim gibi arkadaşıma alıcam bu fiyata performans açısından en iyi alabilceğim bilgisayar neyse onu arıyorum,görüntünün falan önemi yok

Sarge
07/01/2014, 17:14
3-4 ay kadar oldu 1550'ye lenovo z500 aldım. i5 3. nesil ; nvidia ekran kartı. performansından oldukça memnunum ama tek sorunu f1 f2 f3... f komutlarına ses açma-kapama vs fonksiyonarı koymuşlar ve değiştiremiyorsun. f1 yerine 1 i kullanıyorum dotada sorun olmuyor :)

aynı durum bendede vardı onu biostan değiştirebiliyorsun sanırım tam hatırlamıyorum 2 sene oldu yapalı ama googledan bulursun eminim,z500 e bende baktımda 1700-1800 cıvarı sanırım o kadar bütçem yok

MadPandastic
07/01/2014, 17:26
ilk linkteki güzel o zaman. 1500 e gayet iyi. hele doların arttığı bu dönemde.

ebenezer
07/01/2014, 22:44
aralarında bariz tek fark ekran kartı zaten. o ikisini de kıyaslarsak 740m ile 630m arasında dağlar kadar fark var. sakın ola 630m'i alayım deme:) zaten şu sıralar 1500 tl civarına en uygun leptop lenovoların bu modeli, başka bi seçeneğin yok gibi gözüküyor değil hatta yok. en fazla bu modeli başka bir sitede daha ucuza bulabilirsin.
ayrıca olurda bulursan başka bir model, zaten işlemcisi i5 olacaktır ama i5-32.. (burdaki 4 haneli sayıdan bahsediyorum) 32 den aşağısına pek bakma, çünkü genellikle ultrabook işlemcisi falan oluyor, ve performansı doğal olarak daha düşük. ekran kartı olarakta 635m ve üstü, 740m ve üstlerine bak. daha altlarında çok iyi bir performans alamazsın. kısaca anlatmak istersem bu, bakabileceğin önemli noktalar:)
sonuç olarakta zaten üst linkteki bunları tam ucu ucuna karşılıyor, gayet iyi yani o fiyata:)

Sarge
08/01/2014, 01:06
aralarında bariz tek fark ekran kartı zaten. o ikisini de kıyaslarsak 740m ile 630m arasında dağlar kadar fark var. sakın ola 630m'i alayım deme:) zaten şu sıralar 1500 tl civarına en uygun leptop lenovoların bu modeli, başka bi seçeneğin yok gibi gözüküyor değil hatta yok. en fazla bu modeli başka bir sitede daha ucuza bulabilirsin.
ayrıca olurda bulursan başka bir model, zaten işlemcisi i5 olacaktır ama i5-32.. (burdaki 4 haneli sayıdan bahsediyorum) 32 den aşağısına pek bakma, çünkü genellikle ultrabook işlemcisi falan oluyor, ve performansı doğal olarak daha düşük. ekran kartı olarakta 635m ve üstü, 740m ve üstlerine bak. daha altlarında çok iyi bir performans alamazsın. kısaca anlatmak istersem bu, bakabileceğin önemli noktalar:)
sonuç olarakta zaten üst linkteki bunları tam ucu ucuna karşılıyor, gayet iyi yani o fiyata:)
teşekkür ederim dostum