PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Düşünürken well played spamlayanlar



KONYALIYOBAZ
17/02/2014, 04:28
Abi bu kadar sinir bişey olamaz. Ulan düşünüyorum dur bi a*k ya. WELL PLAYED WELL PLAYER SORRY ABOUT THAT. Neyse ki yaptığım muhteşem hareketle oyunu kazandım xd Sonra adamı ekledim ve

NOLDU A*K ÇOCUGU
NOLDU HE??

yazma şerefine eriştim. Anlamıştır sanırım.

Nana
17/02/2014, 05:09
aynen ya sinir oluyorum bende kazanacağım varsa da kazanamıyorum deli ediyolar

Lsx
17/02/2014, 10:23
Hı Ayyyyy vondaaaaa :D Bu da var bide.

Krizalid
17/02/2014, 10:30
Right click -> Squelch

Dikkat dağıtmak için ben de yaparım.

Berkantk
17/02/2014, 11:02
Gerçekten uyuz etmek için 10 numara bir şey. Hiç boş durmam paso atarım bir şeyler. Oyun başı Greetings eğer üstünlük sağlamaya basladiysam sorry adam bir hata veya işime yarayacak bir şey yaptıysa thanks ağzıma z.ctiysa tehdit spamlarim. Can sıkıntısı yapcek bişe yoq

AloneOrDeaD
17/02/2014, 11:45
oyun başı greetings derim geçerim bi de herel de uzatıyorsa arada bi ''the light shall burn you'' ya da ''nature will rise againts you'' derim

bi de Toughsteal atıp güzel bir şeyler çalarsam thank you derim arada o kadar onun haricinde spamlar beni etkilemiyor zaten genelde düşünmeden oynuyorum :D

Sercan<Michaell>
17/02/2014, 11:49
Çok pis ezersem özür dilerim.