PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beşiktaş e-Spor Takımı



Insomniac
20/01/2015, 23:17
Merhaba arkadaşlar,

Beşiktaş JK ,Aces High Esports Club adlı LoL takımını e-spor alanında bünyesine katmış bulunuyor. Ülkemizde E-spor artık daha da farklı bir oluşum içerisine girecek gibi gözüküyor.

Haberin detaylarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.bjk.com.tr/tr/haber/61136/

Raichox
20/01/2015, 23:31
LoL gelişiyor pampa :) :) Dota'da tık yok.

Insomniac
20/01/2015, 23:34
dotada fikho var

KEREEEEEEEEEEEM
20/01/2015, 23:35
napstar 2 apartıman ötesindeki Sinan Engin'e Dota 2 takımı kur beni de al demiş. az önce wazzaptan atıverdi.

evet apartIIIIIIIman

Raichox
20/01/2015, 23:48
Büyük para ve reklam olunca böyle şeylerin olması normal ve adamlar gerçekten çok iyi yönetiyorlar RiotGamesTürkiye olarak bununda meyvelerini böyle alıyorlar zaten.Lisanlı sporcu hakkı kazandıktan sonra birde LCS düzeyine geldiler.LCS seviye derken oyuncular artık tamamen profesyonel , kontrat ve maaşa bağlandı ve gerçekten iyi maaş kazanıcaklar gibi turnuvalar haricinde 4 bin Tl gibi bir rakam dedikodusu vardı.Hal böyle olunca bu tarz şeyleri görmemiz normal lol arenasında.Dotacılar olarak sürünmeye mahkumuz.Dota 2 çıktığından beri bi halt beceremediysek birazda suçu kendimizde aramalarıyız ve yok işte şu yok bu yok diye bahaneler arkasına saklanmamak lazım.

KEREEEEEEEEEEEM
21/01/2015, 00:04
Büyük para ve reklam olunca böyle şeylerin olması normal ve adamlar gerçekten çok iyi yönetiyorlar RiotGamesTürkiye olarak bununda meyvelerini böyle alıyorlar zaten.Lisanlı sporcu hakkı kazandıktan sonra birde LCS düzeyine geldiler.LCS seviye derken oyuncular artık tamamen profesyonel , kontrat ve maaşa bağlandı ve gerçekten iyi maaş kazanıcaklar gibi turnuvalar haricinde 4 bin Tl gibi bir rakam dedikodusu vardı.Hal böyle olunca bu tarz şeyleri görmemiz normal lol arenasında.Dotacılar olarak sürünmeye mahkumuz.Dota 2 çıktığından beri bi halt beceremediysek birazda suçu kendimizde aramalarıyız ve yok işte şu yok bu yok diye bahaneler arkasına saklanmamak lazım.

Smite 10 gün önce ilk turnuvasını bitirdi 2.6 milyon ödül havuzu ile. Oyun daha çıkalı 1 sene olmadı. Türkiyede lol gibi ofis açarlarsa o da dotayı geçebilir.

Raichox
21/01/2015, 00:13
Smite 10 gün önce ilk turnuvasını bitirdi 2.6 milyon ödül havuzu ile. Oyun daha çıkalı 1 sene olmadı. Türkiyede lol gibi ofis açarlarsa o da dotayı geçebilir.

Ofis açsalar ne değişcek maydin :) oyuncumu var doğru düzgün.Valve ın zaten öyle bi politakasıda yok.

KEREEEEEEEEEEEM
21/01/2015, 01:11
Ofis açsalar ne değişcek maydin :) oyuncumu var doğru düzgün.Valve ın zaten öyle bi politakasıda yok.

Ofis açmaları reklam demek. Bugün hangi internet cafeye girersen gir etraf LoL posterleriyle dolu. Ayrıca sadece Türkiyeye özel turnuva düzenleyebiliyorlar bu da espor için Türkiyedeki şirketlere para demek sponsorluk demek.

Valve'in böyle bir politikası olmadığı için Türkiye'de e-spordan bi şey beklemek mantıksız.

hohmlec
21/01/2015, 13:16
Ben oyunu para için oynamiyorum zevk almak icin oynuyorum valve ofis acarsa bir avantaj ama (açılacağını sanmıyorum)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

3po
21/01/2015, 13:47
türkiyeye özel turnuva saçmalığınıda anlamıyorum. maden iyisiniz tonlarca turnuva var takımların kendini gösterebileceği. haa amaç yetoyum ama trde yetoları dövup para görmek istiyorumsa başka...

Sercan<Michaell>
21/01/2015, 18:38
türkiyeye özel turnuva saçmalığınıda anlamıyorum. maden iyisiniz tonlarca turnuva var takımların kendini gösterebileceği. haa amaç yetoyum ama trde yetoları dövup para görmek istiyorumsa başka...

Olaya sen ciddiyet getirmediğin sürece yurtdışında derece alacak kadar iyi bir takımın olmaz. Önce kendi liginde profesyonelleşeceksin ondan sonra yurtdışında başarı bekleyeceksin.

Henüz ligi bile olmayan malta takımından şampiyonlar ligi şampiyonluğu bekliyorsun :(

StyX
21/01/2015, 19:32
türkiyeye özel turnuva saçmalığınıda anlamıyorum. maden iyisiniz tonlarca turnuva var takımların kendini gösterebileceği. haa amaç yetoyum ama trde yetoları dövup para görmek istiyorumsa başka...

Bu muhabbet özellikle takip ettiğim starcraft 2'de çok konuşuluyordu. Koreliler TÜM turnuvalarda şampiyon olduğu için(avrupa ve kuzey amerika bölgesel turnuvaları dahil) o bölgedeki oyuncular hiç para kazanamıyor ve profesyonel olarak oynamaktan vazgeçiyorlardı. Yani bir bölgedeki oyuncuların profesyonel oyunculuğa şans vermeleri için ödül kazanabilecekleri turnuvalar olduğuna inanmaları gerekiyor. Sadece maus ped ve kulaklık +1000 TL veren internet kafe turnuvaları, milletin üniversiteyi/işi bırakıp profesyonel oyuncu olması için yeterli değil. Eğer sadece 1 takım değil de 10 20 takımın para kazanabileceği kadar turnuva olursa yüksek düzeyde oyunu oynayan çok daha fazla takım oluşabiliyor.

antikcosma
21/01/2015, 20:17
Bu haberleri görüp diyorum 3-4 el dota atıp 6k yolunda emin adımlarla ilerleyeyim. Seri lose alıp günü bitiriyorum.

FafraGa
21/01/2015, 20:28
Bence hs oynayin bosverin bunlari.

ebenezer
21/01/2015, 20:45
Bence hs oynayin bosverin bunlari.

bugün başlıyim dedim de, çok zevkli oyunmuş lan hs

FafraGa
21/01/2015, 20:52
bugün başlıyim dedim de, çok zevkli oyunmuş lan hs
Zamki beni de ekle ben sana yardimci olurum. Deste ye vs. FafraGa#2495

Jeay
23/01/2015, 06:43
Yalnız dotası cs gosu starcraftı falan da gelecekmiş. e spor takımı olacakmış yani ciddi ciddi öyle duyumLar aldım

Raichox
23/01/2015, 06:58
Yalnız dotası cs gosu starcraftı falan da gelecekmiş. e spor takımı olacakmış yani ciddi ciddi öyle duyumLar aldım

Çıkar o baklayı ağzından hangi takımmış o :D :D

KadıHazretleri
24/01/2015, 14:27
artık beşiktaşlıyım