PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Acil yardım lazım



ZSSupertramp
09/04/2015, 13:59
Mrb

Nana
09/04/2015, 15:07
eurobattle :( özledim

KEREEEEEEEEEEEM
09/04/2015, 18:17
eurobattle :( özledim

ben özlemedim her yer mh doluydu. zaten dota1 geçmişim de yoktu ya neyse :'/

TypeR
09/04/2015, 21:08
ben özlemedim her yer mh doluydu. zaten dota1 geçmişim de yoktu ya neyse :'/

çok fazla mh yoktu. Zaten Bilindik kişilerin oyununa girip mac atıyorduk. yeni suratlarla fazla oyun atmıyorduk. EB cok farklı bir ortamdı ya :)

Bir keresinde NightCrawler miydi öyle bir Spiker vardı. Euroturkıye turnuvasını sunup, Stream yapıyordu. Biraz yeteneksizdi, fazla tecrübesi yoktu. Adam camera da acıyordu macı sunmak için ve elinde sigara, bacagını masanın üzerine atmıs komik bir şekilde macı sunuyordu. Özledim o günleri :D :D

FafraGa
09/04/2015, 22:03
Ben garena room 4'u ozledim ya. Element td yi green td yi. 6v6 haritayi. Her heroya pt vlad vg sy kastigimiz gunleri ozledim.
30 tane hook tutturunca bisi demedigimiz bi hook kacirinca kufur yedigimiz gunleri ozldim. Dunyayi kurtaracakmis gibi gidip ks attigimiz herkesin pro oldugu gunleri ozledim. Bh r2 brat huskar alindiktan sonra hero bulamayip leave atan nooblari ozledim. Kanalda sayip sovenlerin kavgasini izlemeyi ogrendim. 1v1 vs isteyn adamlari ozledim. Her oyun dazzle alip healle ks attigim gunleri ozledim. Rankin olmadigi lvl sistemini ozledim. 1.26 patchten sonra tum ayarlar lowda anca oynayabildigim gunleri ozledim.
Garena plus logosunu ozledim.
11/10 bugda kalan oyunlari ozledim. Ah ulan ah. Ne gunlermis amk. Defans of the anciends bu olsa gerek.

KEREEEEEEEEEEEM
09/04/2015, 22:57
Ben garena room 4'u ozledim ya. Element td yi green td yi. 6v6 haritayi. Her heroya pt vlad vg sy kastigimiz gunleri ozledim.
30 tane hook tutturunca bisi demedigimiz bi hook kacirinca kufur yedigimiz gunleri ozldim. Dunyayi kurtaracakmis gibi gidip ks attigimiz herkesin pro oldugu gunleri ozledim. Bh r2 brat huskar alindiktan sonra hero bulamayip leave atan nooblari ozledim. Kanalda sayip sovenlerin kavgasini izlemeyi ogrendim. 1v1 vs isteyn adamlari ozledim. Her oyun dazzle alip healle ks attigim gunleri ozledim. Rankin olmadigi lvl sistemini ozledim. 1.26 patchten sonra tum ayarlar lowda anca oynayabildigim gunleri ozledim.
Garena plus logosunu ozledim.
11/10 bugda kalan oyunlari ozledim. Ah ulan ah. Ne gunlermis amk. Defans of the anciends bu olsa gerek.

O zamanlar 3k altı değil 1700 altı vardı demeni bekliyordum dememişsin.

FafraGa
10/04/2015, 19:12
O zamanlar 3k altı değil 1700 altı vardı demeni bekliyordum dememişsin.
Oyunu sizin icin biraktim bi tesekkur bile etmedin. Uzdun zamki.

Krizalid
13/04/2015, 23:48
Hearthstone bölümü burası be.

Eurobattle da hala duruyor. Tarih olmuş değil. Hala orada oynama imkanınız var, hazır 6.83 haritasını da çıkardı Icefrog.

Ama yapacağınızı pek sanmıyorum. Çünkü samimi değilsiniz. Amacınız sadece geçmiş mastürbasyonu yapmak. Bu amaçla olsa gerek Dota2'ye 2012de başlayan maydin bile yılların DotA'cısı gibi çok mh vardı bilmemne diyor. 2013'ün ortasına kadar Eurobattle'da oynadım ben. MH eskisine göre çok azalmıştı, hatta çoğu oyundan sonra replay'e bakmıyordum artık.

Bilmediğiniz konularda atıp tutmayın.

KEREEEEEEEEEEEM
14/04/2015, 04:48
Hearthstone bölümü burası be.

Eurobattle da hala duruyor. Tarih olmuş değil. Hala orada oynama imkanınız var, hazır 6.83 haritasını da çıkardı Icefrog.

Ama yapacağınızı pek sanmıyorum. Çünkü samimi değilsiniz. Amacınız sadece geçmiş mastürbasyonu yapmak. Bu amaçla olsa gerek Dota2'ye 2012de başlayan maydin bile yılların DotA'cısı gibi çok mh vardı bilmemne diyor. 2013'ün ortasına kadar Eurobattle'da oynadım ben. MH eskisine göre çok azalmıştı, hatta çoğu oyundan sonra replay'e bakmıyordum artık.

Bilmediğiniz konularda atıp tutmayın.

Ben gayet samimiyim. Milletin "pro" olduğu zevk almak için kurulan lobilerin olduğu herkesin belli bir arkadaş kitlesinin bulunduğu tecrübeleri hiç yaşamadım. 2012 de dota ile tanışmam sebebiyle böyle olduğunu biliyorum da bu beni weplada oynamaya ya da honu oynamaya itti dota2ye geçene kadar.

ha herkes "ah ah eurobattle" diye ağıt yanarken "her yer mh tü kaka" dememin de bir troll yani var tabi.