PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Poor Man's Shield



MetoLeto
02/07/2009, 18:44
http://www.playdota.com/img/items/93/icon.jpg
Poor Man's Shield

Gerekenler :

http://www.playdota.com/img/items/33/icon.jpg 2x Slippers of Agility(2x150 Gold.)

http://www.playdota.com/img/items/48/icon.jpg Stout Shield(250 Gold.)

Toplam: 550 http://media.playdota.com/site/coin.jpg
Bulunduğu Vendor: Gateway relics

Özellikleri :
+6 Agility
Damage Block(pasif)

Damage Block : %100 şansa 20 hero damage blocklamanızı sağlar(melee), %100 şansa 10 hero damage blocklamanızı sağlar(range),%60 şansa 20 non-hero damage blocklamanızı sağlar(melee),%60 şansa 10 non-hero damage blocklamanızı sağlar(range).

Kasılabileceği Herolar :

*İsteğe göre tüm agility ve str herolara kasılabilir.
*Güzel harras yapan herolara kasılabilir.

nevermore92
02/07/2009, 18:51
xD bunu bilmeyen yoktur heralde bazı strcilerede kasılabilir ama agilere daha iyi :))

MetoLeto
02/07/2009, 18:52
Zaten yazdım oraya ama bilmeyen elbet vardır.Hem bilgi olmuş oldu nolucak yazsa biri gelir bakar. :D

StrideR
02/07/2009, 19:15
bn bilmiyordm hep 6.59 takıldıımdan :) teşekkürler güzel rehber olmuş.

MetoLeto
02/07/2009, 23:01
Sorun değil :)

nevermore92
02/07/2009, 23:03
oyuna girrr

MetoLeto
02/07/2009, 23:11
Burayamı yazılır lan :D

againbirth
03/07/2009, 04:28
Peki itemden 2 tane yaparsak damage block şansı artar mı,yoksa sadece fazladan agility ve armor mu verir?

UnSighTeD_
03/07/2009, 12:34
basit ve işe yarayan bi item 1-7 lvl arası kullanıp atarsın

MetoLeto
03/07/2009, 13:52
Peki itemden 2 tane yaparsak damage block şansı artar mı,yoksa sadece fazladan agility ve armor mu verir?

Evet creeplere karşı shielddan yaptıkça block şansı artıyo fakat herolara değil.6 tane yaptım +36 damage,5 armor^^

Megadeth
04/07/2009, 19:15
Pek kullanmadığım bir item benim...Ama oyun başlarında gerçekten faydalı bir item...Güzel olmuş rehber emeğine sağlık :)

Memooo
25/07/2009, 19:06
axede vg nin yerini aldı :H

TrazTraz
05/09/2009, 09:59
axeye vg yapmak zaten hatalı birşeydir.
Bu item bence oyundaki en faydalı itemdır.Orta hariç tüm lanelerde çok ucuza direk yapılabiliyor olması bir yana,bize creepingde büyük yararı dokunur.
Agici,setereci,intçi falan gibi bir ayrım yapılmaksızın neredeyse her heroya yapılması gereken bir item olarak görüyorum ve yapıyorumda

Spiderman
10/11/2009, 20:05
çok kullanışlı bir item.

[ele]diff_ads
15/11/2009, 17:24
ben r2 ye kasıyorum mid game in sonlarına doğruda satıyorum oyun başı iyi oluyo

ps:diğer herolar nesede r2 ye vg kasanları gerçekten kınıyorum,o parayla yanınızda pot ve tp fln taşırsınız + pt yaparsınız böölece early game i atlatırsınz,late gamede de ztn vg hiç bi işinize yaramaz

Memooo
16/11/2009, 16:02
axeye vg yapmak zaten hatalı birşeydir.
Bu item bence oyundaki en faydalı itemdır.Orta hariç tüm lanelerde çok ucuza direk yapılabiliyor olması bir yana,bize creepingde büyük yararı dokunur.
Agici,setereci,intçi falan gibi bir ayrım yapılmaksızın neredeyse her heroya yapılması gereken bir item olarak görüyorum ve yapıyorumda

axeye vg kasılabilir..

Twilightning
16/11/2009, 16:18
Axe vg nin şart olduğu bir hero tabi axe ile axe gibi oynamak istiyorsan.

Poor man ursaya akar..

[ele]diff_ads
16/11/2009, 16:26
Axe vg nin şart olduğu bir hero tabi axe ile axe gibi oynamak istiyorsan.

Poor man ursaya akar..

oyun başı helm of iron ve ardından yüzük çekince bence oynanıyor axe tabi karşında magic herosu yoksa vg daha mantıklı

ptRlix
29/11/2009, 15:02
axeye çok iyi gidiyor yandaki shoptan alabilirsiniz

clkpln
06/12/2009, 19:02
Oyun başında çok güzel bir item melee agi herolarına süper oluyor özellikle, magina spectre gibi herolara kesinlikle kasarım

Ayrıca axe ve cent gibi tank herolara da oyun başında çok iyi gider

Size önerim yer sıkıntınız yoksa bu itemi satmayın :D

sahara
02/03/2010, 20:58
Early game ıcın guzel bır ıtem ben genellıkle her heroya yapıyorum creepler ıcın ıyı oluyor...

DeppeR
02/03/2010, 21:14
Goblin ???

sayko99
03/03/2010, 00:02
bazı herolara oyun başı kasarım nc için hazırlık

Tidehunter
24/03/2010, 15:56
ben bu itemi başlangıçta faceless void ve r2 ye yapıyorum güzel item bence ben beğeniyorum

N0tka
24/03/2010, 18:27
Bu Por Maan ve Vg'nin Güzel Yanı Şu:

Oyun Başı---Adama Gang'a Gittin Zaten Bilirsiniz İmleç'i Adama Tıklayıp Saldırdığınızda Tüm Düşman Crepleri Size Saldırmaya Başlar.Creplerden Yediğiniz Damage Olmazsa Adamı Alma Şansınız Artar Bu Yönden Çok Yarayışlı.

Oyun Sonu---Varsayalım Ki Adamlar Megaladı ve Siz Base'yi Savunmak Zorunda Kaldınız.O Mega Crepler Sayısı Çoksa Sizin Epey Bir Canınızı Götürüyor Hatta Crep Keserken Öldüğümü Bilirim Vg'siz. :D

CoNqUeReR
05/07/2010, 22:00
en cok sevdigim itemlerden biri agilerin %80 ine kasarım cok severim 2 ironwood 2 slippers 2 tango ile baslarım oyuna(agiler icin) queling alır poor mans yapar bot alırm imte buildime tam oturur

Ayrıca dk gibi bazı tank strlerede kastıgım olmustur...

Asdfcizxc
05/07/2010, 22:02
melee heroların çoğuna yaparım oyun basının en yararlı itemi bence..

ejdercik
05/07/2010, 22:52
nedense magineya çok yakışıyo bu item O_o

MetoLeto
02/08/2010, 02:10
6.68b'ye göre güncellenmiştir!

kUnTiGeR
02/08/2010, 06:17
sewdıım ıtemlerden bırı

Kurasaki-Kun
02/08/2010, 09:25
melee heroların çoğuna yaparım oyun basının en yararlı itemi bence..

+1 katılıyorum

N0tka
02/08/2010, 10:25
Bende her oyun basilius ve magic wand kasarım :)

Iavenger4I
26/04/2011, 11:32
Yakıncılara iyi gider...

Leupold
21/05/2011, 13:41
Ap Yani 603 gold ile basladıgım da çogu agility herosuna baslangıcım 2xSlippers of agility 2xIronwan banc ve pot , agaç oldugu için kösede her zaman tamamladıggım bir itemdir. Str olarak sadece axe ye kasarım

nac92
22/05/2011, 20:27
normalde 1 tanesinde melee herolara 20 damage blockluyo rangelere 10 damage
melee herolara yapmak daha mantıklı
peki 2 tane poor man yaparsak düsman heroların 40 damage sini mi blockluyo ??

WHY YOU LITTLE
22/05/2011, 21:02
normalde 1 tanesinde melee herolara 20 damage blockluyo rangelere 10 damage
melee herolara yapmak daha mantıklı
peki 2 tane poor man yaparsak düsman heroların 40 damage sini mi blockluyo ??

hayır sadece creepler için olan ihtimal artar sanırım yoksa saçma olur zaten

StrideR
22/05/2011, 21:56
normalde 1 tanesinde melee herolara 20 damage blockluyo rangelere 10 damage
melee herolara yapmak daha mantıklı
peki 2 tane poor man yaparsak düsman heroların 40 damage sini mi blockluyo ??

bildiğim kadarıyla block damage'ler stacklenmez, sadece biri çalışır... doğru olmayabilir ama :)

UNIYASHA
23/05/2011, 00:00
ben bu itemi melee heroara ama sirf adindan dolayi kasiyom ismi super poor man's shield xD

MetoLeto
23/05/2011, 06:45
normalde 1 tanesinde melee herolara 20 damage blockluyo rangelere 10 damage
melee herolara yapmak daha mantıklı
peki 2 tane poor man yaparsak düsman heroların 40 damage sini mi blockluyo ??

Creepler için block şansın artar ama herolar aynı kalır.

Neveraeh
23/05/2011, 06:51
rikimuroya güzel oluyor

MaQueenPain
23/05/2011, 08:25
rikimuroya güzel oluyor

Bence Riki'ye ya poor mans yada vg kesin kasılmalı. Hpsi az bir hero gem/dust/ward gibi itemlerin bilindigi oyunlarda gerekiyor.

Audaz
23/05/2011, 08:25
bu arada türkçesi fakir piçin kalkanıdır arkadaşlar aklınızda bulunsun.

Xornax
23/05/2011, 09:20
bu arada türkçesi fakir piçin kalkanıdır arkadaşlar aklınızda bulunsun.

dasdwqdasfdsfasdf mal

nac92
24/05/2011, 20:18
Creepler için block şansın artar ama herolar aynı kalır.

senin dediğin doğru bence geçen bi oyunda görmüştüm axe nin biri 2 tane poor man çıkmıştı çalışırmı diye merak ettim
bu arada DK ya çok iyi gidiyor poor man + vg + 3. skill başta en sağlam tank

MaQueenPain
24/05/2011, 20:29
Poors+Hood x1000 daha iyi ;)

Haydut
25/05/2011, 15:14
Bana göre gidebilecek en iyi hero Troll. (Yanlış hatırlamıyorsam; troll range yada melee olduğu zamana göre etki ettiği için ideal bir item.)

TauGunner
11/06/2011, 22:13
Oyun başı ekmek olabilecek Agility'ler için kullanırım.R2'ye çok iyi gider.Bir Wraith Band kasacağıma bir Poor Man Shield kasarım.Ama gidip de Blood'a kasmaya gerek yok:).

isimsiz755
11/06/2011, 23:06
emin değilim ama galba poor man shield king solomon's mines adlı kitapda kalkanı düşüren ve kral tarafından idam ettirilen askerin (şimdi isimler aklımda yok )

İmpetuM
19/06/2011, 11:20
spectre a yakısıyor

imported_gelfisifisi
19/06/2011, 12:24
spectre için çok hoş bir item. oyun başı zorlanma sorununu azaltıyor