PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Maelstorm



Megadeth
15/07/2009, 13:34
Maelstorm
http://www.dotastrategy.com/images/item/maelstrom.gif

Toplam ücret : 3000

Gerekenler :

Mitril hammer
http://www.dotastrategy.com/images/item/mithrilhammer.gif : 1610

Gloves of haste
http://www.dotastrategy.com/images/item/glovesofhaste.gif : 500

Maelstorm recipe scroll
http://www.dotastrategy.com/images/item/maelstrom.gif : 890

Kazandırdıkları :

+24 damage
+15% attack speed
Pasif: Chain lightning
Chain Lightning : %20 şansla etrafınızdaki 3 düşmanınıza 150 can götüren yıldırım ateşler.

Bu item Orb Effecttir.

Yorumum :
Görüldüğü üzere gerek verdiği +24 damage ve %+15 attack speed olsun gerek pasif şekilde yıldırım atma şansı olsun ve gerek de uygun fiyatıyla olsun güzel bir item...
Bu itemi kasarken dikkat etmemiz gereken kullandığımız heronun attack speed inin fazla olmasıdır...Düşük attack speedi bulunan herolarda pek işimize yaramayacaktır.
Özellikle karşınızda noob veya nooblar varsa bu itemi kastığınız zaman combat sırasında pasif şekilde atacağınız yıldırımlar rakibi de sıkıntıya sokacak ve sinirini bozacaktır...bııızzztttt :)

Kimlere kasılabilir ?
http://www.dotastrategy.com/images/hero/razor.gif : rakip yıldırım delisi olur zaten moralman çöker :)
http://www.dotastrategy.com/images/hero/medusa.gif : fazla damage vuran skili olmadığından ancak attack speedi yüksek sayılabilecek olduğundan medusanın çok işine yarar bu item.
http://www.dotastrategy.com/images/hero/kardel.gif : yine yüksek attack speedi ile Snipera çok yardımı olur.
http://www.dotastrategy.com/images/hero/jahrakal.gif : ultiyi aç gerisini düşünme ;)
http://www.dotastrategy.com/images/hero/alleria-n2va.png
http://www.dotastrategy.com/images/hero/mirandanightshade.gif : at stunu atla yanına rakibin gerisi gelir işte :)

Kime kasılmaz ?
http://www.dotastrategy.com/images/hero/zeus.gif : Bazılarınız ben Zeusa kasarım süper olur diye düşünebilir..hiç alakası yok bence...Her şimşek gördüğünüz heroya bu itemi kasmayın. bu itemin adam gibi çalışması için çok fazla attack speed lazım. Zeusda ise yok dencek kadar az.

Saygılarımla...

Sylar
15/07/2009, 13:42
axe ve trolle süper gidiyor.

mars
18/07/2009, 17:45
axe ewt ama trole domı sart domıyle mael

mars
18/07/2009, 17:46
snıpe ve traxe gereksız buluyorum ayrıcana

Ryogo
15/08/2009, 21:31
traxı kaldırsan çok iyi edersin büyük bi rezillik bence bunun dışında saol güzel replay stormada ii gidiyor bu arada

KingPin
30/08/2009, 14:20
trax :D bnce kaldırmalısın... güzel bi rehber olmuş tek trax bozuyor..

Sylar
19/10/2009, 16:58
axe ewt ama trole domı sart domıyle mael

vlad mjo yasha akar:C

Sylar
19/10/2009, 16:58
axe ewt ama trole domı sart domıyle mael

vlad mjo yasha akar:C

DarkBlood
19/10/2009, 17:06
traxı kaldır razoru da kaldırablirsn bence sy daha iyi gider diye dusunuorm

DarkBlood
19/10/2009, 17:06
traxı kaldır razoru da kaldırablirsn bence sy daha iyi gider diye dusunuorm

R4F1N3
27/10/2009, 21:50
Alleriaya mükemmel bir item diyebilirim ultisi sayesinde üstüne bir de aganim kasarsanız yanınıza alacağınız bir perma stunner ile alamıyacağınız hero yok denilebilir.

R4F1N3
27/10/2009, 21:50
Alleriaya mükemmel bir item diyebilirim ultisi sayesinde üstüne bir de aganim kasarsanız yanınıza alacağınız bir perma stunner ile alamıyacağınız hero yok denilebilir.

sharkm
27/10/2009, 23:37
6.62de keşfettiğim bir bug vardı bu itemi miranaya kastığımda adama saldırdığım zaman mirananın attığı ok adama değmeden kenara çekilidiğimde CL atıyordu bunu baya bi denedim 100% olmasada 3 te 2 lik bir CL atma oranına sahip olduğumu gördüm , şu an hala bug varmı bilemiyorum , hiç denemedim

sharkm
27/10/2009, 23:37
6.62de keşfettiğim bir bug vardı bu itemi miranaya kastığımda adama saldırdığım zaman mirananın attığı ok adama değmeden kenara çekilidiğimde CL atıyordu bunu baya bi denedim 100% olmasada 3 te 2 lik bir CL atma oranına sahip olduğumu gördüm , şu an hala bug varmı bilemiyorum , hiç denemedim

Bloody.Lucifer
27/10/2009, 23:41
6.62de keşfettiğim bir bug vardı bu itemi miranaya kastığımda adama saldırdığım zaman mirananın attığı ok adama değmeden kenara çekilidiğimde CL atıyordu bunu baya bi denedim 100% olmasada 3 te 2 lik bir CL atma oranına sahip olduğumu gördüm , şu an hala bug varmı bilemiyorum , hiç denemedim

evet sanırım hala var.bendede oldu denedim işe yarıyor %100 olmasada 2 attığından biri oluyor değişik ilginç.

Bloody.Lucifer
27/10/2009, 23:41
6.62de keşfettiğim bir bug vardı bu itemi miranaya kastığımda adama saldırdığım zaman mirananın attığı ok adama değmeden kenara çekilidiğimde CL atıyordu bunu baya bi denedim 100% olmasada 3 te 2 lik bir CL atma oranına sahip olduğumu gördüm , şu an hala bug varmı bilemiyorum , hiç denemedim

evet sanırım hala var.bendede oldu denedim işe yarıyor %100 olmasada 2 attığından biri oluyor değişik ilginç.

DangerForSouth
28/10/2009, 14:26
Bakın arada bir agi herolara kasılması gerekn bir item her oyununuzda demiyorum ama mesela bi kere bloodseekera direk mael giriştim sonra mijo yaptım karşıda gondar vardı invis olup kaıyodu 3-4 kere chaine takıldı öldü
Ve bir tavsiye daha bu çok önemli eğer sizde bon fileçe bn orçid kasarım diyenlerdenseniz ki bn öyleyim kesinlikle yapın mael ve mjo yu buff değil zaten eye of skadi ile işe yarar

DangerForSouth
28/10/2009, 14:26
Bakın arada bir agi herolara kasılması gerekn bir item her oyununuzda demiyorum ama mesela bi kere bloodseekera direk mael giriştim sonra mijo yaptım karşıda gondar vardı invis olup kaıyodu 3-4 kere chaine takıldı öldü
Ve bir tavsiye daha bu çok önemli eğer sizde bon fileçe bn orçid kasarım diyenlerdenseniz ki bn öyleyim kesinlikle yapın mael ve mjo yu buff değil zaten eye of skadi ile işe yarar

drizzt58
25/11/2009, 12:59
Bakın arada bir agi herolara kasılması gerekn bir item her oyununuzda demiyorum ama mesela bi kere bloodseekera direk mael giriştim sonra mijo yaptım karşıda gondar vardı invis olup kaıyodu 3-4 kere chaine takıldı öldü
Ve bir tavsiye daha bu çok önemli eğer sizde bon fileçe bn orçid kasarım diyenlerdenseniz ki bn öyleyim kesinlikle yapın mael ve mjo yu buff değil zaten eye of skadi ile işe yarar

ateşli okla çalışırmı bone da

clkpln
06/12/2009, 19:05
Aleria ve lycan diyorum başka bişey demiyorum :D

Çok sağlam attack speedleri oluyor bu heroalrın ultileri sayesinde

ahmer
07/12/2009, 20:46
arkadaşlar bunu nasıl Mjollnir yaparız ben bi türlü yapamadım

FeeLPaiN
07/12/2009, 21:51
Pek revaçta bir item olmamasina karsin oyundaki en sağlam itemin parçasidir.Mjo bu oyundaki fark edilemeyen bir cevherdir.Baska hangi item size Yeterli atack speedde 3 sn icinde extra 1000 damage sağlama potansiyeline sahiptirki?

ilhan
08/12/2009, 13:28
mael yani mjonun en iyi gitti hero bence slardardır! ve hızlı agiler...

cccsoul
12/12/2009, 19:23
çok sevdiğim bi item 100 canlı invokerle 300 canlı traxı kesmişligim vardır :D mana yokdu ölecekdim mealstorm tuttu öldü çıktı :P

Eichhörnchen
28/01/2010, 19:11
söylediğin bugı bende fark ettim miranaya mijo kasmıştım 1 vurup hareket edince çakıo

nevermore92
28/01/2010, 19:22
çok sevdiğim bi item 100 canlı invokerle 300 canlı traxı kesmişligim vardır :D mana yokdu ölecekdim mealstorm tuttu öldü çıktı :P
adam king lan:D

GeNeTiC
28/01/2010, 19:36
bencede vindrunner a iii gider

Megadeth
03/04/2010, 15:12
Trax'ı çıkardım ve Alleria'yı ekledim arkadaşlar...

imported_gelfisifisi
09/09/2010, 21:49
ben sniper a kasma taraftarıyim. Uzak range den herolara zarar vermek için kullanılır zaten bir miktar canları gidince yakınlaşarak iş bitirilir

Raichoxunrefleksleri
02/08/2013, 14:11
Maelstorm
http://www.dotastrategy.com/images/item/maelstrom.gif

Toplam ücret : 3000

Gerekenler :

Mitril hammer
http://www.dotastrategy.com/images/item/mithrilhammer.gif : 1610

Gloves of haste
http://www.dotastrategy.com/images/item/glovesofhaste.gif : 500

Maelstorm recipe scroll
http://www.dotastrategy.com/images/item/maelstrom.gif : 890

Kazandırdıkları :

+24 damage
+15% attack speed
Pasif: Chain lightning
Chain Lightning : %20 şansla etrafınızdaki 3 düşmanınıza 150 can götüren yıldırım ateşler.

Bu item Orb Effecttir.

Yorumum :
Görüldüğü üzere gerek verdiği +24 damage ve %+15 attack speed olsun gerek pasif şekilde yıldırım atma şansı olsun ve gerek de uygun fiyatıyla olsun güzel bir item...
Bu itemi kasarken dikkat etmemiz gereken kullandığımız heronun attack speed inin fazla olmasıdır...Düşük attack speedi bulunan herolarda pek işimize yaramayacaktır.
Özellikle karşınızda noob veya nooblar varsa bu itemi kastığınız zaman combat sırasında pasif şekilde atacağınız yıldırımlar rakibi de sıkıntıya sokacak ve sinirini bozacaktır...bııızzztttt :)

Kimlere kasılabilir ?
http://www.dotastrategy.com/images/hero/razor.gif : rakip yıldırım delisi olur zaten moralman çöker :)
http://www.dotastrategy.com/images/hero/medusa.gif : fazla damage vuran skili olmadığından ancak attack speedi yüksek sayılabilecek olduğundan medusanın çok işine yarar bu item.
http://www.dotastrategy.com/images/hero/kardel.gif : yine yüksek attack speedi ile Snipera çok yardımı olur.
http://www.dotastrategy.com/images/hero/jahrakal.gif : ultiyi aç gerisini düşünme ;)
http://www.dotastrategy.com/images/hero/alleria-n2va.png
http://www.dotastrategy.com/images/hero/mirandanightshade.gif : at stunu atla yanına rakibin gerisi gelir işte :)

Kime kasılmaz ?
http://www.dotastrategy.com/images/hero/zeus.gif : Bazılarınız ben Zeusa kasarım süper olur diye düşünebilir..hiç alakası yok bence...Her şimşek gördüğünüz heroya bu itemi kasmayın. bu itemin adam gibi çalışması için çok fazla attack speed lazım. Zeusda ise yok dencek kadar az.

Saygılarımla...

Güldürmedi :(._. ):

Simita
02/08/2013, 14:39
Fatal verdim la, maelstrom rehberi yapacağına mjolnirr yapaymışın iyiymiş. Ayrıca ben enel'e kasıyorum zaa xdé

Pr0.
02/08/2013, 14:45
Konu hortlatmak ban değil miydi ? Bir arkadaş bu sebepten banlanmıştı sanırım.

HolyPesimist
03/08/2013, 09:26
zeusa kastım beyler rakip yıldırım delisi oldugu icin moralman cöktü gg wp