PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : fuat



fuatsld
28/10/2009, 15:14
slm kardesler pekı dedıgınız gıbı olsun ne desem razı degılsınız ne yapsam razı degılsınız ozaman gelın oyun atalım ben ursaprosu bana karsı olanlar benı rezıl etme fırsatı ıste gelın sımdı euda oyun atalım sız harbı prolarsınız ne duruyosunuz beklıyorum euroda 5 ksıı olun gelın ben razıyım rekten gelecek kısılere

madem bu kadar ıyı oyuncularsınıda nıcın vs alamadınız her vs yı ben kazandım kıll dahı vermedım

bu kadar ıyısınız ve ben bu kadar acemı bır ınsanım neden 15 kısıyı ard rtda yendım 1 kısı olsun vs alamadı

herneyse gelın oyun atalımm

hemde sımdı trdotanın en ıyı 5 oyuncusu cıksın karsıma gelsın

fuatsld
28/10/2009, 15:14
slm kardesler pekı dedıgınız gıbı olsun ne desem razı degılsınız ne yapsam razı degılsınız ozaman gelın oyun atalım ben ursaprosu bana karsı olanlar benı rezıl etme fırsatı ıste gelın sımdı euda oyun atalım sız harbı prolarsınız ne duruyosunuz beklıyorum euroda 5 ksıı olun gelın ben razıyım rekten gelecek kısılere

madem bu kadar ıyı oyuncularsınıda nıcın vs alamadınız her vs yı ben kazandım kıll dahı vermedım

bu kadar ıyısınız ve ben bu kadar acemı bır ınsanım neden 15 kısıyı ard rtda yendım 1 kısı olsun vs alamadı

herneyse gelın oyun atalımm

hemde sımdı trdotanın en ıyı 5 oyuncusu cıksın karsıma gelsın

Atikk4n
28/10/2009, 15:50
fuat nikini verirmisin?

Atikk4n
28/10/2009, 15:50
fuat nikini verirmisin?

Lucifer
28/10/2009, 16:16
gel diyorum, dayak var diyorum garenaya gelmiyorsun. Kusura bakma ama daha fazla böyle her konun kilitlenince aynı muhabbetleri yapacağın konuları açarsan seni de konularınla beraber noob yuvan Euro'ya geri göndermek zorunda kalıcam. Dikkat dikkat.

Lucifer
28/10/2009, 16:16
gel diyorum, dayak var diyorum garenaya gelmiyorsun. Kusura bakma ama daha fazla böyle her konun kilitlenince aynı muhabbetleri yapacağın konuları açarsan seni de konularınla beraber noob yuvan Euro'ya geri göndermek zorunda kalıcam. Dikkat dikkat.

TheOzzY
28/10/2009, 16:43
gel diyorum, dayak var diyorum garenaya gelmiyorsun. Kusura bakma ama daha fazla böyle her konun kilitlenince aynı muhabbetleri yapacağın konuları açarsan seni de konularınla beraber noob yuvan Euro'ya geri göndermek zorunda kalıcam. Dikkat dikkat.

Ben eu ya cagırıyorum yine gelmiyor.17 yasındasın atmam muhabbeti.Böle ezilecegini anlayınca dayagı anlayınca bişey buluyor...

TheOzzY
28/10/2009, 16:43
gel diyorum, dayak var diyorum garenaya gelmiyorsun. Kusura bakma ama daha fazla böyle her konun kilitlenince aynı muhabbetleri yapacağın konuları açarsan seni de konularınla beraber noob yuvan Euro'ya geri göndermek zorunda kalıcam. Dikkat dikkat.

Ben eu ya cagırıyorum yine gelmiyor.17 yasındasın atmam muhabbeti.Böle ezilecegini anlayınca dayagı anlayınca bişey buluyor...

!turin!
28/10/2009, 16:53
en iyi 5
pg:enigma
sg:ursa
sf:sf
pf:es
c:cent

!turin!
28/10/2009, 16:53
en iyi 5
pg:enigma
sg:ursa
sf:sf
pf:es
c:cent

imported_Storm
28/10/2009, 17:05
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png

imported_Storm
28/10/2009, 17:05
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png

gorkemaga11
28/10/2009, 17:52
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png
Akının imzasında çaldın dimi büwüe
Eğer eu da bir takım toplanırsa ben varım :C

gorkemaga11
28/10/2009, 17:52
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png
Akının imzasında çaldın dimi büwüe
Eğer eu da bir takım toplanırsa ben varım :C

İnvulnerable
28/10/2009, 18:33
Ben eu ya cagırıyorum yine gelmiyor.17 yasındasın atmam muhabbeti.Böle ezilecegini anlayınca dayagı anlayınca bişey buluyor...

Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

İnvulnerable
28/10/2009, 18:33
Ben eu ya cagırıyorum yine gelmiyor.17 yasındasın atmam muhabbeti.Böle ezilecegini anlayınca dayagı anlayınca bişey buluyor...

Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

II_Remedy_II
28/10/2009, 18:47
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png

o yeah man,o yeah

II_Remedy_II
28/10/2009, 18:47
bu konuda tek ve en anlamlı mesaj şudur:
http://img132.imageshack.us/img132/1794/owya.png

o yeah man,o yeah

[DoGuHaN]
28/10/2009, 18:52
http://www.youtube.com/watch?v=vynH4JARbEs Girin ve izleyin :D

[DoGuHaN]
28/10/2009, 18:52
http://www.youtube.com/watch?v=vynH4JARbEs Girin ve izleyin :D

CitizenOfTheNight
28/10/2009, 19:17
Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

Yapma ursaprosu sana fake almak yakışmıyor.

CitizenOfTheNight
28/10/2009, 19:17
Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

Yapma ursaprosu sana fake almak yakışmıyor.

TheOzzY
28/10/2009, 19:33
Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

apem oyundaki replaylarımı izlersen evet noobum ama normal playerlıgımı görmek istersen cw ye veya vs ye açığım her daim.Fake ursaprosu... seni

TheOzzY
28/10/2009, 19:33
Senin ursaprosunu ezebilecegini zannetmiyorum ozzy.Playerligini oynadigin oyunu biliyorum.Bunun pek mumkun olamayacagi kanısındayim.Ursaprosuna gelince.Sadece 4000 goldun avantajini kullandigi icin onun gibi stratejiden yoksun oyun mantigi olmayan playerleri kesebilir.Bunun haricinde 853 gold ile baslanan bir oyunda pek birsey yapabilicegini zannetmiyorum.Cunku arkadas 3 yılda bukadar ogrenmiş ise ursa oynamayi ne kadar kabileytsiz ve yeteneksiz oldugu meydana cıkıyor.Bundan dolayi zekasi ve stratejisi yuksek olan ve oyuna yeni baslamis biri bile ursaprosunu zorlamadan yenebilir..

apem oyundaki replaylarımı izlersen evet noobum ama normal playerlıgımı görmek istersen cw ye veya vs ye açığım her daim.Fake ursaprosu... seni

fuatsld
28/10/2009, 19:45
ya sacmalamayın ya ne kadar aptalsınız ınanamıyorum ya ulan ne fake o kısıyı tanımıyorum bılee aptalmısınız ustune suan ben oyundayım nıkım ursaprosu...

gelın5v5 oyun atalım ozyy takımını al gel atalım sızle aramzda 5v5 oyun gelmek ısteyenler gelsın herkesı beklıyorum

bu arada arkadasım yok ben ıle oynamak ısteyenler de gelsın tekım

ayrıca lucıfer ben senı hafıfe almıyorum senınle attıgımız oyun ozel bı oyun olacak kafelerde ancak eglencesıne takılırım

sen buranın admınısın senınle bayramda atarız sana degıl sozlerım

evt trdotanın proları gelın euroya 5v5 oyun atcaz suan

fuatsld
28/10/2009, 19:45
ya sacmalamayın ya ne kadar aptalsınız ınanamıyorum ya ulan ne fake o kısıyı tanımıyorum bılee aptalmısınız ustune suan ben oyundayım nıkım ursaprosu...

gelın5v5 oyun atalım ozyy takımını al gel atalım sızle aramzda 5v5 oyun gelmek ısteyenler gelsın herkesı beklıyorum

bu arada arkadasım yok ben ıle oynamak ısteyenler de gelsın tekım

ayrıca lucıfer ben senı hafıfe almıyorum senınle attıgımız oyun ozel bı oyun olacak kafelerde ancak eglencesıne takılırım

sen buranın admınısın senınle bayramda atarız sana degıl sozlerım

evt trdotanın proları gelın euroya 5v5 oyun atcaz suan

TheOzzY
28/10/2009, 20:17
ya sacmalamayın ya ne kadar aptalsınız ınanamıyorum ya ulan ne fake o kısıyı tanımıyorum bılee aptalmısınız ustune suan ben oyundayım nıkım ursaprosu...

gelın5v5 oyun atalım ozyy takımını al gel atalım sızle aramzda 5v5 oyun gelmek ısteyenler gelsın herkesı beklıyorum

bu arada arkadasım yok ben ıle oynamak ısteyenler de gelsın tekım

ayrıca lucıfer ben senı hafıfe almıyorum senınle attıgımız oyun ozel bı oyun olacak kafelerde ancak eglencesıne takılırım

sen buranın admınısın senınle bayramda atarız sana degıl sozlerım

evt trdotanın proları gelın euroya 5v5 oyun atcaz suan

geliom lan puroli...

TheOzzY
28/10/2009, 20:17
ya sacmalamayın ya ne kadar aptalsınız ınanamıyorum ya ulan ne fake o kısıyı tanımıyorum bılee aptalmısınız ustune suan ben oyundayım nıkım ursaprosu...

gelın5v5 oyun atalım ozyy takımını al gel atalım sızle aramzda 5v5 oyun gelmek ısteyenler gelsın herkesı beklıyorum

bu arada arkadasım yok ben ıle oynamak ısteyenler de gelsın tekım

ayrıca lucıfer ben senı hafıfe almıyorum senınle attıgımız oyun ozel bı oyun olacak kafelerde ancak eglencesıne takılırım

sen buranın admınısın senınle bayramda atarız sana degıl sozlerım

evt trdotanın proları gelın euroya 5v5 oyun atcaz suan

geliom lan puroli...

Doctor
28/10/2009, 21:47
Ben de vs yapmak isterdim ursa purosu ile vs.Çok iddalı değilim ama yine de yaparım.Hatta silencerla bile yaparım.(Sh modla oynayacak kadar yetişmiş görmüyorum kendimi bu oyunda...)

Sahi daha önce kimse range almadı mı bu oyuncuya karşı?

Doctor
28/10/2009, 21:47
Ben de vs yapmak isterdim ursa purosu ile vs.Çok iddalı değilim ama yine de yaparım.Hatta silencerla bile yaparım.(Sh modla oynayacak kadar yetişmiş görmüyorum kendimi bu oyunda...)

Sahi daha önce kimse range almadı mı bu oyuncuya karşı?

Lejyonetr
28/10/2009, 22:28
beyler ben vs attım yenildim . oguzhan da vardı . onun kanısı mh boys ursaprosu...
trdota böle insanlarla mı dolu.oguzhan hala vs atıyo.sinirden cıktım.obsydim ve 9 runekacırmadan obs almadan nasıl olabilir . dk12 adam runeda reg oldugunu biliyor direk rosh kesmeye gdiyor.bakmadı bile.sonra canı azalınca regi alıp roshu kesiyor. 1rune kacırmayan bir insan bu .evt mhprosu--- mh ye senin sayende savas actım.

Lejyonetr
28/10/2009, 22:28
beyler ben vs attım yenildim . oguzhan da vardı . onun kanısı mh boys ursaprosu...
trdota böle insanlarla mı dolu.oguzhan hala vs atıyo.sinirden cıktım.obsydim ve 9 runekacırmadan obs almadan nasıl olabilir . dk12 adam runeda reg oldugunu biliyor direk rosh kesmeye gdiyor.bakmadı bile.sonra canı azalınca regi alıp roshu kesiyor. 1rune kacırmayan bir insan bu .evt mhprosu--- mh ye senin sayende savas actım.

DarkBlood
28/10/2009, 23:03
beyler ben vs attım yenildim . oguzhan da vardı . onun kanısı mh boys ursaprosu...
trdota böle insanlarla mı dolu.oguzhan hala vs atıyo.sinirden cıktım.obsydim ve 9 runekacırmadan obs almadan nasıl olabilir . dk12 adam runeda reg oldugunu biliyor direk rosh kesmeye gdiyor.bakmadı bile.sonra canı azalınca regi alıp roshu kesiyor. 1rune kacırmayan bir insan bu .evt mhprosu--- mh ye senin sayende savas actım.

eed bnm de dikkatimi cekti ikisi de hard mh bence adam ncde az canı vaken de ozzy o tarafa gidiyorrune yokken orda bekliyoe falan

DarkBlood
28/10/2009, 23:03
beyler ben vs attım yenildim . oguzhan da vardı . onun kanısı mh boys ursaprosu...
trdota böle insanlarla mı dolu.oguzhan hala vs atıyo.sinirden cıktım.obsydim ve 9 runekacırmadan obs almadan nasıl olabilir . dk12 adam runeda reg oldugunu biliyor direk rosh kesmeye gdiyor.bakmadı bile.sonra canı azalınca regi alıp roshu kesiyor. 1rune kacırmayan bir insan bu .evt mhprosu--- mh ye senin sayende savas actım.

eed bnm de dikkatimi cekti ikisi de hard mh bence adam ncde az canı vaken de ozzy o tarafa gidiyorrune yokken orda bekliyoe falan

İnvulnerable
30/10/2009, 12:11
Yapma ursaprosu sana fake almak yakışmıyor.

Fake Ursaprosu?Ben FeeLPaiN arkadasim..

İnvulnerable
30/10/2009, 12:11
Yapma ursaprosu sana fake almak yakışmıyor.

Fake Ursaprosu?Ben FeeLPaiN arkadasim..

Chivalry
30/10/2009, 12:43
eed bnm de dikkatimi cekti ikisi de hard mh bence adam ncde az canı vaken de ozzy o tarafa gidiyorrune yokken orda bekliyoe falan

offf sacmalıyosun ama daha öğrenememişsin..


Örnek veriyim gittin runeyi aldın, sonra 11. dakinanın 45. saniyesine geldin, 2 rune den birine gidersin ve rune cıkmasını beklersin.. %50 şansın vardır, ya senin gittiğin tarafta çıkar rune, yada öbür tarafta...

Senin bulunduğun yerde çıkarsa alırsın, çıkmazsa isteğe göre öteki tarafa gidip ordan alırsın runeyi..


Rune yokken nerde cıkacağını bilen bi program yok henüz...

Chivalry
30/10/2009, 12:43
eed bnm de dikkatimi cekti ikisi de hard mh bence adam ncde az canı vaken de ozzy o tarafa gidiyorrune yokken orda bekliyoe falan

offf sacmalıyosun ama daha öğrenememişsin..


Örnek veriyim gittin runeyi aldın, sonra 11. dakinanın 45. saniyesine geldin, 2 rune den birine gidersin ve rune cıkmasını beklersin.. %50 şansın vardır, ya senin gittiğin tarafta çıkar rune, yada öbür tarafta...

Senin bulunduğun yerde çıkarsa alırsın, çıkmazsa isteğe göre öteki tarafa gidip ordan alırsın runeyi..


Rune yokken nerde cıkacağını bilen bi program yok henüz...

ilhan
31/10/2009, 16:15
wslerini izledim ozy yapcan bişi yoktu resmen şöyle ozy oynadı ursa aldı:S bak ursaprosu burdan ilk konuna varmı benden iyisi diye açarsan herkezde senden anti pati toplarsın.
Ursada iyi oynaya bilirsin fakat ursa çok çok yetenek gerektiren bir hero değil bunu herkes biliyor gördük zaten tarastan sonra +300 damage birinin yenmesi zor elbette ama sen böyle hava yapmaya devam edersen herkes sana karsı olur bunun gibi.

Ve ayrıca birileri ozye mh demiş 1v1 omda adam karşında değilse ya basededir ya roshdadır ya ncdedir arkadaşım. E clockverkinde rocketi var bilmem biliyorumusn onu atıp yerini rahatlıkla görür ve gerçekten ursaprosu arka arkaya 9 rune tahmin etmek gerçekten büyük bir başarı şansdır.(!)

ilhan
31/10/2009, 16:15
wslerini izledim ozy yapcan bişi yoktu resmen şöyle ozy oynadı ursa aldı:S bak ursaprosu burdan ilk konuna varmı benden iyisi diye açarsan herkezde senden anti pati toplarsın.
Ursada iyi oynaya bilirsin fakat ursa çok çok yetenek gerektiren bir hero değil bunu herkes biliyor gördük zaten tarastan sonra +300 damage birinin yenmesi zor elbette ama sen böyle hava yapmaya devam edersen herkes sana karsı olur bunun gibi.

Ve ayrıca birileri ozye mh demiş 1v1 omda adam karşında değilse ya basededir ya roshdadır ya ncdedir arkadaşım. E clockverkinde rocketi var bilmem biliyorumusn onu atıp yerini rahatlıkla görür ve gerçekten ursaprosu arka arkaya 9 rune tahmin etmek gerçekten büyük bir başarı şansdır.(!)

DarkBlood
31/10/2009, 17:28
offf sacmalıyosun ama daha öğrenememişsin..


Örnek veriyim gittin runeyi aldın, sonra 11. dakinanın 45. saniyesine geldin, 2 rune den birine gidersin ve rune cıkmasını beklersin.. %50 şansın vardır, ya senin gittiğin tarafta çıkar rune, yada öbür tarafta...

Senin bulunduğun yerde çıkarsa alırsın, çıkmazsa isteğe göre öteki tarafa gidip ordan alırsın runeyi..


Rune yokken nerde cıkacağını bilen bi program yok henüz...


hee bilmiorum sen kingsin ben noobum rune ne demek abi biri söylesin:D:D:D runeyi biz yarattık yegenim:D

DarkBlood
31/10/2009, 17:28
offf sacmalıyosun ama daha öğrenememişsin..


Örnek veriyim gittin runeyi aldın, sonra 11. dakinanın 45. saniyesine geldin, 2 rune den birine gidersin ve rune cıkmasını beklersin.. %50 şansın vardır, ya senin gittiğin tarafta çıkar rune, yada öbür tarafta...

Senin bulunduğun yerde çıkarsa alırsın, çıkmazsa isteğe göre öteki tarafa gidip ordan alırsın runeyi..


Rune yokken nerde cıkacağını bilen bi program yok henüz...


hee bilmiorum sen kingsin ben noobum rune ne demek abi biri söylesin:D:D:D runeyi biz yarattık yegenim:D

Chivalry
31/10/2009, 18:07
hee bilmiorum sen kingsin ben noobum rune ne demek abi biri söylesin:D:D:D runeyi biz yarattık yegenim:D



Asdasdasd ahmet kusura bakma da gelde sövme simdi böyle mallara :D

Chivalry
31/10/2009, 18:07
hee bilmiorum sen kingsin ben noobum rune ne demek abi biri söylesin:D:D:D runeyi biz yarattık yegenim:D



Asdasdasd ahmet kusura bakma da gelde sövme simdi böyle mallara :D

mars
31/10/2009, 22:55
wslerini izledim ozy yapcan bişi yoktu resmen şöyle ozy oynadı ursa aldı:S bak ursaprosu burdan ilk konuna varmı benden iyisi diye açarsan herkezde senden anti pati toplarsın.
Ursada iyi oynaya bilirsin fakat ursa çok çok yetenek gerektiren bir hero değil bunu herkes biliyor gördük zaten tarastan sonra +300 damage birinin yenmesi zor elbette ama sen böyle hava yapmaya devam edersen herkes sana karsı olur bunun gibi.

Ve ayrıca birileri ozye mh demiş 1v1 omda adam karşında değilse ya basededir ya roshdadır ya ncdedir arkadaşım. E clockverkinde rocketi var bilmem biliyorumusn onu atıp yerini rahatlıkla görür ve gerçekten ursaprosu arka arkaya 9 rune tahmin etmek gerçekten büyük bir başarı şansdır.(!)

aynen ole ursada düsmeyen divine var a..

mars
31/10/2009, 22:55
wslerini izledim ozy yapcan bişi yoktu resmen şöyle ozy oynadı ursa aldı:S bak ursaprosu burdan ilk konuna varmı benden iyisi diye açarsan herkezde senden anti pati toplarsın.
Ursada iyi oynaya bilirsin fakat ursa çok çok yetenek gerektiren bir hero değil bunu herkes biliyor gördük zaten tarastan sonra +300 damage birinin yenmesi zor elbette ama sen böyle hava yapmaya devam edersen herkes sana karsı olur bunun gibi.

Ve ayrıca birileri ozye mh demiş 1v1 omda adam karşında değilse ya basededir ya roshdadır ya ncdedir arkadaşım. E clockverkinde rocketi var bilmem biliyorumusn onu atıp yerini rahatlıkla görür ve gerçekten ursaprosu arka arkaya 9 rune tahmin etmek gerçekten büyük bir başarı şansdır.(!)

aynen ole ursada düsmeyen divine var a..

ilhan
05/11/2009, 15:42
düşmeyen divine güzel benzetme:)
OMG darkblood ıcefrog oldunu itiraf etti!

ilhan
05/11/2009, 15:42
düşmeyen divine güzel benzetme:)
OMG darkblood ıcefrog oldunu itiraf etti!

fuatsld
12/11/2009, 12:57
ursada dusmeyen dıvıne varsa alın ursayıda bırde sızı gorelım meydanlarda bakalım

imported_Storm
12/11/2009, 12:58
nerden çıktın sen ya

gorkemaga11
12/11/2009, 16:36
Efsane geri döndü