PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Oyuncu Kalitesi En Yüksek Platform Anketi



Nighthawk
19/06/2011, 15:32
Bu ankette platformları oyuncu kalitesine göre değerlendiriniz.

FroStly
19/06/2011, 16:45
Garena Rulezz :D Tabi Çok Fena nublarda Varda Üst Roomlarda Çok Güzel Oyuncular Var

BorisPeace
19/06/2011, 20:49
Northrend < Wepla < Garena < Eurobattle < RGC < DLG

Gördüğüm kadarıyla böyle gidiyor (: Xnape'de hiç oynamadım.

vOdkia
19/06/2011, 23:03
Xnape'te iyiler de var nublar da. Bazıları cidden iyi oynuyor hatta,, ama bazıları da EU'daki trapemsonoob oyuncuları gibi.

DucK.G
20/06/2011, 00:26
eurobattle'ın herzaman farklı bi havası vardır.

5URREAL
20/06/2011, 10:08
Benim görüşüm belki xnape en iyi platform olmayabilir. Oyuncu kalitesi bakımından eğer noob - pro olarak değerlendiriyorsanız evet noobda var proda var . Ama ben xnape user'larına güvenirim hiçbir zaman bizi şaşırtmadılar nitekim küfür vs. bu konuda çok katı kurallar getirmiştik . Etkisini gösterdi tabii ki yaş'ında etkisi var bu durumda ama şuan server'ımız gayet kaliteli playerleri ile devam ediyor. Bu yüzden xnape'yi seçmiştim hala da buradayım.

Öteki serverlarda da oynadım ama bu kaliteyi göremedim .

Mesela
garena : admin olmadığı zamanlarda kanalda millet ana bacı gidiyor . Benim tanıdığım en iyi oyuncular garenadaydı. (Adamlar alışmış bu duruma)
Wepla: zaten bu server'a bişey demiyorum.İyi oyuncuları gerçektende var ama rat'ına göre değerlendiremem adamın 5k ratı var ama 5 kişi bi oyuna girdiğinizde zaten yeniyorsunuz sürekli bu yüzden rat'a göre değerlendirme yapmıyorum.
Eu.Battle: Hiç oynamadım diyebileceğim kadar maximum 2 oyun attığım bir server fakat , xnape de yeterli oyuncu olmadığında hook ile bağlandığımız bir server olduğu için playerlerini gayet iyi tanıyorum. İyiside vardır ama %70i yobaz insanlar.Çok iyileride var ama gereğinden fazla noob oyuncu var.
Darer : Benim için en iyi platform denilebilecek bir server . Çok iyi playerlere sahip belki de turnuvadan dolayıdır şuanlık ama bilemiyorum yinede.(3 gün adminlik yaptığım serverdı.)

vOdkia
20/06/2011, 13:13
Ben prof-noob olarak değerlendirmiştim,, yoksa Xnape iyidir iyi. Bayağı bi fanı oldum la serverın :D

Xnape'ten EU'ya hook attığımız oyunlar EU'nun en alt tabakasındaki oyunculara ulaşıyor genelde. Biraz bilenler priv takılıyorlar,, bazıları da bilse de bilmese de çevresi sayesinde tanıdık oyun takılıyorlar,, ki en kaliteli oyunlar tanıdıklar arasında dönüyor. Yine de mh olabiliyor,, ama tanıdık oyunlarda pek küfür olmuyor genelde. Tanıdık oyunlar EU'yu oynattırıyor,, yoksa orada pek oyuncu kalmaz gibi.

Ama bütün serverı değerlendirirsek bu konuda Xnape derim. Tabii Wepla, Garena falan pek tanımıyorm bilmiyorm,, sadece duyduklarım var.

Nighthawk
20/06/2011, 18:57
Bir süre Ranked Gaming Client'ta oynadım, pub oyunlardaki oyuncu kalitesi en iyi bence RGC.

D1e-_-
18/07/2011, 14:06
düzgün oyuncuların ağırşlıklı olduğu 4 yer => xnape , darer , garena , rgc

ThePrivate
18/07/2011, 17:30
kalite kelimesini, iyi oyun oynayan oyuncular yerine kullanırsak

türklerin yoğun olarak kullandıkları serverlar ararasında garena açık ara önde

fakat DotA oynarken gerçekten kaliteli türklerle tanışmak istiyorsanız bence en iyi adres eurobattle.net

MSG
21/07/2011, 06:32
Eurobattle son sıraları paylaşır, anti hack sistemi bile yok, ne kalitesinden bahsediyorsun.

Mystogan
21/07/2011, 06:59
Eurobattle son sıraları paylaşır, anti hack sistemi bile yok, ne kalitesinden bahsediyorsun.
Hack-Team olayından bir haber kalmışsınız.

MSG
21/07/2011, 07:49
:) Şaka falan yapıyorsun herhalde. Acc. alımı açık, hack kol geziyor, bin tane hack team olsa ne yazar. Bu arada kimle konuştuğuna dikkat et mysterous45. :)

Krizalid
21/07/2011, 09:48
Bir haber ne la. Bu arada bu zamanda en iyi platform Darer gibi görünüyor, sadece yeni olduğu için gördüğü talep bittiğinde o da RGC Europe kıvamına gelecektir. Bu arada tesadüfen bir iki pro player ile oynayıp Eurobattle'da havasını atanları ezmek herhalde dota'ya başladığımdan beri yaptığım en eğlenceli şey.

MSG
21/07/2011, 10:39
Noob ezmek eğlenceli ama bir yere kadar, her zaman sarmıyor.

JocKeR
21/07/2011, 12:09
MSG, M.SalihGündüz veya !priv msg; Acc alımı açık olması konusunda haklısın, eb ye gelenlerinde mh açıldığı için geldiği aşikar.Bu yüzdende hiçbir zaman kapatılmayacak. Bu benim görüşüm. TRAPEMSO oyunlarda mh açmayan yok eski wepla sanki.

ZuZu_nWo
21/07/2011, 12:57
... server, ... serverdan daha iyi.. ama ... serverda, eurobattledaki kadar tanıdık olmadıgı için, ... serverda pek takılmıyorum... :P :) RGC bence...

MSG
22/07/2011, 01:28
MSG, M.SalihGündüz veya !priv msg; Acc alımı açık olması konusunda haklısın, eb ye gelenlerinde mh açıldığı için geldiği aşikar.Bu yüzdende hiçbir zaman kapatılmayacak. Bu benim görüşüm. TRAPEMSO oyunlarda mh açmayan yok eski wepla sanki.

JockerOğuz ismimin baş harfleri olduğuna emin misin? :D

Mystogan
22/07/2011, 02:42
:) Şaka falan yapıyorsun herhalde. Acc. alımı açık, hack kol geziyor, bin tane hack team olsa ne yazar. Bu arada kimle konuştuğuna dikkat et mysterous45. :)
Kiminle konuştuğum hakkında bir ayrım yapmam söz konusu bile olamaz herkeze aynı şartlarda davranmak zorundayım. Buraya kadar hem fikiriz ve Hack-Team da 1 kişi yok çalışan 2 arkadaşım var. Ve bu işi gayet iyi yapıyorlar. Onun için pek bir açıklama yapma gereğinde görmüyorum kendimi.
Dip not: Mysterous45 değil Mysterious45

Darkelia
22/07/2011, 03:01
garenada bd diye bisi var hala öyle biliyorum varmı hala ona göre bisiler sölicem :D

LazraiL
22/07/2011, 07:25
eb serverların babasıdır mh vardır ama publarda vardır senki tanıdık oyunlara girecek kadar isim yap en iyi server olur ama dediğim gibi adın yoksa ebde hiç gelme daha iyi

Krizalid
22/07/2011, 10:05
eb serverların babasıdır mh vardır ama publarda vardır senki tanıdık oyunlara girecek kadar isim yap en iyi server olur ama dediğim gibi adın yoksa ebde hiç gelme daha iyi

Özet geçmiş.

MSG
22/07/2011, 21:53
Kiminle konuştuğum hakkında bir ayrım yapmam söz konusu bile olamaz herkeze aynı şartlarda davranmak zorundayım. Buraya kadar hem fikiriz ve Hack-Team da 1 kişi yok çalışan 2 arkadaşım var. Ve bu işi gayet iyi yapıyorlar. Onun için pek bir açıklama yapma gereğinde görmüyorum kendimi.
Dip not: Mysterous45 değil Mysterious45

Diyorum ya isterse 123123 kişi olsun, hala akıl edemiyor musun? :) Ve herkez değil herkes olacak. Bu arada tanıdıklarla oynayın demiş biriside, biz o tanıdıkları da biliyoruz, kaç tanesi mhten gitti, onlarcası.

Mystogan
22/07/2011, 22:14
Diyorum ya isterse 123123 kişi olsun, hala akıl edemiyor musun? :) Ve herkez değil herkes olacak. Bu arada tanıdıklarla oynayın demiş biriside, biz o tanıdıkları da biliyoruz, kaç tanesi mhten gitti, onlarcası.
Ben hiçbir tanıdığım ile sorun yaşamadım biz o tanıdıklarıda biliyoruz diyosun. Herhalde ET de tanımadığın yok. Neyse konu uzar herkezin fikri ve görüşleri farklıdır. Tartışmaya gerek yok. Bu benim düşüncem ve fikrim. Herkez yada herkes benimde kendime ait bir türkçe anlayışım var. Bunun için üzgünüm.

MSG
22/07/2011, 22:24
:)))))))))

FroStly
22/07/2011, 22:37
:)))))))))


Kardeşim Sen Weplada Mı Oynuyorsun ?

LazraiL
22/07/2011, 23:46
eb de mhden giden tanıdıklar denmiş onlar parmakla sayılacak kadar az ama %100 mh kullanmayan trustedlarda bi tek eurobattle da var

Zaphart
23/07/2011, 03:17
eb de mhden giden tanıdıklar denmiş onlar parmakla sayılacak kadar az ama %100 mh kullanmayan trustedlarda bi tek eurobattle da var

aynen . Salih MSG mehmet salih gündüz değilmi la :D

DucK.G
23/07/2011, 09:24
kalite kelimesini, iyi oyun oynayan oyuncular yerine kullanırsak

türklerin yoğun olarak kullandıkları serverlar ararasında garena açık ara önde

fakat DotA oynarken gerçekten kaliteli türklerle tanışmak istiyorsanız bence en iyi adres eurobattle.net

kesinlikle katılıyorum

MSG
23/07/2011, 12:07
Kardeşim Sen Weplada Mı Oynuyorsun ?

Ben her yerde oynarım, neresi temiz ve uygunsa.


eb de mhden giden tanıdıklar denmiş onlar parmakla sayılacak kadar az ama %100 mh kullanmayan trustedlarda bi tek eurobattle da var

Tabi tabi öyledir. Selegelo mu neydi ona bile vermişlerdi. :D Sonradan aldılar tabi, anladılar bir şeyleri.

JocKeR
23/07/2011, 12:12
JockerOğuz ismimin baş harfleri olduğuna emin misin? :D

Eminim. Başka ne olabilir Salih ? YouMine'ın M sini, Salih'in S sini, Garenanında G sini mi aldın ? :D

MSG
23/07/2011, 12:14
:D Yok eben.

JocKeR
23/07/2011, 14:26
:D :D Söylemiyosun napıyım ? :D