PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Clan nMs - Nightmares - [nM]



Jayedo
25/06/2011, 06:29
http://img851.imageshack.us/img851/3771/nms.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/851/nms.jpg/)



Arkadaşlar bir kaç değişiklikden sonra tanıtımın yeni yüzü ;

Clan ismi : NightMareS Gaming
Clan Tag : nMs

Clan-nM yaklaşık 1 yıl önce kurulmuş olup çok kez kadro yapısı değişime maruz kalmıştır. Clan-nM'de hep gizlilik esas alınmıştır. Clan-nM'deki amaç her zaman daha iyi olmaktır. Ve bu yüzden nM clanı kadrosu gizli tutulmaktadır.. Clan-nM'ye emeği geçen tüm player arkadaşlarımıza teşekkürlerimizi borç biliriz. Uyum sorununu aşmak ve daha kaliteli playerler bünyesine katmak için clan içinde bi takım değişikliklere gidilmiştir.

Ve Clan-nM'nin son hali ;

[nM]_JS (K)
[nM]_SS
[nM]_NeiRa
[nM]_aYo
[nM]_RnT
[nM]_CrW
[nM]_0A
[nM]_zK

Maç Teklifleriniz için iletişim;
Menajer : [nM]_dTR ' 05353556929 -

Her gün her saat her hangi bir serverda maç atabiliriz.
Oynadığı Serverlar : Rgc - Darer - Garena - EuroBattle - Weblaes

Herkeze iyi eğlenceler .

Clan-nM adına ; JS

BorisPeace
25/06/2011, 08:17
İmzan da akıyor Selçuk :D

Lexsarko
25/06/2011, 08:20
Az bi bilgi bişey yazaydınız ya :) Başarılar Seço.

Arliath
25/06/2011, 08:56
Seço yine acımamış, yazmış :D

Lexsarko
25/06/2011, 09:10
Yapıyo arada öyle :D

Nymphetamine.
25/06/2011, 10:16
Fail Selçuk , altta Clan Edo üstte Clan nM. :D

DucK.G
25/06/2011, 19:24
tk proymus

OFUnsal
25/06/2011, 20:25
İmzan da akıyor Selçuk :D

ahaha çok iyi :D

berkbegins
27/06/2011, 21:43
Selogelo tek geçer alem üste bakar o altına imza atar. C'Berk

Lexsarko
01/07/2011, 11:34
Hatırlatmak istedim.

Tüm klan üyeleri GameHonor'a üye olur ve profil linkleri de eklenirse buradaki ayrıcalıklardan (http://www.gamehonor.com/threads/437-Klan-Tan%C4%B1t%C4%B1mlar%C4%B1-Hakk%C4%B1nda) yararlanabileceksiniz.

Jayedo
24/07/2011, 19:07
Saolun arkadaşlar :) Ya aslında fail değil o çünkü artık 'edo' clan olmaktan çıkıştı bir topluluk gibi yani bir arkadaş grubu gibi oldu. Artık edo bir marka ve her zaman devam edicek. Markadan kastım edo yu türkiye dota camiasının büyük bir kısmı biliyor artık her ne kadar noobda olsak :) ama nM ye gelince nM sadece bir clan. Turnuvalarda boy göstermek adına..

[nM]_JS
10/10/2011, 18:38
http://img851.imageshack.us/img851/3771/nms.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/851/nms.jpg/)



Arkadaşlar bir kaç değişiklikden sonra tanıtımın yeni yüzü ;

Clan ismi : NightMareS Gaming
Clan Tag : nMs

Clan-nM yaklaşık 1 yıl önce kurulmuş olup çok kez kadro yapısı değişime maruz kalmıştır. Clan-nM'de hep gizlilik esas alınmıştır. Clan-nM'deki amaç her zaman daha iyi olmaktır. Ve bu yüzden nM clanı kadrosu gizli tutulmaktadır.. Clan-nM'ye emeği geçen tüm player arkadaşlarımıza teşekkürlerimizi borç biliriz. Uyum sorununu aşmak ve daha kaliteli playerler bünyesine katmak için clan içinde bi takım değişikliklere gidilmiştir.

Ve Clan-nM'nin son hali ;

[nM]_JS (K)
[nM]_SS
[nM]_NeiRa
[nM]_aYo
[nM]_RnT
[nM]_CrW
[nM]_0A
[nM]_zK

Maç Teklifleriniz için iletişim;
Menajer : [nM]_dTR ' 05353556929 -

Her gün her saat her hangi bir serverda maç atabiliriz.
Oynadığı Serverlar : Rgc - Darer - Garena - EuroBattle - Weblaes

Herkeze iyi eğlenceler .

Clan-nM adına ; JS

LazraiL
12/10/2011, 08:35
aradım numarayı demetle sıcak sohbet hattı çıktı :/

Hapkido
12/10/2011, 08:46
sohbet etseydin o zaman :/ bulmuşun demetle sohbeti kaçırılır mı bu fırsat

[nM]_JS
12/10/2011, 23:45
sakin beyler.. Sadece maç randevuları için arayın sex deil saoln :)

DmTRy
13/10/2011, 05:12
Bende aradım bi sap çıktı çok kötü sesi var ya :)

[nM]_JS
29/10/2011, 15:41
menajerimiz her ne kadar abazasımsı bi sap olsada no haras plss