PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vlad + Domi/mom :S



DiSasT3R
18/04/2010, 08:41
Arkadaşlar birçok oyunda goruorm bı heroya vlad ve domı yada mom kasıorlar. ıkı ıtemınde lıfestealı calısıormu yoksa bosu bosuna paramı harcanıor? yardımcı olanlara sımdıden tesekkurler.

ilhan
18/04/2010, 08:42
vlad çalışıyor diye biliyorum. Trole havuz oyunlarda domi+vlad vazgeçilmez

Sylar
18/04/2010, 08:43
Çalışır tabi çünkü biri aura biri normal lifesteal ikiside normal olsa çalışmaz ama :)

Ryogo
18/04/2010, 09:55
çalışıyor 2 item de birlikte satanic kasmak zor gelenler kasıyor genelllikle (:

katomekzx
18/04/2010, 09:59
Çalısıyo tabiki ama yüzdeler direk toplanmıyor

Neveraeh
18/04/2010, 10:41
%20 +%20.%20 mi ne oluyor sanırım ben kasmıştım bi kere %20den biraz fazla healliyordu

imported_CryingToDeath
18/04/2010, 12:17
%20 +%20.%20 mi ne oluyor sanırım ben kasmıştım bi kere %20den biraz fazla healliyordu

bu nasıl bi hesap:D ikiside %20 diye düsünürsek

%20+%80.%20=%36 ls yapar

vlad=%16 domi=%15 mom=%17

mesala vlad ve domi kastınız

%16+%84.%15=%15+%85.%16=%28.6 yapar yani item sırası önemli deildir

vlad mom kastınız

%16+%84.%17=%17+%83.%16=%30 yapar

mom domi kastıysanız:D dua edin belki çalısır