PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Rylai Crestfall - Crystal Maiden



Sylar
26/05/2010, 20:54
http://i45.tinypic.com/2w67vb5.png
http://i45.tinypic.com/537os3.png

Heromuzun (+) ve (-) leri

+Alana etkili çok iyi bir ultisi var.
+Tüm takıma yardım edebilecek mükemmel bir mana regen aurası var.
+Frostbite=3sn stun+210 damage
+Nova ile canı az bir creep grubunu tek skill ile alabiliriz aynı zamanda oyun başı harrass için ideal bir skill.
+Aghanim ultisini güçlendiriyor.

-Oyun başı çok kırılgan.
-Kasamazsa hiçbirşey yapamıyor(arada bi ulti atar falan oda bişeye yaramaz.)
-Ultisini kullanmak zor.(İyi pozisyon almak gerek.)


http://i49.tinypic.com/55s4yc.png

Level 1: 100 Damage 3.5 saniye slow.
Level 2:150 Damage 4.0 saniye slow.
Level 3: 200 Damage 4.5 saniye slow.
Level 4:250 Damage 5.0 saniye slow.

Manacost:100/120/140/160 Cooldown:15 AoE:400 Cast Range:700


Damage tipi:Magical
Move speedi %30 attack speedi %20 düşürür.Bazı slowlarla stacklanmaz.(Skadi,Shiva,Frost Armor,Chain Frost,Dual Breath,Elder Dragon Form Level 3 slowu.)
1100 Range uzaktan atabilirsiniz.(700 cast range+400 AoE)

Novanın rangesi hakkında bir resim.
http://i49.tinypic.com/2i9nk1y.jpg
Creepleri üstüne çekmez.

http://i48.tinypic.com/2m7g0zm.png

Level 1:Saniye başı 70 damage 1.5 saniye disable.
Level 2:Saniye başı 70 damage 2.0 saniye disable.
Level 3:Saniye başı 70 damage 2.5 saniye disable.
Level 4:Saniye başı 70 damage 3.0 saniye disable.

Manacost:115/125/140/150 Cooldown:10 Cast Range:500

Damage tipi:Magical
Skilli attığınız rakip hareket edemez attack yapamaz.Skill kullanabilir.
Channeling spelleri ve teleportu bozar.
Frost Bite attığınız rakip invisible ise 3 saniyeliğine rakibi görebilirsiniz.
BKB, Purge, Manta, Mirror Image, Phantasm, Blade Fury, Rage, Time Lapse, Aphotic Shield Repel skilleri ile engellenebilir.
Magina ve QoP blinklerini kullanabilir.Waweform ve benzeri skiller ilede kaçılabilir ancak skillin etkisi devam eder sadece uzaklaşırsınız.
Batrider Firefly kullandıysa skilli ona karşı kullanamazsınız.

http://i46.tinypic.com/34rj4i1.png

Level 1:0.5 mana regeneration.
Level 2:1.0 mana regeneration.
Level 3:1.5 mana regeneration.
Level 4:2.0 mana regeneration.

Basilus ile stacklenir.
Bütün teame mana regen sağlar.

http://i46.tinypic.com/11uzwr6.png

Level 1:105(170*) damage.4 saniye sürer.
Level 2:170(250*) damage.4 saniye sürer.
Level 3:250(310*)damage.4 saniye sürer.

Manacost:300/400/600 Cooldown:150/120/90

*:Aghanim ile.

Damage type:Magical
Aghanim ile güçlendirilebilir.

Skill Build
Level 1 - Frost Bite
Level 2 - Brilliance Aura/Crystal Nova
Level 3 - Brilliance Aura
Level 4 - Crystal Nova/Brilliance Aura
Level 5 - Brilliance Aura
Level 6 - Freezing Field
Level 7 - Brilliance Aura
Level 8-10 - Frost Bite
Level 11 - Freezing Field
Level 12-14 - Crystal Nova
Level 15 - Stat
Level 16 - Freezing Field
Level 17-25 - Stats

Nova+Aura ile rakibi karşınıza geldiğine pişman edersiniz. :)

Alternatifler

*Level 2 Nova ve yanınızda yurnero varsa fb almanız işten bile değil,Tidehunter ilede benzer bir taktik uygulanabilir.
*Kunkka ile kasıyorsanız Bite, Aura, Bite, Aura, Aura, Nova, Aura, gitmeniz iyi olur.Taktik ise siz bite atacaksınız kunkka torrent kaçarkende bir nova gerisini kunkka halleder zaten.
*3-4 kişi fb almaya gidiyorsanız ilk önce novaya verin.0.75 saniyelik bir disable yerine 5 saniyelik bir slow daha çok işinize yarar.

ITEM BUILD

http://i45.tinypic.com/wu3tjt.jpghttp://i48.tinypic.com/4jm5ox.jpg
http://i45.tinypic.com/2ylnx3d.jpghttp://i46.tinypic.com/fef90g.jpg + http://i46.tinypic.com/11sc7d4.jpg
http://i46.tinypic.com/fef90g.jpghttp://i46.tinypic.com/fef90g.jpg

Kesinlikle chicken almanızı öneririm.Canınız azaldığında bye gitmek yerine pot alıp getirtmek daha iyi olacaktır.CM çok kırılgan bi hero olduğu için kolaylıkla baseye gönderilebilir.Bu yüzden tavuk iyi bi seçim olacaktır.

Core Items

http://i46.tinypic.com/2rm8guw.jpghttp://i49.tinypic.com/szxtw8.jpg
http://i49.tinypic.com/21jbnn9.jpghttp://i50.tinypic.com/293kc5x.jpg
http://i46.tinypic.com/4q5r9z.jpghttp://i47.tinypic.com/2h5le2g.jpg

Eğer sağlam bi oyundaysanız tavuğu upgrade etmek önceliğiniz olsun.
Warding biliyorsanız ward alın bilmiyorsanız alıp batırmayın ama illede alacam diyosanız alıp runelere dikersiniz.
Tp scroolu her zaman yanınızda bulundurun.Kaçmak için,Combatlara yetişebilmek için.
Wand çok imba bi item zaten w3te hp boost+mp boost kadar imba birşey olamaz.Mutlaka alın.
Urn ise combatlardan sonra hemen canı azalanlara atıp push yapmak için.

Lux İtemler

http://i47.tinypic.com/be5uzs.jpg Pt str

65ms ve 10 str kırılganlığımızı bir nebze olsada azaltır.

http://i45.tinypic.com/x1k6rc.jpg Combatın ortasına atlayıp ultimizi atmaya yarar.(Bodozlama atlamayın stun,skill vb. yemeyecek bi şekilde atlayın ki ultiyi en iyi şekilde kullanabilin.)

http://i50.tinypic.com/2lc20wj.jpg

Artık kendinizi nereye atlasam diye kasmanıza gerek yok atlayın combatın ortasına basın bkbyi basın ultiyi keyfinize bakın :)

http://i45.tinypic.com/2d0l3i8.jpg

Karşıda void mort troll vb herolar varsa kesinlikle alın.

http://i47.tinypic.com/29bdapw.jpg

Ultimizi güçlendirmek için.Kasmanız zor olacaktır(dediğim gibi oynarsanız.) ama takımınızda enigma tide vb. gibi herolar varsa kesinlikle kasmaya çalışın.

CM Oynama Şekilleri

1-Normal Lane

Lanede birlikte kasarsanız karşıyı duman edeceğiniz herolar:

http://i48.tinypic.com/rrk084.gifhttp://i45.tinypic.com/2j8eio.jpghttp://i47.tinypic.com/104q8ef.gifhttp://i50.tinypic.com/oqk6pu.jpghttp://i50.tinypic.com/hss4kh.jpg



2-Neden solo değil

Bi kere cm sup bi karakter.Soloda kassa normalde kassa pek birşey farketmeyecek.Solo kasacak daha iyi herolara bırakmak daha iyi.

3-Normal Lanede Oynanış Şekli

Mümkün olduğunca agresif olun.Bite spamlamaktan çekinmeyin.Last Hit almayın mümkün olduğunca harras ve deny yapın.Killeride mümkünse bırakın.

4-Triple Lane

Normal laneden daha da agresif oynayın.Önceliğiniz carrye fb aldırmak olsun.Yine harras ve deny yapın lhleri bırakın.

5-Roaming

Bite+Nova ile sürekli gang atın.Killeri kesinlikle siz almayın.Hiç durmadan gang atın.Atamayacak duruma geldiğinizde base yapın.Amacınız takımınızdakileri kastırmak olsun.

6-Combat

Dagger+Bkb+Ulti+Nova fazla söze gerek yok..

Dost Herolar

AoE Disablers

Tide Tauren Enigma Magnus gibi herolar ultimizi daha kolay atmamızı sağlar.

Skill Spammers

Brillance Aura sayesinde sürekli skill atarlar.

Yurnero

Brillance aura sayesinde sürekli fury atarak kasabilir.Ayrıca bite ve nova ile rakip furyden kaçamaz.

Omniknight

Mana sıkıntısını çözeriz bite+heal skilli düşmanı bitirir zaten ayrıca nova+degen aura=imba slow.

Düşman Herolar

Skill immune ve AoE stun skillerine sahip tüm herolar.

Doom
26/05/2010, 20:57
Terazine boşaldım :D

Sylar
26/05/2010, 20:58
Sağol dostum :D

DieSchWest3rS
26/05/2010, 20:59
güzel 1 rehber olmuş eline sağlık

Sylar
26/05/2010, 21:00
Barkın her rehbere aynı mesajı yazıyosun farkındamısın.

ilhan
26/05/2010, 21:05
Güzel rehber ömer tebrik ettim

Sylar
26/05/2010, 21:06
Sağol dostum.

ilhan
26/05/2010, 21:21
şiddetle ghost ta öneririm

Sylar
26/05/2010, 21:27
Doğru onuda ekleyecektim unutmuşum neyse sonra artık :)

Sylar
28/05/2010, 19:02
Rehberi tamamladım.

Neveraeh
28/05/2010, 19:27
Ovv güzel olmuş yakışıklı :D, sitedeki en iyi rehberlerden biri kanımca, hex falanda kasılabilir oyuna göre

Sylar
28/05/2010, 21:57
Hex kasılırda bu rehbere göre oynarsan kasman zor olacağı için yazmadım.Super lux item olabilir hex :D

fanded
29/05/2010, 04:45
pubda solocu yoksa soloya geçip aura fullenebilir bence.
ayrıca rehberin sonuna %90 ihtimalle ekmek olacağını ve karşı takımın cmyi 255 gold olarak göreceğini yazsan iyi olur:D

Sylar
29/05/2010, 14:54
Yok be kanka bkb kasılırsa ölmüyo kolay kolay.

ilhan
29/05/2010, 15:04
Hangi cwde rylai bkb alır ki kanka:) önce dager alır

Sylar
29/05/2010, 15:06
Mesajımda daggerdan önce alın diye bişey yazıyomu ilhan? :D

ilhan
29/05/2010, 15:10
Hayırda Bkb bitmez ki hiç bir cwde:) anca dagger

II_Remedy_II
29/05/2010, 15:15
Publarda asla değeri bilinmeyen bir hero malesef roamin atıp dagger ve pt varken adamdan niye kasamadın killde almamısın diye azar işitmiştim (18 asistle :( )

Rehber çok güzel olmuş eline sağlık heronun hakkını vermiş

ShadoWAssassiN
29/05/2010, 20:33
eline sağlık kardeş fazla söze gerek yok

BolvarFordragon
29/05/2010, 21:37
anca kamyon farı sayesinde gören gözlerimi yazı renginle 1 numara daha büyüttüğün için ayrıca teşekkür ederim okuyabildiğim kadarıyla gayet açıklayıcı bi rehber:D

KingPin
10/06/2010, 15:58
Trdota da gördüğüm en iyi rehberlerden biri açıkçası . Eline sağlık herşeye değinilmiş :)

Phrygian
10/06/2010, 20:47
Özenle hazırladığın bu rehber için sana teşekkür ederim.

Lundbeck
10/06/2010, 20:56
Phrygian renkli yazmaman için uyarıyorum.Bir daha uyarmıycam.

_Geniculata_
10/06/2010, 23:21
bence süper bi rehber ve bence bütün rehberleri sen hazırlamalısın :Dsüper olmus acayip bir emek harcamısısn bu cok iyi belli oluyo rehberin icin sana teşekkür etmek istiyorum :D
teşekkürler :D

WaterAlchemist
11/06/2010, 12:30
Rylai'ye ne kasılması hakkında oyunda veya arkadaşlarım bissürü şey söylemişlerdi ama sanırım en çok kasılması gereken itemler başta bu sanırım ^_^
Rehber çok güzel olmuş eline sağlık...

imported_OFUnsal
05/08/2010, 23:43
Adaş :D rehber herşeyi açıklamıs ben yinede bazen aclık yapıp almaktan çekinmiyorum ama olsun :D

imported_Storm
05/08/2010, 23:53
Hayırda Bkb bitmez ki hiç bir cwde:) anca dagger

cw de dagger kasabiliyor musun?

N0tka
06/08/2010, 13:33
Bkb daha etkili dagger'a göre bence

MetoLeto
06/08/2010, 14:30
Dagger'ı tercih ederim.

fantaS
06/08/2010, 14:34
rylaiyle ks atın beyler. cwdeydik ben attım. beyond godlike oldum. millet oha lan rylaiyle beyond oldu dedi. havam oldu. bizim takımdakilere de delay beyler sorry :( dedim onlar da kızmadı. akıcıydı.

ben editleyemeden meto yoruma abandı bi tek stormun bu kadar hızlı parmakları var zannediyodum :S ciddi bi oyunda daggerı belki, bkb yi falan mümkün değil kasamazsınız. en en en iyi ihtimalle dagger wand point booster tp scroll pt falan olursunuz zaten yeter de artar bi frostbite bi ulti pompalamasyon warding tavuk falan alın paranızla

MetoLeto
06/08/2010, 14:35
rylaiyle ks atın beyler. cwdeydik ben attım. beyond godlike oldum. millet oha lan rylaiyle beyond oldu dedi. havam oldu. bizim takımdakilere de delay beyler sorry :( dedim onlar da kızmadı. akıcıydı.

Helal +rep +şuk

gorkemaga11
06/08/2010, 14:37
Ben turnuva maçında aganim bkb kasıp rampeyç attıydım.Trujun tek söylediği şey "adam boşaldı" oldu :(

fantaS
06/08/2010, 14:39
gogo orta solo rylai çabuk level alıp aura maxlicam beyler

imported_Storm
06/08/2010, 14:40
rylaiyle ks atın beyler. cwdeydik ben attım. beyond godlike oldum. millet oha lan rylaiyle beyond oldu dedi. havam oldu. bizim takımdakilere de delay beyler sorry :( dedim onlar da kızmadı. akıcıydı.

ben editleyemeden meto yoruma abandı bi tek stormun bu kadar hızlı parmakları var zannediyodum :S ciddi bi oyunda daggerı belki, bkb yi falan mümkün değil kasamazsınız. en en en iyi ihtimalle dagger wand point booster tp scroll pt falan olursunuz zaten yeter de artar bi frostbite bi ulti pompalamasyon warding tavuk falan alın paranızla

Ayaklı 200 gold değil 700 gold olmuşun aga tek farkın bu./

Tidehunter
06/08/2010, 14:49
cok güzel bir rehber olmuş eline sağlık.

MrCekirge
06/08/2010, 14:49
Ayaklı 200 gold değil 700 gold olmuşun aga tek farkın bu./

Sözün bittiği an işte storm :D


Rehbere gelince müthiş ömer ^^

MetoLeto
06/08/2010, 15:49
rylaiyle ks atın beyler. cwdeydik ben attım. beyond godlike oldum. millet oha lan rylaiyle beyond oldu dedi. havam oldu. bizim takımdakilere de delay beyler sorry :( dedim onlar da kızmadı. akıcıydı.

ben editleyemeden meto yoruma abandı bi tek stormun bu kadar hızlı parmakları var zannediyodum :S ciddi bi oyunda daggerı belki, bkb yi falan mümkün değil kasamazsınız. en en en iyi ihtimalle dagger wand point booster tp scroll pt falan olursunuz zaten yeter de artar bi frostbite bi ulti pompalamasyon warding tavuk falan alın paranızla

Tabi lan ztormun parmakları kimmiş??!

Memooo
07/08/2010, 01:59
Tavuk ward 2 bracer urn pt
phasede olabiliyo dagger bkb imkansız tabi. .

Ryogo
07/08/2010, 02:04
memooo dan rehberlere saldırı :D bugun en az 5 rehbere saldırdı :D

Memooo
07/08/2010, 02:09
Amacım toplumu bilinçlendirmek

cok aciz noob var.

Ryogo
07/08/2010, 02:21
Amacım toplumu bilinçlendirmek

cok aciz noob var.

haklısın .

GeNeTiC
07/08/2010, 02:21
güzel rehber ama lotharda kaslılabilir çok stunner yoksa bnce :)

Memooo
07/08/2010, 02:22
Lothar pub itemi. bu hero icin.

Ward Tavuk Bracer Urn olabilir. Pt veya phase YEter .

gorkemaga11
09/08/2010, 02:49
Aykanlarla attığım bir cwde yurnero cm roam yapmıştık (eski map)(ventde çok sövdüler bana :().Denemeyin önermiyorum koşmuyor yahu bakire.

NeVeR_
22/08/2010, 22:58
Su dagonun yeşil renkli olanı ghost recipe mi neyse o ne işe yarıyor

Memooo
23/08/2010, 01:07
yardım bölümüne sormalısın.

NeVeR_
23/08/2010, 09:07
Ne biçim forum anlamadım yardım etsen ne olacak şuna yarıyor ama yeri burası değil anlarım.Etmeyin yardım boşverin.

NOT:Bu bölüm üzerinden yeri olmayan o kadar çok yazı gördüm ki emin olun bu en küçüğü.Millet item rehberinden oyuna gir diyor biz burada çoluk çocuktan azar işitiyoruz.

MysTicPoWeR
23/08/2010, 12:52
itemi kullandıgında 4 sn boyunca normal vuruşlardan kurtulursun magic damagelerden %40 fazla yersin ama. bu forumda vakit geçirmek istiyosan bunlara alışcaksın forumun seviyesini düşüren çok fazla velet var

kipernA
23/08/2010, 13:47
alıntılar biraz fazla olmuş sanırım :) eline sağlık

mka51
23/08/2010, 13:53
güzel rehber olmus ömer ama bu heroyu hic sewmiyom coooooooooook yawas ulti atamıyon ama neseki dagger war:)

Sylar
23/08/2010, 13:56
Phase,yasha,eul kas :D

mka51
23/08/2010, 14:15
dagger yetiyo zatende alana kadar iste yawas oluyon

Memooo
23/08/2010, 15:46
str kasın yeter ward tavuk bitsin oyun.

imported_Storm
29/08/2010, 22:40
Level 1 de bakirenin vuruşu skiline vermek herzaman daha mantıklı gelmiştir bana

junior10der
29/08/2010, 22:44
Abi rylai max pt-bracers-pointbooster-wand-bottle-dagger ile bitirir oyunu ben daha ötesini çok az gördüm.(Fantazi oyunlar dışında). Ayrıca bu dediğim cwler için geçerli pub gamede neler neler gördüm:D

Ursa_
29/08/2010, 22:47
Abi rylai max pt-bracers-pointbooster-wand-bottle-dagger ile bitirir oyunu ben daha ötesini çok az gördüm.(Fantazi oyunlar dışında). Ayrıca bu dediğim cwler için geçerli pub gamede neler neler gördüm:D

ben cm'ye pt aghanim dagger bkb kasıp carry oynayan gördüm hemde cw de :D

junior10der
29/08/2010, 22:48
ben cm'ye pt aghanim dagger bkb kasıp CARRY oynayan gördüm hemde cw de :D

Dikkat ettiysen fantezi dışında dedim

imported_Storm
29/08/2010, 22:48
ben cm'ye pt aghanim dagger bkb kasıp carry oynayan gördüm hemde cw de :D

Hangi takımın cw siydi o?
Orta solo invokerın karşısında durabilecek en rahat herodur orası ayrı^^

Ursa_
29/08/2010, 22:51
Dikkat ettiysen fantezi dışında dedim

açıkçası pekde fantazi bi oyuna benzemiyodu karşıda kasan sf yi baya baya haraslıyodu falan tabi tavsiye etmem ama ben gördüğümü söylüorm

junior10der
29/08/2010, 22:53
açıkçası pekde fantazi bi oyuna benzemiyodu karşıda kasan sf yi baya baya haraslıyodu falan tabi tavsiye etmem ama ben gördüğümü söylüorm

Biliyorum o dediğin oyunu cmyi oynayan baya ünlü bi carrydi yamateh,yaphets seviyesinde biriydi ama adını unttum. Sonuçta herkesin yapabileceği bi iş değil. Sf karşısında şahsen ben hiçbişey yapamam.

imported_Storm
29/08/2010, 22:55
açıkçası pekde fantazi bi oyuna benzemiyodu karşıda kasan sf yi baya baya haraslıyodu falan tabi tavsiye etmem ama ben gördüğümü söylüorm

Solo kasılabilir her zamna aslında. Ben çoğu zaman spellcaster-int lerin solo kasması taraftarıyım (erken level atlayıp çok gank atıp oyunu mundar etmek) Ama cm düşük ms - Aşırı kötü attack animasyonu(Benim en rahat creep kestiğim herodur. Ama orta soloda sf-qop-storm tarzı herolar karşsıında creep zor alır) gibi nedenlerle ezilmeye mahkum:(

Ursa_
29/08/2010, 23:00
Neyse sonuç olarak benim fikrim cm ile oynuosanız pt nizi bracer ınızı falan alıp takım arkadaşınızı suplayın combatta disable atın yeter :D

imported_Storm
29/08/2010, 23:02
Neyse sonuç olarak benim fikrim cm ile oynuosanız pt nizi bracer ınızı falan alıp takım arkadaşınızı suplayın combatta disable atın yeter :D

Birde ulti atıp karşı takımdakilerin pc sini kastırmak var ^^

junior10der
29/08/2010, 23:05
Benim pc atak yapınca bile kasıyor düşünün halimi.

256mb ram ezer

TheDeX
17/09/2010, 13:26
Bence lothar kasılmalı ulti + lothar gg :D

Sylar
17/09/2010, 14:22
Dust alırlarsa tek yersin.

MisT
30/09/2010, 16:40
İtem Buildde tek eksik shiva bence hem skilleriyle uyumlu hemde ekstra armor :)

StrideR
30/09/2010, 21:24
bkb bas daggerla aralarına atla bi ulti ^^ bide shiva olursa akar :D

makaramus
01/10/2010, 15:16
Publarda asla değeri bilinmeyen bir hero malesef roamin atıp dagger ve pt varken adamdan niye kasamadın killde almamısın diye azar işitmiştim (18 asistle :( )

Rehber çok güzel olmuş eline sağlık heronun hakkını vermiş

18 asist azmış kanka ben tinkerle 25kill 22 asist yapmıştım :)
bende 9k gold vardı fakat inventorimde travel bottle bloodstone vardı gerek duymuyodum harcamaya bloodstone 30 olduğundan :D

Akro
01/10/2010, 19:14
@makara gerçekten çok mantıklı bi post

Ps: bunun gibi
Ps2: Rylai güzeldir

CoNqUeReR
01/10/2010, 19:25
Casting animation kırmızı kutu icinde bu 2.4 iyi bir sure mi cast icin?

Halloween
01/10/2010, 19:44
gll koçum çok ii bi rehber olmş

imported_Spermen
01/10/2010, 23:04
Cok post vardı hepsini okumaya üşendim ama kimse yazmamış lvl 1 nova 5sn slow
lvl 1 frost bite 1 veya 1.5 sn tutuyor. atma menzillerinde 1100 aoe ile nova açık ara yani lvl 1 de nova verirseniz daha iyi olur.

Disturb3D
31/10/2010, 21:17
direk ''playdota'' 3D nin rehberi copy paste

CoNqUeReR
31/10/2010, 21:41
Rehber o kadar sabitlenmis bari yeni cıkan haritalara gore duzeltin/ekleyin. Yoksa henuz 'playdota'daki rehberde editlenmedi mi?? :(

[bib]frank
31/10/2010, 22:22
Güzel rehber emeğine sağlık bir de blade maile de değinecek olursan şahane olur.

CoNqUeReR
01/11/2010, 00:34
Rehber o kadar sabitlenmis bari yeni cıkan haritalara gore duzeltin/ekleyin. Yoksa henuz 'playdota'daki rehberde editlenmedi mi?? :(

?????????????????????????????????????????????????? ????* evet??????????????????????????????????????????????

makaramus
09/11/2010, 16:48
shiva olması lzm. shivanın slowuyla kendi slowumuz + ms düşürücülüğüyle ultimizle spr gidiyo bide hex kastıkmı karşı teamden seçtiğimiz adam aksiyon bitene kdr disable ztn :P

Lundbeck
09/11/2010, 16:50
Pub'da kasarsın da,CW'lerde Shiva Hex kasıcak kadar yaşatmazlar Rylai'yi.

makaramus
09/11/2010, 16:54
Pub'da kasarsın da,CW'lerde Shiva Hex kasıcak kadar yaşatmazlar Rylai'yi.

hmm ztn lux olarak sölemiştim fakat genede hex bence core olabilir shiva artık oyun sonlarında son bir disable olarak hexte son core item olarak mantığında fakat yinede shiva yada hex yakışıyo benim görüşüm fakat disable oynuyorsak tabi. hex yerine orcidte kasıla bilri bence :P

gorkemaga11
09/11/2010, 18:52
oynamaktan en çok zevk aldığım höro

prince.hybrid
04/12/2010, 18:33
rehberin fena sayılmaz fakat aganihmsiz biz cm is görmez o yüzden oyun bası bir iki null cıkıp hmn aganihm bitirmek gerek. eger alan stn yksa lothar vazgeçilmez daggerda olursa katmerli olur gir daggerla bas ulti ardından lothar gg:D alan stn vrsa lothar yerine bkb kasmak gerek ama su hlde bkbden önce dagger kasın
saygılar:D

Eqemen
04/12/2010, 19:32
null tamamen fail urn magic wand phase or pt(hp için) sonrada dagger ama ward ve corier öncelik tabi :)

fighter
24/12/2010, 14:44
itemler kesinlikle yeterli değil rylai kırılgan bi herodur hp eksiğini tamamlamak için blood stone kasılabilir ayrıca refresher olması demek stunumuzu 8 sn kullanabiliriz demek yada 2 ulti fln

ShoJu
24/12/2010, 15:56
o dediklerin trapemsoprolarda oluyo malesef :/

Kurasaki-Kun
24/12/2010, 17:33
güzel rehber ellerine sağlık bide kasap olur mu yardımcılara ?

Leupold
24/12/2010, 22:56
Güzel rehber olmus ancak skiller bence fazla iyi açıklanmamış

Sylar
25/12/2010, 15:44
Rehber 6.70e göre düzenlendi.

bristLy
26/12/2010, 22:03
Medusa olabilirmi dostlara medusa ulti atar dagger ulti gg +'%'%+'^&

chethin
27/12/2010, 18:15
Ömer güzel paylaşım Rylai=ulti akar xD

Legandry_fire
27/12/2010, 18:19
itemler kesinlikle yeterli değil rylai kırılgan bi herodur hp eksiğini tamamlamak için blood stone kasılabilir ayrıca refresher olması demek stunumuzu 8 sn kullanabiliriz demek yada 2 ulti fln

vgyi nasıl unutursun çift vg akar bu heroya deneyin

NeVeR_
28/12/2010, 20:13
itemler kesinlikle yeterli değil rylai kırılgan bi herodur hp eksiğini tamamlamak için blood stone kasılabilir ayrıca refresher olması demek stunumuzu 8 sn kullanabiliriz demek yada 2 ulti fln

Nasıl bir mantık o zaman centede kasalım 5 küsür sn stun atsın.Ayrıca o stun değil skill kullanıp blink atabilir..

MetoLeto
28/12/2010, 20:14
Nasıl bir mantık o zaman centede kasalım 5 küsür sn stun atsın.Ayrıca o stun değil skill kullanıp blink atabilir..

Blink atamıyor benim bildiğim sadece skill kullanabiliyor? Raze,Hook vs vs.

iAmProPlay
05/01/2011, 21:56
Eline sağlık güzel olmuş :)

Die
05/01/2011, 23:03
itemler kesinlikle yeterli değil rylai kırılgan bi herodur hp eksiğini tamamlamak için blood stone kasılabilir ayrıca refresher olması demek stunumuzu 8 sn kullanabiliriz demek yada 2 ulti fln

bence şöle yapalım . 5 saniye stunu var alchemistin ve mirananın tutturdugunda , belirli bir uzaklıktan attıgında( potm için geçerli ) ve belirli bir süre beklediginde ( alc için geçerli ) bence onlara refresh kasalım 10 sn ezer her türlü belkide Rikiyede kasabiliriz 2 tane sis oyun getirir gibime geliyo ... hatta invoyada kasalım

Dkpeace
16/01/2011, 22:25
Abi rylaiye Phase Bot + Aghanim + BM bunlar kasıldıktan sonra DESO kasılabılır mı cevap verebilirmisiniz merak ediyorumda ...

Lundbeck
16/01/2011, 22:29
Hala biraz dayanıksız olur,Deso yerine EoS kasabilirsin isteğine kalmış.

NeVeR_
16/01/2011, 22:38
Rylai atak herosu değil fark ettiysen casting animationuna skill üzerine dayalı bir hero.Görevin combatta adamları slowlayım/tutup ultilemek.Arua nlada oyun başı / ortası destek vermek.Oynaması çok zor bir hero ve bir o kadar da eğlenceli.Abaza gibi girip ultileyen de var öneriyorum sakın yapmayın :D.Kısaca noob herosu değil ve iyi ellerde harika yaratabilecek bir hero.

İtem buildim :

1-Pt
2-Magic Stick
3-Bkb
4-Aganim
5-Dagger
6-Hex

Stickide ilerde bm yaparım

isimsiz755
16/01/2011, 23:26
pt neden lux itemlerde :D

Sylar
16/01/2011, 23:41
pt neden lux itemlerde :D

Support olduğumuz için bot bizim için yeterli olacaktır.O yüzden.

ShoJu
16/01/2011, 23:54
pt-wand-urn+ward ward ward ward ward...(bide fırsat bulabilirsen force staff iyi gider)
şayet pub game ise ve olaki azıcık kasma şansı bulmuşsan SnY öneririm

Twilightning
17/01/2011, 01:17
SnY ne Burak ya? Onu kasana kadar dagger al warding yap %10000 daha faydalı olur

fanded
17/01/2011, 01:22
ward ne ömer ya:D adam dotaya yeni baslamıs

bristLy
17/01/2011, 14:54
Hala biraz dayanıksız olur,Deso yerine EoS kasabilirsin isteğine kalmış.

Kesinlikle eos stat acıgımızı kapatır .
Pt
Dagger
Bkb/lothar
eos
Aghanim

Neveraeh
17/01/2011, 16:33
Kesinlikle eos stat acıgımızı kapatır .
Pt
Dagger
Bkb/lothar
eos
Aghanim

Nickname Kuroky heralde aamk

bristLy
17/01/2011, 16:49
Nickname Kuroky heralde aamk

alıntı yaptım yazan kisiden zaten :D buildimi belirtmek istedim

MaQueenPain
24/02/2011, 21:11
Rehber 6/10'luk. Begenmedim. Rylai'nin core itemi dagger'dır. Sadece ultiyle atlamaya yarayan bir item degildir. '+'ları sayılamayacak kadar coktur Rylai icin. '-'si de herhalde 2000 gold biriktirmek. Fakat Cw'de olsa Pub'da olsa dagger alınması gerektigini düsünüyorum. Daggerlı rylai o 2k goldun kat kat fazlasını geri verir zaten. Orta solo gecilmez mi? Tam ganger bir hero ve dk6-8'de bir dagger alsa üstüne 8-9 lvl olsa kill üstüne kil aldırır takıma. Cw'de desen Storm supla kassın Rylai orta alttada 2 kisi. Böylece rylai semi cary oynar ve bunu büyük orandada gerceklestirir. Dagger(!!!!!)-pt-hex-aghanim

bora
24/02/2011, 21:16
core domi ardından blınk dagger aganimden sonra bi de fly gg :D

Sylar
24/02/2011, 21:25
Rehber 6/10'luk. Begenmedim. Rylai'nin core itemi dagger'dır. Sadece ultiyle atlamaya yarayan bir item degildir. '+'ları sayılamayacak kadar coktur Rylai icin. '-'si de herhalde 2000 gold biriktirmek. Fakat Cw'de olsa Pub'da olsa dagger alınması gerektigini düsünüyorum. Daggerlı rylai o 2k goldun kat kat fazlasını geri verir zaten. Orta solo gecilmez mi? Tam ganger bir hero ve dk6-8'de bir dagger alsa üstüne 8-9 lvl olsa kill üstüne kil aldırır takıma. Cw'de desen Storm supla kassın Rylai orta alttada 2 kisi. Böylece rylai semi cary oynar ve bunu büyük orandada gerceklestirir. Dagger(!!!!!)-pt-hex-aghanim

Carry potansiyeli Rylai'den daha yüksek olan herolar varken Rylai'nin carry oynaması aşırı gereksiz.Core dagger alırsanda 500-700 hp arasında gezersin combatlarda ulti atamadan ölürsün.

MaQueenPain
24/02/2011, 21:58
Skill buildim: Crystal Nova-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura lvl 10-11 Ultimate. Ultiyi actıgımda dagger-pt bitmis olur 1k hp ve 3sn stun+takımdaki disanablerlar ile pekde zor olacagını düsünmüyorum.

tolexis
24/02/2011, 22:03
Güzel.

[Trivela]
24/02/2011, 22:22
AoE Disablers

Tide Tauren Enigma Magnus gibi herolar ultimizi daha kolay atmamızı sağlar.

Phoenix'i korusanız onun ulti stunu da baya iyi.
Ayrıca Roof'un ulti de iyi iş görmez mi?

Sylar
24/02/2011, 22:29
Gibi dedim zaten bütün heroları yazmaktansa.

MaQueenPain
24/02/2011, 22:30
;157560']
AoE Disablers

Tide Tauren Enigma Magnus gibi herolar ultimizi daha kolay atmamızı sağlar.

Phoenix'i korusanız onun ulti stunu da baya iyi.
Ayrıca Roof'un ulti de iyi iş görmez mi?

+1 Hepsi iyi iş görür.

MaQueenPain
24/02/2011, 22:32
Skill buildim: Crystal Nova-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura-Frostbite-Aura lvl 10-11 Ultimate. Ultiyi actıgımda dagger-pt bitmis olur 1k hp ve 3sn stun+takımdaki disanablerlar ile pekde zor olacagını düsünmüyorum.

Buna karsı söyleyebilecegin bir sey yok mu?

FroStly
24/02/2011, 23:12
Lanede Kasınca Ağlatan Herolara Huskar İle Ursayıda Ekle Cm İle Harcıyorlar

[Time]To[Die]
09/08/2011, 12:37
Shivas Guardda lüx itemlerde olabilir 15 defans, extra slow ve ve damage karsıda pasif bash vuran herolar varsa veya as ile is yapabilen hero varsa son derece iyi giden bi item.İyi bi oyun cıkarılırsa botdan sonra dagger bkb aghanim ve shiva gidilebilir. Dagger bkb yaptıktan sonra shivada basip oradan ayrılmalarını dahada zorlastırırsın.

Trol mort vb herolar icin ghost specter kasılmalıda oyun shiva yapilabilicek kadar iyi gidiyorsa ghost specter yerine shiva kasmak daha akıl karı olucaktır bnce ama ghost scepter daggerin disablesini bitirmek veya spell bash , ministun ve disable yapamayanlar icin tp combosu acısındanda cok iyi gidebilir basarsınız ghostu tp olursunuz zor bi anda karsıda caresizce izler :)

Emegine saglık hocam güzel Rehber...

reno1Name
09/08/2011, 23:14
lotharda kasılabılır ultıle ıle cok ıı gıdıor ultı basım lothar bastıgımızda hem ultımız kesılmez hemde olmemıs oluruz.

napstar
09/08/2011, 23:27
Noca geceleri nc uyandırmaz -.-