PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Warcraft 3 Temaları



Ursa_
26/08/2010, 17:32
http://img687.imageshack.us/img687/2968/archerk.jpg

Aşağıdaki linkten dosyayı indirin.

http://hotfile.com/dl/45905432/ab3d3e7/Warcraft-3-Themes.rar.html

RAR'ı herhangi biryere çıkartın. (Örn: Masaüstü)

46 tane temadan istediğinizi seçip, seçtiğiniz temadaki passo2, Textures ve UI Klasörlerini CUSTOMBG dosyası ile birlikte warcraft3 klasörünün içine kopyalayınız.
(Örn: C:\Program Files\Warcraft III)

Kopyaladıktan sonra CUSTOMBG dosyasını çift tıklatın ve evet diyin, böylece yeni temanız yüklenmiş olacaktır. :)

NOT: Bu adımları oyun kapalıyken yapın aksi taktirde sorun çıkabilir.

Aşağıdaki linklere tıklayarakta birkaç temaya göz atabilirsiniz.

IceOnFire (http://img708.imageshack.us/img708/7986/iceonfire.jpg)

GlassEye (http://img192.imageshack.us/img192/7743/glasseye.jpg)

GothicScareCrow (http://img708.imageshack.us/img708/5795/gothicscarecrow.jpg)

Jora (http://img687.imageshack.us/img687/5129/jora.jpg)

Livingdeada (http://img269.imageshack.us/img269/9751/livingdeada.jpg)

Musicy (http://img704.imageshack.us/img704/9117/musicy.jpg)

KING ARTHAS TEMASI

http://rs102.rapidshare.com/files/53686118/Background_Undead.rar

Aşağıdaki temayı yapmak istiyorsanız üstteki linkten dosyayı indirin. RAR'ı Warcraft III klasörüne atın ve dosyaları RAR'dan çıkartın. background.reg dosyasına çift tıklayıp evet diyin, böylece King Arthas teması yüklenmiş olacaktır. Bu adımları yaparken oyunu kapalı tutun aksi taktirde herhangi bir sorunla karşılaşabilirsiniz.

Buda King Arthas temasından bir görüntü :

http://img522.imageshack.us/img522/1888/zoptk9.png


KENDİ TEMANIZI YAPMAK İSTİYORSANIZ :

Yapmanız gereken UI\Glues\MainMenu\MainMenu3d_exp\MainMenu.tga bu dizinde bulunan MainMenu.tga dosyasını istediğiniz resim ile değiştirmek. Değiştirmek istediğiniz resim mutlaka Targa(tga) uzantılı olması gerekmekte. Resmin formatını değiştirmek için ise Photoshop önerebilirim. tga uzantısı yaptıktan sonra resimin adını MainMenu yaparak üstteki dizine kopyalayın.

Buda benim şuanki temam :cool:

http://img839.imageshack.us/img839/7125/wc3theme.jpg

Rehberin hazırlanmasında alıntı yoktur, bana aittir.

fanded
26/08/2010, 17:36
güzel paylaşım.

Sylar
26/08/2010, 17:48
Güzelmiş eline sağlık.Birde senin temanda +18lik bi durum göremedim?

fanded
26/08/2010, 17:51
ilk tema gerçekten güzel.

Ursa_
26/08/2010, 18:16
Güzelmiş eline sağlık.Birde senin temanda +18lik bi durum göremedim?

Aslında haklısın benim içinde öle abartı bişi yok ama şimdi grafik olarak koysam modlar tarafından editlenme riski olduğu için hem link olarak hemde 18 yazim dedim nese kaldırdım :D

CitizenOfTheNight
26/08/2010, 18:42
Güzelmiş.

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, teman rezil abi. :/

Hapkido
26/08/2010, 19:10
sağol payaşım için o temayı sevdim kadın güzelmiş:D

Ursa_
26/08/2010, 19:16
Güzelmiş.

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, teman rezil abi. :/

Niye gay misin :D

DangerForSouth
26/08/2010, 19:36
Aga 142 megabayt ney?Feleğim şaştı.Ne var bunun içinde?
Ama cidden güzele benziyo yeni ay gelsin indircem.Malum kota...

Ryogo
26/08/2010, 20:02
eline sağlık hepsine bakıcam zaten çekik gözlü kızlar çok güzel oluyo :D


Jora GuildWarstan bir hero bakınız www.guildwars.com

Hapkido
26/08/2010, 20:34
dostum ya dediklerini yapınca bu oluo

http://i33.tinypic.com/1zbx69u.jpg

yardım edersen sevinirim

Halloween
26/08/2010, 20:40
eline sağlık hepsine bakıcam zaten çekik gözlü kızlar çok güzel oluyo :D


Jora GuildWarstan bir hero bakınız www.guildwars.com

hepsi diil

Ursa_
26/08/2010, 20:44
Hapkido MainMenu.tga dosyasını warcraft3 klasöründe olduğuna emin ol. UI klasörünü atmamış olabilirsin. Ben denedim hepsi oluyor çünkü

Hapkido
26/08/2010, 21:12
tmm aga sorunu klasördeki bi linkten bulmayı başardım oldu sağol paylaşım için

Sylar
26/08/2010, 21:27
1.temayı tuttum.

Xornax
27/08/2010, 09:24
Neymişsin sen Jora vay anasını

MetoLeto
27/08/2010, 11:28
Çok güzel temalar var arada değiştiririm şimdillik WaitingDeath i kullanıyorum hoşuma gitti. Sağol paylaşım için verdim şukunu.

imported_Storm
27/08/2010, 11:50
Bkz: d-u in yenileri

tugay52
27/08/2010, 14:14
Oyunu acıkk unutmusum beyaz ekran oldu nasıl duzeltecegım

Ursa_
27/08/2010, 18:37
King Arthas teması eklendi.

@tugay52 : Dosyaları war3 klasöründen kaldırıp yeniden yapmayı dene

ASpaXdeZ
28/08/2010, 16:31
Ya kac kere denedım olmuor dedıklerını bizzat yaptım Ama Yine Beyaz Bir ekran :S

Hapkido
28/08/2010, 23:02
aspaxdez yapacağın şey w3 klasörünün içine attığın dosyalar arasında passo2 die bi klasör var onun içindeki UI klasörünü w3 klasörünün içine atcaksın.Yani atacağın yer

C/ProgramFiles/Warcraf3 buraya kes yapıştır yaptıktan sonra tümüne evet diceksin sora kayt girdisi yapacaksın.

marviln
01/09/2010, 23:55
Valla çok saol RANGER adlı dosyadaki kıza aşık oldum :) ... tema değişikliği iyi geldi.

asdtraxex
02/09/2010, 12:52
Güzel olmuş eline sağlık!!Ama indiremiyeceğim malum kota:Dgelecek aya

Zi.Funk
02/09/2010, 13:22
Abowwww:D 1.si Süperrr :D AKIORRRR LOve! <3

mka51
02/09/2010, 13:44
1. si iimis

Mekland
06/09/2010, 23:45
paylaşım için teşşekkür ederim bütün herkeze

DeathLust
07/09/2010, 19:33
bunu baya zaman önce denedm. ekran beyaz oluo cözümü olan warmı ?

IAkanzy
08/09/2010, 18:02
Son durum nedir herkeste bu aralar beyaz ekran oluyorsa indirmeyelim?

GameQweR
10/09/2010, 16:37
Ben Kullanıyorum Ama Sorun Soyle Ki Oyunun Yuklenmesini Yavaslatıyor.. 20 sn'yede Yukleniyor Dota Mapi.. Sorun Olmaz Yükleyin..

kUnTiGeR
10/09/2010, 16:50
saolasın

lavitran
11/09/2010, 19:44
cok basarılı cok guzel temalar paylasımın ıcın tskler..

Shinsou
14/09/2010, 19:39
kendi temamı yaptım orjinalinden daha güzel oluyor :)

murtycn
15/09/2010, 10:07
eline sağlık arkadaşım bende bir deniyim :D

LaiDbacK
26/09/2010, 19:29
güzel paylaşım cidden sağol
temaları kullanıyorum ama sanki oyun biraz yawaşlamış gibi..eski haline nasl çewiricez?

Hapkido
28/09/2010, 09:11
eski haline çevirmen için w3 klasörde temayı yüklemeden önce bi UI dosyası var onun bi kopyasını almalıydın eğer aldıysan w3 klasörüne kopyaladığın tema dosyalarını silip yerine yedek aldığın UI dosyasını koymalısın.

imported_gelfisifisi
02/10/2010, 13:53
benim oyunda ui klasörüne girince glues e tıklıyorum sonra battlenet ve loading diye 2 klasör çıkıyor mainmenu yok :)

cirtili
07/10/2010, 17:04
Arkadaşlar beyaz ekran hatası alanlar için çözümü yazıyorum.

Seçtiğiniz temadaki passo2, Textures ve UI Klasörlerini ve dosyaları cıkardıgımız yerde bulunan CUSTOMBG dosyasını warcraft3 klasörünün içine kopyalıyoruz hepsine evet diyoruz.Ondan sonra warcraft3 ün içine attıgımız 'passo2 ' nin içine giriyoruz ordaki ''Uİ'' dosyasını kopyalaıp warcraft3 ün içine atıp onada evet diyoruz.En son CUSTOMBG ye çift tıklayıp evet diyoryuz beyaz ekran gitmiş oluyor.

Kurasaki-Kun
07/10/2010, 17:24
Helaaaal başka yok mu ama ?

holysega
10/10/2010, 12:19
Kaliteli paylaşım eline sağlık

Kurasaki-Kun
10/10/2010, 19:27
Ya ben tek 1 tane indircem onu nasıl yapabilirim??

Ursa_
10/10/2010, 20:22
Daha buldukça ekleme yaparım. Beyaz ekran hatası alanlar cirtili'nin yazdıklarını denesinler.

@Kurasaki-Kun hepsi tek rarın içinde olduğun tek halini indiremeyeceksin ama istediğin varsa yazarsan tek olarak uplayabilirim.

EuSS.WackyDire
13/10/2010, 15:51
çok saol ursa kardeş...

Sound0FDeatH
17/10/2010, 23:17
ilk tema gerçektende çok hoş

veli361
18/10/2010, 11:30
beyler sizin icin tek tek olanını buldum buyrun tek tek begendiginizi indirin http://feronix478.wordpress.com/ bi teskurude cok görmen :)

[qL^]
08/11/2010, 21:40
w3 dosyasını ben direk dosya olarak aldım. yani sfx , setup , rar şeklinde değil. o yüzden CUSTOMBG.reg in açılışında bi sorunla karşılaşıyorum dosya olarak pc direk direk aktardığm için. forumu alt üst ettim w3 setup bulamadım background da bembeyaz oldu link için yardm lütefen.

TauHunter
08/11/2010, 21:57
bg changer kullanıyorumda ben UIde öyle bir dizin bulamadım ama BG changer şuanlık yetiyor yinede saol

Exodus
09/11/2010, 00:41
vay anasına sayın seyirciler ya süpermis karlı daglardan bıkmıstım görünce içim üşüyordu :D teknoloji ne gelişmiş zeki mürende bizi görücek yakında

ShinaN
13/11/2010, 15:01
hacılar ben arthas temasını kullanıyordum.Archerı begendım onu yapayım dedım.Fakat archer olmuyor arkaplanda baglanmak ıcın kullandıgımız tuslar rengını deıstırıyor fakat arthas orda kalıyo ve karı gelmıyo nası yapcaz

imported_Wizy
05/12/2010, 13:00
Gerçekten Çok iyi bir paylaşım Eline sağlık..(=

kalibre54
05/01/2011, 06:50
Süper paylaşım değişiklik iyidir :D

Menergy
02/04/2011, 18:12
KING ARTHAS TEMASI

10 numara hemen yapıcam teşekkürler.

ondr87
30/07/2011, 14:26
dostum CUSTOMBG demıssınde öle bi dosyayı ben neden göremiorum o dediğin 3 dosyayı kopyaladım war3 klasörüne kopyaladım CUSTOMBG ne anlamadım açıklarmısın

ondr87
30/07/2011, 14:31
custombg ne dostum öle bi dosya varda neden ben göremiyorum
bi yardım ette yapıyım sunu