PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Oyun



YBora
18/09/2010, 13:15
Merhaba arkadaşlar ben yeni oyun alacagım. Ne alacagımı bilmiyorum.. Yardım ederseniz sevinirim ve oynamıssanız goruslerinizide yazın :D

1-)Diablo2+LoD Bildiginiz üzere efsane oyun. Alsammı bilemiyorum
2-)M&B Warband Orta çağ oyunlarını severim. Buda olabilir
3-)Titan Quest+Immortal Throne Güzel oyun aslında..
4-)Counter Strike Source:HL:2+Day Of Defeat: Source
5-)Warcraft 3 + Frozen Throne Bu oyunu 3-4 seneden beri oynarım. Tabii korsan .ucbucuk .ucbucuk Özellikle DotA mapi. Orjinal alırsam sırf Battle.net için :thumbsup:

Eğer sizde önerirseniz 1-50 tl fiyat aralığında oyunlara açığım:D (kumralım,yeşil gözlü gözlüklüyüm :D) İzdivac gibi oldu :D Veya Orange Box da olabilir..

DangerForSouth
18/09/2010, 14:19
Kesinlikle M&B.Gerçekten en doğal savaş oyunu.

Ryogo
18/09/2010, 14:51
w3 orjinal battle net için demişsin ne işe yarıyor orjinali ?

Halloween
18/09/2010, 15:19
Merhaba arkadaşlar ben yeni oyun alacagım. Ne alacagımı bilmiyorum.. Yardım ederseniz sevinirim ve oynamıssanız goruslerinizide yazın :D

1-)Diablo2+LoD Bildiginiz üzere efsane oyun. Alsammı bilemiyorum
2-)M&B Warband Orta çağ oyunlarını severim. Buda olabilir
3-)Titan Quest+Immortal Throne Güzel oyun aslında..
4-)Counter Strike Source:HL:2+Day Of Defeat: Source
5-)Warcraft 3 + Frozen Throne Bu oyunu 3-4 seneden beri oynarım. Tabii korsan .ucbucuk .ucbucuk Özellikle DotA mapi. Orjinal alırsam sırf Battle.net için :thumbsup:

Eğer sizde önerirseniz 1-50 tl fiyat aralığında oyunlara açığım:D (kumralım,yeşil gözlü gözlüklüyüm :D) İzdivac gibi oldu :D Veya Orange Box da olabilir..

varsa prototype al süper bi oyun

gorkemaga11
18/09/2010, 15:26
w3 orjinal battle net için demişsin ne işe yarıyor orjinali ?
Northend gibi blizzardın kendi bnet serverlarına girebiliyorsun.

Ryogo
18/09/2010, 15:38
Northend gibi blizzardın kendi bnet serverlarına girebiliyorsun.

hmm eyw görmüştüm onları türk yoktur orda güzel oyunlar olur :)

GeNeTiC
18/09/2010, 18:03
ORda türk war merak etme :D

CoNqUeReR
18/09/2010, 18:16
Titan quest alma aynı canavarı kesmek aynı tılsımı bulmak icin o kadar ugrasıyosun ki :/ sıkıyo bi yerden sonra :S

YBora
18/09/2010, 18:23
Hmm teşekkürler. Ben mount&blade ile diablo2+lod patch aldım. Tesekkür ederim.

rQuTR
18/09/2010, 18:30
Diablo 3 bekleseydın ya:S Starcraft 2 vardı sonra Dead Space cok saglam oyun tabi listede yok ama düşün paran olursa

CoNqUeReR
18/09/2010, 19:14
Mounth and balde coooook guzel oyun gercekten bide turk yapımı taptım o oyuna... Demosunu oynadım sadece 5. lvlına kadar ona ragmen asık oldum bide ordu kurup kaleleri fetetmek var

rQuTR
18/09/2010, 20:11
MB övüyo herkes bi bakam oyuna tam adını yazcak var mı version gibi bişey var galiba

CoNqUeReR
18/09/2010, 21:23
Versiyon bilmiyorum aga sory

imported_OFUnsal
21/09/2010, 21:12
Kuzenm şuan warband için bir LOTR modu yapıyor M&B çıktığından beri oynarım mukemmel otesi bir Ortacağ savaş oyunu once alınabilecek oyun o kesinlikle ve kesinlikle

Sonra HoN bu 45 tl mukemmel oyun

Diablo 3 beklersen sacların beyazlar

D2 nerdeyse piyasada yok abi :D piyasada olsa LoD oynayacağım ama trpi cafede buldum pcden çekcez artık

CalojeMAX
28/09/2010, 16:33
mafia II ;)

dirt 2

l4d2.....

fanded
28/09/2010, 16:39
mafia II ;)

dirt 2

l4d2.....

mafia 2 dönemine göre 1 kadar iyi bir oyun değil 1 efsaneydi bu iyi ama mafia adı için yetersiz.