PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Quelling Blade



BorisPeace
22/09/2010, 16:45
http://www.playdota.com/img/items/54/icon.jpg Quelling Blade (v6.68c)


Flavor Text: Kelepir fiyata bir oduncunun baltası. Hayvanlara karşı da etkilidir.

Fiyatı: 225

Özellikleri:Taşıyan unit melee ise hero olmayan unitlere karşı +32% bonus damage verir, taşıyan unit ranged ise hero olmayan unitlere karşı +12% bonus damage verir. Tree Chop özelliği ile ağaçlar yokedilebilir.


Ayrıntılı Açıklama:

6.60'ta DotA'ya eklenen bu basit item, bir çok heroya yardımcı olmuştur. Fakat bu item nasıl çalışır?

Quelling Blade'in baz aldığı skill 'Demolish'tir. Bu skill Wc3ün ladder oyunlarında Tinker'ın Robo-Form'unda buildinglere fazla damage vurmasını saglayan skilldir.

Quelling Blade'in hedef listesinde şöyle yazar:

Enemies
Ground
Non-Hero
Organic

Yani;
Düşman creepleri (Siege unitler dışında çünkü onlar non-organic'tir.)
Neutral creepler (Dragonlar ve son eklenen Harpy'ler dışında çünkü onlar flying'dir, ground değiller.)
Tüm düşman summonları (Tekrar, uçanlar dışında; yani Beastmaster'ın Hawk/Greater Hawk'ı dışında)


QB hakkında bilgiler:


1) QB'yi ilk üzerinize aldığınızda QB'nin melee ya da range olacağı seçilir. Yani melee'den range'e form değiştirmek ya da tam tersini yapmak QB'yi değiştirmeyecektir. Şu anda DotA'da bundan yararlanabilecek olan 4 hero var:

Terrorblade, Syllabear, Troll Warlord ve Dragon Knight.

Bu herolar ile QB'yi melee formda almanız önerilir, çünkü o zaman +32% damage gelecektir. Fakat bu herolarla form değiştirip range olduğunuzda bile QB (melee) olarak kalacak ve hala +32% damage verecektir.


2) 1 Quelling Blade'den fazlasını taşıyamazsınız.


3) Kunnka hiç QB alamaz.


4) Quelling Blade hero'nun base damage'ını, statlardan gelen damage'ı ve item ve skill'lerden gelen raw damage'ı arttırır. QB'yi 100% şansla 1.32x (melee) / 1.12x (ranged) critical vuran bir item olarak düşünebilirsiniz.


5) Image'larda da çalışır, fakat Quelling Blade'in image'larda çalışması için image'ların üzerinde Feedback ya da Lifesteal dışında hiçbir orb effect olmaması gerekir.


Quelling Blade'in Orb ve Buff-Placer'larla etkileşimi


a) Orb Effect'lerle etkileşimi:

Quelling Blade ve "DotA'daki HERHANGİ bir orb" birlikte çalışmaz. Her zaman için orb baskın çıkacaktır ve QB bonus damage'ı geçersiz kılacaktır. Bunun tek istisnası Feedback orb'udur (Anti-Mage, Necrobook, Diffusal Blade). Feedback orb'u Quelling Blade'le tam olarak hedefi etkiler.

Örnek:
1) Üzerinizde S&Y ve QB var. S&Y tutsa da tutmasa da QB extra damage'ı vurmayacaktır.
2) Üzerimizde Diffusal Blade ve QB var. İkisi birbirinden bağımsız çalışacağından hiçbir sorun olmaz.


b) Buff-Placer'larla etkileşimi:

Hiçbir etkileşimi yoktur. İkisi de birbirinden bağımsız çalışır. Örneğin bir melee heroda Eye of Skadi ve Quelling Blade birlikte çalışmazken bir ranged hero'da çalışacaktır.

Quelling Blade critical strike'larla tam olarak çalışır. Örneğin bir creep'e üzerimizde crystalis var iken vuracağımız damage 1.75*1.32x (melee) / 1.75*1.12x (ranged) olacaktır. Bash damage'ı ayrı vurulduğu için Quelling Blade onu hesaplamaz.


c) Birden çok hedefli ataklarla etkileşimi:

Bunların içinde SplitShot, Splash, Cleave, Pulverize, Bouncing Atak, Psi Blade vardır. QB bunların içinden hepsiyle sorun olmadan çalışır, Pulverize dışında. Pulverize skill'ini kullanan tek hero Tidehunter'dır (Anchor Smash). Tidehunter'ın Anchor Smash'i tuttuğunda önce Tidehunter normal damage'ını vurur (QB ile yükseltilmiş haliyle) daha sonra da Anchor Smash damage'ını vurur (QB bu damage'ı yükseltmez).


QB'nin aktif skill'i (Tree Chop):

QB'ye tıklayıp bir ağaca tıkladığınızda, o ağacı yok edecektir. 10 saniye cooldown'ı ve 100 range'i vardır bu skill'in.



Umarım okumaktan zevk alırsınız. Biraz uzun ve sıkıcı bir yazı oldu kusura bakmayın. Buradaki bir çok soruyu cevaplayacağını düşünüyorum.



Saygılar,
Boris

Sylar
22/09/2010, 16:54
Diğer konuyu sildim.

Rehber için teşekkürler (:

T-ThePhantomicLord
22/09/2010, 16:58
Adam yine ezmiş...
Flak Cannon=Split Shot?(Denk işaretini bulamadım :D)

CoNqUeReR
22/09/2010, 17:34
peki queling bladee sahip iken bir ilizyona vurursak nolur?

BorisPeace
22/09/2010, 22:50
@Sylar: Teşekkür ederim.

@CoNqUeReR: Etki etmez.

joseph16
22/09/2010, 22:56
cok tesekkurler benim gibi tam olarak ne ise yaradıgını bilmeyen bir cok oyuncu bu rehberden yararlanıcaktır

Ursa_
22/09/2010, 23:21
Ben beğendim eline sağlık boris

lawbali
23/09/2010, 06:38
peki ya roshan da?

pier0ws
23/09/2010, 06:49
Roshanda işlemez sanırsam, güzel rehber olmuş da şu bilgisayardan kalkıp nişanlına zaman ayır artık =)

makaramus
23/09/2010, 13:39
Roshanda işlemez sanırsam, güzel rehber olmuş da şu bilgisayardan kalkıp nişanlına zaman ayır artık =)

rosha çalışmaz.bunun sebebi rosh organic unit sayılmayıp ancienttir(oyun bu ünit büyülere karşı korunuyo yazarken bunu sadece dotada yazar.sanırsam onmi,ejderler,roshan,ve 1büyük 2 orta güçlü nc grubundaki golemler(büyük ncde çıkanlar değil shopun ordakiler)bildiğim kadarıyla sadece bunlar bide bkb basıldığında çalışıyo yanlış hatırlamıyorsam.fakat rosha bir çok büyünün be cualing bladenin çalşmama sebebi organic olmamasıdır :)

BorisPeace
24/09/2010, 00:01
rosha çalışmaz.bunun sebebi rosh organic unit sayılmayıp ancienttir(oyun bu ünit büyülere karşı korunuyo yazarken bunu sadece dotada yazar.sanırsam onmi,ejderler,roshan,ve 1büyük 2 orta güçlü nc grubundaki golemler(büyük ncde çıkanlar değil shopun ordakiler)bildiğim kadarıyla sadece bunlar bide bkb basıldığında çalışıyo yanlış hatırlamıyorsam.fakat rosha bir çok büyünün be cualing bladenin çalşmama sebebi organic olmamasıdır :)

Komplo teorisi :D Biraz düzelteyim:


rosha çalışır.bunun sebebi rosh organic unit olmasıdır(oyun bu ünit büyülere karşı korunuyo yazarken bunu sadece dotada yazar.sanırsam onmi,ejderler,roshan,ve 1büyük 2 orta güçlü nc grubundaki golemler(büyük ncde çıkanlar değil shopun ordakiler)bildiğim kadarıyla sadece bunlar bide bkb basıldığında çalışıyo yanlış hatırlamıyorsam.fakat rosha bir çok büyünün be cualing bladenin çalşmama sebebi organic olmamasıdır :)

Yok üzerinde düzelteyim dedim turuncu kısmı düzeltemedim bile, yapamadım; bari düzgün yazsaydın :D Burada düzelteyim. Roshan organic'tir. Ancient olup olmamasının Quelling Blade açısından hiçbir önemi yoktur. Roshan organic olduğu için Quelling Blade Roshan'a karşı çalışır. Secret Shop'lara yakın olan Ancient NC spot'larında çıkan Nc'lerden sadece Dragon'lara karşı çalışmayacaktır (flying unit oldukları için). Roshan'a birçok büyünün etki etmemesinin sebebi üzerindeki Spell Shield'dır.

lawbali
24/09/2010, 00:23
saol düzeltme icin

Spiderman
05/10/2010, 18:18
güzel rehber.eline sağlık boris. :=)

StrideR
05/10/2010, 18:37
Komplo teorisi :D

koptm ya :D

!..MeChaniC..!
08/10/2010, 18:33
Eline sağlık emek harcayarak yapılan bir rehber daha ;)

makaramus
08/10/2010, 22:31
Komplo teorisi :D Biraz düzelteyim:



Yok üzerinde düzelteyim dedim turuncu kısmı düzeltemedim bile, yapamadım; bari düzgün yazsaydın :D Burada düzelteyim. Roshan organic'tir. Ancient olup olmamasının Quelling Blade açısından hiçbir önemi yoktur. Roshan organic olduğu için Quelling Blade Roshan'a karşı çalışır. Secret Shop'lara yakın olan Ancient NC spot'larında çıkan Nc'lerden sadece Dragon'lara karşı çalışmayacaktır (flying unit oldukları için). Roshan'a birçok büyünün etki etmemesinin sebebi üzerindeki Spell Shield'dır.

1 komplo değildir.
2 çalışmaz derken yanlış ifade etmişim o gün kafam uçmuş benim tam gücünde çalışmaz yaklaşık melee ise %6 gücündemi ne çalışır yoksa git trolle vlad kas quelingi al roshu orda döv :D
rangelerede sanırım rosha karşı %3 fln die biliyom ama ksn diğemiyom roshun resistancesi kaç tam çözmüş değilim :(
3)tmm biraz imlah hataları var kabul fakat abartmışın o ne düzeltemedim :(
4)spell shieldi biliyom fakat ben yanlış bi yazı daha yazmısm nerdeyse etmez mesela lion hex atsın shield cd girince ulti atsın nerdeyse bisi olmuyo adama oysa 1100 hasar alması gerekirken.400 zor yiyo.bi huskar işte yarısına yaklaştıra biliyo :D
5)bildiğim kadarıla 2 dragon yokmuydu bunlardan 1tahanesi groundtu onların missi vardı ama :D.
gerçi dotada dragon die geçiyomu bilmiyom fakat genelde hep dragon lakabında bir çok mapte.
6)demeye çalıştığım spell armoru roshun quelingide zayıflatıyo fakat tam kaldırmıyo roshana hiç bişi tam gücünde vuramıyo :D.ursa bile aslında 2 büyüyle canının 4/3ünü götürmesi lazım aslında ama ulti + 3 over pover anca oluyo :(

bide boris sana kafa tuttuğum yoktur tutsam heralde şu an başımıza en son noktaya kadar anlatır benide ağzı açık bırakırsın :D.

yazmışken bende bişi soram:queling blade orb değil fakat orbları engelliyo fakat buffları engellemiyo.özel bir damage türümü var.verdiği damage türü ne chaos olarakmı sayılıyo yoksa hero typemi.misha ve diğer summonlara işlermi?

dotamechgod
09/10/2010, 12:01
1 -
2 tam gücü ne yahu tamamen calisir tabiki, aynen git al döv
3 -
4 etkilemez başka bişe daha az etkiler başka bişe. etkilemio çnk spell shield var, az etkilio çnk spell resistance var yüzde 75
5 yerdekilerin adı dragon deil, dragonspawn, bide miss deil evasionları var.
6 spell armoru sadece magici azaltır qbyi nie azaltsın

damage tipi vuranınki neyse o

Tüm düşman summonları (Tekrar, uçanlar dışında; yani Beastmaster'ın Hawk/Greater Hawk'ı dışında)
yazmış adam aynı şeyi soruosun

Hapkido
09/10/2010, 16:25
rehber güzel sağol bu kadar az özelliği bulunan bi item ancak bu kadar açıklanabilirdi :)

makaramus
09/10/2010, 18:44
1 -
2 tam gücü ne yahu tamamen calisir tabiki, aynen git al döv
3 -
4 etkilemez başka bişe daha az etkiler başka bişe. etkilemio çnk spell shield var, az etkilio çnk spell resistance var yüzde 75
5 yerdekilerin adı dragon deil, dragonspawn, bide miss deil evasionları var.
6 spell armoru sadece magici azaltır qbyi nie azaltsın

damage tipi vuranınki neyse o

Tüm düşman summonları (Tekrar, uçanlar dışında; yani Beastmaster'ın Hawk/Greater Hawk'ı dışında)
yazmış adam aynı şeyi soruosun

kardeşim sen anlamadın sorumu qbyi alınca +dmg vermiyo o damageyi otomatik olarak ayarlıyo o zmn maaaaadem bu kadar çok şey biliyon orb efeck olayını açıkla baride.

bu arada verdiği damage türü caosmu derken rakibin armorunu önemsiyomu die soruyom yoksa ne görünüyosa onumu vuruyo demek istedim bilgine.

dotamechgod
09/10/2010, 19:04
qb damagei sana ekler ztn ayrı damage vurmaz

"yazmışken bende bişi soram:queling blade orb değil fakat orbları engelliyo fakat buffları engellemiyo."
orb olayını açkla dmssin soru sormamıssın ne açklayım

makaramus
09/10/2010, 19:58
qb damagei sana ekler ztn ayrı damage vurmaz

"yazmışken bende bişi soram:queling blade orb değil fakat orbları engelliyo fakat buffları engellemiyo."
orb olayını açkla dmssin soru sormamıssın ne açklayım

özel bir damage türümü var die soru sormusum bak onu demeye çalıştım orda bilgine.

Shinsou
09/10/2010, 20:31
kendi attackının %32 sinimi vuruyor??

dotamechgod
09/10/2010, 20:50
makara o soruyu yantladm ztn

shin eet

LauraBodewig
11/01/2011, 20:16
Boris artık Tb, Syla, Davion ve Troll dördündede ranged iken %32 bonus damage ile çalışmıyor.

Ayrıca QB'nin Tree Chop cooldown'u 5 saniyeye indi.

bristLy
18/01/2011, 15:03
Boris artık Tb, Syla, Davion ve Troll dördündede ranged iken %32 bonus damage ile çalışmıyor.

Ayrıca QB'nin Tree Chop cooldown'u 5 saniyeye indi.

+1
Biri bana su tree chop dalgasını anlatabilir mi bence hiç bir yararı yok :D

T-ThePhantomicLord
18/01/2011, 17:57
Tek ağacın yolları kapadığı durumlarda veya butcher ile mekan ayarlamak için filan kullanılır. Çok da gerekli bir şey olmasa da hiç yoktan iyidir ;)

ForSophisticate
18/01/2011, 18:12
Tek ağacın yolları kapadığı durumlarda veya butcher ile mekan ayarlamak için filan kullanılır. Çok da gerekli bir şey olmasa da hiç yoktan iyidir ;)

Ek olarak furi'den kurtulmak için de kullanılıyor.

T-ThePhantomicLord
18/01/2011, 18:15
Ek olarak furi'den kurtulmak için de kullanılıyor.

Ha onu unutmuşum evet. Aslında en iyi özelliği o :D

MaQueenPain
18/01/2011, 18:38
Tek ağacın yolları kapadığı durumlarda veya butcher ile mekan ayarlamak için filan kullanılır. Çok da gerekli bir şey olmasa da hiç yoktan iyidir ;)


Ek olarak furi'den kurtulmak için de kullanılıyor.

Scourge ust lanede foga girdikten sonra adamı kulenin gazabına bırakıp sessizce kacmaya yarıyor. Benim kasteddigimi bilen birisinin oldugunu sanmıyorum o yüzdende söylemiyorum. Kendiniz bulun ve faydalanın

T-ThePhantomicLord
18/01/2011, 18:46
Benim kasteddigimi bilen birisinin oldugunu sanmıyorum
asdasdasd


o yüzdende söylemiyorum.

Bu da ayrı bir muamma. Bilen birisi varsa ne diye söyleyeceksin, bilenlere mi öğreteceksin?


kulenin yazabına bıkraıp

:D

MetoLeto
18/01/2011, 19:37
asdasdasd



bu da ayrı bir muamma. Bilen birisi varsa ne diye söyleyeceksin, bilenlere mi öğreteceksin?



:d

Ownage

MaQueenPain
18/01/2011, 20:43
asdasdasd



Bu da ayrı bir muamma. Bilen birisi varsa ne diye söyleyeceksin, bilenlere mi öğreteceksin?



:D

Belki denersinde kendin öğrenmek istersin diye düşünmüştüm. Özür dilerim cok şey bekledigim için... Yazım hatam için pardon.

bristLy
18/01/2011, 22:06
Tesekkürler bilgilendirdiginiz için,furi taktıgı aklıma hiç gelmemisti her oyun kullanıcam artık tesekkürler :D

chethin
18/01/2011, 22:20
Tesekkürler bilgilendirdiginiz için,furi taktıgı aklıma hiç gelmemisti her oyun kullanıcam artık tesekkürler :D

Oyun başı kullanırsın daha sonra pek işe yaramaz her adamada alınmaz Axenin Counter Helix saldırısıyla beraber çok daha etkili olur.

tolexis
19/01/2011, 15:18
asdasdasd



Bu da ayrı bir muamma. Bilen birisi varsa ne diye söyleyeceksin, bilenlere mi öğreteceksin?



:D

Egoist killed by T-ThePhantomicLord
T-ThePhantomicLord is going GODLIKE!

MetoLeto
19/01/2011, 18:00
Egoist killed by T-ThePhantomicLord
T-ThePhantomicLord is going GODLIKE!

going ?

tolexis
20/01/2011, 15:52
going ?
Öyle hatırlıyorum.Sonuçta mesaj anlaşılıyor.

bristLy
20/01/2011, 16:48
Oyun başı kullanırsın daha sonra pek işe yaramaz her adamada alınmaz Axenin Counter Helix saldırısıyla beraber çok daha etkili olur.

Her adama alınmayacagını biliyorum :D Tesekkürler yinede

[CraftR]
20/01/2011, 16:50
Taylan EZER.
TAYLAN EZİYOR.

Çok lazım bi balta çoğu heroya alıyorum 35. dakikaya kadar da üstümde kalıyor.

tolexis
20/01/2011, 17:58
Her ne kadar süper bir item olsa da almamak için gayret gösteriyorum.

napstar
16/07/2011, 12:40
Kunkka ' ya alınmayan QB ' ye

Pudge ve Venge ' e alınmayan Dagger ' a karşıyım.

Bu kadar şey yapan icefrog Pudge ve venge dagger aldığında normalde gidilmeyen yerleri iptal edemiyor mu ?

Kunkka ' da neden QB yok onu anlamadım ama sanırım TideBringer yüzünden. Onu düzeltemiyor mu ? Boris bi cevaplasana beni deli oldum :/

olmazsa sen bi kod falan yaz hediye et şu aysfıroga :D

NeVeR_
16/07/2011, 13:37
Oha pudgeye dagger alsan manyak hooklar çıkardı :D ama bir mod olsa pudge daggerin yasak olmadığı gayet güzel olurdu bence :)

napstar
16/07/2011, 13:50
Oha pudgeye dagger alsan manyak hooklar çıkardı :D ama bir mod olsa pudge daggerin yasak olmadığı gayet güzel olurdu bence :)

aynen abi ya saçma yani neden alamıyoruz ki. Valla direk ilk item dagger alınır pudge ' a olsa. Rehber yapcam dagger gelirse valla :D

ptRx
16/07/2011, 13:58
Dagger alınabilse pudgeyle hook sallar önüne dagger atar kendimi çakmeye çalşırdım :D

napstar
16/07/2011, 14:07
Dagger alınabilse pudgeyle hook sallar önüne dagger atar kendimi çakmeye çalşırdım :D

asdfasdasd yaratıcı :D Kendinide swaplarsın sen

StrideR
17/07/2011, 09:47
Kunkka ' ya alınmayan QB ' ye

Pudge ve Venge ' e alınmayan Dagger ' a karşıyım.

Bu kadar şey yapan icefrog Pudge ve venge dagger aldığında normalde gidilmeyen yerleri iptal edemiyor mu ?

Kunkka ' da neden QB yok onu anlamadım ama sanırım TideBringer yüzünden. Onu düzeltemiyor mu ? Boris bi cevaplasana beni deli oldum :/

olmazsa sen bi kod falan yaz hediye et şu aysfıroga :D

vengeye dagger alınsaydı, karşıdaki bir adamı 4 kişi arasına çekip kendisi de 4 kişi arasına girdiği anda geri dagger atardı, istediği an bir kişiyi eksiltebilirdi, bir de aghanim kasmışsa bunu seri seri yapabilirdi, kısacası oyunun tadını kaçıracak bir şey olurdu...

pudgeye dagger alınsaydı, daggerla atlar adamı direk ısırırdı, pudge adama yaklaşabilmek için hooka bayağa muhtaç, yaklaşabilmesi için bir de dagger eklense, onu geç, adam crep arkası duruyor, hook yemicem diye rahat, açıyı ayarlayıp dagger + hooku direk yapıştırdın, adamı çektin... daggerı olan bir pudgeye karşı oynamak daggersız bi pudgeye karşı olandan 2 kat daha zor olurdu herhalde...

kunkka'ya qb olayına gelince, söylediğin gibi tidebringerdan dolayı alınmıyor... crebe %32 daha fazla vurması = adama %32 daha fazla yansıtması...

TauGunner
17/07/2011, 13:44
Bence Pudge'ye neden dagger alınmadığını yanlış yorumlamışsın.Haritada bazı yerler vardır ya tp,blink dışında çıkamazsın.Pudge oraya dagger atardı.Sonra adamı oraya çekerdi.Kendisi geri çıktığında adam hep orda kalırdı biri tp getirene kadar.Bu yerlere örnek olarak, runeler için dikilen obs yerleri.

pier0ws
17/07/2011, 14:25
O dediğin blinki olan hero + tiny de yapabilir ama uğraşan yok pek. Asıl neden o değil yani :)

napstar
17/07/2011, 14:41
vengeye dagger alınsaydı, karşıdaki bir adamı 4 kişi arasına çekip kendisi de 4 kişi arasına girdiği anda geri dagger atardı, istediği an bir kişiyi eksiltebilirdi, bir de aghanim kasmışsa bunu seri seri yapabilirdi, kısacası oyunun tadını kaçıracak bir şey olurdu...

pudgeye dagger alınsaydı, daggerla atlar adamı direk ısırırdı, pudge adama yaklaşabilmek için hooka bayağa muhtaç, yaklaşabilmesi için bir de dagger eklense, onu geç, adam crep arkası duruyor, hook yemicem diye rahat, açıyı ayarlayıp dagger + hooku direk yapıştırdın, adamı çektin... daggerı olan bir pudgeye karşı oynamak daggersız bi pudgeye karşı olandan 2 kat daha zor olurdu herhalde...

kunkka'ya qb olayına gelince, söylediğin gibi tidebringerdan dolayı alınmıyor... crebe %32 daha fazla vurması = adama %32 daha fazla yansıtması...

Pudge ve venge için dediğin nedenler geçerli değil. O zaman tiny'ye de alınmasın adamın yanına gitmesiyle öldürmesi bir oluyor dagger kasınca. Kunkaya QB alınsın ama Heroya 32 yansımasın ? Koskoca aysfrog bunları yapamıyormu anlamıyorum



Bence Pudge'ye neden dagger alınmadığını yanlış yorumlamışsın.Haritada bazı yerler vardır ya tp,blink dışında çıkamazsın.Pudge oraya dagger atardı.Sonra adamı oraya çekerdi.Kendisi geri çıktığında adam hep orda kalırdı biri tp getirene kadar.Bu yerlere örnek olarak, runeler için dikilen obs yerleri.

Bu kadar şey yapan icefrog Pudge ve venge dagger aldığında normalde gidilmeyen yerleri iptal edemiyor mu ?

Bunu okumadın sanırım

Iavenger4I
21/07/2011, 18:38
Cok kral bi rehber.Eline sağlık...

RunnerDeath
10/09/2011, 10:37
diğer konu çok ayrıntısız idi güzel rehber olmuş eline sağlık...

TR^Die
10/09/2011, 12:38
Bence Pudge'ye neden dagger alınmadığını yanlış yorumlamışsın.Haritada bazı yerler vardır ya tp,blink dışında çıkamazsın.Pudge oraya dagger atardı.Sonra adamı oraya çekerdi.Kendisi geri çıktığında adam hep orda kalırdı biri tp getirene kadar.Bu yerlere örnek olarak, runeler için dikilen obs yerleri.

:D o zaman icefroga söle stormu kaldırsın . Saçmalık ...

TauGunner
10/09/2011, 19:12
:D o zaman icefroga söle stormu kaldırsın . Saçmalık ...
İyice taktın bana :).Darer'de tanışmıştık.Bir oyun atarız.Tüm yazdıklarıma cevap bulmayı biliyon ama karşımda oynayabilcen mi onu düşün önce.^^

Hatrixcntr
10/09/2011, 20:17
İyice taktın bana :).Darer'de tanışmıştık.Bir oyun atarız.Tüm yazdıklarıma cevap bulmayı biliyon ama karşımda oynayabilcen mi onu düşün önce.^^

Cok mu iyisin?

MetoLeto
10/09/2011, 20:57
Bence Pudge'ye neden dagger alınmadığını yanlış yorumlamışsın.Haritada bazı yerler vardır ya tp,blink dışında çıkamazsın.Pudge oraya dagger atardı.Sonra adamı oraya çekerdi.Kendisi geri çıktığında adam hep orda kalırdı biri tp getirene kadar.Bu yerlere örnek olarak, runeler için dikilen obs yerleri.

Pudge çektikten sonra nasıl geri inicek? Adam orda sürekli s'ye basarak pudge'ın dagger atmasını mı beklicek? Öldürüp dagger attı diyelim, adam öldükten sonra base de doğucak oraya çekip öldürmenin anlamı ne olucak? :D

napstar
10/09/2011, 21:05
Boris oku bunu ;

Senden Spectre ve geomancer ' ın puan alma rehberini yapmanı istioreeee (:

Jedi
10/09/2011, 21:06
^^
Zaten neden puan aldıklarını bilmiyo musun :F

Pudge çektikten sonra nası çıktıysa öyle iner sorun ne anlamadım ayrıca öldürmesi de şart değil işin zevki adamı orda bırakmakta :D

MetoLeto
10/09/2011, 21:08
^^
Zaten neden puan aldıklarını bilmiyo musun :F

Pudge çektikten sonra nası çıktıysa öyle iner sorun ne anlamadım ayrıca öldürmesi de şart değil işin zevki adamı orda bırakmakta :D

Yazdıklarımı düzgün oku tamamen yanlış anlamışsın :D

napstar
10/09/2011, 21:30
^^
Zaten neden puan aldıklarını bilmiyo musun :F

Pudge çektikten sonra nası çıktıysa öyle iner sorun ne anlamadım ayrıca öldürmesi de şart değil işin zevki adamı orda bırakmakta :D

exp alma demedim puan alma dedim. Ayrıca nedenini biliyorum ayrıntısını istiyorum. Bkz Boris Lucifer<devour rehberi

TauGunner
10/09/2011, 21:36
Pudge çektikten sonra nasıl geri inicek? Adam orda sürekli s'ye basarak pudge'ın dagger atmasını mı beklicek? Öldürüp dagger attı diyelim, adam öldükten sonra base de doğucak oraya çekip öldürmenin anlamı ne olucak? :D
Ben de tam anlamadım aslında farklı bir cümleyle anlatır mısın.:D:D
Galiba şunu demeye çalışmışsın.Başkalarının giremeyeceği bir yere dagger atıp, ordan adamı çekip,öldürdüğünde ne olacak demişsin anladığım kadarıyla.Açıklıyım.Oraya adamı çekerse karşı takımdaki çoğu hero müdahele edemez.Meele olanlar ve aoe skilli olmayanlar.Böylece 1v1 adamla vs atıp onu öldürcek.Bu avantaj değil mi?

Edit:
Cok mu iyisin?
Çok iyiyim demedim.Sadece onu yenebilirim dedim.Sen beni sorgulayacak kadar iyiysen senle de oynayabiliriz.^^

Jedi
10/09/2011, 22:27
Edit:neyse

Lundbeck
10/09/2011, 22:40
Daha nereye doğru saçmalıcaksınız ?

LiFeFoRLiFe
10/09/2011, 23:55
forceylada o yerlerede gdeblır -,-

pud a no daggerın sebebı hook atarken dagger basarsa garıp ve dengesiz olrdu aynısı venge ıcnde gecerlı

MetoLeto
11/09/2011, 00:36
Ben de tam anlamadım aslında farklı bir cümleyle anlatır mısın.:D:D
Galiba şunu demeye çalışmışsın.Başkalarının giremeyeceği bir yere dagger atıp, ordan adamı çekip,öldürdüğünde ne olacak demişsin anladığım kadarıyla.Açıklıyım.Oraya adamı çekerse karşı takımdaki çoğu hero müdahele edemez.Meele olanlar ve aoe skilli olmayanlar.Böylece 1v1 adamla vs atıp onu öldürcek.Bu avantaj değil mi?

Yanlış anlamışsın da boşver konuyu daha fazla kirletmeyelim.

NeVeR_
11/09/2011, 08:30
Daggerla çıkar çeker sonra çektigi adama ölür :D:D şaka bir yana bence daggerla birden cok güzel hooklar olabililr mesala düz kaçıyor shift + dagger + shift + gidis yönü hook gg olurdu oyun :D

NeVeR_
11/09/2011, 08:31
Daggerla çıkar çeker sonra çektigi adama ölür :D:D şaka bir yana bence daggerla birden cok güzel hooklar olabililr mesala düz kaçıyor shift + dagger + shift + gidis yönü hook gg olurdu oyun :D

Konuyla ilgili yazmak gerekirse quelingi sadece creep kesmek için değil kaçmak içinde kullanıyorum özellikle furion varsa her türlü boş yerim kalmayana kadar range/melee fark etmez satmam kullanırım furinin early deki en kötü itemi :)

Hatrixcntr
11/09/2011, 09:56
Ben de tam anlamadım aslında farklı bir cümleyle anlatır mısın.:D:D
Galiba şunu demeye çalışmışsın.Başkalarının giremeyeceği bir yere dagger atıp, ordan adamı çekip,öldürdüğünde ne olacak demişsin anladığım kadarıyla.Açıklıyım.Oraya adamı çekerse karşı takımdaki çoğu hero müdahele edemez.Meele olanlar ve aoe skilli olmayanlar.Böylece 1v1 adamla vs atıp onu öldürcek.Bu avantaj değil mi?

Edit:
Çok iyiyim demedim.Sadece onu yenebilirim dedim.Sen beni sorgulayacak kadar iyiysen senle de oynayabiliriz.^^

Seni sorgulayacak kadar iyi oldugumu dusunuyorum msnmi ozel mesajdan yolladim

TauGunner
11/09/2011, 11:45
Seni sorgulayacak kadar iyi oldugumu dusunuyorum msnmi ozel mesajdan yolladim
Ekledim ben de.İnş bugün oynayabiliriz.Gl