PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Linken's Sphere Spell Block Listesi



Lundbeck
01/10/2010, 18:42
Konu tarafımca kaldırılmıştır.

WoLKHaN
01/10/2010, 18:55
Imba bir rehber olmuş tebrikler.

Lundbeck
01/10/2010, 19:00
Baya bi vaktimizi aldı ama iyi oldu.Tabloya koyucaz denedim uyuz etti beni sapıttı tablo.Boris yapıcak inşallah :D

TauHunter
01/10/2010, 19:02
helal 10/10 rehber

Ryogo
01/10/2010, 19:08
omg çok uğraşmışsın eline sağlık :)

BorisPeace
01/10/2010, 19:17
omg çok uğraşmışsınız elinize sağlık :)

( ._.)

[UnderqRound.]
01/10/2010, 19:22
bu alıntımı sen mı ugrastın?

Lundbeck
01/10/2010, 19:23
5 saat uğraştık Borisle ayıptır söylemesi :D

[UnderqRound.]
01/10/2010, 19:25
evet mesajın sonunda yazmıssın gormemısım guzel olmus ama ben mırana arrow lınkenlı bırıne atınca dmg isliyor diye biliyordum

Lundbeck
01/10/2010, 19:26
İşlemiyor :)

MrCekirge
01/10/2010, 19:32
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) boris o tepkiyi senden beklemezdim -.- gözümde dahada alçak gönüllüydün. ( O kadarıda abartıydı :P :D )

[CraftR]
01/10/2010, 19:40
İmba rehber
Borispisi ve İmba admini kutlarım eyv

Sylar
01/10/2010, 19:50
:@ :@ :@ ben yapcaktım bunu çaldın benden :@

BorisPeace
01/10/2010, 19:58
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) boris o tepkiyi senden beklemezdim -.- gözümde dahada alçak gönüllüydün. ( O kadarıda abartıydı :P :D )

:D

Ama gerçekten, işin çoğunu Lundbeck yaptı (:

fanded
01/10/2010, 20:12
elinize sağlık beyler imba olmuş.

2pac4life
01/10/2010, 20:20
elinize saglık... gercekten cok sağlam bir rehber olmuş :)

Ruby
01/10/2010, 20:51
güzel olmuş elinize sağlık

Ursa_
01/10/2010, 20:56
Çok büyük emek var elinize sağlık güzel rehber

Sylar
01/10/2010, 21:01
Playdota'daki rehberin çevirisi beyler abartmayın :)

CoNqUeReR
01/10/2010, 21:05
jgıagvıajdıljajh kmgpbjnrhdoıugmndfbhıkmisdbsfgn

fanded
01/10/2010, 21:42
Playdota'daki rehberin çevirisi beyler abartmayın :)

çevirisi olsa nolcak olum adam gözümün önünde 5 saat çalıştı rehbere.
saat 14:00
lund says ; hadi ben rehbere başlıyorum bb

saat 15:00
lund says; yazmayın lan suraya! rehber yapıyorum altta turuncu turuncu yanıyo:rolleyes:

saat 16:00
f^nded says; oguz gelcenmi cw var.
lund says ; yok rehber yapıyorum bitmeden gelemem.

saat 17:00
lund says: bitmiyo ake deli olcam borisde yardım ediyo bitmiyo hayattan soğudum:P

saat 18:00
lund says: mutlu son:D

AQality
01/10/2010, 21:49
çevirisi olsa nolcak olum adam gözümün önünde 5 saat çalıştı rehbere.
saat 14:00
lund says ; hadi ben rehbere başlıyorum bb

saat 15:00
lund says; yazmayın lan suraya! rehber yapıyorum altta turuncu turuncu yanıyo:rolleyes:

saat 16:00
f^nded says; oguz gelcenmi cw var.
lund says ; yok rehber yapıyorum bitmeden gelemem.

saat 17:00
lund says: bitmiyo ake deli olcam borisde yardım ediyo bitmiyo hayattan soğudum:P

saat 18:00
lund says: mutlu son:D

Bölüm modundan genel moda atar :D

Genel olarak tıklanabilir skilleri blockluyor ayrıca alan skillerinin bazılarınıda engelliyor ama hepsini bilen çok az insan vardır :D

fanded
01/10/2010, 21:51
Bölüm modundan genel moda atar :D

Genel olarak tıklanabilir skilleri blockluyor ayrıca alan skillerinin bazılarınıda engelliyor ama hepsini bilen çok az insan vardır :D

admini savundum kanka:D

Sylar
01/10/2010, 21:56
Emek var zaten yok demedim ki.

ilhan
01/10/2010, 22:05
Naptın oğuz reyizzz boris reyizde yapmış

GeNeTiC
01/10/2010, 22:17
Fazla imba rehber olmuş :D elinize sağlık

Realist
01/10/2010, 22:59
;135490']evet mesajın sonunda yazmıssın gormemısım guzel olmus ama ben mırana arrow lınkenlı bırıne atınca dmg isliyor diye biliyordum


İşlemiyor :)

Stun işlemez demage işler.Eğer 6.68de değişmediyse...

Lundbeck
02/10/2010, 02:23
Test edildi.Stun bloklanıyor,damage bloklanmıyor.Düzeltildi.

Kurasaki-Kun
02/10/2010, 12:51
Helal abi verdim teşekkürü bide bişey sorcam yurneronun dönme skıl yiyor galiba artık geçen same heroda denedik atlıyor ??

Lundbeck
02/10/2010, 15:01
Same hero'da dönen Yurneroya ulti attıysan işler çünkü Yurneronun ultisi fiziksel,magical değil.

[ele]diff_ads
06/10/2010, 00:48
bnm krobelus rehberim daha güzeldi aslında:P

Hapkido
06/10/2010, 15:23
mükemmel bi rehber imbalanced bi rehber teşekkürler boris peace ve lundbeck

CashBoosT
07/10/2010, 18:25
gerçekten imba bir rehber 5 saat uğraştığınız belli oluyor ellerinize sağlık :)

UNIYASHA
07/10/2010, 22:00
walla 5 saat ugrasmısınız bu rehbere gore cok kısa bı sure ama cok guzel olmus ellerınıze saglık cok acıklayıcı bır rehber

StrideR
10/10/2010, 10:29
muhteşem rehber elinize emeğinize sağlık :)

kUnTiGeR
10/10/2010, 11:20
çok kaliteli olmus elinize sağlık.
p.s:kusur bulmak gibi olmasın ama mortun dggr skıllının resmi çıkmamamış :D

Kurasaki-Kun
10/10/2010, 12:50
Same hero'da dönen Yurneroya ulti attıysan işler çünkü Yurneronun ultisi fiziksel,magical değil.

Peki abicim çok teşekkürler

WoLKHaN
10/10/2010, 16:50
çok kaliteli olmus elinize sağlık.
p.s:kusur bulmak gibi olmasın ama mortun dggr skıllının resmi çıkmamamış :D

Şuanki pc de Photoshop yok en kısa zamanda gerekli düzeltmeyi yapıcam

Rutz
10/10/2010, 20:37
802px × 29.091px
güzel çalışma ellerinize sağlık ;)

DarkBlood
13/10/2010, 17:15
elinize saglık sagolun

CoNqUeReR
26/10/2010, 22:13
Demon Witch'in impale(stun skilli)'ını linken blockluyor. Hatrix...(Ahmet) le oynadgımız bi oyunda demon witch bana impale attıgında linken blockluyordu? yoksa beni nisan aldıgı icin mi stunlanmadım

MetoLeto
26/10/2010, 22:18
Demon Witch'in impale(stun skilli)'ını linken blockluyor. Hatrix...(Ahmet) le oynadgımız bi oyunda demon witch bana impale attıgında linken blockluyordu? yoksa beni nisan aldıgı icin mi stunlanmadım

Sen de linken varsa ve o sırada aktifse; sana tıklarsa blocklar, yere tıklayıp sana tutturursa blocklamaz. Rhastanın forked lightning'i gibi.

CoNqUeReR
26/10/2010, 22:21
Tamam o zaman beni hedefleyerek attıgı icin blockladı

kUnTiGeR
26/10/2010, 22:40
Demon Witch'in impale(stun skilli)'ını linken blockluyor. Hatrix...(Ahmet) le oynadgımız bi oyunda demon witch bana impale attıgında linken blockluyordu? yoksa beni nisan aldıgı icin mi stunlanmadım

aynen oyle ılk basta herkesın yaptıı bı hata

s1m3[TR]1k
29/10/2010, 16:54
hll olsn valla gözlerim doldu çok emek dolu bir çalışma olmuş, teşekkürler.

CoNqUeReR
29/10/2010, 19:12
aynen oyle ılk basta herkesın yaptıı bı hata

Ama nisan almayıncada fakelene biliyor ^^

DeathLust
01/11/2010, 19:36
boris yine akmıs

TooL.Dev1
15/11/2010, 10:01
dehşet-ül vahşet cidden çok iyi bir çalışma

CoNqUeReR
15/11/2010, 11:03
Storm'un overload skillini blockluyor diyorda neyi blockluyor overloaddan gelen DMG+slow'umu yoksa hem pamdanın DMG'i hem overload'un DMG+slow'unu??

Lundbeck
15/11/2010, 13:27
Slow + DMG'ı bloklar.

joseph16
15/11/2010, 16:13
çok guzel bir çalışma gerçek bir emek var tekrar tekrar teşekkürler

Gakhtur
15/11/2010, 17:45
takdir ettim güzel çalışma

serdar_iel
27/11/2010, 06:24
vay vay vay vay rehbere bak :) eline sağlık

[BuLLeT]NoT
01/12/2010, 11:50
Siteye Yakışır bir paylaşım ellerinize sağlık .

catastrophic
06/12/2010, 23:05
mükemmel bi çalışma ellerinize sağlık

Legad[R]ielaD_
15/12/2010, 17:09
güzel olmus eline saglık isime yarar combatlara gırerken daha rahat gırerım XD

davdac1980
31/12/2010, 16:19
hazırlayanların ellerine saglık süper calısma. slarkın tutmasını linken engeller mi acaba? zıplayıp tutmasını ?

catastrophic
03/01/2011, 21:47
şu yeni gelen maplere göre güncelleme mümkünmü acaba? eradar phnex tskar gibi...

Lundbeck
03/01/2011, 23:34
Deneyip ekleyebiliriz.

Dys Gaming
18/01/2011, 13:04
guzelmiş :D

izzettinefe
21/01/2011, 21:13
Borisi eurodan takip ediyordum gercekten cok isler isler cıkartıyor bu da onlardan bir tanesi.Emege saygı.

gogleismal
12/02/2011, 01:52
Çok başarılı bir rehber, belki saçma bir soru olacak ama hiçbir şey olmaz yazdığın yerlerde herhalde linken in bir etkisinin olmadığını kastettin. Yani omnislash te target olarak atılmazsa damage ı direk yiyecek hero muz :) Böyle bir rehber yapımında emeği olanlara teşekkürler gerçekten yardımcı oldu .

LauraBodewig
12/02/2011, 02:14
Selim sen bunu bana sorsaydın cevaplardım saygıdeğer n00bish arkadaşım.

Omnislash ana hedefe ministun uyguluyor linken'in engellediği tek şey o. Damage'ı her türlü yiyorsan blink ile skilin hedef arama mesafesinden uzaklaşmadığın, invisible,invulnerable ve decrepify statuslarını almadığın müddetçe.

Ayrıca ortada küçük bir hata var Requiem of Souls'un hiçbir şeyi blocklanmaz denmiş. Slowu blocklanıyor.

pier0ws
14/02/2011, 17:30
vay anam babam fena rehber olmuş =)

NidderuN
24/03/2011, 22:59
Bir hayli uğraşılmış emeğinize sağlık.

Haydut
02/05/2011, 20:41
Bir hayli uğraşılmış emeğinize sağlık.

Daha ne denebilir ki ?

Teşekkürler.

catastrophic
11/05/2011, 18:13
guncelleme fena olmaz ? yeni herolar yok tskar rubick vs

NeVeR_
13/05/2011, 11:54
Rubick kaldırmasınıda engelliyor sanırım..

xRGLx
20/05/2011, 09:16
damageleri her turlu yiyorsun yani.

PsyDoga
27/05/2011, 06:45
Çok güzel olmuş hazırlayanların elleri der görmesin ^_^

Specy
09/06/2011, 00:37
Tam Lund'a ve Boris'e yakışacak bi rehber...

Ellerinize sağlık beyler

Co2
22/06/2011, 15:48
Emegıne saglık cok guzel olmus

alpdo94
27/06/2011, 11:51
tebrik

HCX_Winchester
01/08/2011, 17:46
Muhteşem bir rehber olmuş . Yapanların eline sağlık ..

HoLY[DeviL]
24/08/2011, 22:19
helal olsun cok ugras ister ya

WHY YOU LITTLE
24/08/2011, 22:22
çok güzel rehber

napstar
24/08/2011, 22:23
Rubick için güncellenebilir mi ? (: .

Lundbeck
24/08/2011, 22:44
29k piksellik resim olduğu için kodları silmiştik.Bi çaresine bakarız.

LiFeFoRLiFe
24/08/2011, 23:20
abi benim gözler gitmediyse geo yla ilgili bişe yok galiba orada bi bakarmsn

Lundbeck
24/08/2011, 23:59
Yok zaten.

MrFoseptik
26/08/2011, 14:57
eredarı göremedim bende mi bi sorun var yoksa listede bulunmuyor mu?

nimary
11/09/2011, 10:53
Dust appereance da blokluyo linken yanılmıyorum değil mi?

[BAL]anar
11/09/2011, 11:01
bence bu rehberin bakıma ihtiyacı var.
değişen skiller vs.