PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yardımm



Puck
04/10/2010, 11:49
arkadaşlar yeni patch falan mı geldi ben giremiom oyuna serverstatuse bakıom online dio ama battle.net tıklaynca unable to connect please check patch cart curt bisiler dio wTF!!!:omag:

WoLKHaN
04/10/2010, 12:59
Yeni patch filan yok sorun senden kaynaklanıyor olabilir.

Sylar
04/10/2010, 13:48
Hatayı düzgün bi şekilde yazda yardım edelim.

zanboracks
04/10/2010, 14:02
bu sorun bendede bi ara cıkmıştı.Walla baya ugraştım patch sildim yükledim olmadı.Komple warcraft ı sil tekrardan yükle:D

MacaPapazi
04/10/2010, 16:08
aktive etme bölümü çalışmıyor dünden beri aktive edemediğim için oyuna giremiyorum ne yapmalıyım sizce

Puck
04/10/2010, 16:23
oyuna giriorum euroloaderdan battle.nete giriom ana menuden "unable to validate game version.Please reconnect to battle.net,or apply the current patch manually" diye bi hata gelio dunden beri son girdigimde server shutdown olmustu alakası olablkr mi olmaması lazm??

MacaPapazi
04/10/2010, 16:26
versiyonunu tekrar yükle veya fix eden bi setup var onu indir tamir etsin. bu arada site çalışıyormu yani aktive bölümüne giremiyorum ben... hata veriyo

CaNoKaY
04/10/2010, 16:48
Eurobattle'ın ana sayfada yazmışlar zaten. Teknik sorunlardan dolayı account'larla ilgili sorunlar vardır.

Sylar
04/10/2010, 17:01
Switcherla patchini 1.24b yap sonra tekrar 1.24e yap.

MacaPapazi
04/10/2010, 18:13
bi saat vermemişler heralde baktım birazda ayın 4 ünde demişler akşam oldu hadi yaa yapın artık :D

Puck
11/10/2010, 19:11
bune arkadas smdide garena patch hatası vermeye basladı yeni patch mi geldi yardm edinizz!!!

satriykon
12/10/2010, 15:20
bune arkadas smdide garena patch hatası vermeye basladı yeni patch mi geldi yardm edinizz!!!

Banada veriyo bu hatayı konuda açtım bi yardım edin yav